Dochtertje Bouhlarouz overleden

19-06-2008 12:01 371 berichten
Het pasgeboren dochtertje, Anissa, van voetballer Khalid Bouhlarouz is overleden.
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeee. Wat ontzettend erg.
Ik weet het. Staat ook in een topic op entertainment.
:-(
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 19-06-2008 12:03
Reden: Smiley ging mis
% gewijzigd
ik hoor het net op 538 wat vreselijk voor hem en zijn gezin zeg.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Afschuwelijk!
:'-(
vreselijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ow... wat erg. :-|
Heel erg, maar het gebeurt elke dag. Is het nu erger omdat hij Khalid Bouhlarouz is?

Doel van dit topic?
@-(
Lelie1 schreef op 19 juni 2008 @ 12:12:

Heel erg, maar het gebeurt elke dag. Is het nu erger omdat hij Khalid Bouhlarouz is?

Doel van dit topic?
Lekkere reactie zeg. Natuurlijk is het niet erger omdat hij is wie hij is. Wel is het naar, en omdat iedereen weet wie hij is zal dit sneller in de belangstelling staan dan dat dit een onbekende gebeurd. Betekent dit dat we het niet erg mogen vinden?

Doel van dit topic?
Lees je ook maar ergens dat dit erger is? Nee dus...!

Doel van dit topic?

Naar mens!

Nee het is niet erger omdat hij Khalid Bouhlarouz is. En ja het gebeurt elke dag. Maar hij staat toevallig enorm in de belangstelling op het moment. En dan gebeurt er dit, wat niemand verwacht. Mensen leven met hem mee. En dat kan ook in een topic op het vivaforum.
Genova schreef op 19 juni 2008 @ 12:16:

[...]

Lekkere reactie zeg. Natuurlijk is het niet erger omdat hij is wie hij is. Wel is het naar, en omdat iedereen weet wie hij is zal dit sneller in de belangstelling staan dan dat dit een onbekende gebeurd. Betekent dit dat we het niet erg mogen vinden?
Goed zo, Genova!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Doel van dit topic?
Tuurlijk is het niet erger dan wanneer het bij de nicht van m'n buurvrouw zou gebeuren. Maar omdat het gros van de Nederlanders Bouhlarouz kent is het wel nieuwswaardig vind ik. Daarnaast is die jongen momenteel ook nog eens bezig met het EK, wat het voor hem natuurlijk verschrikkelijk moeilijk maakt nu.
Idd erg.....maar ik ben het met Lelie eens......is het opeens erger omdat het van een bekende is........Dat snap ik niet zo goed. Dagelijks gaan er vele kinderen dood en dat is ondragelijk, helaas kan ik het weten.....

Maar dat neemt niet weg dat dit ook heel erg is......

Doel van dit topic?
Houd toch je bek, mens.

Probeer eens meer gevoel.
Lelie, ken jij iemand in je omgeving die een kindje is verloren nadat deze te vroeg is geboren?

In de wereld zal het wel dagelijks zijn ja, maar ik word niet dagelijks geconfronteerd met dit soort slecht nieuws. En ja, het raakt meer/anders als je iemand 'kent'. Mogen we even gewoon menselijk zijn? En mogen we dit gewoon even delen met elkaar omdat iedereen hier dit mens die dit overkomt 'kent'?
:worship:
pammi schreef op 19 juni 2008 @ 12:18:

Idd erg.....maar ik ben het met Lelie eens......is het opeens erger omdat het van een bekende is........Dat snap ik niet zo goed. Dagelijks gaan er vele kinderen dood en dat is ondragelijk, helaas kan ik het weten.....

NOGMAALS WAAR STAAT IN GODSNAAM DAT DIT ERGER IS????????????
pammi schreef op 19 juni 2008 @ 12:18:

En jij begrijpt het ook zie ik.... :no:

Doel van dit topic?

Nee, het is uiteraard niet erger, wat een botte reactie zeg!

Het is wél behoorlijk actueel natuurlijk, neem aan dat ik dat verder niet hoef uit te leggen?

Vreselijk, verder geen woorden voor.................. :flower:
En Lelie; alle zaken die met bekende mensen gebeuren kunnen iedereen overkomen. Dan zou je volgens jou dus uberhaupt niet meer over bn-ers en bekende buitenlanders mogen posten. Als jouw favoriete zanger een ziekte heeft of een kind krijgt, dan vind jij dat ongetwijfeld toch ook interessant om te lezen?
:cry: wat vreselijk sneu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven