Nieuwe foto’s koninklijk gezin

26-04-2018 14:39 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst ook een topic geopend met foto’s van Maxima en de 3 dochters. Nu zag ik nieuwe foto’s voorbijkomen en ik ben toch weer trots op ons koninklijk gezin :)

Ze kosten klauwen vol geld, maar dan hebben we wel wat :cheer:

En nu probeer ik het linkje te plakken

https://www.koninklijkhuis.nl/foto-en-v ... os/actueel
claudia2010 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 15:36
14.24% gewijzigd
YouWish schreef:
26-04-2018 16:05
Die middelste ook niet? Ik vind de andere twee totaal niet knap, maar zij is echt een klassieke schoonheid met een fantastische haarkleur. Zij lijkt als enige onwijs op haar moeder.
Ja, zij is de mooiste inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
RégineFilange schreef:
26-04-2018 14:44
Afbeelding
Leuke meiden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren Quote
YouWish schreef:
26-04-2018 16:05
Die middelste ook niet? Ik vind de andere twee totaal niet knap, maar zij is echt een klassieke schoonheid met een fantastische haarkleur. Zij lijkt als enige onwijs op haar moeder.
Ik vind Amalia een knappe Amalia, ik vind Alexia een knappe Alexia, en ik vind Ariaan een lieflijke knappe Ariaan. Allemaal op hun eigen manier knap. Dat is wat ik vind.
LOEP ME MAAR aub.
Zo mooi hebben ze ze nog niet gehad in de Oranjes. Dit is de mooiste tak van hun stamboom.
Suikerwafel schreef:
26-04-2018 14:42
Wat een mooie haren hebben die kinderen toch!
Jaja, Photoshop kan je haren heel mooi maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amalia straalt soms iets Mona Lisa achtigs uit. En soms iets van "je lult maar een eind weg, maar ik ben straks jullie koningin".
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Ariane precies Willem-Alexander, Alexia net Maxima en Amalia een mix van Willem-Alexander en Maxima
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, wat een prachtige foto's!
Alle reacties Link kopieren Quote
missie_m schreef:
26-04-2018 16:41
Leuke meiden.
PRACHTIG!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie meiden en mooie foto’s! Maar wel behoorlijk bewerkt volgens mij. Met sommige Instagram filters lijk ik ook mooi :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Meesterkees schreef:
26-04-2018 17:15
Jaja, Photoshop kan je haren heel mooi maken.
Beetje afgunstig ?
Het leuke is dat ze hun mooie haren (en dan vooral Alexia en Amalia; Ariane heeft wat fijner/dunner haar) van hun vader hebben. Je kan zeggen wat je wil over die man, maar hij heeft wel goed haar, dit in grote tegenstelling tot Máxima, die heel fijn/dun en sliertig haar heeft.
Maar idd schitterende foto’s. Ik vind de meiden alle drie prachtig.
_Branwen_ schreef:
26-04-2018 17:37
Het leuke is dat ze hun mooie haren (en dan vooral Alexia en Amalia; Ariane heeft wat fijner/dunner haar) van hun vader hebben. Je kan zeggen wat je wil over die man, maar hij heeft wel goed haar, dit in grote tegenstelling tot Máxima, die heel fijn/dun en sliertig haar heeft.

Volgens mij die meiden ook hoor, maar flink door een kapper onder handen genomen uiteraard ;-)

Hier (lijkt nog meer op haar moeder trouwens hier, zelfde scheve koppie)

Afbeelding
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 17:44
15.36% gewijzigd
Beatrix had ook goed haar B-) solid as a rock
Henk-en-Roelie schreef:
26-04-2018 17:43
Beatrix had ook goed haar B-) solid as a rock

:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
simbalabimba schreef:
26-04-2018 17:22
Amalia straalt soms iets Mona Lisa achtigs uit. En soms iets van "je lult maar een eind weg, maar ik ben straks jullie koningin".
:proud:

Ja precies dit. Zij is ook de enige van de drie die dit uitstraalt, niet alleen nu toen ze kleiner was ook al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-en-Roelie schreef:
26-04-2018 17:43
Beatrix had ook goed haar B-) solid as a rock
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren Quote
_Branwen_ schreef:
26-04-2018 17:37
Het leuke is dat ze hun mooie haren (en dan vooral Alexia en Amalia; Ariane heeft wat fijner/dunner haar) van hun vader hebben. Je kan zeggen wat je wil over die man, maar hij heeft wel goed haar, dit in grote tegenstelling tot Máxima, die heel fijn/dun en sliertig haar heeft.
Hoe prachtig onze Koningin ook is, inderdaad ze heeft verschrikkelijk haar.........
Alle reacties Link kopieren Quote
ik vind ze erg leuk op de foto staan. Maxima draag een schitterende jurk en de prinsessen vind ik ook enorm leuk om te zien, ze zijn leuk opgedroogd ;-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De middelste is pas 12 maar staat er behoorlijk vrouwelijk op. Ook al in de make up en sommigen zeggen dat haar haar geverfd is (was eerst blond nu flink rood).

Ik weet niets van kinderen, maar lijkt me nog vrij jong voor zo'n 'rijpe' uitstraling.
Hillegonda1 schreef:
26-04-2018 18:00
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De middelste is pas 12 maar staat er behoorlijk vrouwelijk op. Ook al in de make up en sommigen zeggen dat haar haar geverfd is (was eerst blond nu flink rood).

Ik weet niets van kinderen, maar lijkt me nog vrij jong voor zo'n 'rijpe' uitstraling.

Mijn 12-jarige heeft dat ook. De ene foto lijkt ze 16, een foto later is het weer echt een kind van 12.
Alexia heeft al jaren wat rossig haar. Ze heeft ook die typische sproeten van een redhead.
Kunstenkitsch schreef:
26-04-2018 15:11
Wat een mooie meiden zijn onze prinsesjes toch!

Amalia wordt steeds mooier met ouder worden. Echt een toekomstige koningin om te zien! (en ze heeft jaloersmakend mooi haar)
Alexia vind ik een plaatje. Ze heeft een heel ander gezichtje dan haar zussen en ze ziet er zo dromerig en zacht uit.
Ariane blijft om op te vreten.
Dit is wat ik ook zie idd.

Prachtig gezin.
Ja, kleine meisjes worden groot. Maar opvallend dat Wim en Max haar nu echt al als 'dame' de wereld in sturen ipv als 'kind'.

Tussen servet en tafellaken noemden we dat trouwens vroeger, kan ik me herinneren.

(en alla Britney: not a girl, not yet a woman)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven