Man weigert naast donkere vrouw te zitten

21-10-2018 21:54 112 berichten
Ergerlijke video. Waarom is deze man niet direct uit het vliegtuig gezet wegens discrimatie en hinderlijk gedrag jegens medepassagier?

https://www.bd.nl/buitenland/blanke-man ... ~a338f5a1/
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nog erger vind, is dat ze in plaats van hem eruit te zetten, die vrouw op een andere plaats hebben gezet!!!!! In plaats van hem!
Hij kreeg dus gewoon zijn zin! Dit gedrag is lonend voor hem geweest! Wat is dat voor achterlijk personeel? Die zijn toch net zo erg!
Ik moet denken aan een soortgelijk verhaal, jaren geleden al, waarbij ook de zwarte dame werd weggehaald, maar die kreeg onder grote excuses een plaats in the first class onder luid applaus van de overige passagiers.

Dat algemene verhaal gaat volgens mij al 10 jaar rond.

Inmiddels zou je idd verwachten dat zo'n man direct naar buiten wordt geschopt en een treinkaartje kan kopen, omdat de vliegmaatschappij hem op een zwarte lijst zet.
Alle reacties Link kopieren
Ryanair had hem tussen de koffers in het ruim moeten doen. Wat een ontzettende hufter.
Logisch dat deze mevrouw nooit meer met Ryanair wil vliegen. Met zoveel stupiditeit kan je er ook niet op vertrouwen dat de piloot weet hoe hij/ zij weet hoe een vliegtuig werkt.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Nog een reden om ryanair te boycotten. Bah wat een vreselijk bedrijf.
Zo'n vlucht moet in 'n bepaald tijdslot vertrekken anders kost het de maatschappij meer geld, dus het personeel kiest voor de snelste optie; die vrouw verplaatsen, want die vent had alleen maar meer stennis geschopt. Hij staat in elk geval nu wereldwijd op internet te kakken.
Hillegonda1 schreef:
21-10-2018 22:01
Ik moet denken aan een soortgelijk verhaal, jaren geleden al, waarbij ook de zwarte dame werd weggehaald, maar die kreeg onder grote excuses een plaats in the first class onder luid applaus van de overige passagiers.

Dat algemene verhaal gaat volgens mij al 10 jaar rond.

Inmiddels zou je idd verwachten dat zo'n man direct naar buiten wordt geschopt en een treinkaartje kan kopen, omdat de vliegmaatschappij hem op een zwarte lijst zet.
Allemaal leuk en aardig hoor maar dan heeft die meneer toch ook zijn zin? Het zal hem aan zijn poeperd oxideren waar ze gaat zitten zolang het maar niet naast hem is. Zo iemand moet je gewoon weigeren mee te nemen. Kijk maar hoe je thuis komt maar je zet geen voet aan boord en naar restitutie kan je fluiten.
Ze hadden hem eruit moeten zetten.
Wat erg. En wat schandalig van RyanAir!!!
Alle reacties Link kopieren
Walgelijke video. Als ik die vrouw was geweest was ik echt blijven zitten waar ik zat. Hij kon verhuizen of een andere vlucht nemen. nooit van z’n leven dat ik zou zwichten voor zo’n kortzichtige eikel
daenerys79 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 22:15
4.59% gewijzigd
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Uit het filmpje begreep ik dat die vrouw zelf om een andere plaats vroeg.

Maar inderdaad heel triest en schandalig.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-10-2018 22:13
Uit het filmpje begreep ik dat die vrouw zelf om een andere plaats vroeg.

Maar inderdaad heel triest en schandalig.
klopt. en ik snap het wel maar dan nog zijn opmerking dat ze weg was. daarvoor had ik hem wel op zijn neus kunnen stompen!
Don't cry, buy a bag and move on.
Wat erg voor die vrouw ben je op reis geweest om je overleden man te herdenken krijg je zo'n idioot naast je. Ze hadden die man gewoon van boord moeten schoppen. Hij wilde blijkbaar het hele rijtje voor zichzelf en begon daarom die vrouw uit te schelden.

Fijn dat die man nu op heel internet staat met z'n domme actie, dat hij er maar trots op is. En als ik die vrouw was zou ik ook niet meer met Ryanair vliegen.
Ryan Air is sowieso een kutbedrijf. Belachelijk weer dit. :steam:
De luchtvaartmaatschappij had hem de keus moeten geven, direct excuus maken en verder zijn mond dicht houden of per direct eruit. En de vrouw de keus moeten geven om haar plek te houden als ze dat zou willen of naar een upgrade plaats als ze niet naast hem wilde zitten meer.
In dit geval kan ik me goed voorstellen dat zij zelf daar ook niet meer wil zitten.
Alle reacties Link kopieren
Blonde vrouw
Roodharige vrouw
Donkere vrouw

;-D

Moeilijk toch met die foute politieke correctheid, zo samengeknepen billen wazig allemaal :)

BN de Stem schrijft zelfs blank! Oeioeioei, krijgen ze daar al een boete voor? Was dat niet verboden door de taalpolitie?

Misschien een foutje van een stagiair :P
Alle reacties Link kopieren
Christel78 schreef:
21-10-2018 22:26
De luchtvaartmaatschappij had hem de keus moeten geven, direct excuus maken en verder zijn mond dicht houden of per direct eruit. En de vrouw de keus moeten geven om haar plek te houden als ze dat zou willen of naar een upgrade plaats als ze niet naast hem wilde zitten meer.
In dit geval kan ik me goed voorstellen dat zij zelf daar ook niet meer wil zitten.
Ik denk niet dat je bij RyanAir passagiers kan upgraden.

Schandalig dat ze die vent niet het vliegtuig uitgegooid hebben.
Beschamend!
@ quattro35

Wat een wazige reactie hoezo samengeknepen billen wazig.
Schandalig dat je raaskalt over foute politieke correctheid.
Ik zou niet graag naast je zitten, nergens. Waarom deze reactie?
Die kerel gaat never zijn excuses maken aan de medepassagier, omdat zijn overtuigingen nog van 140 jaar geleden dateren.
Ik vind dat je van stewardessen niet kan verwachten dat zij zo'n kerel kunnen bevrijden van zijn overtuigingen.
MevrouwMikMak schreef:
21-10-2018 22:55
@ quattro35

Wat een wazige reactie hoezo samengeknepen billen wazig.
Schandalig dat je raaskalt over foute politieke correctheid.
Ik zou niet graag naast je zitten, nergens. Waarom deze reactie?
Doet ie altijd. Niet op letten.
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
21-10-2018 22:01
Ik moet denken aan een soortgelijk verhaal, jaren geleden al, waarbij ook de zwarte dame werd weggehaald, maar die kreeg onder grote excuses een plaats in the first class onder luid applaus van de overige passagiers.

Dat algemene verhaal gaat volgens mij al 10 jaar rond.

Dat is een commercial, die jij beschrijft. Een soort SIRE spotje tegen racisme.

https://youtu.be/6yVMik5Mfwk
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-10-2018 22:13
Uit het filmpje begreep ik dat die vrouw zelf om een andere plaats vroeg.

Maar inderdaad heel triest en schandalig.
Ja precies! Die dame wilde zelf ergens anders zitten en Ryanair wil natuurlijk op tijd vertrekken, dan kunnen ze dat melodietje dat ze op tijd zijn afspelen. En die kerel die spoort niet, ik vond zijn actie echt schandalig, heel erg kwetsend voor die vrouw, als ik die dame was geweest dan had ik ook om een andere zitplaats gevraagd. Ik denk dat er niemand in dat vliegtuig meer naast hem wilde zitten.

Ik vraag me af of die kerel altijd zo is, hij heeft een bepaalde leeftijd, en als hij altijd zo reageert als hij in contact komt met mensen die niet zijn kleur hebben, dan kan je toch niet functioneren in de maatschappij? Je komt overal mensen tegen die er anders uitzien dan jezelf, op het werk, als je boodschappen gaat doen enz.., Misschien was er wat met die vent, vond dat filmpje echt schokkend.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig maken een hele hoop schandalen niet meer uit. Want ja, wel lekker goedkoop vliegen, dus mensen blijven toch wel komen.

Ze hadden die racistische zak uit het vliegtuig moeten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ba'h wat een afschuwelijk gruwelijke botte man.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven