Extreem Rechts tuig verstoort voorleesmiddag.

23-12-2018 10:52 478 berichten
Alle reacties Link kopieren
NIJMEGEN - De voorleesmiddag van drag queens in de bibliotheek in Nijmegen is afgelast. Volgens een woordvoerder van de bibliotheek Mariënburg liepen er rechts-extremistische jongeren rond in de bieb.

De drag queens zouden zaterdagmiddag in de bibliotheek voorlezen aan kinderen.

Een woordvoerder van de bibliotheek zegt dat de voorleesmiddag is afgelast vanwege de veiligheid van de kinderen. De jongeren waren lid van Identitair Verzet: 'Hier moet je kinderen niet aan blootstellen', aldus een van de demonstranten.


https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... xtremisten

Wat was het beste geweest?

Totaal aantal stemmen: 121

Niet zwichten voor terreur. Hard optreden tegen versoorders. (66%)
Het is inderdaad beter om kinderen niet te confronteren met drag queens (22%)
Anders (12%)
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ghost79 schreef:
23-12-2018 10:59
Waarom moeten drag Queens kinderen voorlezen in een bieb? :huh:
wat? waarom zouden drag queens geen kinderen mogen voorlezen??
hollebollegijs schreef:
23-12-2018 11:32
Op welke basis mogen ze daar niet staan?
Als het niet had gemogen had de politie ze weg gestuurd.
ze hadden geen demonstratievergunning.
opzouten met dat tuig
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-12-2018 11:31
je hebt gedoneerd, dus draai je er niet uit

€50,-

Maar wees dan sportief een vertel er bij hoe ik het uitgelegd heb.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
23-12-2018 11:27
Op basis van welk wetsartikel mag je niet voor de deur van een bibliotheek staan als je ergens tegen bent?
Deze jochies (want dat zijn het) staan in de regen met een vlag.
Wijkagent er naast en geen vuiltje aan de lucht.

Overigens klopt de OP niet, er was geen verstoring.

Jij vindt het heel normaal, rechts-extremisten voor de deur ?

Op hun eigen site staat trouwens niets erover. Misschien toch een beetje te lullig voor woorden, 2 of 3 jonge mannen in de regen(geen jochies, maar zoals gewoonlijk probeer je alles wat extreem-rechts doet te downplayen, HBG).
Een initiatief waar ook nog eens de woordvoerder voor uit West-Brabant moest komen.
nounou
hollebollegijs schreef:
23-12-2018 11:34
€50,-

Maar wees dan sportief een vertel er bij hoe ik het uitgelegd heb.
wat je er ook bij vertelt.
het gaat erom dat je 50 euro doneert aan veroordeelde criminelen die het GRONDRECHT van anderen wilden blokkeren.
Dit kan je echt niet rechtpraten
en het is gillend lachwekkend dat je nu deze illegale demonstratie van extreemrechts goedpraat.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-12-2018 11:33
ze hadden geen demonstratievergunning.
opzouten met dat tuig
1) Waar baseer je dat op?
2) Als je je echt verdiept had hoef je geen vergunning aan te vragen maar een aankondiging te doen
https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/? ... 3B6A495%7D
moet u dat minstens 24 uur van tevoren aan de gemeente laten weten. Gebruik daarvoor het online formulier Demonstratie of manifestatie melden. Het gaat hierbij om een zogeheten kennisgeving. Voor een demonstratie is geen vergunning nodig.
3) Ik vermoed dat het hier ging om een kleinschalig manifestatie en daar gelden andere regels voor, ik zal eens kijken of
ik ze kan vinden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Zazamaenade schreef:
23-12-2018 11:36
Jij vindt het heel normaal, rechts-extremisten voor de deur ?

Op hun eigen site staat trouwens niets erover. Misschien toch een beetje te lullig voor woorden, 2 of 3 jonge mannen in de regen(geen jochies, maar zoals gewoonlijk probeer je alles wat extreem-rechts doet te downplayen, HBG).
Een initiatief waar ook nog eens de woordvoerder voor uit West-Brabant moest komen.
inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
De wereld is al verwarrend genoeg voor kinderen. Zijn drag queens een speciaal soort of zo? Ieder het zijne maar ik vind dat kinderen in de puberteit oud genoeg zijn om te leren dat er onder de mensheid allerlei 'speciaal voelenden' zijn, niet als ze nog zo klein zijn. Hopelijk dachten de kinderen dat het gewoon clowns waren.

Net als dat geneuzel van gender nutral, feministen die komkommers willen verbieden omdat het op een fallus lijkt enz.

Zo vermoeiend allemaal.
hollebollegijs schreef:
23-12-2018 11:37
1) Waar baseer je dat op?
2) Als je je echt verdiept had hoef je geen vergunning aan te vragen maar een aankondiging te doen
https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/? ... 3B6A495%7D
moet u dat minstens 24 uur van tevoren aan de gemeente laten weten. Gebruik daarvoor het online formulier Demonstratie of manifestatie melden. Het gaat hierbij om een zogeheten kennisgeving. Voor een demonstratie is geen vergunning nodig.
3) Ik vermoed dat het hier ging om een kleinschalig manifestatie en daar gelden andere regels voor, ik zal eens kijken of
ik ze kan vinden.
goedpraten
wegkijken
extremisten knuffelen
en steunen met geld
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
23-12-2018 11:36
Jij vindt het heel normaal, rechts-extremisten voor de deur ?


Je gaat aan de vraag voorbij, op basis van welk wetsartikel mochten deze kids daar niet staan?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
23-12-2018 11:07
Dus volwassen kerels mogen zichzelf wel verkleden als stereotype racistische koloniale neger in het kader van een kinderfeest, maar niet als stereotype vrouw. Niet heel consequent van die nazi-lovers.
:applause: :kneel:
Am Yisrael Chai!
Pusswithoutboots schreef:
23-12-2018 11:37
De wereld is al verwarrend genoeg voor kinderen. Zijn drag queens een speciaal soort of zo? Ieder het zijne maar ik vind dat kinderen in de puberteit oud genoeg zijn om te leren dat er onder de mensheid allerlei 'speciaal voelenden' zijn, niet als ze nog zo klein zijn. Hopelijk dachten de kinderen dat het gewoon clowns waren.

Net als dat geneuzel van gender nutral, feministen die komkommers willen verbieden omdat het op een fallus lijkt enz.

Zo vermoeiend allemaal.
wie mogen er voorleesmoeder zijn? Alleen witte, vrouwelijke mien
of kunnen Fatima met hoofddoek, Chantal met een piemel en Kees de homoseksueel ook misschien heel goed voorlezen?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-12-2018 11:38
goedpraten
wegkijken
extremisten knuffelen
en steunen met geld
Nee je bent uitgepraat omdat je weet dat je de verkeerde argumenten gebruikt.
Verdiep je eens - zoals je vroeger wel deed - voordat je iets post.
Dan had je niet de fout gemaakt om over een demonstratieVERGUNNING te praten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
positivodo schreef:
23-12-2018 11:29
Dit. Leuke boekentip: Het verhaal over het jongetje dat een jurkje aan wilde. Sorry, dat is nu niet een middag waar ik mijn kinderen naar toe zou laten gaan. Prima dat je die voorkeur hebt maar moet je daar kinderen al zo vroeg mee laten kennismaken?

Jij houdt je kinderen binnen als er iets anders dan degelijk getrouwde hetero's op straat lopen ?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
23-12-2018 11:37
De wereld is al verwarrend genoeg voor kinderen. Zijn drag queens een speciaal soort of zo? Ieder het zijne maar ik vind dat kinderen in de puberteit oud genoeg zijn om te leren dat er onder de mensheid allerlei 'speciaal voelenden' zijn, niet als ze nog zo klein zijn. Hopelijk dachten de kinderen dat het gewoon clowns waren.

Net als dat geneuzel van gender nutral, feministen die komkommers willen verbieden omdat het op een fallus lijkt enz.

Zo vermoeiend allemaal.
Zoals in het filmpje te horen was is dit iets wat uit Amerika is komen overwaaien.
Van dragqueens tot slechtzienden gaan kinderen voorlezen.
Lijkt me niets mis mee toch?
Verder eens hoor dat die hele hype rondom zogenaamd feminisme etc totaal doorslaat.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
hollebollegijs schreef:
23-12-2018 11:38
Je gaat aan de vraag voorbij, op basis van welk wetsartikel mochten deze kids daar niet staan?
het waren geen kinderen, het waren neonazi’s.
jonge testosteronbommen van het slag: daar moet een piemel in
Zazamaenade schreef:
23-12-2018 11:40
Jij houdt je kinderen binnen als er iets anders dan degelijk getrouwde hetero's op straat lopen ?
waarschijnlijk.
Zien jullie dat extreem rechts de grenzen verlegt? Eerst waren het de vluchtelingen, toen werd het verlegd naar nederlanders met een ander kleurtje, en nu zijn de anders geaarden aan de beurt. Volgende stap is de andersdenkenden en de vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-12-2018 11:40
wie mogen er voorleesmoeder zijn? Alleen witte, vrouwelijke mien
of kunnen Fatima met hoofddoek, Chantal met een piemel en Kees de homoseksueel ook misschien heel goed voorlezen?
Op zich vind het het initiatief heel leuk, een drag queen laten voorlezen.
Waarom niet?

Maar goed dat staat los van het feit dat je daar ook TEGEN mag zijn.

Ik woonde in de jaren 90 2 straten van een abortuskliniek.
Daar stonden iedere donderdag christenen met kaarsen en liederen, ik ben pro abortus maar maakte ook regelmatig een praatje met die dominee ( ben zijn naam kwijt) ook hij heeft rechten natuurlijk.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ghost79 schreef:
23-12-2018 10:59
Waarom moeten drag Queens kinderen voorlezen in een bieb? :huh:
Omdat voorlezen goed is voor de taalontwikkeling van het kind, voor de concentratie en de algemene ontwikkeling. Onder andere.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-12-2018 11:42
het waren geen kinderen, het waren neonazi’s.
jonge testosteronbommen van het slag: daar moet een piemel in

Hahahaha jaaaaaaaaaaa zo zagen ze er ook uit :lol:
Ik miste de dranghekken en ME

Maar goed zelfs die mogen een manifestatie houden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
het stereo type vrouw??

Afbeelding
anoniem_361578 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 11:51
Reden: ooo ja dat is inderdaad stereotype. foutje van mij die ik laat staan!!!!!
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
23-12-2018 11:38
Je gaat aan de vraag voorbij, op basis van welk wetsartikel mochten deze kids daar niet staan?

Zijn het nu al kids ?
Gezellig, zeg, er staan wat kids voor de deur :facepalm:

Ik zeg niet dat ze er niet mochten staan (lees je ook even wat er gepost wordt ?), maar het was dus wel een verstoring.
Het lijkt me trouwens niet dat je bij de gemeente Amsterdam moet zijn als je wilt demonstreren in Nijmegen, dus die link van je slaat nergens op.
nounou
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-12-2018 11:43
waarschijnlijk.
Zien jullie dat extreem rechts de grenzen verlegt? Eerst waren het de vluchtelingen, toen werd het verlegd naar nederlanders met een ander kleurtje, en nu zijn de anders geaarden aan de beurt. Volgende stap is de andersdenkenden en de vrouwen.

Binnenkort mensen van VIVA forum @(
Is er al een noodplan voor na de machtovername?
Dat VIVA onze gegevens wist.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
waren het alleen hollandse kindertjes voor wie er voor werd gelezen zeker, want denk niet dat moslim-ouders hier gediend van zouden zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
23-12-2018 11:47
Zijn het nu al kids ?
Gezellig, zeg, er staan wat kids voor de deur :facepalm:

Ik zeg niet dat ze er niet mochten staan (lees je ook even wat er gepost wordt ?), maar het was dus wel een verstoring.
Het lijkt me trouwens niet dat je bij de gemeente Amsterdam moet zijn als je wilt demonstreren in Nijmegen, dus die link van je slaat nergens op.
Wat was de verstoring dan?
Politiekorps Nijmegen is niet heel tolerant en zoals je zit staat de wijkagent (ik werk in Nijmegen) een praatje met die jochies te maken.
Geloof me, een verkeerde blik en ze waren opgepakt en weg gestuurd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven