Boer zoekt vrouw voorspellingen

12-03-2022 23:49 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg boer zoekt vrouw altijd en vind het dan leuk om voorspellingen te doen. Een gokje over hoe het zal aflopen.

TO trapt af:

Jouke eindigt met Karlijn - Ik denk dat ze alleen niet bij elkaar blijven (wat ik hier niet zit te hopen natuurlijk). Het is gewoon een gevoel.

Evert eindigt met Maud - Het zal wennen worden voor Evert omdat zij toch een heel ander persoon is.

Rob - Sonja. Passen gewoon bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is al een BZV topic?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
12-03-2022 23:57
Er is al een BZV topic?
Dit topic is bedoeld voor voorspellingen. De andere topics gaan daar niet speciaal over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom staat dit onder actueel en niet onder entertainment?

In het andere topic is dit onderwerp overigens ook al uitgebreid aan bod geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
13-03-2022 00:28
Waarom staat dit onder actueel en niet onder entertainment?

In het andere topic is dit onderwerp overigens ook al uitgebreid aan bod geweest.
dat was een foutje inderdaad. Ik vond alleen geen manier om het nog te wijzigen.

Ik vind dat een appart topic voor alleen verspellingen leuk is, want dan kun je dit later terughalen. In zo'n groot algmeen topic verdwijnt het in het niets..
Alle reacties Link kopieren Quote
Jouke gaat voor Marion. Ik denk dat hij Lotte in eerste instantie leuk vindt( maar die lijkt me veel te druk en aanwezig voor hem. Wordt hij moe van.

Janine gaat met Sander, maar dat gaat stuk op de afstand

Hans gaat voor Dinie of Ria.

Rob zie ik wel met Gepke, al zal hij eerst denken dat Wendy meer wat voor hem is (oogt jonger, iets vlotter maar op den duur toch niet passend)

En Evert met Nans.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat Jouke eindigt met Karlijn maar dat het niet lang aan blijft. Zij doet mij denken aan die Milou van vorig seizoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
websurfer schreef:
13-03-2022 00:29
dat was een foutje inderdaad. Ik vond alleen geen manier om het nog te wijzigen.

Ik vind dat een appart topic voor alleen verspellingen leuk is, want dan kun je dit later terughalen. In zo'n groot algmeen topic verdwijnt het in het niets..
Je kan het een moderator vragen om te verplaatsen
Alle reacties Link kopieren Quote
madamecannibale schreef:
13-03-2022 08:36
Ik denk ook dat Jouke eindigt met Karlijn maar dat het niet lang aan blijft. Zij doet mij denken aan die Milou van vorig seizoen.
exact dit dus. Ik durfde het niet echt hardop te zeggen. Maar dit is precies wat ik bedoelde
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn lijstje:
Hans - Annette
Jouke - Karlijn
Janine - Sander
Evert - Maud
Rob - Sonja
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn lijstje:
Hans: Annette blijft als laatste over, maar wil niet meer, dus hij eindigt alleen.
Jouke: Lotte (dit denk ik al vanaf de dagdate)
Janine: Sander
Evert: Maud blijft als laatste over, maar heeft al snel door dat het een saaie vent is en vertrekt weer.
Rob: niemand, de dames hebben geen interesse meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
websurfer schreef:
13-03-2022 21:28
Mijn lijstje:
Hans - Annette
Jouke - Karlijn
Janine - Sander
Evert - Maud
Rob - Sonja
Het lijkt er op dat de complotdenker gelijk krijgt :)
Misschien niet helemaal, maar bijna wel
Alle reacties Link kopieren Quote
gekopreizen schreef:
07-04-2022 19:26
Mijn lijstje:
Hans: Annette blijft als laatste over, maar wil niet meer, dus hij eindigt alleen.
Jouke: Lotte (dit denk ik al vanaf de dagdate)
Janine: Sander
Evert: Maud blijft als laatste over, maar heeft al snel door dat het een saaie vent is en vertrekt weer.
Rob: niemand, de dames hebben geen interesse meer.
denk het ook hoor..
Sonja blijft over maar loopt spaak
Alle reacties Link kopieren Quote
Hans: Wil zorgzaamheid en warmte. Maar beide dames lopen weg. Dinie is te kritisch en nog niet over haar man heen, en Annette schrikt als het te dichtbij komt. Nadat de camera's weg zijn, en ze nog een half jaartje af en aan over paarden hebben gepraat en koffie gedronken, heeft Dinie de botheid van Hans bijgestuurd en is zijn zachte karakter gaan waarderen. Dan wordt het toch nog wat.

Jouke: Wil iemand die zich ook thuis gaat voelen op de boerderij. Lotte is de veilige keus. Kneedbaar. Karlijn is speelser, pittiger en heeft meer verstand van het boerenbedrijf. Toch denk ik dat Jouke voor Lotte gaat.

Janine: Zoekt vooral een man die past bij de schapen....;-) Ik denk nu Sander, maar Christiaan zou ook best kunnen. Beide schatten van mannen (Sander is echt leuk), maar geen van beiden blijken uiteindelijk de juiste man voor haarzelf.

Evert en Maud is echt geen combi. Evert heeft geen lerares nodig en Maud heft al genoeg leerlingen om te begeleiden op haar school.... Dus Cora. Ik denk dat hij ook wel op Cora valt, Dus Nans, al is Maud knapper (naast rete-irritant).

Rob: Wil vooral iemand die hem even graag wil als hij haar. Hij valt meer op Wendy, maar die haakt eerder af, dus dan wordt het toch Sonja. Hopelijk wordt die nog een beetje echt verliefd op hem.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week zet Evert Maud in vuur en vlam..

weet niet wat ik me daar bij moet voorstellen...


Staat Rob op het eind nou met Wendy te zoenen??
Alle reacties Link kopieren Quote
Rob laat op zijn hand zien wie hij kiest, er staat Wendy op zijn hand.

Dan kussen ze dus
Alle reacties Link kopieren Quote
websurfer schreef:
11-04-2022 22:58
Rob laat op zijn hand zien wie hij kiest, er staat Wendy op zijn hand.

Dan kussen ze dus
Op z'n hand ook echt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hans - neigt denk ik meer naar Dinie, maar zij is nog niet klaar voor een nieuwe man, en zeker niet eentje waarbij haar oude leven nog zo vaak langskomt. Hopelijk kiest hij Annette en vinden ze elkaar in humor en zorgzaamheid.
Jouke - heeft waarschijnlijk voorkeur voor Karlijn. Kan best wat worden.
Janine - kan geen foute keuze maken, beide heren passen goed. Ben benieuwd of ze überhaupt iemand kiest want ze zoekt voornamelijk redenen om niemand te kiezen. Als ze al iemand kiest dan wordt het waarschijnlijk Sander. Maar weet niet of ze de citytrip overleven qua liefdesrelatie.
Evert - past wat mij betreft veel beter bij Nans, zij voelt hem beter aan. Er kan misschien wat gaan bloeien als ze 1 op 1 tijd hebben.
Rob - is vanaf het eerste moment al verblind door Wendy en gaat volledig voorbij aan het feit dat zij vooral flirten en 'winnen' leuk vindt. Citytrip wordt een ramp en hij gaat daten met iemand die op de 'misschien' stapel lag.
Alle reacties Link kopieren Quote
websurfer schreef:
13-03-2022 21:28
Mijn lijstje:
Hans - Annette
Jouke - Karlijn
Janine - Sander
Evert - Maud
Rob - Sonja
1 foutje maar.. Ik heb veel mensenkennis. Dit komt door levenservaring..

Maar Rob ik ook onvoorspelbaar. Hij heeft het verknald.. dit word niks. Maarja. volgens mij gaat het altijd zo in zijn leven met de liefde.

Alleen vond ik Karlijn heel moeilijk te lezen.. Ik twijfelde heel lang. Maar toen ik vandaag haar familie en boerderij zag wist ik dat het goed zat. Jouke heeft een schot in de roos gemaakt.. In het begin dacht ik dat het een fout zou zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, ik had ze allemaal fout, behalve Janine.

Mijn redenaties waren best ok, maar de conclusie daaruit niet.

Verbaast me niks. Ik weet bv. ook nooit wie de Mol is.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Hahah leuk! Ja die Evert en Maud blijft mij toch een unieke match ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zat er met Evert en Maud naast, zal wel wishful thinking geweest zijn. Ben heel benieuwd hoe het afloopt met alle stellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Evert en Maud is een uniek stel. Beiden compleet anders maar begrijpen elkaar op een bepaalde manier. Het is eenvoud.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rob ik echt geen foute kerel. Maar volgens mij weet hij het altijd te verknallen met vrouwen. Zo'n type is het echt... Loopt altijd achter de verkeerde aan en doet soms domme dingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
websurfer schreef:
13-03-2022 21:28
Mijn lijstje:
Hans - Annette
Jouke - Karlijn
Janine - Sander
Evert - Maud
Rob - Sonja
Complotdenken gaat ongeveer op dezelfde manier. Je heb voor 90% gelijk..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven