Ferd Grapperhaus en zijn bruiloftsfoto's

02-09-2020 13:37 877 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://nos.nl/artikel/2346429-trouwfee ... diger.html
Voor de nitwits onder ons: Ferdinand Grapperhaus is de minister van justitie en veiligheid en zou dus het goede voorbeeld moeten geven. Dat hij nieuw geluk heeft gevonden en graag met haar wil trouwen tot zover begrijp ik het nog wel. Maar wat denkt die man nou? Dat hij zich niet aan de regels hoeft te houden omdat hij boven de wet staat of zoiets? Hij had toch op zijn klompen kunnen aanvoelen dat er foto's worden gemaakt waarop duidelijk te zien is dat er geen 1,5 meter afstand wordt gehouden. En waarom schudt die man in hemelsnaam gewoon handen. Ik kan er echt met mijn pet niet bij.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Zorroo schreef:
07-09-2020 17:41
Hij heeft ook niet voor al zijn gasten een boete overgemaakt maar alleen voor hem en zijn vrouw. Bij de boetes door BOA's kreeg iedereen een boete in dit soort gevallen. Dus dat was wat mij betreft nu ook meer dan terecht geweest. €390,- x aantal gasten.


Ja mee eens.
Maar ja, meneer Grapperhaus heeft al 2 keer een bedrag overgemaakt aan het rode kruis, dus verdienen zijn familie en vrienden toch geen boete meer?

Is dit nou wat ze noemen vriendjespolitiek?
Zorroo schreef:
07-09-2020 17:42
Rutte houdt altijd maar wat graag zijn vriendjes uit de wind. Dit gaat ver, vind ik ook.
De verkiezingen zijn al over een half jaar. Dan zal hij vast gewieberd worden. Vanuit het oogpunt van continuïteit is het op zich wel efficiënt dat hij nog even een half jaartje aanblijft. Hij heeft immers wel dossierkennis.
valentinamaria schreef:
07-09-2020 18:31
hij laat dus duidelijk zien het virus niet zo gevaarlijk te vinden.


Jawel, maar alleen als het hemzelf uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Eames6 schreef:
07-09-2020 19:35
De verkiezingen zijn al over een half jaar. Dan zal hij vast gewieberd worden. Vanuit het oogpunt van continuïteit is het op zich wel efficiënt dat hij nog even een half jaartje aanblijft. Hij heeft immers wel dossierkennis.
Na de verkiezingen verlaat hij het zinkende schip en krijgt Rutte een mooi baantje in de EU. Hij heeft tenslotte precies gedaan wat ze van hem wilden en daarmee Nederland in de uitverkoop gegooid (zie het topic over de vrekkige vier hier op het forum).
Alle reacties Link kopieren
Dit stond vanmorgen in de column van Wouter de Winther in de Telegraaf. Jammer genoeg een premium-artikel dus ik mag het hier niet plaatsen.

Het is mensen die met Grapperhaus gewerkt hebben opgevallen dat hij de emotie wel vaker op afroep beschikbaar heeft als hij in het nauw komt. Het viel zowel mensen buiten als binnen de ministerraad op. „Een toneelspeler pur sang”, oppert een aanwezige.

Het ging over de snik van Grapperhaus tijdens het debat waarbij hij onder vuur lag. Ook staat er in de column dat Rutte Grapperhaus de hand boven het hoofd houdt om zo VVD-er Ankie Broekers-Knol te sparen die zich ook niet bepaald volgens de corona-regels gedroeg en loog over de gang van zaken tijdens de bruiloft waar zij bij aanwezig was.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
08-09-2020 12:07
Dit stond vanmorgen in de column van Wouter de Winther in de Telegraaf. Jammer genoeg een premium-artikel dus ik mag het hier niet plaatsen.

Het is mensen die met Grapperhaus gewerkt hebben opgevallen dat hij de emotie wel vaker op afroep beschikbaar heeft als hij in het nauw komt. Het viel zowel mensen buiten als binnen de ministerraad op. „Een toneelspeler pur sang”, oppert een aanwezige.

Het ging over de snik van Grapperhaus tijdens het debat waarbij hij onder vuur lag. Ook staat er in de column dat Rutte Grapperhaus de hand boven het hoofd houdt om zo VVD-er Ankie Broekers-Knol te sparen die zich ook niet bepaald volgens de corona-regels gedroeg en loog over de gang van zaken tijdens de bruiloft waar zij bij aanwezig was.
Ach ja, Ankie Broekers-Knol, die zich nog niet zo lang geleden ook al door de Marokkaanse overheid knollen voor citroenen liet verkopen en hulpeloos achter het spreekgestoelte stond te beweren dat het toch niet háár schuld was dat die boze akelige mannen in Marokko haar niet serieus namen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Pejeka,

O ja... die knol. Ik kan mij de vragen van Theo Hiddema aan die knol wel herinneren. Wat een incapabel vrouwmens...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Despierta schreef:
07-09-2020 17:46
Officieel wel, allemaal vriendjes van elkaar. Maar er is hier natuurlijk wel iets bijzonders aan de hand. De regering legt de hele bevolking verregaande beperkingen op (nog nooit vertoond) en houdt zich er zelf niet aan. Dan hoef je van diezelfde bevolking ook geen verdere medewerking te verwachten. En dat gaat zoveel gedoe opleveren voor de handhavers en rechters dat Grapperhaus zich gedwongen zou moeten voelen op te stappen. Maar helaas zit er geen greintje integriteit bij die gasten dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Die lui stappen niet op. Die zeggen "sorry", en menen daarna dat alles weer koek en ei is.

Ik hoop dan dat zij in maart 2021, wanneer de verkiezingen zijn, de rekening gepresenteerd krijgen. Niet het volk, maar zij moeten gaan boeten voor hun daden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
08-09-2020 22:24
Die lui stappen niet op. Die zeggen "sorry", en menen daarna dat alles weer koek en ei is.

Ik hoop dan dat zij in maart 2021, wanneer de verkiezingen zijn, de rekening gepresenteerd krijgen. Niet het volk, maar zij moeten gaan boeten voor hun daden.
Jammer dat kiezers altijd zo'n kort geheugen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aanfluiting.

Riekt ook naar klassenjustitie. Mensen zijn aso's en opeens kan hij er niks aan doen?
Sta je dan voor lul zeg
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
07-09-2020 19:35
Jawel, maar alleen als het hemzelf uitkomt.
Vraag me af over de situatie in Amsterdam na de black lives matters demonstratie op 1-6-2020 jl.
Daar was nauwelijks afstand. Niet iedereen had een mondkapje.
Van een uitbraak staat er niets over in de media.

Ben benieuwd naar Grapperhause EN alle andere aanwezigen van de bruiloft.
Oprechte vraag
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaja007 schreef:
09-09-2020 20:48
Vraag me af over de situatie in Amsterdam na de black lives matters demonstratie op 1-6-2020 jl.
Daar was nauwelijks afstand. Niet iedereen had een mondkapje.
Van een uitbraak staat er niets over in de media.

Ben benieuwd naar Grapperhause EN alle andere aanwezigen van de bruiloft.
Oprechte vraag
Als ik het mij goed herinner, ging het aantal gevallen juist omlaag in de weken erna.
Leek toen ook beter te gaan. Daarna weer minder helaas.
Alle reacties Link kopieren
"Als je dan zelf de regel overtreedt en vervolgens de straffen gaat verminderen, ben je het ene kwaad op het andere aan het stapelen.’’

Ik weet niet meer wie dit zei maar ik ben het hier zo mee eens. sorry hoor, ik snap echt dat mensen fouten maken, iedereen en dus ook ministers en ik snap dat alles enorm vervelend is en helemaal niet uit komt (zeg maar gerust volkomen kut is) ook en zelfs als je graag wil trouwen...maar echt, nu? als minister?? kan je niet effe een paar maanden wachten met je trouwerij? ik bedoel, Rutte heeft ook in het geheim een crematie van zijn moeder gehad, dat lijkt me vele malen erger dan een trouwerij verzetten.... een trouwerij.... Echt, kon dat niet even wachten ?! en dan vervolgens de straffen voor anderen, die de wet die jij loopt te prediken gaat verlagen omdat je jezelf er niet aan kon houden....euhm.... sorry, ik snap die fouten, maar heb dan ook de ballen om te zeggen: sorry, dit was echt fout en hierbij treed ik af.
want: heeeeeeeel veeeeeeel mensen hebben nu schijt aan Grapperhous. En dat hadden er al een paar, maar nu zou het best wel eens los kunnen gaan....
Alle reacties Link kopieren
mizza schreef:
09-09-2020 23:49
"Als je dan zelf de regel overtreedt en vervolgens de straffen gaat verminderen, ben je het ene kwaad op het andere aan het stapelen.’’

Ik weet niet meer wie dit zei maar ik ben het hier zo mee eens. sorry hoor, ik snap echt dat mensen fouten maken, iedereen en dus ook ministers en ik snap dat alles enorm vervelend is en helemaal niet uit komt (zeg maar gerust volkomen kut is) ook en zelfs als je graag wil trouwen...maar echt, nu? als minister?? kan je niet effe een paar maanden wachten met je trouwerij? ik bedoel, Rutte heeft ook in het geheim een crematie van zijn moeder gehad, dat lijkt me vele malen erger dan een trouwerij verzetten.... een trouwerij.... Echt, kon dat niet even wachten ?! en dan vervolgens de straffen voor anderen, die de wet die jij loopt te prediken gaat verlagen omdat je jezelf er niet aan kon houden....euhm.... sorry, ik snap die fouten, maar heb dan ook de ballen om te zeggen: sorry, dit was echt fout en hierbij treed ik af.
want: heeeeeeeel veeeeeeel mensen hebben nu schijt aan Grapperhous. En dat hadden er al een paar, maar nu zou het best wel eens los kunnen gaan....
Goed samengevat. Zo denk ik er ook over.

Als je zelf op anderen afgeeft en dan deze regels overtreedt waarvan je het boegbeeld bent, dan heb je je gewoon belachelijk gemaakt.
Het is ook schadelijk, want er zijn genoeg mensen die nog wel enigzins de regels naleefden en nu denken, waar slaat het nu nog op. Alsook mensen die zich er niet aan hielden dan dat nu nog veel uitgebreider niet gaan doen.
Bergvogel schreef:
09-09-2020 23:54
Goed samengevat. Zo denk ik er ook over.

Als je zelf op anderen afgeeft en dan deze regels overtreedt waarvan je het boegbeeld bent, dan heb je je gewoon belachelijk gemaakt.
Het is ook schadelijk, want er zijn genoeg mensen die nog wel enigzins de regels naleefden en nu denken, waar slaat het nu nog op. Alsook mensen die zich er niet aan hielden dan dat nu nog veel uitgebreider niet gaan doen.
Heel juist, een trouwerij kun je verzetten, een crematie niet. Waarom Rutte die Grappenhuis nog steeds het hand boven het hoofd blijft houden lijkt mij te belachelijk voor woorden. Moeten zijn ministers pas bij neervallen achter de stoel worden vervangen? Zoals de Jonge die er ook niks van bakt? Rutte zijn imperium is aan het inkakken en er zijn geen competente vervangers. Ik zie ook geen enkel talent in de oppositie zitten, het is janken met de pet op en ik hoop niet dat een of andere populistische gek de meerderheid van stemmen krijgt bij de verkiezingen.

En ach, het maakt ook helemaal niks uit waar je op stemt, de politiek wordt geregeerd door de mega-industrie met marketing.
Alle reacties Link kopieren
mizza schreef:
09-09-2020 23:49
"Als je dan zelf de regel overtreedt en vervolgens de straffen gaat verminderen, ben je het ene kwaad op het andere aan het stapelen.’’

Ik weet niet meer wie dit zei maar ik ben het hier zo mee eens. sorry hoor, ik snap echt dat mensen fouten maken, iedereen en dus ook ministers en ik snap dat alles enorm vervelend is en helemaal niet uit komt (zeg maar gerust volkomen kut is) ook en zelfs als je graag wil trouwen...maar echt, nu? als minister?? kan je niet effe een paar maanden wachten met je trouwerij? ik bedoel, Rutte heeft ook in het geheim een crematie van zijn moeder gehad, dat lijkt me vele malen erger dan een trouwerij verzetten.... een trouwerij.... Echt, kon dat niet even wachten ?! en dan vervolgens de straffen voor anderen, die de wet die jij loopt te prediken gaat verlagen omdat je jezelf er niet aan kon houden....euhm.... sorry, ik snap die fouten, maar heb dan ook de ballen om te zeggen: sorry, dit was echt fout en hierbij treed ik af.
want: heeeeeeeel veeeeeeel mensen hebben nu schijt aan Grapperhous. En dat hadden er al een paar, maar nu zou het best wel eens los kunnen gaan....
Helemaal mee eens.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het ook met Mizza eens.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft alsnog een boete gekregen + een strafblad

Grapperhaus krijgt alsnog boete voor schenden coronaregels op bruiloft - https://nos.nl/l/2348865
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, nadat er een hoop heisa is geweest op social media. Als niemand hem had betrapt, had hij nooit iets betaald. Niet aan het Rode Kruis en ook geen boete.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Zozo, dat duurde lang.
Hij zal wel eerst gekeken hebben of hij zichzelf kan indekken. De functie die hij nu heeft hoeft geen VOG, want die had hij al bij aantreden in deze functie.
Mocht hij volgend jaar stoppen (eerder ook al), dan krijgt hij wachtgeld en een gouden handdruk. En daarna gaat meneer met pensioen.
Hij heeft het uitgezocht (of laten doen), alle opties overwogen en toen hiermee akoord gegaan.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
19-09-2020 08:47
Zozo, dat duurde lang.
Hij zal wel eerst gekeken hebben of hij zichzelf kan indekken. De functie die hij nu heeft hoeft geen VOG, want die had hij al bij aantreden in deze functie.
Mocht hij volgend jaar stoppen (eerder ook al), dan krijgt hij wachtgeld en een gouden handdruk. En daarna gaat meneer met pensioen.
Hij heeft het uitgezocht (of laten doen), alle opties overwogen en toen hiermee akoord gegaan.


Een VOG krijg je altijd wel als je een corona boete op je straf CV hebt staan.

Ze kijken bij een VOG naar de aard van het misdrijf.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
19-09-2020 07:14
Ja, nadat er een hoop heisa is geweest op social media. Als niemand hem had betrapt, had hij nooit iets betaald. Niet aan het Rode Kruis en ook geen boete.
Dat geldt voor iedereen, of ga jij zelf het CJB bellen omdat je 10 km te hard hebt ggereden en je niet gesnapt bent
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/politiek/wopke-hoekst ... ~ac1a429d/

Dat Wopke Hoekstra zijn huwelijk wel afblies maakt het alleen nog maar pijnlijker.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
19-09-2020 12:58
Dat geldt voor iedereen, of ga jij zelf het CJB bellen omdat je 10 km te hard hebt ggereden en je niet gesnapt bent
Kom op, zeg. Dat is toch niet vergelijkbaar? Ik ben geen politicus die zijn eigen regels al niet meer serieus neemt, zoals Flauwegrappenhaus.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
19-09-2020 06:37
Hij heeft alsnog een boete gekregen + een strafblad

Grapperhaus krijgt alsnog boete voor schenden coronaregels op bruiloft - https://nos.nl/l/2348865
Goh wat een timing. Net voordat Rutte ons weer ging toespreken dat we de regels met zijn allen echt serieus moeten nemen, want over paar weken anders 10.000 nieuwe besmettingen per dag.


Kan iemand Ferd duidelijk maken dat hij alsnog dient op te stappen. Wat een naar mens is deze man. Hij zit in zijn functie enkel voor zijn eigen ego. Niet om het land te dienen, want dan was hij opgestapt.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven