De misdaad van volwassenen Lili en Howick weer ondergedoken

03-09-2018 07:26 1312 berichten
Moet toch even van mijn hart, las vanmorgen de kop over het opnieuw onderduiken en werd spontaan verschrikkelijk boos. Boos op volwassenen die misbruik maken van deze sneue situatie. Een moeder die hun jeugd verpest en “nee” niet accepteerde en over de rug van deze kinderen bleef procederen. Zogenaamde “hulptroepen” die, na aantal pogingen die ook voor mij prima te begrijpen zijn, tegen beter weten in ook weer over de rug van Lili en Howick door bleven/blijven gaan.

Nu lees ik dat de moeder vanuit Armenië het AD geïnformeerd heeft dat ze weer zijn ondergedoken.

Sneu, erg sneu, als deze zaak, die enkel verliezers kent, “achter de rug is” (wat dat ook mag zijn/worden). Hoop ik dat de “samenleving” ook deze mensen die zich “hulpverleners” noemen en die deze pijn hebben veroorzaakt in alle openbaarheid “tegen het licht gehouden gaan worden”. Net als die jonge kinderen....

Misdadigers zijn het geworden... democratie houd ook in dat als procedures doorlopen zijn jouw “verlies” genomen moet worden en je deze kinderen zal behoeden voor verdere trauma’s.

Ben ik nou echt de enige die nu boos is op deze zogenaamde hulpverleners?

Hoop dat deze kinderen niet voorgoed beschadigd door het leven zullen gaan.

Aanvulling en afronding:
actueel/de-misdaad-van-volwassenen-lili ... #p28997007

Ook boos?

Totaal aantal stemmen: 163

Nee (29%)
Ja (60%)
Geen mening (11%)
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 11:33
7.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De IS'ers kunnen mooi blijven zitten waar ze zitten. In Frankrijk heeft een moeder celstraf gekregen vanwege "steun aan een terroristische organisatie". Ze had haar zoon die bij IS was gegaan zakgeld gestuurd. Aanpakken, die hap!

https://www.lemonde.fr/police-justice/a ... 53578.html


Laat die IS'ers ter plaatse veroordelen door een rechtbank, en geef de yezidivrouwen de kans om hun ervaringen bekend te maken aan de wereld.

https://www.ad.nl/buitenland/na-is-de-g ... ~ae807653/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
10-04-2019 22:47
Nou, ik zie dat toch anders, dat zal je niet verbazen. Reacties zoals de mijne verantwoordelijk maken voor de groei van rechtspopulisme en - nationalisme is het zoeken van een vijand en verantwoordelijke op de plek die het meest gemakkelijk is`

Niet jij persoonlijk en geen vijand - dat is te zwaar aangezet - maar mensen die anti- Baudet zijn komen altijd met hele riedels totaal niet relevante informatie als de minerva uil en boreale onzin.

Als een tactiek bewezen niet werkt is het het opgeheven vingertje (doe jij soms ook)

Omarmen, samenwerken werkt wel, zo decimeerde Rutte de PVV door in 2010 Wilders me te laten regeren en de mensen zagen dat er GEEN moskeeën dicht gingen, de koran niet verboden werd en grote - held - Geert gebroederlijk kopjes koffie dronk met "het systeem"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
http://i68.tinypic.com/69m828.jpg

Afbeelding

De sluier is mijn keuze.
Bron: Charlie Hebdo.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
☹️de leugen regeert....
Snoesje666 schreef:
10-04-2019 21:25
In één van de berichten hierboven werd gevraagd naar Nemr.

De stand van zaken.

4 maart 2019. Wegwezen.
https://www.dvhn.nl/drenthe/Nemr-9-uit- ... 31392.html

3 april 2019. Blijf toch maar.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/04/03/ir ... n-a3955566
Het bericht van maart was fake news. Er was toentertijd door de IND in geen enkele vergelijkbare zaak beslissing genomen.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar het topje van de ijsberg maar een klein deel van het proces overzicht.
Liegen, bedriegen, eindeloos procedures stapelen.

Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Boeb schreef:
11-04-2019 00:26
☹️de leugen regeert....
Dat...en liegen loont.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
10-04-2019 22:01
Dat vind jij dan idioot, maar ik vind het idioot dat wij voor een oplichtster moeten meebetalen. En ja, als ik dan hoor dat ik tot mijn 69e aan het werk moet, dan raak ik behoorlijk gefrustreerd als ik zie waarom ik tot mijn 69e aan het werk ben. Dat is mede door dit soort gelukszoekers.
Zo is het maar net! Dat liegende secreet komt hier in een gespreid bedje en krijgt uitkering tot ze haar ogen sluit, de woningzoekende die al 15 jaar wacht schuift gewoon weer plek naar onderen.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
10-04-2019 22:19
Ik snap niet dat je je eigen leven zo één op één verbindt met deze vrouw en daar zo fel over tekeer gaat. Er gebeuren wel meer zaken die scheef lijken of zijn.
Er verdwijnt bijvoorbeeld jaarlijks zo ontzettend veel geld door gefaalde ict-projecten, een veelvoud van de bedragen waar het hier om gaat. De overheidsuitgaven zijn immens, en het meeste gaat goed, want we hebben nog steeds één van de beste stelsels ter wereld.

Jij had echt niet een jaar eerder met pensioen gekund als deze vrouw geen verblijfsvergunning had gekregen.
Het zijn er vele duizenden meer. Al die zogenaamdevluchtelingen kosten miljoenen. Tel daar de overlast die ze veroorzaken bij op en het feest is compleet. En dat terwijl de echte vluchtelingen geen kant op kunnen. Nee hoor hier maakt men zich druk om vrouwelijke IS beulen die teruggehaald moeten worden en vertroeteld. Hun slachtoffers kunnen geen kant op.
Alle reacties Link kopieren
woesjje schreef:
13-04-2019 16:51
Het zijn er vele duizenden meer. Al die zogenaamdevluchtelingen kosten miljoenen. Tel daar de overlast die ze veroorzaken bij op en het feest is compleet. En dat terwijl de echte vluchtelingen geen kant op kunnen. Nee hoor hier maakt men zich druk om vrouwelijke IS beulen die teruggehaald moeten worden en vertroeteld. Hun slachtoffers kunnen geen kant op.
Maak van die miljoenen maar miljarden, want dat is allang berekend.
Alle reacties Link kopieren
Wel wat laat hé.

05-11-19
Inspectie: instanties faalden in zaak Lili en Howick https://www.ad.nl/dossier-lili-en-howic ... haring_web

Bij de voorgenomen uitzetting van de Armeense kinderen Lili en Howick ging van alles mis. Afspraken tussen betrokken organisaties werden niet nagekomen, er was sprake van onderling wantrouwen en de Dienst Terugkeer en Vertrek (DT&V) liet na regie te nemen. Dat concludeert de Inspectie Justitie en Veiligheid, die onderzoek deed naar de uitzetting, die uiteindelijk niet doorging.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
06-11-2019 13:06
Wel wat laat hé.

05-11-19
Inspectie: instanties faalden in zaak Lili en Howick https://www.ad.nl/dossier-lili-en-howic ... haring_web

Bij de voorgenomen uitzetting van de Armeense kinderen Lili en Howick ging van alles mis. Afspraken tussen betrokken organisaties werden niet nagekomen, er was sprake van onderling wantrouwen en de Dienst Terugkeer en Vertrek (DT&V) liet na regie te nemen. Dat concludeert de Inspectie Justitie en Veiligheid, die onderzoek deed naar de uitzetting, die uiteindelijk niet doorging.
Dat was natuurlijk allang bekend. Zelfs mama woont al vlakbij haar einddoel..
Jij ook 100% legaal in Nederland? Wat denk jij nu als je dit leest? De toon maakt de muziek. Op heldere toon geef ik mijn aversie tegen illegaliteit aan. Dat is MIJN mening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven