Gedver, wat zitten hier onsympathieke forummers

08-04-2017 12:24 549 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik noem geen namen.



Het gaat mij om de toon waarop er getypt wordt en het doordrammen zodat er geen discussie mogelijk is. Ik vind het bijzonder storend hoe sommige forummers doen. Overheen lezen zou kunnen, maar sommigen zitten óveral. Niet meer forummen zou ook een optie zijn, maar daarvoor vind ik het forum toch nog te leuk.



Ik vraag me af waarom? Waarom kan er niet op een normale manier gereageerd worden? Waarom moeten sommigen gelijk in de aanval? Het is immers maar een forum?
Waarom open je er een topic over? Er bestaat ook zo iets als een negeer knop daar kan je die mensen onder plaatsen lees je niks meer van ze.

Probleem opgelost
Tja, het zijn hier nu eenmaal allemaal zure visgleuven. Dat is al jaren zo en topics zoals deze helpen ook nooit.
Is er nu al weer een maand voorbij?
heb jij een geluidcomputer? ik hoor nooit toon. wat doe ik verkeerd
Vertel.!
Alle reacties Link kopieren
Da's niet actueel, maar al jáááren het geval. En dat heet wijvenvenijn. Leer er mee leven of zoek een ander forum.
Noem namen! Ik discussieer vaak met veel plezier op de Actueel-pijler en ben razend benieuwd wie je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Een toon?

Nee toch, ben ik nou ook al doof aan 't worden?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Quast schreef op 08 april 2017 @ 12:27:

Da's niet actueel, maar al jáááren het geval. En dat heet wijvenvenijn. Leer er mee leven of zoek een ander forum.En er worden ook al jaaaaren topics over geopend om er over te huilen
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]quote:single1985 schreef op 08 april 2017 @ 12:26:

Waarom open je er een topic over? Er bestaat ook zo iets als een negeer knop daar kan je die mensen onder plaatsen lees je niks meer van ze.

Probleem opgelost Ja, dat wist ik dus niet. Ga ik die gelijk opzoeken
Alle reacties Link kopieren
quote:speldenkussen schreef op 08 april 2017 @ 12:30:

[img]null[/img]

[...]



Ja, dat wist ik dus niet. Ga ik die gelijk opzoeken Slotje dan maar?
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Och jee, pleister er op?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik wel namen en rugnummers
Alle reacties Link kopieren
Jezus, noem dan ook eens namen. Vooral in de topictitel. Dit is een beetje een tegenvaller zo.
Net het echte leven.
Alle reacties Link kopieren
Dit is nou zo'n topic wat mijn bloeddruk laat stijgen.



Dat geklaag altijd over wat anderen posten.



To jij bent niet belangrijker dan andere mensen op dit forum. Het is dus ook niet aan jou om te bepalen wat een ander wel of niet mag posten.
Alle reacties Link kopieren
Ah was het alweer tijd voor deze discussie? Ik dacht dat 'ie op de rol stond voor juni.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Quast schreef op 08 april 2017 @ 12:27:

Da's niet actueel, maar al jáááren het geval. En dat heet wijvenvenijn. Leer er mee leven of zoek een ander forum.Volgens mij is dit niet typisch een vrouwending, ook mannen kunnen zeuren, zeiken en klagen. Beetje makkelijk om dit op 'sekse' te gooien.
Ja,viel mij ook op.

Gelijk van die sarcastische rot opmerkingen.

Maar dan denk ik ach,weer zo n zuurpruim die achter der schermpje heel veilig zit.



Beetje jammer maar helaas...



Ben ook van plan om de negeer knop maar eens te gaan gebruiken
quote:mienbillekesjeuken schreef op 08 april 2017 @ 12:37:

Jezus, noem dan ook eens namen. Vooral in de topictitel. Dit is een beetje een tegenvaller zo.

Hier, deze bijvoorbeeld, deze reactie, zo'n vrouw bedoel je zeker he?

Echt naar.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 08 april 2017 @ 12:39:

Ah was het alweer tijd voor deze discussie? Ik dacht dat 'ie op de rol stond voor juni.Ow? Nee ik meen dat in juni het juist weer tijd was voor een veer in je reet topic. Moeilijk bij te houden na al die jaren.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is hier lief en o nee ik heb op actueel gereageerd nu
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:IBIopviva schreef op 08 april 2017 @ 12:42:

[...]





Ow? Nee ik meen dat in juni het juist weer tijd was voor een veer in je reet topic. Moeilijk bij te houden na al die jaren.

ook zo voorspelbaar

dat gaat zo:

wablablablaba eleonora blablawahwah warme vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven