Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Actueel
Welkom op de pijler Actueel. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met actuele onderwerpen op het gebied van politiek, maatschappelijke vraagstukken; dit is dé plek om te discussiëren over actuele gebeurtenissen.

[break]

Praat dus vooral mee over onderwerpen die in het nieuws zijn en veel mensen bezighouden! Doordat de onderwerpen die op deze pijler worden besproken gevoelig kunnen liggen, kunnen emoties soms de overhand kunnen nemen. Daardoor is de sfeer op deze pijler vaak minder luchtig dan op andere pijlers. Graag doen we dan ook een beroep op alle gebruikers om hier de sfeer prettig te houden door met respect voor en naar elkaar te reageren.

Erdogan een gevaarlijke gek? deel 2

24-03-2017 17:16 1947 berichten
Link kopieren Quote
Vorige topic is vol dus hier maar weer verder.

Link naar het vorige topic:

https://forum.viva.nl/forum/actueel/erdogan-een-gevaarlijke-gek/list_messages/322395
Link kopieren Quote
Okidoki.
World of Warcraft: Legion
Link kopieren Quote
Yep, nog steeds..
Well behaved women rarely make history.
Link kopieren Quote
oke
"Ik leg de lat lekker hoog, dan kruip ik er makkelijk onder door"
Link kopieren Quote
Laat dit het betere deel zijn.

heidelberg, kom erin! :flower:
Vriend: Pas voor haar op. Je weet niets van haar af. Ze is ineens gekomen. Uit het water. Zonder stem. ~ Vasalis
Link kopieren Quote
Erdogan: Na het referendum herziet Turkije alle banden met Europese Unie.

http://www.hln.be/hln/nl/ ... n-met-Europese-Unie.dhtml
Link kopieren Quote
tvp
Keep on, keep keepin' on....
Link kopieren Quote
Ik lees en mening weer mee! :)
Het maakte Lucebert niets uit, als het maar een hondje was en geen vuilnisbakkenras.
Link kopieren Quote
Ineke98 schreef op 24 maart 2017 @ 18:04:

Erdogan: Na het referendum herziet Turkije alle banden met Europese Unie.

http://www.hln.be/hln/nl/ ... n-met-Europese-Unie.dhtml
Hij blijft maar chanteren met die vluchtelingendeal. Turkije kan beter op zoek gaan naar een nieuwe Atatürk, want met Erdogan gaan ze weer terug in de tijd en wordt het land een conservatieve moslimstaat.
Link kopieren Quote
Ben d'r weer...

Heb het Baudet filmje bekeken trouwens en ik zie het niet, lijkt me zeer uit zijn verband gerukt allemaal. En toevallig zag ik dit net op Twitter; ja, op zo'n manier wordt iemand dus tot vrouwenvijand no. 1 gemaakt voor de niet kritische lezer. Kwalijk hoor. Dat zijn pas de enge mensen.

https://twitter.com/macdocman/status/845195914633392130

Maar terug, naar die andere fijne vent! Oh en by the way: Erdolf mag van alles vinden hoor, het verschil zit 'm er nou net in dat hij daar hier nìet voor de bak ingaat. Subtiele verschillen, je moet ze maar kunnen spotten.
The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks. - Christopher Hitchens
Link kopieren Quote
tvp
Dit forum is mede (on)mogelijk gemaakt door ThunderAssMan.
Link kopieren Quote
Tvp
Link kopieren Quote
:peep:
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Link kopieren Quote
bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 17:44:

Laat dit het betere deel zijn.

heidelberg, kom erin! :flower:
Shit wat heb ik gemist? Is iedereen ongedeerd? Ik bedoel iedereen van de goede rakkers uiteraard:). Het is zo spanned in Trumpland heb niet eens de tijd om hier bij te lezen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Link kopieren Quote
X-D

http://www.dumpert.nl/med ... tsers_lollen_om_erdo.html

Dat einde ook, precies zoals ik het zie: trainwreck waiting to happen...
The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks. - Christopher Hitchens
Link kopieren Quote
Hetvrijewoord schreef op 24 maart 2017 @ 19:22:

Ben d'r weer...

Heb het Baudet filmje bekeken trouwens en ik zie het niet, lijkt me zeer uit zijn verband gerukt allemaal. En toevallig zag ik dit net op Twitter; ja, op zo'n manier wordt iemand dus tot vrouwenvijand no. 1 gemaakt voor de niet kritische lezer. Kwalijk hoor. Dat zijn pas de enge mensen.

https://twitter.com/macdocman/status/845195914633392130

Maar terug, naar die andere fijne vent! Oh en by the way: Erdolf mag van alles vinden hoor, het verschil zit 'm er nou net in dat hij daar hier nìet voor de bak ingaat. Subtiele verschillen, je moet ze maar kunnen spotten.

Moet je de tweets van extreemlinks/GL/Activist/Marxist/veganist deugmeisje annefleur eens zien :sick:

https://twitter.com/annefleurdd/status/844093541651529728
Link kopieren Quote
DidiRidi schreef op 24 maart 2017 @ 20:08:

[...]

Shit wat heb ik gemist? Is iedereen ongedeerd? Ik bedoel iedereen van de goede rakkers uiteraard:). Het is zo spanned in Trumpland heb niet eens de tijd om hier bij te lezen.
Ik heb echt geen flauw idee, ik hou me vooral bezig met foute mannen zoals Poetin, Erdo, Wilders, Rutte, DENK en potentiële nieuwkomer Baudet. Besef nu dat ik Trump verwaarloosd heb. Het worden er ook steeds meer. :love:
Vriend: Pas voor haar op. Je weet niets van haar af. Ze is ineens gekomen. Uit het water. Zonder stem. ~ Vasalis
Link kopieren Quote
bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 20:27:

[...]

Ik heb echt geen flauw idee, ik hou me vooral bezig met foute mannen zoals Poetin, Erdo, Wilders, DENK en potentiële nieuwkomer Baudet. Besef nu dat ik Trump verwaarloosd heb. Het worden er ook steeds meer. :love:
Je bent wel selectief hoor je vergeet er nogal een aantal..
Link kopieren Quote
YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 20:31:

[...]

Je bent wel selectief hoor je vergeet er nogal een aantal..
Ik was Rutte vergeten. De rest is geen podium gegund.
Link kopieren Quote
O en Thierry is geen potentiële nieuwkomer hij is gisteren beëdigd als tweede kamer lid.
Link kopieren Quote
bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 20:27:

[...]

Ik heb echt geen flauw idee, ik hou me vooral bezig met foute mannen zoals Poetin, Erdo, Wilders, DENK en potentiële nieuwkomer Baudet. Besef nu dat ik Trump verwaarloosd heb. Het worden er ook steeds meer. :love:
Haha inderdaad. Nu begin ik ook bij mezelf dat patroon van slechte mannen te zien. Yellowdiamond begrijpt dat dan weer niet, zij is helemaal hoteldebotel :love: van Alexander Pechtold en zijn puppy oogjes, vooral zijn stem roerde haar diepe gelederen of zoiets. Nee ik ga wel weer bij Trump kijken, echt erdo is kattenpis vergelijken met wat daar gaande is. Laters :kiss:
Link kopieren Quote
bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 20:32:

[...]

Ik was Rutte vergeten. De rest is geen podium gegund.
Want de rest past niet zo goed in jouw straatje?
Link kopieren Quote
DidiRidi schreef op 24 maart 2017 @ 20:33:

[...]

Haha inderdaad. Nu begin ik ook bij mezelf dat patroon van slechte mannen te zien. Yellowdiamond begrijpt dat dan weer niet, zij is helemaal hoteldebotel :love: van Alexander Pechtold en zijn puppy oogjes, vooral zijn stem roerde haar diepe gelederen of zoiets. Nee ik ga wel weer bij Trump kijken, echt erdo is kattenpis vergelijken met wat daar gaande is. Laters :kiss:
Toch vind ik jou een lieverd Didiridi :kiss: en ja dat meen ik..
Link kopieren Quote
YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 20:35:

[...]

Toch vind ik jou een lieverd Didiridi :kiss: en ja dat meen ik..
Same ere, was een beetje aan het plagen. ;-)
Link kopieren Quote
DidiRidi schreef op 24 maart 2017 @ 20:36:

[...]

Same ere, was een beetje aan het plagen. ;-)
Weet ik toch.. kan ik prima hebben hoor X-D

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven