Mannen vallen op steeds jongere vrouwen

19-08-2018 11:28 154 berichten
Hier een discussie over met mijn man:
https://www.theguardian.com/world/2018/ ... SApp_Other

Mijn man vindt dit stuk hilarisch, omdat mannen volgens hem altijd al op jonge vrouwen vielen.

Volgens mij is er wel een verschil. Ik kijk bijvoorbeeld alle oude afleveringen van Star Trek (eind jaren zestig), en daarin valt het op dat alle mooie sexy vrouwen op z'n minst dertigers zijn. In films of series nu zijn die mooie sexy vrouwen veel jonger.

Hebben jullie er iets zinnigs over te zeggen?
Alle reacties Link kopieren
ik hoef dat jonge spul niet.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
En ik val op steeds oudere kerels
Doe maar zong in 1984 de volgende tekst
Het is dus toch zover gekomen
Dat jij hier naast me ligt
En in de schemer van de ochtend
Kijk ik naar je gezicht
Je bent dezelfde maar toch anders
Ik heb je zolang niet gezien
Je bent ineens geen kind meer
Maar zo mooi en minstens zeventien
Volgens mij zijn meisjes van rond de 18 altijd al hot geweest bij de mannen.
Alle reacties Link kopieren
Maar de jonge vrouwen van nu zien er ook veel ouder uit. Ik verbaas me er af en toe over hoe de meiden eruit zien die bij de middelbare school uitstappen. Ik zag er toen ècht niet uit, maar deze meiden zijn echt beeldschoon...
Beetje dit effect:
http://www.funnycaptions.com/img/230718 ... tendo-dsi/
babette2017 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 11:42
0.27% gewijzigd
Ergens snap ik dat wel, als je ziet hoe (sommige) vrouwen erbij lopen. Nergens meer moeite voor doen, kort pittig kapsel, etc.
Alle reacties Link kopieren
"Hebben jullie er iets zinnigs over te zeggen?"

Nee.
Jij wel?
Ik heb juist het idee dat ze steeds op oudere vrouwen vallen.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
19-08-2018 11:42
Ergens snap ik dat wel, als je ziet hoe (sommige) vrouwen erbij lopen. Nergens meer moeite voor doen, kort pittig kapsel, etc.
:rofl:

Die zijn vast lesbisch joh.
Alle reacties Link kopieren
een mooie en/of jonge vrouw is statusverhogend he. Mannen vinden dat belangrijk.

De vrouwen met een kort pittig kapsel zijn meestal al getrouwd, meestal met kinderen waardoor ze nergens geen tijd meer voor hebben, ook niet voor hun kapsel.
De partner van Madonna, de partner van Patricia Paay, de partner van Katja Schuurman, de partner van Demi Moore, Monique, de partner van de veel jongere André Hazes, ze hebben allemaal niet gekozen voor een jongere vrouw, maar vielen voor de aantrekkingskracht van een oudere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
19-08-2018 11:42
Ergens snap ik dat wel, als je ziet hoe (sommige) vrouwen erbij lopen. Nergens meer moeite voor doen, kort pittig kapsel, etc.
Vergeet de bloementuniekjes en miss etam mode niet. Daar wordt je als manzijnde toch gewoon heet van?
Alex_8 schreef:
19-08-2018 11:49
De partner van Madonna, de partner van Patricia Paay, de partner van Katja Schuurman, de partner van Demi Moore, Monique, de partner van de veel jongere André Hazes, ze hebben allemaal niet gekozen voor een jongere vrouw, maar vielen voor de aantrekkingskracht van een oudere vrouw.
Creditcard
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
19-08-2018 11:48
een mooie en/of jonge vrouw is statusverhogend he. Mannen vinden dat belangrijk.

De vrouwen met een kort pittig kapsel zijn meestal al getrouwd, meestal met kinderen waardoor ze nergens geen tijd meer voor hebben, ook niet voor hun kapsel.
Tsjonge de vooroordelen vliegen hier weer voorbij.

Weet je hoeveel bezoekjes aan de kapper nodig zijn om een kort, pittig kapsel goed bij te houden?
Lang haar kost juist veel minder tijd, je draait het in een knot en klaar ben je.
Alle reacties Link kopieren
Ze gaan hun gang maar. Als hij ervandoor gaat pluk ik m leeg en laat m nog tig jaar partneralimentatie betalen en krijg ik de helft van zn pensioen.
Hij kijkt wel uit dus.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
19-08-2018 11:48
een mooie en/of jonge vrouw is statusverhogend he. Mannen vinden dat belangrijk.

De vrouwen met een kort pittig kapsel zijn meestal al getrouwd, meestal met kinderen waardoor ze nergens geen tijd meer voor hebben, ook niet voor hun kapsel.
Ik val je niet aan hoor, maar ik vind dit onzin. Ik werk soms 10u op een dag heb 3 koters en een huis te doen. Dan maar half uurtje eerder eruit om me op te frissen en om al dat scheer-, epileer-, nagel-, en make upwerk te doen. Deze vrouwen vinden het op begeven moment niet zo belangrijk meer. Denken te snel dat ze met hun trouwring 'binnen' zijn. Ik snap sommige mannen wel.
Alex_8 schreef:
19-08-2018 11:49
De partner van Madonna, de partner van Patricia Paay, de partner van Katja Schuurman, de partner van Demi Moore, Monique, de partner van de veel jongere André Hazes, ze hebben allemaal niet gekozen voor een jongere vrouw, maar vielen voor de aantrekkingskracht van een oudere vrouw.
Vielen vast voor de roem of het geld. Je hebt ook mannelijke golddiggers.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-08-2018 11:52
Ze gaan hun gang maar. Als hij ervandoor gaat pluk ik m leeg en laat m nog tig jaar partneralimentatie betalen en krijg ik de helft van zn pensioen.
Hij kijkt wel uit dus.
:cheer2: :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Artikel is echt niet serieus te nemen, vol met aannames en de bizarre meningen van die (aandachts behoeftige) dame

Verder niks nieuws, vers jong neukvlees is begeerlijk, was 2000 jaar terug ook al zo, maar media doen nu eenmaal graag aan recycling :-)
Alle reacties Link kopieren
minouska schreef:
19-08-2018 11:52
Ik val je niet aan hoor, maar ik vind dit onzin. Ik werk soms 10u op een dag heb 3 koters en een huis te doen. Dan maar half uurtje eerder eruit om me op te frissen en om al dat scheer-, epileer-, nagel-, en make upwerk te doen. Deze vrouwen vinden het op begeven moment niet zo belangrijk meer. Denken te snel dat ze met hun trouwring 'binnen' zijn. Ik snap sommige mannen wel.
Als je elke dag zoveel moeite moet doen om je man "binnen"" te houden :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
19-08-2018 11:48
een mooie en/of jonge vrouw is statusverhogend he. Mannen vinden dat belangrijk.

De vrouwen met een kort pittig kapsel zijn meestal al getrouwd, meestal met kinderen waardoor ze nergens geen tijd meer voor hebben, ook niet voor hun kapsel.
:HA:
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie anders op straat heel wat onaantrekkelijke onverzorgde mannen.
Die hoeven geen moeite te doen voor hun vrouw?
Alle reacties Link kopieren
minouska schreef:
19-08-2018 11:52
Ik val je niet aan hoor, maar ik vind dit onzin. Ik werk soms 10u op een dag heb 3 koters en een huis te doen. Dan maar half uurtje eerder eruit om me op te frissen en om al dat scheer-, epileer-, nagel-, en make upwerk te doen. Deze vrouwen vinden het op begeven moment niet zo belangrijk meer. Denken te snel dat ze met hun trouwring 'binnen' zijn. Ik snap sommige mannen wel.
Draai het eens om.
Hoeveel mannen zien er niet slecht gekleed uit.
Veel denken "als het maar makkelijk zit is het goed"

Slecht zittende spijkerbroek, polo, vette pens er in, gymschoenen er onder en dan verbaasd zijn als ze hun vrouw op Second Love tegen komen onder de nickname "hitsig hert"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Alex_8 schreef:
19-08-2018 11:49
De partner van Madonna, de partner van Patricia Paay, de partner van Katja Schuurman, de partner van Demi Moore, Monique, de partner van de veel jongere André Hazes, ze hebben allemaal niet gekozen voor een jongere vrouw, maar vielen voor de aantrekkingskracht van een oudere vrouw.
Ja en op wat voor weerstand stuiten die?????

Er wordt ooit wel eens een topic geopend dat een vrouw een jongere vriend heeft en haar twijfels over uit. En ook hier op het forum wordt het niet normaal gevonden. Vrouwen moeten jong zijn. Mannen mogen wel oud zijn.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
19-08-2018 11:57
Ik zie anders op straat heel wat onaantrekkelijke onverzorgde mannen.
Die hoeven geen moeite te doen voor hun vrouw?
Kennelijk niet want dit valt mij ook op. Vrouwen doen veel meer aan hun uiterlijk. Worden er ook veel meer op beoordeeld, zowel door mannen als vrouwen. Allemaal heel dubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven