Lillianne Ploumen lijsttrekker van de PvdA

18-01-2021 12:35 201 berichten
Ze is het geworden en ik vind dat fantastisch, temeer omdat zij een vrouw is die staat als een huis en echt iets te bieden heeft. Ze is ook een persoon die oog heeft voor het hele volk en niet alleen de neiging vertoont om voor favoriete doelgroepen te kiezen en dan heeft ze bij mij al een streepje voor.

Ja, ik weet het, de PvdA heeft dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen, maar de partij heeft besloten weer hun oude veren aan te trekken en het neoliberale gedachtegoed achter zich te laten en zich weer te dompelen in de sociaal democratie en zo'n partij hebben we mijns inziens echt nodig om te voorkomen dat de scheefgroei in het land nog meer slachtoffers maakt.

Toen ik Asscher hoorde verklaren een paar jaar geleden dat het neoliberalisme en de marktwerking het volk kapot maken begon ik te twijfelen, want ook ik droeg het de partij na wat ze allemaal hebben geflikt en toen ik later de rampspoedcarrièrre van Asscher las, was ik er alweer klaar mee, want die man heeft geen zwarte bladzijde op zijn naam staan, maar een heel zwartboek, een echte brokkenpiloot.

Maar nu Ploumen, zij trekt mij over de streep en doet mij dus besluiten de PvdA een tweede kans te gunnen.
Hoe staan jullie hier in?

https://www.pvda.nl/verkiezingsprogramma-2021/
Alle reacties Link kopieren
Ofwel, een bevestiging dat het niet uitmaakt dat die partijen aan de zijlijn staan (en extra voordeel hebben zoals jullie vinden) voor de uitslag van zo'n Stemchecker. Die stemmers gaan toch al meer voor hun principes. Je bevestigd dus net mijn hele punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven