Nieuwe foto’s koninklijk gezin

26-04-2018 14:39 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst ook een topic geopend met foto’s van Maxima en de 3 dochters. Nu zag ik nieuwe foto’s voorbijkomen en ik ben toch weer trots op ons koninklijk gezin :)

Ze kosten klauwen vol geld, maar dan hebben we wel wat :cheer:

En nu probeer ik het linkje te plakken

https://www.koninklijkhuis.nl/foto-en-v ... os/actueel
claudia2010 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 15:36
14.24% gewijzigd
RégineFilange schreef:
26-04-2018 14:44
Afbeelding
Wat een knapperds!!!
RégineFilange schreef:
26-04-2018 14:44
Afbeelding
Die middelste is echt knap!
Alle reacties Link kopieren Quote
guppekop schreef:
26-04-2018 14:48
wauw wat is Alexia mooi aan het worden, lijkt sprekend op Maxima. Mooie foto`s zeg!

Dat is die middelste he, inderdaad erg mooi.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Heel mooi! Zelfs lex zit er goed uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
guppekop schreef:
26-04-2018 14:48
wauw wat is Alexia mooi aan het worden, lijkt sprekend op Maxima. Mooie foto`s zeg!
Maar Amalia kijkt me toch een partij spannend. Die wordt steeds knapper. Ze is wat stevig, maar dat geeft niet, ben ik ook :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zag ergens ook nog een statieportret van Maxima en Alexander, ook super mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
En Alex zo trots met z’n meiden om hem heen
Claudia2010 schreef:
26-04-2018 15:30
En Alex zo trots met z’n meiden om hem heen

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
En nog even over die close-up van Alex. Ik vind hem gewoon aantrekkelijk! Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur als het haar van Alexia
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
26-04-2018 15:33
Afbeelding
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie foto's, niet statisch en leuke mensen zo.

Prachtige meisjes zeg!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren Quote
De prinsessen hebben exact dezelfde kledingsmaak als hun moeder.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mooie meiden! Alledrie worden ze steeds "eigener" - schitterend vastgelegd weer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zijn alledrie totaal anders, best grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De middelste lijkt duidelijk het meeste op Maxima. De andere twee lijken meer op Willem Alexander, ook hun bouw.

Ik vind het niet persé hele mooie meiden, maar ze zijn goed gestyled hier en hun haar is inderdaad geweldig. Verder zien ze er wat mij betreft heel doorsnee uit.
Enn schreef:
26-04-2018 15:39
Ze zijn alledrie totaal anders, best grappig.

Zeker, als je het niet zou weten zou je niet eens zeggen dat ze zussen zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Claudia2010 schreef:
26-04-2018 15:33
En nog even over die close-up van Alex. Ik vind hem gewoon aantrekkelijk! Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur als het haar van Alexia
hahahah, daar schrok ik ook een beetje van
Alle reacties Link kopieren Quote
Enn schreef:
26-04-2018 15:39
Ze zijn alledrie totaal anders, best grappig.
Yep, zeker in vergelijking met de tijd dat ze als een soort Kwik, Kwek en Kwak in dezelfde jurkjes werden gestopt.

http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... balkon.jpg
Alle reacties Link kopieren Quote
Janis_Ian schreef:
26-04-2018 15:54
Yep, zeker in vergelijking met de tijd dat ze als een soort Kwik, Kwek en Kwak in dezelfde jurkjes werden gestopt.

http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... balkon.jpg
Ze hebben nu dezelfde legging aan als hun moeder.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel mooie foto’s van prachtige meiden (en sowieso een mooi gezin). Alexia lijkt erg op haar moeder, knappe meid! Mooie kleur haar ook, dat zal me een femme fatale worden! Leuk en modern gezin!
Alle reacties Link kopieren Quote
inkepinkje schreef:
26-04-2018 15:37
De prinsessen hebben exact dezelfde kledingsmaak als hun moeder.
Of ze hebben niets in te brengen en moeder kiest (hoewel dat op die leeftijd moeilijk wordt)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
De foto waar ze met z'n allen aan komen lopen, lijkt net op een scene uit een actie film, heel leuk.
Het haar van de dochters is trouwens ook prachtig. Hele mooie en leuke foto's.
LizBakker schreef:
26-04-2018 15:39
De middelste lijkt duidelijk het meeste op Maxima. De andere twee lijken meer op Willem Alexander, ook hun bouw.

Ik vind het niet persé hele mooie meiden, maar ze zijn goed gestyled hier en hun haar is inderdaad geweldig. Verder zien ze er wat mij betreft heel doorsnee uit.

Die middelste ook niet? Ik vind de andere twee totaal niet knap, maar zij is echt een klassieke schoonheid met een fantastische haarkleur. Zij lijkt als enige onwijs op haar moeder.
YouWish schreef:
26-04-2018 16:05
Die middelste ook niet? Ik vind de andere twee totaal niet knap, maar zij is echt een klassieke schoonheid met een fantastische haarkleur. Zij lijkt als enige onwijs op haar moeder.

Die haarkleur lijkt overigens alleen maar mooier te worden.
nlies schreef:
26-04-2018 15:59
Of ze hebben niets in te brengen en moeder kiest (hoewel dat op die leeftijd moeilijk wordt)h
Ik denk dat ze voor dit soort foto’s weinig te kiezen hebben en de stylist bepaalt.
Mooie en leuke foto’s en de middelste is prachtig.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven