Falend uitzetbeleid (asielzoekers)

27-09-2018 19:27 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na tijdelijke pieken van dit vraagstuk op dit forum gedurende de “week van Howick en Lili” bleek dat naast een algemeen vluchtelingentopic en geen specifiek topic te bestaan over puur het falende uitzettingsbeleid.

Vandaar dit topic, voor en tegenstanders nodig ik graag uit hier “los te branden”. Zou fijn zijn als ontopic gebleven werd, zonder de “of topic” geheel de mond te willen snoeren.

Waarom vinden “wij” het uitzettingsbeleid falen? Aan elke (ingenomen) standpunt zitten natuurlijk minstens twee kanten....

Als een extra toevoeging aan dit Topic veel toevoegt en GEEN stemmingsmakerij is, stuur dan pb en dan voeg ik het “hier” toen.

Ik vind het uitzettingsbeleid falen omdat.....

Uitzettingsbeleid faalt

Totaal aantal stemmen: 71

Wel (82%)
Niet (10%)
Geen mening (3%)
Anders... (6%)
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
22-10-2018 19:07
ik weet enkel dat ik dan wel erg tevreden ben omdat “de overheid” zich eindelijk eens aan de afgesproken en geldende procedures heeft gehouden.
In onze democratie heeft de staatssecretaris de bevoegdheid om schrijnende gevallen (niet gedefinieerd) anders te beoordelen. Dat die twee mochten blijven was op geen enkele manier onrechtmatig, dus: Hoera, de democratie werkt.


Maar waarschijnlijk niet jouw democratie.

Dus nogmaals de vraag: hoe wordt jij er dit jaar persoonlijk beter van dat die kinderen niet mogen blijven?
LizPair schreef:
22-10-2018 19:27
In onze democratie heeft de staatssecretaris de bevoegdheid om schrijnende gevallen (niet gedefinieerd) anders te beoordelen. Dat die twee mochten blijven was op geen enkele manier onrechtmatig, dus: Hoera, de democratie werkt.


Maar waarschijnlijk niet jouw democratie.

Dus nogmaals de vraag: hoe wordt jij er dit jaar persoonlijk beter van dat die kinderen niet mogen blijven?
Het gaat om de belangen van onze samenleving als geheel. Of een forummer er persoonlijk beter of slechter van wordt doet er dan ook niet toe. Onze samenleving is niet gebaat bij grootscheepse immigratie, omdat dat ons draagvermogen te boven gaat. We kunnen hier niet iedereen huisvesten en onderhouden. Door mensen die volgens de (niet een zo heel strenge) regels geen recht hebben op asiel hier toe te laten, krijgen we steeds meer anderen hierheen die ook geen recht op asiel hebben, maar die toch graag een kansje willen wagen. Uiteindelijk zal geen afgewezen asielzoeker meer teruggaan, omdat hij weet dat de aanhouder wint als hij maar lang genoeg hun uitzetting traineert.

Kinderen worden door gelukszoekers als middel om hier te mogen blijven gebruikt en dat moeten wij niet stimuleren door deze mensen te belonen met een verblijfsvergunning.
Alle reacties Link kopieren
LizPair schreef:
22-10-2018 19:27
In onze democratie heeft de staatssecretaris de bevoegdheid om schrijnende gevallen (niet gedefinieerd) anders te beoordelen. Dat die twee mochten blijven was op geen enkele manier onrechtmatig, dus: Hoera, de democratie werkt.


Maar waarschijnlijk niet jouw democratie.

Dus nogmaals de vraag: hoe wordt jij er dit jaar persoonlijk beter van dat die kinderen niet mogen blijven?
Daar heb je de bekende discussie techniek van vele vivadames en heren weer.... schat, ik doe daar niet aan mee....
Lezen is ook een vak. Natuurlijk waarschijnlijk wedervraag waar heb je het over? Nou, dit “Gaat het hopelijk toch nog een redelijk 2018 worden.”
schreef ik. Jij voegt in het geniep het voor “jullie” o zo belangrijke woordje “persoonlijk” toe. Mijn persoonlijke meningen staan volop in dat bewuste Howick en Lilly topic, lees ze...

Zonde van mijn tijd, dus vragen die kant nog wal raken, verkracht zijn tov basis opmerking gaan nu de plee in... :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
22-10-2018 20:29
Daar heb je de bekende discussie techniek van vele vivadames en heren weer.... schat, ik doe daar niet aan mee....

Stel je niet zo aan. Jij wil op een openbaar forum graag even je persoonlijke mening ventileren die blijkbaar haaks staat op wat er daadwerkelijk gebeurd in dit land. En dan heb jij het lef om te pretenderen dat jij weet wat goed is voor het land. Een land dat het overigens prima doet.
Maar oh nee, we mogen jouw mening niet bekritiseren.

Wees dan een vent en hou gewoon je mond.
LizPair schreef:
22-10-2018 19:27
Dus nogmaals de vraag: hoe wordt jij er dit jaar persoonlijk beter van dat die kinderen niet mogen blijven?
word
Alle reacties Link kopieren
LizPair schreef:
22-10-2018 22:41
Stel je niet zo aan. Jij wil op een openbaar forum graag even je persoonlijke mening ventileren die blijkbaar haaks staat op wat er daadwerkelijk gebeurd in dit land. En dan heb jij het lef om te pretenderen dat jij weet wat goed is voor het land. Een land dat het overigens prima doet.
Maar oh nee, we mogen jouw mening niet bekritiseren.

Wees dan een vent en hou gewoon je mond.

Jij mag alles hoor, geen enkel probleem.. :there: :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
22-10-2018 23:10
Jij mag alles hoor, geen enkel probleem.. :there: :jump:
En jij mag ook alles zeggen wat je wil, maar gaan dan niet janken als je op het forum van een damesblad tegengesproken wordt.
Alle reacties Link kopieren
LizPair schreef:
22-10-2018 23:14
En jij mag ook alles zeggen wat je wil, maar gaan dan niet janken als je op het forum van een damesblad tegengesproken wordt.

Hahahahahaha heb jij je oude nick ingeruild voor een frisse nieuwe? :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
LizPair schreef:
22-10-2018 19:27


Dus nogmaals de vraag: hoe wordt jij er dit jaar persoonlijk beter van dat die kinderen niet mogen blijven?
Omdat weglopen en dreigementen worden beloond met een verblijfsvergunning.

Daar wordt mijn jaar niet slechter van maar dat wordt 2018 ook niet van plofkraken, winkeldiefstal, dronken rijden etc.

Ik vind het prettig als er een glashelder en streng migratie beleid is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
23-10-2018 13:05
Omdat weglopen en dreigementen worden beloond met een verblijfsvergunning.

Daar wordt mijn jaar niet slechter van maar dat wordt 2018 ook niet van plofkraken, winkeldiefstal, dronken rijden etc.

Ik vind het prettig als er een glashelder en streng migratie beleid is.


Als aanvulling dat ook kerkasiel niet beloond zal worden met een verblijfsvergunning.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
26-10-2018 14:45
Als aanvulling dat ook kerkasiel niet beloond zal worden met een verblijfsvergunning.

Ik kan nog wel meer aanvullingen bedenken! Gewoon een zeer consequent beleid uitvoeren, geen linkse fratsen meer toestaan. Enkel als de meerderheid van de Nederlandse samenleving verandering wil, middels stemcomputer of rode potlood, gaan we eventueel alternatief accepteren. Dan maar hard, zacht werkt niet in ons softe kikkerlandje.
Jij ook 100% legaal in Nederland? Wat denk jij nu als je dit leest? De toon maakt de muziek. Op heldere toon geef ik mijn aversie tegen illegaliteit aan. Dat is MIJN mening.
VerontrusteNL'er, ik ben het met je eens. Helaas denk ik dat dit nooit gaat gebeuren. Waarom? Omdat ik denk dat het tolerante en softe waar een hoop Nederlanders zo prat op gaan eerder een teken is van desinteresse verpakt in een dun laagje chroom. Mede mogelijk gemaakt door de NPO en onze regering.
Alle reacties Link kopieren
Verontruste-NL’er schreef:
28-10-2018 10:47
Ik kan nog wel meer aanvullingen bedenken! Gewoon een zeer consequent beleid uitvoeren, geen linkse fratsen meer toestaan. Enkel als de meerderheid van de Nederlandse samenleving verandering wil, middels stemcomputer of rode potlood, gaan we eventueel alternatief accepteren. Dan maar hard, zacht werkt niet in ons softe kikkerlandje.


Mede naar aanleiding van jouw Posts net een account aangemaakt. Ik heb democratie erg hoog in mijn vaandel staan en hoop dat dit niet verloren zal gaan in de schreeuwerige samenleving waarin we nu lijken te leven.

Een ik denk Arabische dame schreef ook een aantal heldere teksten, waar blijven de Nederlanders die hun land weer terug willen? Willen behoeden voor de aanstormende ondergang? Stemmen is onze enig macht, volgend voorjaar meen ik is de eerstvolgende mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Echt_Nederlands schreef:
28-10-2018 11:20
waar blijven de Nederlanders die hun land weer terug willen? Willen behoeden voor de aanstormende ondergang?
Waar heb je het in godsnaam over?
Alle reacties Link kopieren
Echt_Nederlands schreef:
28-10-2018 11:20
Mede naar aanleiding van jouw Posts net een account aangemaakt. Ik heb democratie erg hoog in mijn vaandel staan en hoop dat dit niet verloren zal gaan in de schreeuwerige samenleving waarin we nu lijken te leven.

Een ik denk Arabische dame schreef ook een aantal heldere teksten, waar blijven de Nederlanders die hun land weer terug willen? Willen behoeden voor de aanstormende ondergang? Stemmen is onze enig macht, volgend voorjaar meen ik is de eerstvolgende mogelijkheid.

Het antwoord op jouw vraag begint bij jezelf. Jouw vraag klinkt wat dramatisch maar je bent, als ik mij dan kan permitteren te zeggen, op dit forum best in goed gezelschap.

Jouw oproep te gaan stemmen ondersteun ik van harte. Wij gaan vast als samenleving meer de Scandinavische kant op. Meer naar rechts vind ik prima, populistisch gewauwel minder.

Nora mag als ze niet verbaal agressiever gaat schrijven dan ze nu doet, vaker even steen in onze vijver gooien.
Jij ook 100% legaal in Nederland? Wat denk jij nu als je dit leest? De toon maakt de muziek. Op heldere toon geef ik mijn aversie tegen illegaliteit aan. Dat is MIJN mening.
Alle reacties Link kopieren
Verontruste-NL’er schreef:
28-10-2018 10:47
Ik kan nog wel meer aanvullingen bedenken! Gewoon een zeer consequent beleid uitvoeren, geen linkse fratsen meer toestaan. Enkel als de meerderheid van de Nederlandse samenleving verandering wil, middels stemcomputer of rode potlood, gaan we eventueel alternatief accepteren. Dan maar hard, zacht werkt niet in ons softe kikkerlandje.

Dik onderstreept zeer consequent beleid, nee is nee en ja is ja. GEEN water meer bij de wijn ivm winterse kou of zielige kinderkopjes. .......

Zeker wordt vervolgd, Nederland moet zijn grenzen beter bewaken en enkel openen voor de echte asielzoeker c.q. Vluchteling.
thedutchwiseguy wijzigde dit bericht op 29-10-2018 20:42
Reden: Prive verwijderd
22.71% gewijzigd
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
29-10-2018 15:35

Zeker wordt vervolgd, Nederland moet zijn grenzen beter bewaken en enkel openen voor de echte asielzoeker c.q. Vluchteling.
Wat? o_o
rosabella1 wijzigde dit bericht op 31-10-2018 07:53
Reden: aangepast
56.26% gewijzigd
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Post aangepast
anoniem_211360 wijzigde dit bericht op 29-10-2018 20:48
97.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
29-10-2018 19:10
Dat meen je toch niet? Alleen bij de VIVA-forumredactie zijn toch e-mailadressen bekend?
Ja dat lijkt mij ook.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
29-10-2018 19:10
Dat meen je toch niet? Alleen bij de VIVA-forumredactie zijn toch e-mailadressen bekend?

Klopt, maar het e-mailadres wat gekoppeld staat aan dit account is een andere dan waar de mail op binnenkwam. Ik ga nu even niet meer schrijven, maar de tekst refereerde aan uitspraken van mij onder o.a. dit account aangaande bv Howick en Lilli en andere topics. Kort en krachtig ze weten zelfs waar ik woon.

Dus het forum als instituut heeft er niets mee te maken.

Maar weer on-topic, zal het berichtje wijzigen. Zat op dat moment nog vol met dit rare gebeuren.

Kunnen jullie mijn quote aanpassen svp dankjewel
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Asielzoekers uit veilige landen niet meer welkom in azc Rotterdam
https://nos.nl/artikel/2257117-asielzoe ... erdam.html
Bron NOS.nl

In het asielzoekerscentrum in Beverwaard worden tijdelijk geen mensen uit veilige landen meer opgevangen. Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam heeft dat afgesproken met het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA). Aboutaleb neemt maatregelen om het toenemende aantal incidenten in azc Beverwaard te stoppen. Van half april tot half augustus waren er 20 incidenten, in de twee maanden daarna liep dat op tot 69.

Volgens Aboutaleb is er een duidelijk verband tussen het aantal incidenten en de veranderende doelgroep in het azc. Vanaf medio augustus worden weer meer mensen toegelaten. Dat is omdat er de afgelopen drie maanden meer asielzoekers naar Nederland zijn gekomen.

Is een begin, maar zolang er geen adequate oplossing en aanpak komt gaan deze asielzoekers natuurlijk zwerven.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
thedutchwiseguy schreef:
30-10-2018 20:31
https://nos.nl/artikel/2257117-asielzoe ... erdam.html
Bron NOS.nl





Is een begin, maar zolang er geen adequate oplossing en aanpak komt gaan deze asielzoekers natuurlijk zwerven.
Illegaliteit zou gewoon strafbaar moeten worden gesteld, zodat je ongewenste vreemdelingen kunt detineren. Dat was ook het plan een vorig kabinet, maar de PVDA hielt zich niet aan haar belofte. De PVDA kreeg namelijk wel het kinderpardon, maar kwam op haar belofte terug om in ruil daarvoor illegaliteit strafbaar te stellen. Nu komen Noord-Afrikanen en Albanezen op grote schaal op “roofvakantie”. Handig hoor als je dan gratis onderdak hebt.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
30-10-2018 22:11
Illegaliteit zou gewoon strafbaar moeten worden gesteld, zodat je ongewenste vreemdelingen kunt detineren. Dat was ook het plan een vorig kabinet, maar de PVDA hielt zich niet aan haar belofte. De PVDA kreeg namelijk wel het kinderpardon, maar kwam op haar belofte terug om in ruil daarvoor illegaliteit strafbaar te stellen. Nu komen Noord-Afrikanen en Albanezen op grote schaal op “roofvakantie”. Handig hoor als je dan gratis onderdak hebt.


Afgelopen weekend werden aantal winkeldieven, waarvan ze eerst dachten dat het lampers waren, opgejaagd en de uiterwaarden ingedreven. Een aantal, het was natuurlijk een groepje, rende zelfs hard het koude water in. Ze zijn opgepakt en liepen zondag al weer in de binnenstad. Zo snel gaat het, maar om hun asielzoekers te noemen? Leken meer op Oost-Europeanen. Ik zou trouwens niet weten war hier in de buurt een opvang zou zitten?
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
30-10-2018 20:31
https://nos.nl/artikel/2257117-asielzoe ... erdam.html
Bron NOS.nl





Is een begin, maar zolang er geen adequate oplossing en aanpak komt gaan deze asielzoekers natuurlijk zwerven.
Juist,oppakken en meteen uitzetten naar Marokko,Albanië,Algerije en waar die gasten allemaal nog meer vandaan komen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
thedutchwiseguy schreef:
31-10-2018 07:42
Afgelopen weekend werden aantal winkeldieven, waarvan ze eerst dachten dat het lampers waren, opgejaagd en de uiterwaarden ingedreven. Een aantal, het was natuurlijk een groepje, rende zelfs hard het koude water in. Ze zijn opgepakt en liepen zondag al weer in de binnenstad. Zo snel gaat het, maar om hun asielzoekers te noemen? Leken meer op Oost-Europeanen. Ik zou trouwens niet weten war hier in de buurt een opvang zou zitten?
Niet iedere crimineel zit natuurlijk in de opvang. Het is helaas wel zo dat er groepen mensen speciaal naar Nederland komen om zich bezig te houden met criminaliteit. Zij komen vaak uit landen Albanië, Roemenië, Bulgarije e.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven