De bekentenis van Joran van der Sloot

04-02-2008 09:07 1532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik open even een nieuw topic, omdat het andere topic zo vol is. Er zal ongetwijfeld nog genoeg na te praten zijn en genoeg in het nieuws komen, dus fire away!
Am Yisrael Chai!
08-02-2008 06:35:50

Volgende week nieuw besluit over aanhouding Joran

ORANJESTAD - Pas na het weekeinde wordt besloten of Joran van der Sloot alsnog wordt aangehouden. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag op Aruba bekend.

De onderzoeksrechter wees vorige week een vordering van het OM af om de verdachte van de moord op Natalee Holloway in voorarrest te nemen. Tegen de beslissing is dinsdag beroep aangetekend.

Omdat Van der Sloot al twee keer is aangehouden, zijn de eisen zwaar. De bekentenis in het tv-programma van Peter R. de Vries voldoet niet aan de eisen.

Het OM heeft tot vrijdag uiterlijk tot twaalf uur 's middags de tijd om alle relevante informatie in te dienen bij het gerechtshof dat zich over het beroep zal buigen. Verwacht wordt dat daar ook de verklaring van Joran van der Sloot bijkomt, die hij aanbood bij de politie af te leggen na de uitzending van Peter R. de Vries. Het is onbekend of dat al is gebeurd.

De Arubaanse hoofdofficier van justitie, Hans Mos, bevindt zich momenteel in Nederland. Maar volgens een woordvoerder is hij daar alleen voor vakantie, ,,niet voor de zaak''. Het OM geeft geen nieuwe informatie omtrent de zaak, totdat het gerechtshof heeft besloten.
luca schreef op 08 februari 2008 @ 08:39:

ik hoorde dat Joran zelfmoord heeft gepleegd ! Echt waar, hij heeft het zelf verteld.
:rofl:

Me too

:applause:
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
Het verhaal van Joran deed in de auto is volgens mij geen bekentenis in de juridische zin des woords. Het is niets meer en minder dan een soort van aanknopingspunt, waarop een nieuw onderzoek gestart kan worden.
Precies Q.
strafrechters hebben het altijd bij het goede eind, de rest is allemaal gespeculeer in de ruimte.
Kreeg hem niet geplakt, dan maar zo:

http://nl.youtube.com/watch?v=nx4KakhZC5w&feature=related
Maargoed,

ben geen oordelend type, maar dit is wel pure humor hoor!
Rock heeft mij vanavond nog verteld dat J. er meer van weet. En Rock kan het weten. Dus.
Heb je een foto van Rock?
Sjezis! Ken jij Rock Hudson niet? De man was een legendarische filmster en ik ben de enige die astraal contact met hem heeft. Dus. Enzo.
Maar het is al heel lang geleden dat ik hem in het echt heb gezien!

Doe je hem de groeten?
Tuulk, geen probleem.

Da-haag, allemaal!
Dank! Heb net foto's gezocht, had toch iemand anders in gedachten bij Rock. Oeps, sorry :-$

Rock, je ziet er veel beter uit dan de man in mijn gedachten!
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:hSdFr-S5oRKEIM:http://www.libertyfilmfestival.com/libertas/wp-content/uploads/2006/12/images175.jpg

Beter dan Peterrrrr?
rock = de versleten ex van Liz Taylor, hij stierf aan aids toch?
Ojee, dat weet ik allemaal niet. zoek ik nog even op dan.
ja, google vulde na de a het zelf aan zodat het aids werd. Dus dat klopt.
Ontzettend mosterd waarschijnlijk maar er is een liedje nu van Joran en zijn boot. Tik die twee woorden in op youtube.com en je krijgt een housedeuntje met clipje. Ik vind het smakeloos. Ook totaal niet grappig.
rock bleek gay. Ik hoop niet dat Peter gay is. Hij gooide bijna Matthijs van Nieuwkerk een glas wijn in het gezicht
Peter bij DWDD: wat een vent!
jenniferb schreef op 12 februari 2008 @ 10:28:

Heel irritant toen hij over dat boek begon, jemig zeg! Het is live tv dan kan het weleens zo zijn dat ze niet zoveel tijd hebben. Peter leer ermee te leven! Vriend zei al goed maar dat er geen rode wijn op tafel stond :rofl:
Matthijs sucks. Een griezeliger slijmbal bestaat niet en dat weet Peet.
Spinster schreef op 11 februari 2008 @ 23:47:

Ontzettend mosterd waarschijnlijk maar er is een liedje nu van Joran en zijn boot. Tik die twee woorden in op youtube.com en je krijgt een housedeuntje met clipje. Ik vind het smakeloos. Ook totaal niet grappig.

Erg he Spin maar dit soort dingen vind ik nou juist ultra-grappig

X-D Hoe stompzinniger en onnozeler, hoe beter wat mij betreft. Wat mij vooral amuseert is het sociologisch verschijnsel van, hoe erg de ramp ook is, mensen de volgende dag al moppen/ limericks/ raasels/ spotprenten hebben verzonnen. Dat fascineert mij, hoe wij met zn allen daar blijkbaar mee omgaan, noem het verwerken, noem het proberen te "pakken", maar het heeft wel degelijk een functie, sociologisch gezien. Alhowel ik besef dat de inhoud kwetsend kan zijn, ik heb het nu even over de vorm, over wat je ziet ontstaan na een gebeurtenis waar veel over gesproken wordt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
jenniferb schreef op 12 februari 2008 @ 10:28:

Yep Jennifer..moest er ook wel om lachen trouwens.Had ook beetje gevoel dat Peter zoiets had van "je moet me niet fucken..jochie".

Tsja,de 1 heeft natuurlijk oog in oog gestaan met grote klootzakken en criminelen.De ander mss ook wel,maar dan alleen beleefd vraagjes stellend.Geen partij natuurlijk... :no:
Hey Lord,don't ask me questions

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven