Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
Nav__ schreef:
04-01-2018 23:31
Een Nederlandse of een Amerikaan? Snapking toevallig? Het vriendje van Famke Louise? Of anders Jake en Logan Paul uit Amerika?
Geen idee, maar er komt gewoon een discussie op gang over wat wel en niet kan.
Hij is een Amerikaan en heeft 15 miljoen volgers en is misschien om de aflevering van SBS6 te kijken van vanavond. Ik denk dat het online wel kan. Hij droeg een gifgroene muts met oortjes.
Of een overzicht met de onderwerpen.

Maar ik geloof het wel.
Pumps_italiaans schreef:
04-01-2018 23:41
Geen idee, maar er komt gewoon een discussie op gang over wat wel en niet kan.
Hij is een Amerikaan en heeft 15 miljoen volgers en is misschien om de aflevering van SBS6 te kijken van vanavond. Ik denk dat het online wel kan. Hij droeg een gifgroene muts met oortjes.
Of een overzicht met de onderwerpen.

Maar ik geloof het wel.
Ah, die gast in ht zelfmoordbos.

Was al afgeserveerd als looser door mijn zoon.
Nederlandse vloggers volgt hij niet, want te kansloos.
Pumps_italiaans schreef:
04-01-2018 23:41
Geen idee, maar er komt gewoon een discussie op gang over wat wel en niet kan.
Hij is een Amerikaan en heeft 15 miljoen volgers en is misschien om de aflevering van SBS6 te kijken van vanavond. Ik denk dat het online wel kan. Hij droeg een gifgroene muts met oortjes.
Of een overzicht met de onderwerpen.

Maar ik geloof het wel.
Logan Paul is in YouTube-land behoorlijk in opspraak momenteel, omdat hij in het zelfmoordbos in Japan een lichaam aantrof. De overleden man werd van top tot teen gefilmd (wel met zijn gezicht geblurred), er werden grappen gemaakt over zijn paarse handen en ze stonden er keihard om te lachen. Echt om je dood te schamen. Nu is er behoorlijke consternatie in de VS.

Gaat vast over hem. Hij droeg in dat bos (en in die video) namelijk zo'n muts als die jij omschrijft. Goed dat ze er aandacht aan schenken. Moet maar eens klaar zijn met dat rare gedrag.
Moiren’ schreef:
04-01-2018 23:47
Ah, die gast in ht zelfmoordbos.

Was al afgeserveerd als looser door mijn zoon.
Nederlandse vloggers volgt hij niet, want te kansloos.
Exact, Moiren. Dikke vette loser en nu al helemaal :).

Doe mij maar Shane Dawson en Jenna Marbles, dat zijn comedians en die maken tenminste normale content. En ik ben met ze opgegroeid :$ :D.
Nav__ schreef:
04-01-2018 23:50
Exact, Moiren. Dikke vette loser en nu al helemaal :).

Doe mij maar Shane Dawson en Jenna Marbles, dat zijn comedians en die maken tenminste normale content. En ik ben met ze opgegroeid :$ :D.
Ik volg geen vloggers. Zoon alleen gamers en naar wat ik begreep wordt die Paul flink gerant.
Ja, dat is het. Voor mij is het een pot nat.
Is niets vreemds aan. Bekend verschijnsel met imago dat geld oplevert.

In SBS6 werden ook voorbeelden genoemd van andere rappers die nog veel grover zijn dan BOEF. Het levert die gast gewoon gratis publiciteit op en krijgt meer aandacht. Als het nieuwe er af is dan verdwijnt hij vanzelf.


Het wordt wat mij betreft tijd voor nieuwe leuke dingen.
Misschien moet ik vaker het jeugdjournaal kijken. :biggrin:
soetkees schreef:
04-01-2018 21:35
https://www.ad.nl/show/muziekfestival-o ... ~a0b2a2ae/

Nu alleen nog Noorderslag!
Ze beloven hem hier in Groningen een bierdouche! :-)
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
05-01-2018 13:12
Ze beloven hem hier in Groningen een bierdouche! :-)
Rotte tomaten zou beter zijn.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nu ik dat van die kat weet ga ik ook meedoen aan bier gooien naar Boef.
Dat het een eikel eerste klas was had ik al heel snel in de gaten, maar hij is ook nog een sadistische dierenbeul. Ik hoop 'm keihard te raken met een blik van een halve liter. Gatverdamme, wat een walgelijk stuk stront! :@
lientje69 schreef:
05-01-2018 13:48
Rotte tomaten zou beter zijn.
Goeie tip! en eieren!
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
05-01-2018 13:12
Ze beloven hem hier in Groningen een bierdouche! :-)
Da’s nou echt drankmisbruik!

Ik zou het kaartje gewoon bij het oud papier gooien en wat leuks gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Die gek trekt in zijn uppie toch geen volle zalen? Toch? Hoop ik.. Hij staat denk ik als een van de artiesten op een avond of een festival. Een bierdouche vind ik een sympathiek statement in dat geval want zonde om je hele avond weg te gooien om een sukkeltje dat ook komt.

Ik heb mijn zoons een gevraagd of ze naar hem luisteren, de een vroeg zich af of ik wel wist wat voor loser dat is en de ander zei dat hij helemaal niet naar bontkraag rap luistert. Ik ben weer gerust gesteld.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vaporilla schreef:
05-01-2018 14:42
Da’s nou echt drankmisbruik!

Ik zou het kaartje gewoon bij het oud papier gooien en wat leuks gaan doen.
Bierenmishandeling :D
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
05-01-2018 13:12
Ze beloven hem hier in Groningen een bierdouche! :-)
Klopt, er is een FB pagina aangemaakt voor het 'event'. Even meegekeken met jongste en het is werkelijk hilarisch...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
05-01-2018 14:56
Die gek trekt in zijn uppie toch geen volle zalen? Toch? Hoop ik.. Hij staat denk ik als een van de artiesten op een avond of een festival. Een bierdouche vind ik een sympathiek statement in dat geval want zonde om je hele avond weg te gooien om een sukkeltje dat ook komt.

Ik heb mijn zoons een gevraagd of ze naar hem luisteren, de een vroeg zich af of ik wel wist wat voor loser dat is en de ander zei dat hij helemaal niet naar bontkraag rap luistert. Ik ben weer gerust gesteld.

:cheer:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/agenda-boef-loop ... ~a68411ef/
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Die rotboef krijgt gigantisch op z'n kloten zo. Ik ben benieuwd of hij in de toekomst anders gaat piepen.
Dit had ie niet voorzien!
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
05-01-2018 15:49
Die rotboef krijgt gigantisch op z'n kloten zo. Ik ben benieuwd of hij in de toekomst anders gaat piepen.
Dit had ie niet voorzien!
Ik heb niet de illusie dat de denkbeelden van deze lutser gaan veranderen, volgens mij zit het nogal diep.
vaporilla schreef:
05-01-2018 16:31
Ik heb niet de illusie dat de denkbeelden van deze lutser gaan veranderen, volgens mij zit het nogal diep.
Dit. Hij zal voortaan vast zeggen dat hij er anders over denkt, maar eigenlijk is dat natuurlijk niet zo.
Ik las dat ook Ismail Ilgun heel boos was op Boef. Weet niet zo goed of ik dat goed vind of niet.
Alle reacties Link kopieren
mlle schreef:
02-01-2018 14:11
Bro's en ho's. Raptaaltje. Betekent heren en dames. Wie dat niet kent heeft niet goed opgelet op school.. Zijn verklaring toont dat hij het goed meent, wie wil er nou volgens zijn definitie een 'vrouw' zijn?
Ik heb op een Nederlandse school gezeten, jij ook ?
Gggrrr... ik erger met stijf aan die hypocrieten! Zelf stomdronken zijn en vrouwen die alcohol gebruiken (op dezelfde tijd) hoeren noemen! Vrouwen moeten maagd blijven en zij pochen over hoeveel vrouwtjes ze hebben gehad!!!!
Bij man op werk kotsen ze ook van dit slag arabieren! Vrouwen streng gesluierd thuis, (o wat zijn ze daar trots op) en die mogen niets ( ja veel jongentjes baren) en als die lui hier in Nederland zijn voor zaken moet alles snel..snel..snel, want ze moeten zo rap mogelijk naar de rosse buurt gebracht worden! Walchelijk
Als die vrouwen een man een hand geven of in de ogen kijken, worden ze al bijna gestenigd.
MwTheelepel schreef:
05-01-2018 14:56
Die gek trekt in zijn uppie toch geen volle zalen? Toch? Hoop ik.. Hij staat denk ik als een van de artiesten op een avond of een festival. Een bierdouche vind ik een sympathiek statement in dat geval want zonde om je hele avond weg te gooien om een sukkeltje dat ook komt.

Ik heb mijn zoons een gevraagd of ze naar hem luisteren, de een vroeg zich af of ik wel wist wat voor loser dat is en de ander zei dat hij helemaal niet naar bontkraag rap luistert. Ik ben weer gerust gesteld.
Bontkraagrap :-D Hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
04-01-2018 22:31
Ook nog een dierenmishandelaar dus.

Ik geef persoonlijk meer om een kat dan om dit soort tuig.
Het blijkt niet alleen uit zijn uitspraken dat hij nooit ergens over nadenkt, zo zie je maar weer.

Ik hoorde net op het nieuws dat hij alweer afgezegd was door een festival. Nu wil hij zelf een festival organiseren voor zijn fans.
Wat een vies vuil stuk verdriet! Ik hoop dat hij een zwaar ongeluk krijgt! :evil:

Dit had al genoeg moeten zijn om hem te boycotten! Dit vind ik nog veel erger dan zijn uitspraken. Maar "he, het was "maar" een dier"!!!!!!
francieneke schreef:
05-01-2018 13:48
Nu ik dat van die kat weet ga ik ook meedoen aan bier gooien naar Boef.
Dat het een eikel eerste klas was had ik al heel snel in de gaten, maar hij is ook nog een sadistische dierenbeul. Ik hoop 'm keihard te raken met een blik van een halve liter. Gatverdamme, wat een walgelijk stuk stront! :@
Alleen maar bier?????
Zou je met messen niet meer resultaat boeken? Of anders stenen? :evil:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven