De laatste noordelijke witte neushoorn man is gevallen.

20-03-2018 14:46 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het meest ziek word ik toch van dit soort berichten. De mens die andere diersoorten uitroeit.
Als de mens zichzelf niet mag uitroeien, dan maar onschuldige, weerloze dieren.

Is er een laffer en lager soort dan de mens? Dat wezen dat zich verwaand boven alle andere diersoorten heeft geplaatst, enkel omdat het de rest kan uitroeien? Het lijkt wel door een zieke geest bezeten.
.
Waarom moet het dood en verderf zaaien?

https://www.nu.nl/dieren/5184695/laatst ... leden.html
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Wow, misschien moet je het artikel eens helemaal lezen.

*houd verder de mond stijf dicht*
Alle reacties Link kopieren
Blueitis schreef:
20-03-2018 14:52
Wow, misschien moet je het artikel eens helemaal lezen.

*houd verder de mond stijf dicht*
Het was ook de laatste door zijn ouderdomskwalen, wat wereldwijs van jou. Heb jij wel een neus?
anoniem_327403 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 14:55
4.37% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Ben jij geen mens?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
20-03-2018 14:54
Ben jij geen mens?
Helaas, was ik maar een vlo.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
-waarvan akte-

Ik zaai overigens geen dood en verderf, heb die neushoorn of welke andere neushoorn dan ooit niet aangeraakt en ik word een beetje iebel van zo'n hysterische post.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan wel af, hoe kan het dat ze het niet eerder voor elkaar kregen om ze te beschermen, zoals ze dat nu deden? Hoe konden ze maar achterblijven met 1 mannetje en 2 vrouwtjes die al heel oud zijn? Er waren er vroeger duizenden.. waarom zijn ze in godsnaam zo laat begonnen.

En ja van mij moge alle stropers dood. Kut volk.
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
20-03-2018 14:57
Ik vraag me dan wel af, hoe kan het dat ze het niet eerder voor elkaar kregen om ze te beschermen, zoals ze dat nu deden? Hoe konden ze maar achterblijven met 1 mannetje en 2 vrouwtjes die al heel oud zijn? Er waren er vroeger duizenden.. waarom zijn ze in godsnaam zo laat begonnen.

En ja van mij moge alle stropers dood. Kut volk.
Vind ik ook, op de brandstapel ermee. Vastbinden achter een truck en door het land rijden tot er niks meer van ze over is.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
De mens hoort ook bij het eco systeem en is gewoon succesvoller dan de neushoorn.

Je hoort nooit iets over een verdwenen mierensoort door termieten, maar genocide is niet bepaald voorbehouden aan de mens.

Gelukkig hebben we de foto's nog.
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 14:59
Vind ik ook, op de brandstapel ermee. Vastbinden achter een truck en door het land rijden tot er niks meer van ze over is.
Ik vind stropen en gamehunting verwerpelijk en het mag van mij helemaal afgeschaft worden.

Maar de manier waarop jij je hier met mensen om wil gaan, vind ik net zo verwerpelijk.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
20-03-2018 15:08
De mens hoort ook bij het eco systeem en is gewoon succesvoller dan de neushoorn.

Je hoort nooit iets over een verdwenen mierensoort door termieten, maar genocide is niet bepaald voorbehouden aan de mens.

Gelukkig hebben we de foto's nog.
Met het verschil dat wij onszelf zogenaamd intelligent en beschaafd noemen. Toch zorgen de minst intelligente en beschaafde mensen ervoor dat de wereld en alles erop en eraan naar z'n grootje gaat.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
20-03-2018 15:10
Ik vind stropen en gamehunting verwerpelijk en het mag van mij helemaal afgeschaft worden.

Maar de manier waarop jij je hier met mensen om wil gaan, vind ik net zo verwerpelijk.
Dat heet genoegdoening. Zelden is genoegdoening voor wrok fraai. Ik geef dus toe dat het niet fraai is, maar vergeleken met wat dat kutvolk aanricht is het nog heilig.
anoniem_327403 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 15:13
20.34% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 15:12
Dat heet genoegdoening.
Nee, dat heet onbeschaafd.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
20-03-2018 15:13
Nee, dat heet onbeschaafd.
Klopt, maar niet in het licht van de misdaden van die stropers, vind ik.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
inkepinkje schreef:
20-03-2018 15:11


Met het verschil dat wij onszelf zogenaamd intelligent en beschaafd noemen. Toch zorgen de minst intelligente en beschaafde mensen ervoor dat de wereld en alles erop en eraan naar z'n grootje gaat.
Ik zie niet in waar om intelligentie nodig is om een bepaalde diersoort in leven te houden. Zo heel nuttig is zo'n neushoorn nu ook weer niet, er zijn veel nuttigere dieren. En beschaafdheid, och, ik zou mij zelf nooit zo noemen en vind het geen doel op zich.

Minder intelligente en minder beschaafde mensen leven ook maar bij gratie van de intelligentere en beschaafdere mens. Ga maar na. Dus in feite pleit je voor minder beschaafdheid richting onbeschaafde mensen.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
20-03-2018 15:08
De mens hoort ook bij het eco systeem en is gewoon succesvoller dan de neushoorn.

Je hoort nooit iets over een verdwenen mierensoort door termieten, maar genocide is niet bepaald voorbehouden aan de mens.

Gelukkig hebben we de foto's nog.
Inderdaad:
https://www.ad.nl/binnenland/relmeeuwen ... ~a9eac331/
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
20-03-2018 15:14
Ik zie niet in waar om intelligentie nodig is om een bepaalde diersoort in leven te houden. Zo heel nuttig is zo'n neushoorn nu ook weer niet, er zijn veel nuttigere dieren. En beschaafdheid, och, ik zou mij zelf nooit zo noemen en vind het geen doel op zich.

Minder intelligente en minder beschaafde mensen leven ook maar bij gratie van de intelligentere en beschaafdere mens. Ga maar na. Dus in feite pleit je voor minder beschaafdheid richting onbeschaafde mensen.
Die intelligentie is nodig om dat kutvolk tegen te houden. Maar jou boeit het niet, dus jij mij nog minder. jij bent ook niet nuttig.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
F#ck nuttig. Alsof de mens zelf nuttig is.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
inkepinkje schreef:
20-03-2018 15:16
Die intelligentie is nodig om dat kutvolk tegen te houden. Maar jou boeit het niet, dus jij mij nog minder.
ik denk dat je dan nog van een koude kermis gaat thuis komen als je denkt dat intelligentie de drijfveer moet zijn. Sterker nog, ik denk dat er wel wat voordelen te bedenken zijn van stroperij en van game hunting. Ik denk dat je eerder naar empathie moet zoeken.
inkepinkje schreef:
20-03-2018 15:16
Die intelligentie is nodig om dat kutvolk tegen te houden. Maar jou boeit het niet, dus jij mij nog minder. jij bent ook niet nuttig.
LOL doe niet zo emotioneel. Behoorlijk gestoord om zo hysterisch en persoonlijk te reageren om een neushoorn, en al helemaal tegen mensen die gewoon rationeel denken over het probleem.
Alle reacties Link kopieren
inkepinkje schreef:
20-03-2018 15:18
F#ck nuttig. Alsof de mens zelf nuttig is.
Ik wilde iets anders zeggen maar nu je hele quote zichtbaar is: wat doe je hier nog?
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
subon schreef:
20-03-2018 15:22
Ik wilde iets anders zeggen maar nu je hele quote zichtbaar is: wat doe je hier nog?
Hoe kom ik hier terecht? :biggrin: Wat doe jij hier nog?
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
20-03-2018 15:21
LOL doe niet zo emotioneel. Behoorlijk gestoord om zo hysterisch en persoonlijk te reageren om een neushoorn, en al helemaal tegen mensen die gewoon rationeel denken over het probleem.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-03-2018 15:52
Reden: Op de man
18.74% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
En wat is je oplossing? Behalve veel zelfhaat en geweld? Niet erg constructief he?
Alle reacties Link kopieren
wat maakt de noordelijke ondersoort anders dan de zuidelijke? Wat mist de wereld nu precies?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven