Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
04-01-2018 15:55
Goed om te lezen dat meneer Boef nu ook gedumpt is door Corendon. En dat verschillende festivals zijn shows hebben geannuleerd, oa Paaspop :thumbsup:

Zo’n jongen verandert pas echt als ie het in zijn portemonnee voelt :cheer:
Zou je denken? Zijn normen en waarden veranderen daar niet door. Eerder zijn uitlatingen. Ik weet liever waar iemand echt voor staat. Dan kan ik daar rekening mee houden of ik dat nou leuk vind of niet.
Kleurfoutje schreef:
04-01-2018 16:03
Zou je denken? Zijn normen en waarden veranderen daar niet door. Eerder zijn uitlatingen. Ik weet liever waar iemand echt voor staat. Dan kan ik daar rekening mee houden of ik dat nou leuk vind of niet.
Ja,zo denken die partijen er ook over dat ze het liever weten.
Alle reacties Link kopieren
Kleurfoutje schreef:
04-01-2018 16:03
Zou je denken? Zijn normen en waarden veranderen daar niet door. Eerder zijn uitlatingen. Ik weet liever waar iemand echt voor staat. Dan kan ik daar rekening mee houden of ik dat nou leuk vind of niet.

Dat geld voor racisten natuurlijk ook. Iemand die een boete krijgt vanwege het uitschelden van Sylvana Simons vindt donkere mensen dan ook niet ineens wel leuk, hij vindt dan nog steeds dat zij en alle andere bosnegers op een bootje terug moeten naar hun apenkolonie, alleen hij zet het niet meer op twitter. Daarvan zegt ook niemand dat we dat dan maar beter kunnen weten. Over racisme moet gesproken worden want dat is erg (en daar ben ik het mee eens) maar overlast door minderheden moeten we maar negeren en dat kunnen we dan maar beter weten.. Beetje raar natuurlijk om zo met twee maten te meten. Racisme is fout, vrouwen uitschelden voor hoer is fout en over beide moet gesproken kunnen worden want beide zijn een probleem.

Wat mensen denken is trouwens hun zaak, ze hebben zich wel normaal te gedragen tegen andere en daar gaat het om.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Rapper Boef niet meer welkom op Paaspop na vrouwonvriendelijke uitspraken

Boef zou op 1 april optreden, maar het festival annuleert zijn show vanwege de vrouwonvriendelijke uitspraken die hij in een filmpje op Snapchat deed. Het is de derde organisatie die optredens van de in opspraak geraakte rapper schrapt.

https://www.volkskrant.nl/muziek/rapper ... ~a4554112/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
04-01-2018 16:24
Ja,zo denken die partijen er ook over dat ze het liever weten.
Die partijen? Ik heb het over mezelf. Als iemand mij een hoer vindt, omdat ik bepaalde kleding draag dan weet ik dat liever. Dat is persoonlijk en niet dat ik dat dan normaal vind en zal accepteren.
Nav__ schreef:
04-01-2018 10:55
Ik heb opnieuw - zoals vaker met jouw berichten - geen idee waar je het over hebt. Hoeft ook niet, vind ik niet interessant, want een discussie met jou is doordrenkt van paranoïde gedachten. Heb ik helemaal geen zin in. Sorry (not sorry).

Daarom even kort:
Jij zegt dat Boef geen tweede en derde kans krijgt vanwege zijn kleur. Ik ontkracht dat door met feiten aan te duiden dat dit kans nummer vier al was. Meer is het niet, maak er ook maar niet meer van.
Als je iets niet snapt zijn er tig manieren om te reageren.
Ik heb geleerd uit te gaan van de meest positieve uitleg en verduidelijking te vragen, scheelt een boel stress en misverstanden.
Mijn reactie op de post van een forummer die licht-getinte mensen met nare uitspraken op hun bek wil rammen oid, was een beetje een geintje over andere ook getinte mensen, geer en goor in dit geval.
Joling heeft een nogal bizar blog waar zelfs de telegraaf over schreef dat hij nogal los ging op vluchtelingen.
Gordon heeft oa een racistische opmerking over chinezen gemaakt dje de hele wereld over ging.
Naast vele andere incidenten met beledigende en nare opmerkingen en 'grappen'.
Deze mensen zijn nog steeds op tv. Niet omdat ik dat wens, net zoals ik ook nergens iets heb geschreven over boef nog een kans geven.
Ik zal een kleine onthulling doen: Het-groepje is NIET de nick van een directeur van een nederlands mediaconcern, ik heb geen enkele invloed op wie er op tv en radio te zien is.
Alle reacties Link kopieren
Maar zo'n Boef hoeft het toch helemaal niet per se te hebben van radiostations? Hij is groot geworden met Youtube en dat soort dingen: veel views, digitale radiozenders ipv de grote landelijke zenders als Q-music. Dus hoeveel last hij er echt van heeft?

Op NRC stond een prima column trouwens van Lamyae
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
04-01-2018 09:52
:cheer: voor corendon!
Inderdaad, en voor al die deejays die hem boycotten!
Dat ze er maar eens op afgerekend worden. Dat zal ze doen nadenken!
Enn schreef:
04-01-2018 17:17
Rapper Boef niet meer welkom op Paaspop na vrouwonvriendelijke uitspraken

Boef zou op 1 april optreden, maar het festival annuleert zijn show vanwege de vrouwonvriendelijke uitspraken die hij in een filmpje op Snapchat deed. Het is de derde organisatie die optredens van de in opspraak geraakte rapper schrapt.

https://www.volkskrant.nl/muziek/rapper ... ~a4554112/
En bingo!



Ik heb trouwens het idee dat sinds dat metoo deze rottigheid toch minder geaccepteerd wordt. Of lijkt dat maar zo?
Alle reacties Link kopieren
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/03/wr ... t-a1586945

deze bedoelde ik!
iones schreef:
04-01-2018 18:23




Ik heb trouwens het idee dat sinds dat metoo deze rottigheid toch minder geaccepteerd wordt. Of lijkt dat maar zo?

Daar zeg je wat! Dat zou inderdaad heel goed kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed dat ze die gast boycotten.
Wat een akelig mannetje zeg.
Ik zag op RTL boulevard zijn " excuses". Op mij kwam het over alsof hij gedwongen is door z'n management. Hij moest zich volgens mij zo inhouden. Agressie in z'n gezichtsuitdrukking spatte van het scherm af.
Hij meende er helemaal niets van. Nee zo n type gun ik geen carrière/geld.
juliadenders schreef:
04-01-2018 18:38
Heel goed dat ze die gast boycotten.
Wat een akelig mannetje zeg.
Ik zag op RTL boulevard zijn " excuses". Op mij kwam het over alsof hij gedwongen is door z'n management. Hij moest zich volgens mij zo inhouden. Agressie in z'n gezichtsuitdrukking spatte van het scherm af.
Hij meende er helemaal niets van. Nee zo n type gun ik geen carrière/geld.

Zo'n kop heeft-ie altijd. Ik vind 'm ZO onaangenaam, ik begrijp totaal niet waarom anderen hem zo leuk vinden. Ook al zijn die mensen heel jong.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
04-01-2018 18:41
Zo'n kop heeft-ie altijd. Ik vind 'm ZO onaangenaam, ik begrijp totaal niet waarom anderen hem zo leuk vinden. Ook al zijn die mensen heel jong.
Ja joh, gatver. Ik kende hem eigenlijk helemaal niet. Was dat maar zo gebleven.
Onbegrijpelijk dat Ali B. het management doet van dit figuur en hem (nog) niet gedumpt heeft. Zegt ook veel over Ali B zelf....
cha schreef:
04-01-2018 18:17
Maar zo'n Boef hoeft het toch helemaal niet per se te hebben van radiostations? Hij is groot geworden met Youtube en dat soort dingen: veel views, digitale radiozenders ipv de grote landelijke zenders als Q-music. Dus hoeveel last hij er echt van heeft?

Op NRC stond een prima column trouwens van Lamyae
Ga de column even zoeken. Ik denk dat hij live niet meer geboekt gaat worden en dat hij zijn management binnenkort ook kwijt is.
Deze jongen lukt het niet zichzelf te managen (zelfs gepamperd door ali b etc lukt het dus niet) dus ik denk dat het hele verhaal boef klaar is.
Nu op het jeugdjournaal.
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
04-01-2018 18:46
Ja joh, gatver. Ik kende hem eigenlijk helemaal niet. Was dat maar zo gebleven.
Ik kende hem ook niet maar ik vind hem een hork.
Zolang ex criminelen toegelaten worden tot de showbizz wereld zullen dit soort incidenten blijven gebeuren
Ik zie het te vaak gebeuren dat die criminele vriendjes van Ali B door half Nederland in de armen word gesloten als zijnde knuffelcrimineeltjes.
Brace, Boef, Kleine viezerik, Kaiser, allemaal ongure figuren die duidelijk niet weten hoe het hoort maar die even snel doekoe kunnen maken door een hit te scoren.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/muziekfestival-o ... ~a0b2a2ae/

Nu alleen nog Noorderslag!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
https://www.cnnbs.nl/rapper-boef-gooit- ... tkwekerij/
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
https://www.gelderlander.nl/algemeen/ra ... ~a331f12c/
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Kortom, ideale schoonzoon dus :bonk:
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ook nog een dierenmishandelaar dus.

Ik geef persoonlijk meer om een kat dan om dit soort tuig.
Rapper Boef gooit kat uit auto na ruzie om wietkwekerij

Man man man :facepalm:

Wat een figuur zeg, en dan te bedenken dat ie zoveel jonge fans heeft, erg zorgwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus nog nooit van die gozer gehoord. Dat is ook niet zo raar, ik ben 50+een beetje. Net aan zoon van 23 gevraagd. Die begon nog net niet te kotsen... Snapt er niets van. Absolute lowlife...

Ik :flirting: mijn zoon... (heb ik toch iets goed gedaan)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Op napraat een alternatieve grappig bedoelde rappe dicht achter gelaten.
Maar wat ze daar doen. Ze zitten op hun handen en leuteren maar.

Die volgen het nieuws niet.
In het nieuws van NPO lieten de behulpzame dames weg en dat is jammer.

Ik kijk net naar SBS6 en daar werd een super-foute vlogger besproken.
Even terug spoelen en er was te zien waarom.
Kreeg er echt een onsmakelijke knoop van in mijn maag.
Kwam na rapper boef.
Pumps_italiaans schreef:
04-01-2018 23:19
Op napraat een alternatieve grappig bedoelde rappe dicht achter gelaten.
Maar wat ze daar doen. Ze zitten op hun handen en leuteren maar.

Die volgen het nieuws niet.
In het nieuws van NPO lieten de behulpzame dames weg en dat is jammer.

Ik kijk net naar SBS6 en daar werd een super-foute vlogger besproken.
Even terug spoelen en er was te zien waarom.
Kreeg er echt een onsmakelijke knoop van in mijn maag.
Kwam na rapper boef.
Een Nederlandse of een Amerikaan? Snapking toevallig? Het vriendje van Famke Louise? Of anders Jake en Logan Paul uit Amerika?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven