Nieuwe foto’s koninklijk gezin

26-04-2018 14:39 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst ook een topic geopend met foto’s van Maxima en de 3 dochters. Nu zag ik nieuwe foto’s voorbijkomen en ik ben toch weer trots op ons koninklijk gezin :)

Ze kosten klauwen vol geld, maar dan hebben we wel wat :cheer:

En nu probeer ik het linkje te plakken

https://www.koninklijkhuis.nl/foto-en-v ... os/actueel
claudia2010 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 15:36
14.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is ook meteen weer voer voor de wappies. Dit kwam ik tegen op mijn Facebook: Zou de koning ons soms wat vertellen, zoals met de fotoserie die hij met zijn dochter had; afstand houden is onzin. Zijn toespraak van vorig jaar; maak niet wat niet normaal is normaal. En denk aan je vrijheid etc.
Geweldig hij doet het niet stiekem maar openbaar. Ik heb totaal niks met het koningshuis maar dit is toch wel oké
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liv8 schreef:
18-06-2021 20:53
Precies, ik was eens op een verjaardag waarbij mijn had al was geschud voordat ik door had wat er gebeurde. Soms word je gewoon even overvallen.

Je zou maar op werkelijk alles wat je doet kritiek krijgen zeg. Lijkt me vreselijk
En je leeft nog... :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Nieuwe foto koningshuis
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke meiden, maar Alexia kijkt wel arrogant zeg!
.
Liliane13 schreef:
16-07-2021 13:45
Leuke meiden, maar Alexia kijkt wel arrogant zeg!
Arrogant niet. Ze ziet er slecht uit. Ik schrik er een beetje van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op zich aardige familiekiekjes, maar ze hebben er wel eens flatteuzer opgestaan.
Mogelijk zijn ze wat meer ingetogen dan anders vanwege de recente omstandigheden, dan is het niet zo passend om met veel jolijt op de foto te gaan.
Ik schrik trouwens ook een beetje van Alexia.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alecta schreef:
16-07-2021 13:55
Arrogant niet. Ze ziet er slecht uit. Ik schrik er een beetje van.
Dit.
Is het de make-up? In combinatie met chagrijnig want op die foto moeten?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alecta schreef:
16-07-2021 13:55
Arrogant niet. Ze ziet er slecht uit. Ik schrik er een beetje van.

Wel nee, dit is niet meer dan een ongelukkig moment van de sluiter van de camera. Zussen stonden er leuk op en dus komt deze foto in de openbaarheid, jammer voor die ene die net twee minder flatteuze seconden op deze vrijdag had.

En ze had net uren aan haar haar besteed, één windvlaagje en het was minder leuk dan ze er binnen voor haar eigen spiegel uitzag.

Wat een gezeik weer. Ook prinsessen hebben wel eens een bad-hair-day.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op royals bij robin utrecht zie je prachtige foto's van deze shoot.
Ik vind persoonlijk altijd heel leuk alles op een familieportret de kleuren van de kleding matchen. Of in ieder geval niet zo afsteken.

Maar als je elk half jaar op de foto moet kan ik me ook voorstellen dat iedereen zijn eigen outfit kiest. Het is toch de foto die het komende half jaar er steeds bijgehaald wordt als iemand iets wil schrijven maar geen foto's beschikbaar heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liliane13 schreef:
16-07-2021 13:45
Leuke meiden, maar Alexia kijkt wel arrogant zeg!
Ik vind het eerder ongemakkelijk. Zij lijkt dit soort momenten echt vreselijk te vinden (snap ik heel goed).
delicious35 schreef:
16-07-2021 14:33
Ik vind het eerder ongemakkelijk. Zij lijkt dit soort momenten echt vreselijk te vinden (snap ik heel goed).

Eerdere jaren stond zij er in mijn ogen altijd het meest ontspannen op, maar daar kwam ook altijd gezeur over. Je zult maar zestien/zeventien zijn en twee keer per jaar elke blik beoordeeld krijgen in de media. :nut:
Alle reacties Link kopieren Quote
ella70 schreef:
16-07-2021 14:31
Op royals bij robin utrecht zie je prachtige foto's van deze shoot.
Inderdaad! Daar staat Alexia er ook op diverse foto's veel vrolijker ogend op.
http://royalsbyrobin.nl/
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liliane13 schreef:
16-07-2021 14:38
Inderdaad! Daar staat Alexia er ook op diverse foto's veel vrolijker ogend op.
http://royalsbyrobin.nl/
en Ariane is heel vrolijk vind ik!
Andersom schreef:
16-07-2021 14:25
Wel nee, dit is niet meer dan een ongelukkig moment van de sluiter van de camera. Zussen stonden er leuk op en dus komt deze foto in de openbaarheid, jammer voor die ene die net twee minder flatteuze seconden op deze vrijdag had.

En ze had net uren aan haar haar besteed, één windvlaagje en het was minder leuk dan ze er binnen voor haar eigen spiegel uitzag.

Wat een gezeik weer. Ook prinsessen hebben wel eens een bad-hair-day.
Ik hoop dat dit het is. Ze ziet er zo ongelukkig uit op alle foto's (misschien heeft ze net ruzie gehad of is het uit met haar vriendje, dat kan ook nog).
anoniem_380947 wijzigde dit bericht op 16-07-2021 14:46
1.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alecta schreef:
16-07-2021 13:55
Arrogant niet. Ze ziet er slecht uit. Ik schrik er een beetje van.

Denk dat ze wat geëxperimenteerd heeft met make-up en het op de foto's een beetje geel uitvalt of zo, of bedoel je dat niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alecta schreef:
16-07-2021 14:45
Ik hoop dat dit het is. Ze ziet er zo ongelukkig uit op alle foto's (misschien heeft ze net ruzie gehad of is het uit met haar vriendje, dat kan ook nog).

Gelukkig hebben we het Vivaforum om voor de dames prinsessen in te vullen waarom ze er een tel niet zo goed op stonden.

Hou toch op, hoeveel foto's van jezelf zouden media-waardig zijn na een half uur poseren met je man en kinderen? Op elke foto trekt er net een en minder florissant gezicht. Het zijn geen fotomodellen.
Amalia is wel fotogeniek zeg, ziet er goed uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is Alexia niet arrogant maar heeft ze gewoon niet veel zin in weer de zoveelste fotoshoot. Haar ogen staan ook best moe, misschien een afscheidsfeestje gehad gisteravond (ze gaat volgend schooljaar toch naar Engeland)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
De dames die hier over de Cito van hun kinderen roepen dat het maar een momentopname is, oordelen hier wel weer lekker over de milliseconden van de kiekjes van de prinsessen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap het tasje van Amalia niet helemaal
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Andersom schreef:
16-07-2021 14:49
Gelukkig hebben we het Vivaforum om voor de dames prinsessen in te vullen waarom ze er een tel niet zo goed op stonden.

Hou toch op, hoeveel foto's van jezelf zouden media-waardig zijn na een half uur poseren met je man en kinderen? Op elke foto trekt er net een en minder florissant gezicht. Het zijn geen fotomodellen.
Daar ben ik hier voor aangenomen toch? :lol:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven