Nieuwe foto’s koninklijk gezin

26-04-2018 14:39 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst ook een topic geopend met foto’s van Maxima en de 3 dochters. Nu zag ik nieuwe foto’s voorbijkomen en ik ben toch weer trots op ons koninklijk gezin :)

Ze kosten klauwen vol geld, maar dan hebben we wel wat :cheer:

En nu probeer ik het linkje te plakken

https://www.koninklijkhuis.nl/foto-en-v ... os/actueel
claudia2010 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 15:36
14.24% gewijzigd
Prima foto:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad Star.
Alle reacties Link kopieren Quote
De meiden hebben mooie gezichtjes maar de oudste heeft toch wl echt overgewicht.
Alle reacties Link kopieren Quote
//
Alle reacties Link kopieren Quote
sugarmiss schreef:
27-04-2018 19:28
De meiden hebben mooie gezichtjes maar de oudste heeft toch wl echt overgewicht.
Ze heeft een stevige bouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk maar zo dat Amalia echt niet in de gelegenheid is om net als andere pubers tig blikjes energydrank achterover te slaan elke week; oftewel als er op iemands dieet wordt gelet is het wel het hare vermoed ik.

Er bestaat gewoon zoiets als een stevige bouw, gewoon van nature enzo. Stevige armen, benen en wellicht een wat grotere voorgevel. Niet iedereen past in maatje 34 of 36 en dat hoeft niks met eetgewoontes te maken te hebben. Willem-Alexander is ook niet heel fijntjes en volgens mij was Beatrix dat ook niet. Jammer dat dat anno 2018 blijkbaar nog zo'n enorm ding is. Het uiterlijk van vrouwen enzo. Ik vind het vooral heel knap hoe zo'n jonge meid zich de hele dag zo keurig, open en volwassen gedraagt. Ze straalt echt iets koninklijks uit.
Overgewicht :-| platte buik, geen kont alleen wat spek op de armen en een voorgevel? Wat een overgewicht zeg..

Ik denk dat de jongste een kort koppie ook heel leuk zou staan. Een bobje oid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
27-04-2018 19:44
Ik denk maar zo dat Amalia echt niet in de gelegenheid is om net als andere pubers tig blikjes energydrank achterover te slaan elke week; oftewel als er op iemands dieet wordt gelet is het wel het hare vermoed ik.

Er bestaat gewoon zoiets als een stevige bouw, gewoon van nature enzo. Stevige armen, benen en wellicht een wat grotere voorgevel. Niet iedereen past in maatje 34 of 36 en dat hoeft niks met eetgewoontes te maken te hebben. Willem-Alexander is ook niet heel fijntjes en volgens mij was Beatrix dat ook niet. Jammer dat dat anno 2018 blijkbaar nog zo'n enorm ding is. Het uiterlijk van vrouwen enzo. Ik vind het vooral heel knap hoe zo'n jonge meid zich de hele dag zo keurig, open en volwassen gedraagt. Ze straalt echt iets koninklijks uit.
Dit dus!!
Volgens mij heeft Amalia gewoon een wat grove(re) bouw, meer niet. Dat heeft niks te maken met overgewicht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Overgewicht? Dat idee heb ik helemaal niet

De middelste is inderdaad een erg knappe meid. Ik vind het dan weer zo zonde dat ze niet lacht, maar zo'n zuur mondje trekt
Alle reacties Link kopieren Quote
Leesook schreef:
27-04-2018 20:03
Overgewicht? Dat idee heb ik helemaal niet

De middelste is inderdaad een erg knappe meid. Ik vind het dan weer zo zonde dat ze niet lacht, maar zo'n zuur mondje trekt
Volgens mij is Alexia gewoon verlegen.
Die groene cape van Ariane was te schattig :heart:
sugarmiss schreef:
27-04-2018 19:28
De meiden hebben mooie gezichtjes maar de oudste heeft toch wl echt overgewicht.
Volgens mij valt dat wel mee
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
27-04-2018 19:46
Dit dus!!
Volgens mij heeft Amalia gewoon een wat grove(re) bouw, meer niet. Dat heeft niks te maken met overgewicht.
En ik vond haar kleding niet flateren, niet zo geschikt voor haar bouw.
minnimouse schreef:
27-04-2018 20:04
Volgens mij is Alexia gewoon verlegen.

Ze heeft ook een beugel. Ik denk dat ze daarom niet zo uitgebreid lacht.
minnimouse schreef:
27-04-2018 20:04
Volgens mij is Alexia gewoon verlegen.

Ze stond heerlijk mee te zingen bij Kensingstom.
vivaratje schreef:
27-04-2018 18:21
Ja vind ik ook, vind het ook jammer dat ze steeds kleding van Maxima dragen. Laat hun eigen stijl niet zien
Ze wilden vast zelf juist iets van hun moeder aan. Ik vond het vroeger ook leuk toen ik eindelijk dingen van m’n moeder paste. Terwijl ik nu als volwassene een totaal ander stijl heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Maxima meestal ontzettend goed gekleed. maar dit zag ik kort geleden en vond ik n misser. Het doet niks voor haar figuur. En vind van de broek net of die Stijf van de stijfsel staat.
Afbeelding
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Spijkerjasje toen en nu vind ik nog steeds erg leuk.
chrisjoh schreef:
27-04-2018 21:45
Ik vind Maxima meestal ontzettend goed gekleed. maar dit zag ik kort geleden en vond ik n misser. Het doet niks voor haar figuur. En vind van de broek net of die Stijf van de stijfsel staat.
Afbeelding
Wat een lelijk pak. Ook wat Amalia aan had gister, vond ik echt een lelijk oude vrouwen setje.
Die kleur flateert blonde vrouwen totaal niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
27-04-2018 20:52
Ze stond heerlijk mee te zingen bij Kensingstom.
Klopt, maar je ziet het ook aan haar oogreactie. Kan het slecht uitleggen, ik herken het van mezelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zelf blond.en draag die kleur ook wel eens. Maar ik vind die broek zo totaal niet soepel vallen.
Het bovenstuk valt mee. maar is zo vierkant. Je ziet niks van haar mooie figuur.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ja, dat pak had ze aan bij "The color purple".
Waarschijnlijk omdat de acteurs daarin ook die stijl broeken/rokken droegen.
Ik vond het ook niet erg geslaagd.
LizBakker schreef:
27-04-2018 21:26
Ze wilden vast zelf juist iets van hun moeder aan. Ik vond het vroeger ook leuk toen ik eindelijk dingen van m’n moeder paste. Terwijl ik nu als volwassene een totaal ander stijl heb.
Hoeveel inspraak hebben zij over hun kleding vraag ik me af.
Alle reacties Link kopieren Quote
sugarmiss schreef:
27-04-2018 19:28
De meiden hebben mooie gezichtjes maar de oudste heeft toch wl echt overgewicht.
Valt wel mee, als ze haar eens goed kleden. Je zou toch zeggen dat ze daar toch wel een potje voor zouden hebben. Welke puber wil nu kleren aan waarin ze er uit ziet of ze een weet ik hoe grote cupmaat heeft. (of willen ze dat wel tegenwoordig?) Ze heeft gewoon de bouw van haar vader en oma. Ze lacht trouwens ook hetzelfde als haar oma.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven