Gedver, wat zitten hier onsympathieke forummers

08-04-2017 12:24 549 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik noem geen namen.



Het gaat mij om de toon waarop er getypt wordt en het doordrammen zodat er geen discussie mogelijk is. Ik vind het bijzonder storend hoe sommige forummers doen. Overheen lezen zou kunnen, maar sommigen zitten óveral. Niet meer forummen zou ook een optie zijn, maar daarvoor vind ik het forum toch nog te leuk.



Ik vraag me af waarom? Waarom kan er niet op een normale manier gereageerd worden? Waarom moeten sommigen gelijk in de aanval? Het is immers maar een forum?
Namen en rugnummers graag. Anders niet zo huilen. Beetje slap zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliadenders schreef op 08 april 2017 @ 12:55:

Ik vind dat je gelijk hebt hoor to:)

Al schrijf ik hier best regelmatig mee, ik irriteer me ook aan de aanvallende en/of betweterige manier van schrijven van best een aantal hier.

Gelukkig let ik nooit op wie wat schrijft dus zie het niet als een persoonlijk iets van: heb je haar weer. Er zitten veel zwart/wit denkers hier die alles buiten de lijntjes belachelijk vinden.

Niet mijn stijl, maar altijd wel boeiend om te lezen. Vat het niet persoonlijk op.Je irriteert je?! Tsssskkkk
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 08 april 2017 @ 12:50:

[...]





Maar wat was nou precies de bedoeling van dit topic dan?De bedoeling is dat de goede fee al die evil witches hier op het Viva forum even aanspreekt op hun gedrag, dan kan ze tijdens de eerste volgende buurt bbq even vertellen wat ze voor elkaar heeft gekregen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
toemba toemba veel plezier
Het is tekst. Je mist de nonverbale communcatie. Het zijn allemaal verschillende mensen met een eigen manier van uiten en daardoor ontstaan wel vaker misverstanden. Maar het is ook anoniem he, mensen zijn veel minder netjes als ze anoniem zijn.



Blijkbaar hebben veel mensen behoefte eraan om anderen even te prikken. Wie zal zeggen, waarom ze dat willen doen? Daar moet je ze voor kennen. Frustraties misschien. Eigenlijk is het aanraden van een therapeut dus altijd een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quast schreef op 08 april 2017 @ 12:27:

Da's niet actueel, maar al jáááren het geval. En dat heet wijvenvenijn. Leer er mee leven of zoek een ander forum.Behalve dat 'mannenforums' vaak nog veel erger zijn
Wat wil je dan ook met al die wijven hier?
quote:Amand_ schreef op 08 april 2017 @ 14:35:

Wat wil je dan ook met al die wijven hier?Gezellig kwebbelen!
quote:S-Meds schreef op 08 april 2017 @ 14:26:

toemba toemba veel plezier



Je miste een toemba.

Het is drie keer toemba.

Als je niet weet waar je het over hebt waarom post je het dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 08 april 2017 @ 13:00:

[...]





Zo gemeen.

Echt.

Er zit een méns hoor, aan de andere kant van die glasvezelkabel.



Oh maar jamaar nee, echt, ik vind jou zo geweldig! Je reageert altijd zo warm en lief en echt he!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik heb wel eens gehoord van een ongelooflijk lieve, aimabele en ook nog eens buitengewoon intelligente forumster, die hier op anoniem gegaan is, omdat ze gewoon niet om kon gaan met de nare, nare, nare sfeer hier. Ze had een heel mooie avatar, dat weet ik nog. Fijne vrouw was dat.
quote:vrouwjagersma schreef op 08 april 2017 @ 14:52:

Ik heb wel eens gehoord van een ongelooflijk lieve, aimabele en ook nog eens buitengewoon intelligente forumster, die hier op anoniem gegaan is, omdat ze gewoon niet om kon gaan met de nare, nare, nare sfeer hier. Ze had een heel mooie avatar, dat weet ik nog. Fijne vrouw was dat.



Zij met dat hondje was dat.

Met Tokkie roots.

Ik mis haar nog steeds.

Mooi mens.
quote:Eleonora-1 schreef op 08 april 2017 @ 14:41:

[...]





Je miste een toemba.

Het is drie keer toemba.

Als je niet weet waar je het over hebt waarom post je het dan.Wat een akelige post weer, zo drammerig en onvriendelijk. Je onderstreept hiermee precies wat die lieve TO bedoelt.
Ik lees je nooit.

Doe geen moeite.

Wawawawa negeerknop etc.
Alle reacties Link kopieren
Meest onsympathieke forumster meldt zich.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 08 april 2017 @ 12:26:

Waarom open je er een topic over? Er bestaat ook zo iets als een negeer knop daar kan je die mensen onder plaatsen lees je niks meer van ze.

Probleem opgelost Mijn idee ook
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
kusje d'r op?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Er zitten, zaten hier idd een aantal vrij onsympathieke forummers. Gelukkig zijn de meesten er na verloop van tijd uitgetiefd.

Het duurt ff maar dan heb je ook wat
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 08 april 2017 @ 12:59:

[...]





En vergeet wel/niet inenten van kind/hond/vingerplant niet.en binnenkatten versus buitenkatten. Voor de duidelijkheid, ik zit in het kamp binnenkatten
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:Eleonora-1 schreef op 08 april 2017 @ 15:01:

[...]





Zij met dat hondje was dat.

Met Tokkie roots.

Ik mis haar nog steeds.

Mooi mens.



Zo mooi zie je ze zelden.

Ik ween om bloemen in de knop gebroken.



Maar goed, we hebben het maar te doen met de mensen die er wél zijn. Hoe moeilijk ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 08 april 2017 @ 13:55:

Valt wel mee toch. Neem eens een kijkje hoe het op andere foras eraan toegaat waar er nauwelijks gemodereerd wordt en je gaat het viva forum weer waarderen.



Oh mag ik dan even de taalnazi uithangen? Mag ik? Mag ik?

enkelvoud = forum

meervoud = fora

Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:viva-amber schreef op 08 april 2017 @ 13:13:

Je draagt ook echt bij aan de goede zweer met het openen van dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Hebben we het al over het groepje gehad?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
in mijn geval ben ik gewoon zo teleurgesteld in het leven dat ik alleen nog maar vreugde kan vinden in het kapotmaken van anderen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een van de sympathieke gebruikers, en je hebt volkomen gelijk met je topic. Ik erger me wild aan al die onsympathieke lui die hier in vrijwel elk topic te vinden zijn. Weg ermee, het kanaal in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven