Lekkende tank Alblasserdam, stinkt het bij jullie ook zo?

09-02-2019 11:38 32 berichten
Ik zit niet eens in de buurt van Alblasserdam, toch stinkt het verschrikkelijk en heb ik ramen, deuren en roosters maar gesloten. De geur doet me nog het meest denken aan de geur van een potje knoflookdragees. Echt heel vies.

Ze zeggen dat het gezondheidsrisico nihil is maar toch, ik moet straks weg en zie er best tegenop om naar buiten te gaan. Hoe lang blijft de stank nog hangen? Je zou toch verwachten dat het zo weg is met de wind.

Ik vroeg me af of meerdere mensen last hebben van de stank.
Ja, hier ook enorme stank. Nu heb ik wel een betere neus dan mijn man, want die ruikt het maar amper zegt hij. Ik ondertussen: :sick:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat er eerst iemand al eten aan het klaar maken was wat ik niet lekker vond ruiken, maar bleef het overal ruiken toen ik met de hond buiten was. Toen kreeg ik de melding. Stinkt enorm en hoop dathet gauw weg is. Hond was er ook niet blij mee, is er waarschijnlijk misselijk van geworden want die heeft zijn eten weer uitgespuugd :(
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er ook een eind vandaan maar zelfs hier stinkt het zo dat ik er last van heb in mijn hoofd. Bah...
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet heel erg ver van Alblasserdam maar de wind staat goed dus hier geen last van gelukkig!

-edit- Ik lees trouwens dat er zelfs meldingen van stank uit Drenthe komen. Bizar dat een tankwagen voor zoveel overlast kan zorgen
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Hier geen last. (Capelle ad Ijssel) wel een nl alert gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon vlakbij, ook een NL alert ontvangen, maar de wind staat gunstig voor ons. Geen stank.
KitKeller schreef:
09-02-2019 11:44
Ik woon niet heel erg ver van Alblasserdam maar de wind staat goed dus hier geen last van gelukkig!

-edit- Ik lees trouwens dat er zelfs meldingen van stank uit Drenthe komen. Bizar dat een tankwagen voor zoveel overlast kan zorgen
Klopt, ik zit niet ver van Drenthe. Ik vind het ook raar, zeker dat het zo lang blijft hangen.
Ja, hier ook! Regio Zwolle.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Wij kregen hier ook een NL Alert, maar zitten net op het randje zo te zien. Er is (nog) niks te ruiken in ieder geval.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 09-02-2019 12:01
7.06% gewijzigd
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Ik had het nationale storingsnummer gebeld om melding te maken van gaslucht; daar vertelden ze mij dat het dus gaat om petrolad en dat ze overspoelt worden door telefoontjes.
Zelfs in Zeewolde kun je het ruiken :sick:
Alle reacties Link kopieren
Hier niks, terwijl ik redelijk dicht bij Alblasserdam woon. De wind staat goed (voor ons).
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er naast, nergens last van.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er ook naast. Kan er praktisch heen lopen maar ook hier niks te ruiken.
Mijn zoon zag de melding op mijn mobiel en kwam me in paniek wakker maken. “Mama je moet de ramen dicht doen hoor!!”
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ruik niks en zit behoorlijk dicht bij de bron. De wind zal wel gunstig staan denk ik.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Hier in het Gooi wel enorme overlast al lijkt het nu iets minder te worden. Ik dacht eerst dat iemand 30 kilo uien aan het smoren was.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen stank.

Maar een paar jaar geleden werd ik wakker van een vreselijke brandlucht, uit bed, naar buiten.. niks te zien.
Volgende ochtend bleek dat van paasvuren in Duitsland afkomstig te zijn.

Echt bizar dat zoiets honderden kilometers verderop te ruiken is.
Alle reacties Link kopieren
Jup net nog wel, regio Zwolle. Zag net 2 kinderen fietsen met een mondkapje op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dichtbij de bron ..ik ruik het inmiddels al uren dat ik er aan gewend ben

Buurtbewoners klagen over hoofdpijn ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hier kregen we ook een NL Alert ook al is het ruim 80 kilometer verderop.

Ruik verder niks maar ben nog niet buiten geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hier ruik je hetnook, Prov Drenthe/Groningen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik en proef al 3 dagen helemaal niks! Eerste keer dat een zware verkoudheid goed uitkomt :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
09-02-2019 12:01
Afbeelding

Wij kregen hier ook een NL Alert, maar zitten net op het randje zo te zien. Er is (nog) niks te ruiken in ieder geval.
Het paarse stuk is bijna de bible-belt. Je zou er bijna wat van gaan denken :-)
Sara9876 schreef:
09-02-2019 13:11
Het paarse stuk is bijna de bible-belt. Je zou er bijna wat van gaan denken :-)
Mjah, en dan is het ook nog een stof die in vaseline wordt gebruikt en homofilie mag natuurlijk niet.. Heerlijk, dat komplotdenken =-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven