Doorgereden na ongeluk

31-07-2020 19:21 130 berichten
Vind het zn hetig verhaal over dat meisje Tamar van 14 die schijnbaar aangereden is, afgelopen vrijdag nacht en die gene doorgereden is. Ik kan ergens best begrijpen dat je iets of iemand over het hoofd ziet, zeker op zn donkere dijk waar geen licht is,dat je dan iets raakt en denk dat het een dier is oke kan ik ook nog begrijpen ( ook dat is aso om dan niet uit te stappen en hulp te halen/bellen) dan je doorrijdt in paniek ( mensenlijke brein kan vreemd reageren in zulke situaties) maar dan meld je je toch de volgende dag, bij het zien van schade aan je auto?! De dijk is een uitzonderlijke plek waar niet veel rijden, laat staan dat je de volgende dag lees al dan niet hoort dat er een meisje is verongelukt, vind het zo onbegrijpelijk!! Een week later nog steeds niemand die zich gemeld heeft?! Vreselijk!!
Dan zou je bijna denken dat er opzet in het spel is!

Het schijnt dat best veel mensen doorrijden na een ongeluk, ik kan het me gewoon niet voorstellen. Hebben jullie zo iets wel eens meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Hele tijd geleden was er een meisje dat voor de trein was gesprongen en overleden ouders konden zelfmoord niet accepteren maar niets wees op iets anders. Dit meisje kan ook zomaar bewust op die dijk zijn gaan lopen terwijl die moeder denkt dat het alleen die ruzie was...kan ook de bekende druppel zijn die de emmer bij dat meisje deed overlopen. We kunnen vanalles speculeren maar we weten het simpelweg niet. En degene die haar aangereden heeft kan idd een dikke bak hebben gereden en gedacht hebben een beest of iets anders te raken. Ik zou altijd stoppen maar anderen doen dat niet. En als er drank of drugs in het spel was heeft de chauffeur het mss amper opgemerkt.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
01-08-2020 10:43
Daar hoef je niet voor te facepalmen. Als het een vaste dorpsbewoner of streekgenoot was was ie allang gesnitched.
Een arbeidsmigrant heeft hier geen binding en kan van de ene op de andere dag weg en in Duitsland gaan werken of eerst terug naar Oost Europa om z'n auto te laten fixen.
Pardon?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
31-07-2020 21:41
Wellicht een arbeidsmigrant die na de schrik naar het buitenland is gereden?

Ging ook door mijn gedachten.
Hier in mijn woonomgeving veel arbeidsmigranten die nogal eens met een slok op brokken maken of erger... de meeste rijden door.
Bang om hun werk kwijt te raken etc.
Een welbekend probleem in de regio waar ik woon.
Cookielover schreef:
01-08-2020 11:26
Pardon?

Ja wat?


Is dit weer stigmatiserend voor arbeidsmigranten?
Antoon69 schreef:
01-08-2020 13:20
Ja wat?


Is dit weer stigmatiserend voor arbeidsmigranten?
Ja. Veel hebben hier gewoon een gezin etc. Daarbij vind ik het een vrij bizar iets om dit topic te gebruiken voor d’r afkeer voor arbeidsmigranten.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
01-08-2020 13:20
Ja wat?


Is dit weer stigmatiserend voor arbeidsmigranten?
Ja. En ik vroeg het niet aan jou.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
01-08-2020 13:34
Ja. Veel hebben hier gewoon een gezin etc. Daarbij vind ik het een vrij bizar iets om dit topic te gebruiken voor d’r afkeer voor arbeidsmigranten.
Dit.
Het is vooral erg random.
"Misschien was het wel een arbeidsmigrant!" Ja, of misschien was het wel een dominee, of een patatbakker. Weten wij veel.

Het is verdrietig.
Antoon69 schreef:
01-08-2020 13:20
Ja wat?


Is dit weer stigmatiserend voor arbeidsmigranten?
Behoorlijk ja. Arbeidsmigranten hebben geen banden in/met Nederland, dus die liggen er ook niet zo wakker van als ze hier per ongeluk iemand plat rijden. Zegt RB. Ik vind dat best stigmatiserend ja.
Vlaginvaas schreef:
01-08-2020 11:22
Hele tijd geleden was er een meisje dat voor de trein was gesprongen en overleden ouders konden zelfmoord niet accepteren maar niets wees op iets anders. Dit meisje kan ook zomaar bewust op die dijk zijn gaan lopen terwijl die moeder denkt dat het alleen die ruzie was...kan ook de bekende druppel zijn die de emmer bij dat meisje deed overlopen. We kunnen vanalles speculeren maar we weten het simpelweg niet. En degene die haar aangereden heeft kan idd een dikke bak hebben gereden en gedacht hebben een beest of iets anders te raken. Ik zou altijd stoppen maar anderen doen dat niet. En als er drank of drugs in het spel was heeft de chauffeur het mss amper opgemerkt.
Houd toch op met je gespeculeer en gesuggereer.
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
31-07-2020 21:38
Los van dat ik het echt vreselijk vind voor haar familie wel een beetje raar verhaal..een 14 jarige die om 2400 boos is dat ze naar bed moet, er vandoor sprint en op een drukke weg gaat lopen???
Ja, dat vind ik ook.
Ze zou om 24:00 uur naar bed moeten, is om 01:00 uur thuis weg gegaan.
Volgens getuigen en camerabeelden is ze rond 01:30 uur gezien bij een plaatselijk café.
Ook het feit dat ze langs de weg liep en niet op de dijk is blijkbaar ook nogal bijzonder, omdat niemand ooit daar loopt.
Vreselijk verhaal.
LīlyRose schreef:
01-08-2020 13:34
Ja. Veel hebben hier gewoon een gezin etc. Daarbij vind ik het een vrij bizar iets om dit topic te gebruiken voor d’r afkeer voor arbeidsmigranten.
Nee joh, het merendeel is man ze delen hun huisje met tig andere mannen en hun gezinnen zitten gewoon in Oost Europa.
Het gaat niet over afkeer, maar over dat een local niet onopgemerkt zal blijven als hij zich opeens anders gaat gedragen uit schuldgevoel of omdat ie z'n auto verstopt heeft. Daar zal ie toch vragen over krijgen lijkt me.
Laten we dan als voorbeeld een Duitse toerist zeggen als door arbeidsmigrant te noemen iedereen gelijk weer in de gordijnen vliegt.
redbulletje schreef:
01-08-2020 14:03
Nee joh, het merendeel is man ze delen hun huisje met tig andere mannen en hun gezinnen zitten gewoon in Oost Europa.
Het gaat niet over afkeer, maar over dat een local niet onopgemerkt zal blijven als hij zich opeens anders gaat gedragen uit schuldgevoel of omdat ie z'n auto verstopt heeft. Daar zal ie toch vragen over krijgen lijkt me.
Laten we dan als voorbeeld een Duitse toerist zeggen als door arbeidsmigrant te noemen iedereen gelijk weer in de gordijnen vliegt.
Vind je dit nou echt gepast op een topic als dit? Ik niet. Stop ermee.
.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
01-08-2020 14:04
Vind je dit nou echt gepast op een topic als dit? Ik niet. Stop ermee.

Nou, doe es rustig zeg!
Bull beschuldigd niemand maar merkte enkel op dat die mogelijkheid bestaat.
Dronken arbeidsmigranten achter het stuur is in mijn regio in ieder geval een bekend probleem.
Alleen al in mijn straat staan een stuk of 8 oude villa's die volgepropt zitten met arbeidsmigranten, veelal mannen.
Ik heb er geen last van maar alcoholgebruik is gewoon echt wel eens een dingetje.
Pindakaasjes schreef:
01-08-2020 15:39
Nou, doe es rustig zeg!
Bull beschuldigd niemand maar merkte enkel op dat die mogelijkheid bestaat.
Dronken arbeidsmigranten achter het stuur is in mijn regio in ieder geval een bekend probleem.
Alleen al in mijn straat staan een stuk of 8 oude villa's die volgepropt zitten met arbeidsmigranten, veelal mannen.
Ik heb er geen last van maar alcoholgebruik is gewoon echt wel eens een dingetje.
Er rijden weet ik veel hoeveel mensen auto en dan is het vast een arbeidsmigrant. Natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
01-08-2020 15:44
Er rijden weet ik veel hoeveel mensen auto en dan is het vast een arbeidsmigrant. Natuurlijk.

Bull schreef "wellicht" en niet "allicht"!
Je zit haar nu iets in de schoenen te schuiven wat ik 'niet' uit haar schrijven kan opmaken!
Je beweert het oneerbiedig naar het meisje te vinden, maar je creëert zelf de commotie.
Ik vind speculeren naar afkomst van de dader hoe dan ook not-done. Het is al vreselijk dat zoiets gebeurd is...
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
01-08-2020 13:57
Houd toch op met je gespeculeer en gesuggereer.
Ik heb alleen gezegd dat we het hele verhaal niet kennen en dat ik het heel erg vind voor de familie.
Vlaginvaas schreef:
01-08-2020 11:22
Hele tijd geleden was er een meisje dat voor de trein was gesprongen en overleden ouders konden zelfmoord niet accepteren maar niets wees op iets anders.
jawel hoor , verdiep je er maar in
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
01-08-2020 13:59
Ja, dat vind ik ook.
Ze zou om 24:00 uur naar bed moeten, is om 01:00 uur thuis weg gegaan.
Volgens getuigen en camerabeelden is ze rond 01:30 uur gezien bij een plaatselijk café.
Ook het feit dat ze langs de weg liep en niet op de dijk is blijkbaar ook nogal bijzonder, omdat niemand ooit daar loopt.
Vreselijk verhaal.
Ja dit vind ik ook raar aan het verhaal, het fiets- en wandelpad ligt bovenop een dijk en de weg waar de auto's rijden ligt daar helemaal los van. Met een brede grasberm er tussen. https://goo.gl/maps/1bkSXu8K44SXugdX6
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
31-07-2020 21:41
Wellicht een arbeidsmigrant die na de schrik naar het buitenland is gereden?
Smakeloze en schandalige discriminatie. Totaal nergens op gebaseerd. Dat je het durft te typen!

Jouw redenatie is: criminaliteit = buitenlander.
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
01-08-2020 17:46
Ja dit vind ik ook raar aan het verhaal, het fiets- en wandelpad ligt bovenop een dijk en de weg waar de auto's rijden ligt daar helemaal los van. Met een brede grasberm er tussen. https://goo.gl/maps/1bkSXu8K44SXugdX6
Ik weet ook van pubers die van dak naar dak springen om niet gepakt te worden wanneer ze weggelopen zijn. Of zich in drugspanden verstoppen. Of met een wildvreemde man mee naar huis gaan. Pubers doen domme onlogische dingen.
.....
anoniem_63fcee76148bf wijzigde dit bericht op 01-08-2020 18:56
98.32% gewijzigd
huurvrouwtje schreef:
01-08-2020 18:39
[...]
Waarom post je dit hier? Waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven