Gesjoemel bij FVD of karaktermoord?

24-07-2019 22:50 1681 berichten
Henk Otten is uit FVD gezet, jammer voor Thierry Baudet maar Henk blijft lekker in de Eerste Kamer zitten. Wat is hier aan de hand, probeert Thierry Baudet kritische Henk het zwijgen op te leggen of is Henk een sjoemelaar die de boel heeft opgelicht. Maar waarom doet FVD dan geen aangifte?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2019 11:51
Reden: Verbastering van namen
3.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Senator Henk Otten, voormalig penningmeester van Forum voor Democratie, doet aangifte tegen Forumleider Thierry Baudet wegens smaad. Hij kondigt aan ook aangifte te doen tegen kopstukken Rob Rooken en Paul Fentrop. https://www.ad.nl/politiek/senator-henk ... ~a6918111/
nounou
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
25-07-2019 10:01
En in linkse kringen alles wat niet links is extreemrechts dus tja.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat de Telegraaf en GeenStijl extreem-rechts zijn.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
25-07-2019 11:21
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat de Telegraaf en GeenStijl extreem-rechts zijn.
Dan let je niet goed op.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
hollebollegijs schreef:
25-07-2019 11:02
Dan moet ik de artikelen er weer bij zoeken maar het is absoluut geen rechtse krant.

Eens, maar zeker ook niet links. Ik vind het een laagdrempelige, toegankelijke en redelijk neutrale krant.
Zazamaenade schreef:
25-07-2019 11:17
Senator Henk Otten, voormalig penningmeester van Forum voor Democratie, doet aangifte tegen Forumleider Thierry Baudet wegens smaad. Hij kondigt aan ook aangifte te doen tegen kopstukken Rob Rooken en Paul Fentrop. https://www.ad.nl/politiek/senator-henk ... ~a6918111/

Go Henk :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
25-07-2019 11:29
Eens, maar zeker ook niet links. Ik vind het een laagdrempelige, toegankelijke en redelijk neutrale krant.
Ik lees het AD graag ze zijn neutraler dan NRC en Volkskrant.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Otten was de hersens achter FvD, de motor. [...] slechts een publiek figuur.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2019 13:48
Reden: Verbastering van naam
7.19% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Rosabella1 schreef:
25-07-2019 11:33
Ik lees het AD graag ze zijn neutraler dan NRC en Volkskrant.
Ik lees het AD ook graag, naast mijn vaste krant de Volkskrant.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
25-07-2019 11:29
Go Henk :cheer2:
Ben benieuwd hoe dit afloopt het is niet niks waar Otten van beschuldigd wordt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
25-07-2019 11:37
Ben benieuwd hoe dit afloopt het is niet niks waar Otten van beschuldigd wordt.

Nee, en ook de beschuldiging van Otten zelf (smaad) is niet niks.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
25-07-2019 11:39
Nee, en ook de beschuldiging van Otten zelf (smaad) is niet niks.
Tja ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Aan de ene kant kun je denken oké waar rook is is vuur dus Baudet zal hem niet voor niks eruit gedonderd hebben maar aan de andere kant zal Otten ook niet zomaar aangifte van smaad gaan doen want inderdaad dat is ook nogal een beschuldiging.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat dan wel weer grappig in dit trieste gebeuren is is dat een aantal diehard PVV groupies op Twitter smullen van dit schandaal.
Ze zijn nog steeds boos dat de PVV geen zetel in het Europees Parlement heeft gehaald en dat is de schuld van Thierry want die vreet de PVV leeg.
Grappige is dat uit onderzoek van ik dacht Eenvandaag is gebleken dat de PVV achterban niet eens de moeite heeft genomen om naar de stembus te gaan. :facepalm: :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
viva-amber schreef:
25-07-2019 11:33
Otten was de hersens achter FvD, de motor. Sherry slechts een publiek figuur.
Kijk uit, verbastering van namen mag niet
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
25-07-2019 11:29
Eens, maar zeker ook niet links. Ik vind het een laagdrempelige, toegankelijke en redelijk neutrale krant.
Oke daar heb je een punt, was iets te kort door de bocht.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
25-07-2019 11:46
Tja ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Aan de ene kant kun je denken oké waar rook is is vuur dus Baudet zal hem niet voor niks eruit gedonderd hebben maar aan de andere kant zal Otten ook niet zomaar aangifte van smaad gaan doen want inderdaad dat is ook nogal een beschuldiging.
Die aangifte is ook voor de bühne.
Goede kans dat er over een paar maanden een klein artikel staat met een tekst dat "Het OM niet gaat vervolgen"
Smaad is zo lastig te bewijzen of FVD moet echt fake nieuws geproduceerd hebben.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Rosabella1 schreef:
25-07-2019 11:46
Tja ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Aan de ene kant kun je denken oké waar rook is is vuur dus Baudet zal hem niet voor niks eruit gedonderd hebben maar aan de andere kant zal Otten ook niet zomaar aangifte van smaad gaan doen want inderdaad dat is ook nogal een beschuldiging.

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ik juich nu voor Otten vanwege mijn afkeer van Baudet, maar voor hetzelfde geld zit Otten compleet fout.

Dat FvD laatst als een van de weinige partijen een schimmige gift afsloeg (Gijs had het er al over) vond ik een enorm pluspunt voor FvD.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-07-2019 12:08
Kijk uit, verbastering van namen mag niet

Zo, heeft iemand de OP serieus zitten staffen :roll:
nounou
Op zijn twitteraccount zet Otten in 19 tweets zijn kant van het verhaal uiteen.
https://mobile.twitter.com/hendrikotten3
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
25-07-2019 12:23
Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Ik juich nu voor Otten vanwege mijn afkeer van Baudet, maar voor hetzelfde geld zit Otten compleet fout.

Dat FvD laatst als een van de weinige partijen een schimmige gift afsloeg (Gijs had het er al over) vond ik een enorm pluspunt voor FvD.
Zeker maar naast FvD ook SP en PvdD en de rest van de partijen tsja en PVV had geloof ik helemaal geen reactie gegeven.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Zazamaenade schreef:
25-07-2019 12:24
Zo, heeft iemand de OP serieus zitten staffen :roll:
ja, met dit weer!!!
Dus Baudet heeft bijna een half miljoen uitgegeven aan campagne in Amsterdam!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-07-2019 14:45
Dus Baudet heeft bijna een half miljoen uitgegeven aan campagne in Amsterdam!!!!!!!!

Ik zou de cijfers van andere partijen moeten zien om te beoordelen of dit veel of weinig is.

Gevonden....... 450.000 is veel geld maar als je het hebt waarom niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Rosabella1 schreef:
25-07-2019 11:46
Tja ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Aan de ene kant kun je denken oké waar rook is is vuur dus Baudet zal hem niet voor niks eruit gedonderd hebben maar aan de andere kant zal Otten ook niet zomaar aangifte van smaad gaan doen want inderdaad dat is ook nogal een beschuldiging.
Een paar berichten op Twitter over de beschuldigingen van fraude aan het adres van Henk Otten:
@nynkedezoeten (NOS)
4 u4 uur geleden
Volgens ministerie binnenlandse zaken is er geen reden om te denken dat er fraude is gepleegd met subsidie forum #fvd #otten

@TPOnl The Post Online
28 min28 minuten geleden
Accountant Forum voor Democratie heeft geen aanwijzingen voor fraude door Henk Otten
Pim van den Dool


@pimvandendool (NRC)
1 u1 uur geleden
NIEUWS: Accountant Forum: boekhouding Otten was correct, geen aanwijzing voor fraude https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/25/ac ... e-a3968200 … #FVD

Laat Forum met bewijzen komen of stoppen met het beschadigen van de reputatie van Henk Otten. Prima dat hij aangifte doet. Run, Henk, run .....
Alle reacties Link kopieren
Nuancee schreef:
25-07-2019 15:55
Een paar berichten op Twitter over de beschuldigingen van fraude aan het adres van Henk Otten:
@nynkedezoeten (NOS)
4 u4 uur geleden
Volgens ministerie binnenlandse zaken is er geen reden om te denken dat er fraude is gepleegd met subsidie forum #fvd #otten

@TPOnl The Post Online
28 min28 minuten geleden
Accountant Forum voor Democratie heeft geen aanwijzingen voor fraude door Henk Otten
Pim van den Dool


@pimvandendool (NRC)
1 u1 uur geleden
NIEUWS: Accountant Forum: boekhouding Otten was correct, geen aanwijzing voor fraude https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/25/ac ... e-a3968200 … #FVD

Laat Forum met bewijzen komen of stoppen met het beschadigen van de reputatie van Henk Otten. Prima dat hij aangifte doet. Run, Henk, run .....
Schattig dat iedereen zo begaan is met de reputatie van Henk Otten :yes:
ik denk dat heer Otten dat prima zelf kan regelen.

Forum heeft een van neerlands beste advocaten in huis (Hiddema) geen lid van het bestuur maar wel prominent lid dus ze zullen niet over een nacht ijs zijn gegaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-07-2019 12:08
Kijk uit, verbastering van namen mag niet
Belachelijk. En vooral omdat dat zo ongeveer het enige is waar ze op modereren op Actueel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven