De bokkensprongen van een partijleider en kamerlid

09-06-2022 22:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet zo lang geleden zag ik dit https://amp.nos.nl/artikel/2431647-opme ... india.html
Niets aan de hand zou je zeggen.
Nederland en de Nederlanders hebben namelijk niet zoveel belangen in India. Des te meer in de Arabische landen. Desondanks zie deze meneer zijn praatje doen https://m.youtube.com/watch?v=BAzJKoT1XIQ
Waarom eigenlijk? In het verleden heeft hij dit eens gedaan https://www.ad.nl/binnenland/wilders-ve ... ~a680341a/
Nu dit dus. Waarom wil deze man ruzie met de Arabische landen en waarom betrekt hij Nederland hierin?


Het gaat dus om kamerlid Geert Wilders die zonodig Nupur Sharma moest verdedigen voor de camera. Ik kan overigens de titel van deze topic niet veranderen. Nupur Sharma was een woordvoerster van de BJP(politieke partij in India). Zij ging dus op tv de profeet Mohammed beledigen. In de Arabische landen en andere landen waar de Islam heerst kwamen ze hierachter. Nu zit India dus met de gebakken peren. Niet onze probleem zou je zeggen, maar nu gaat kamerlid Geert Wilders zich ermee bemoeien. Een probleem kan zijn dat als dit opgepikt wordt door de islamistische landen Kamerlid Geert Wilders Nederland ook meeneemt in deze problemen. Ik ben benieuwd hoe men dit hier ziet.
Nu duidelijk?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-06-2022 11:38
Reden: Aanvulling OP
35.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Moeten wij ons nu eerst door 3 linkjes heenwerken om uberhaupt te weten over wie je het hebt en wat er aan de hand is volgens jou.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja, aandacht hè? Tot ver in het buitenland
Hij weet dat hij ermee scoort. Wilders was er ook een ster in met zijn opmerkingen over kopvodden enzo
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie, wat, waar, wanneer, waarom?
Of course your opinion matters. Just not to me.
Alle reacties Link kopieren Quote
TO, schrijf nu eens op wat je wil zeggen.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
09-06-2022 22:06
Moeten wij ons nu eerst door 3 linkjes heenwerken om uberhaupt te weten over wie je het hebt en wat er aan de hand is volgens jou.

Dat was ook mijn eerste gedachte. Een soort hink-stap-sprong OP.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een lul topic
Gevalletje religie maakt meer kapot dan je lief is zo op het eerste gezicht. Maar waarom vind je dit relevant genoeg om te bespreken to?
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
09-06-2022 22:06
Moeten wij ons nu eerst door 3 linkjes heenwerken om uberhaupt te weten over wie je het hebt en wat er aan de hand is volgens jou.
Overal hoor je niet zomaar op vage linkjes moet klikken dus waarom zouden we dat hier wel doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor Henk en Ingrid moet het leven niet nog duurder worden.
De gasprijzen zijn al erg genoeg lijkt me. Moeten de benzineprijzen ook dan meteen maar omhoog gaan?
Daarnaast doet een onderneming zoals Campina zaken met Saoedi Arabië. In deze tijden is een boycot niet echt iets om naar uit te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
10-06-2022 10:32
Overal hoor je niet zomaar op vage linkjes moet klikken dus waarom zouden we dat hier wel doen.
Het zijn geen vage linkjes. Gewoon een kwestie van interesse tonen. Het gaat dus om kamerlid Geert Wilders die zonodig Nupur Sharma moest verdedigen voor de camera. Ik kan overigens de titel van deze topic niet veranderen. Nupur Sharma was een woordvoerster van de BJP(politieke partij in India). Zij ging dus op tv de profeet Mohammed beledigen. In de Arabische landen en andere landen waar de Islam heerst kwamen ze hierachter. Nu zit India dus met de gebakken peren. Niet onze probleem zou je zeggen, maar nu gaat kamerlid Geert Wilders zich ermee bemoeien. Een probleem kan zijn dat als dit opgepikt wordt door de islamistische landen Kamerlid Geert Wilders Nederland ook meeneemt in deze problemen. Ik ben benieuwd hoe men dit hier ziet.
Nu duidelijk?
Alle reacties Link kopieren Quote
zet dit dan ff in je OP
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
De openingspost is alleen maar bedoeld als een beginnetje.
Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen mening gaat vormen over dit onderwerp zonder iets voor te kauwen. Linkjes kunnen daarbij helpen. Meer is het ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
goedzo schreef:
10-06-2022 22:47
De openingspost is alleen maar bedoeld als een beginnetje.
Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen mening gaat vormen over dit onderwerp zonder iets voor te kauwen. Linkjes kunnen daarbij helpen. Meer is het ook niet.
Een bijzondere manier om onze interesse op proberen te wekken. Je schrijft een vage OP over een niet benoemd onderwerp. En wij moeten dan eerst filmpjes bekijken om te kijken waar het überhaupt over gaat.
Krijgen dan ook nog een sneer dat het 'gewoon een kwestie is van interesse tonen'.
Geen zin in.
Alle reacties Link kopieren Quote
toulouse74 schreef:
10-06-2022 22:54
Geen zin in.
Nou en?
Er zijn 1001 topics die je wel zullen aanspreken. Ga daar maar naartoe. Ik zoek alleen mensen die iets kunnen vertellen over dit onderwerp. De rest boeit me niet .
goedzo schreef:
10-06-2022 20:38
Het zijn geen vage linkjes. Gewoon een kwestie van interesse tonen. Het gaat dus om kamerlid Geert Wilders die zonodig Nupur Sharma moest verdedigen voor de camera. Ik kan overigens de titel van deze topic niet veranderen. Nupur Sharma was een woordvoerster van de BJP(politieke partij in India). Zij ging dus op tv de profeet Mohammed beledigen. In de Arabische landen en andere landen waar de Islam heerst kwamen ze hierachter. Nu zit India dus met de gebakken peren. Niet onze probleem zou je zeggen, maar nu gaat kamerlid Geert Wilders zich ermee bemoeien. Een probleem kan zijn dat als dit opgepikt wordt door de islamistische landen Kamerlid Geert Wilders Nederland ook meeneemt in deze problemen. Ik ben benieuwd hoe men dit hier ziet.
Nu duidelijk?
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die figuur heeft gezegd, maar dat iemand dat als belediging heeft ervaren maakt niet dat die ook gelijk heeft.

Religieuzen hebben nogal eens lange tenen en menen ook nog extra bescherming te verdienen.

Dat vind ik onzin. Religie is gebaseerd op verhalen die inmiddels op de meeste vlakken bewezen onwaar te zijn. Op basis van diezelfde verhalen worden hele bevolkingsgroepen in bepaalde gebieden onderdrukt. Miljoenen zijn gestorven vanwege die onzin.

Het lijkt mij idioot om je mond te houden omdat er iemand zich beledigd kan voelen. Nou is Wilders nogal eens nodeloos kwetsend en dat is niet ok. Maar kritiek op religie is prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
goedzo schreef:
10-06-2022 20:38
Het zijn geen vage linkjes.
Hoe kan ik dat weten zonder verdere toelichting?
Alle reacties Link kopieren Quote
DS1971 schreef:
11-06-2022 00:20
Maar kritiek op religie is prima.
In het geval van mevrouw Nupur Sharma heeft zij iets gezegd dat profeet Mohammed getrouwd was met een wel erg jong meisje.
Geert Wilders heeft verteld dat zij gewoon gelijk had en dat de islamistische landen hypocriet zijn, want zij hebben zelf geen mensenrechten. Bovendien is India een democratie en die landen helemaal niet.
In mijn optiek worden moslims onderdrukt door extremistische hindoes aldaar en was dit de druppel op de gloeiende plaat.
De uitzending op tv heeft dus ook de islamistische landen bereikt en nu worden dus Indiase producten geboycot.
Jammer voor India, maar Nederland heeft hier niets mee te maken. Gaat die Geert Wilders op tv mevrouw Nupur Sharma staan te verdedigen, omdat hij het met haar eens is.
Het probleem is dat hij niet zo een goede naam heeft in islamistische kringen en dat hij Nederland hierin kan meeslepen. Niet zo slim van hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
09-06-2022 22:06
Moeten wij ons nu eerst door 3 linkjes heenwerken om uberhaupt te weten over wie je het hebt en wat er aan de hand is volgens jou.
.
Nee hoor, je mag dit topic ook gewoon overslaan.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren Quote
toulouse74 schreef:
10-06-2022 22:54
Een bijzondere manier om onze interesse op proberen te wekken. Je schrijft een vage OP over een niet benoemd onderwerp. En wij moeten dan eerst filmpjes bekijken om te kijken waar het überhaupt over gaat.
Krijgen dan ook nog een sneer dat het 'gewoon een kwestie is van interesse tonen'.
Geen zin in.
Het topic loopt ook als een trein, haha!
goedzo schreef:
11-06-2022 09:19
In het geval van mevrouw Nupur Sharma heeft zij iets gezegd dat profeet Mohammed getrouwd was met een wel erg jong meisje.
Geert Wilders heeft verteld dat zij gewoon gelijk had en dat de islamistische landen hypocriet zijn, want zij hebben zelf geen mensenrechten. Bovendien is India een democratie en die landen helemaal niet.
In mijn optiek worden moslims onderdrukt door extremistische hindoes aldaar en was dit de druppel op de gloeiende plaat.
De uitzending op tv heeft dus ook de islamistische landen bereikt en nu worden dus Indiase producten geboycot.
Jammer voor India, maar Nederland heeft hier niets mee te maken. Gaat die Geert Wilders op tv mevrouw Nupur Sharma staan te verdedigen, omdat hij het met haar eens is.
Het probleem is dat hij niet zo een goede naam heeft in islamistische kringen en dat hij Nederland hierin kan meeslepen. Niet zo slim van hem.
Maar dat vind ik nou niet enorm beledigend. Het verhaal gaat ook dat hij met een 13 jarige in het huwelijk trad. Wat natuurlijk totaal niet kan worden beoordeeld aan de normen van nu.

Als de ophef hierdoor is ontstaan, dan ligt dat echt aan de lange tenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is me allemaal wat.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren Quote
DS1971 schreef:
11-06-2022 18:21
Als de ophef hierdoor is ontstaan, dan ligt dat echt aan de lange tenen.
Het is meer dan dat. Moslims in India worden ook heel vaak gediscrimineerd. De BJP is een partij die dat stimuleert. Ze lijken wat dat betreft wel op onze PVV.
In Nederland hebben we gelukkig wat meer ontwikkelde mensen, die hun impulsen kunnen beheersen en daarom meer op de VVD stemmen ipv PVV/FVD.
Een land als India heeft dat een stuk minder en heeft nu dus problemen met de handel.
Bij kamerlid Geert Wilders is dat besef er niet.
goedzo schreef:
12-06-2022 16:02
Het is meer dan dat. Moslims in India worden ook heel vaak gediscrimineerd. De BJP is een partij die dat stimuleert. Ze lijken wat dat betreft wel op onze PVV.
In Nederland hebben we gelukkig wat meer ontwikkelde mensen, die hun impulsen kunnen beheersen en daarom meer op de VVD stemmen ipv PVV/FVD.
Een land als India heeft dat een stuk minder en heeft nu dus problemen met de handel.
Bij kamerlid Geert Wilders is dat besef er niet.
Ok, maar dat is ook precies de reden dat ik nooit op de PVV zou stemmen, omdat ze moslims discrimineren.

Ik snap dan alleen niet waarom je de situatie in India erbij haalt. Die vind Ik namelijk heel lastig te beoordelen, want ik volg de politiek daar totaal niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kamerlid Geert Wilders dus wel.
India is voor hem waarschijnlijk een heel grote islamofobe markt waar hij zijn ideeën kwijt kan.
Nu maar hopen dat de islamistische landen Kamerlid Geert Wilders niet gaan vereenzelvigen met Nederland.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven