Filmpje uithuisplaatsing deel 5

25-06-2014 22:25 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nog een deel.

Deel 4
Oh gosh is het weer zo'n dag?
.
Maar ik denk ook wel dat maxima de fb van I in de gaten houd. Net als wij dus wie weet
.
Mooie post chavelli, en respect!

Dat drang en dwang bij bjz herken ik wel. Als je eenmaal met ze te maken hebt willen ze dat alles op hun manier gaat. Sowieso zorgen ze voor veel stress omdat ze je overal op proberen te pakken. Toch heb ik ook wel goede ervaringen met ze (vooral in de situatie met vader van mijn zoon: omgangshuis).

Overal wordt geschreven dat rechters automatisch meegaan met wat bjz wil, maar ik weet van een situatie waarbij bjz de UHP (kind was 4 dagen p.w. thuis, 3 dagen netwerkplaatsing) wilde verlengen en toen vroeg de rechter waarom en of het niet een keer genoeg was geweest. Uitspraak: kind per direct fulltime naar huis.
W. v H. S.:quote:<3 edelachtbare als het hoge beroep plaatsvind spreek dan à.u.b van uit u hart want dAarin moet u toch van uit het diepste van u ziel voelen dat hansje alleen tot rust kan komen bij zijn eigen mama en niet een vreemde omgeving met mischien nog meer uithuis geplaatste kinderen die wel geholpen worden omdat het thuis niet goed ging een6 jarig jongetje zoAls hansje zal deze energie op zich gaan nemen en het mischien nooit geen plaatsje kunnen gaan geven dat hij uit een lievdevolle omgeving werd weggerukt van de liefde en warmte van zijn mama edelachtbare god heeft dit jongetje altijdens de zwangerschap met irme verbonden het mAg toch niet zo zijn dat de oerkracht en liefde worden geschonden spreek niet via u ogen of oren maar via u hart zodat de uitspraak is wat een ontzielde van u verwacht hanje gaat na huis zijn moeder is zijn grootste kracht <3 <3 <3
Echt, alle facepalms van de wereld zijn niet genoeg.
Als laatste;

Irme, ga voor de spiegel staan en smeek jezelf ipv Maxima om te vechten voor je kind en spring over je eigen ego. Zeg/mail/schrijf je zoontje dat het zo even beter is ipv hem te belasten met je eigen strijd en zorgen. Dan pas kan je zoon zich losmaken uit de situatie en het loyaliteitsconflict waar hij in meegezogen wordt. Geef hem je zegen, overtuig hem ervan dat je er altijd voor hem zal zijn, ongeacht waar hij voor kiest en geef hem zo de kans om te helen.

Dan pas, en alleen dan, zal je hem ooit terug krijgen in alle oprechtheid, vrije wil en liefde.....
Sinds wanneer staat Maxima boven de wet? Iemand?
Tssssk wat een gezwets op die pagina's als ik dit zo lees
.
quote:mamavk schreef op 28 juni 2014 @ 18:18:

Denkt I nu dat princesse de cröy de prinses van belgië is? Lees ik dat goed???

Hou op, schei uit! Ik bedoel.. Maar.. O me got

Ik ga een nieuwe tena pakken
@Chavelli:

Heb je op de pagina('s) van I. zelf gereageerd met (een stukje) van jouw verhaal?
En wie weet wil Maxima wel reageren en actie ondernemen maar mag dit niet van de RVD.

Dat is het! Ze wil wel reageren maar de RVD zei: "Nee meid, dat gaan we niet doen he!"
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
zucht
quote:mrsw schreef op 28 juni 2014 @ 19:00:

@Chavelli:

Heb je op de pagina('s) van I. zelf gereageerd met (een stukje) van jouw verhaal?Nee....ik heb geen feestboek. En had ik dat wel, dan nog was mijn verhaal daar posten trekken aan een dood paard. Het is kwaad kersen eten met mensen zonder enige vorm van zelfreflectie..
Hahahaha,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
WILLEN DE MENSEN DIT VOOR MIJ DOEN???? Ik ben ff te moe sorry heb de afgelopen weken echt alleen maar gewerkt om mijn zoon terug te krijgen,. WIl iemand deze taak op zich nemen en het Koninklijk huis benaderen, dankjewel!

Wil de dorpsgek zich NU melden?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:@pestaartje schreef op 28 juni 2014 @ 19:10:

WILLEN DE MENSEN DIT VOOR MIJ DOEN???? Ik ben ff te moe sorry heb de afgelopen weken echt alleen maar gewerkt om mijn zoon terug te krijgen,. WIl iemand deze taak op zich nemen en het Koninklijk huis benaderen, dankjewel!

Wil de dorpsgek zich NU melden?
Toch gepost bij I dus hier maar even weghalen want anders wordt ik wel heel erg herkenbaar
quote:serre schreef op 28 juni 2014 @ 17:38:

Chavelli, ik maak een diepe buiging voor hoe jij hiermee bent omgegaan.

..........Ik ook. Petje af.
LOEP ME MAAR aub.
quote:@pestaartje schreef op 28 juni 2014 @ 19:00:

En wie weet wil Maxima wel reageren en actie ondernemen maar mag dit niet van de RVD.

Dat is het! Ze wil wel reageren maar de RVD zei: "Nee meid, dat gaan we niet doen he!"
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 28 juni 2014 @ 19:15:

[...]

Oh ik vind het een motto waard
quote:chavelli66 schreef op 28 juni 2014 @ 19:06:

[...]

Nee....ik heb geen feestboek. En had ik dat wel, dan nog was mijn verhaal daar posten trekken aan een dood paard. Het is kwaad kersen eten met mensen zonder enige vorm van zelfreflectie..Helemaal mee eens. Dank voor je antwoord!
quote:@pestaartje schreef op 28 juni 2014 @ 19:10:

Wil de dorpsgek zich NU melden? Ik zou me graag willen opwerpen voor deze taak. Maar helaas heeft ze me geblokkeerd van zowel haar eigen site als de Hans site.
quote:carla69 schreef op 28 juni 2014 @ 19:19:

[...]

Ik zou me graag willen opwerpen voor deze taak. Maar helaas heeft ze me geblokkeerd van zowel haar eigen site als de Hans site.Maxima? Heeft zij je geblokkeerd?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 28 juni 2014 @ 19:22:

[...]

Maxima? Heeft zij je geblokkeerd?Neeee gekkie, Max en ik zijn dikke maatjes!
quote:missie_m schreef op 28 juni 2014 @ 19:22:

[...]

Maxima? Heeft zij je geblokkeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven