Nieuwe ontwikkelingen in de zaak Madeleine McCann deel 2

16-06-2020 19:56 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het dan eindelijk opgelost worden?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~aae8cd5b/

Was het de Duitser met de camper? Wie was de mysterieuze man die 's middags rond appartement 5a sloop? Wat was de rol van de paus? Waarom zijn de telefoongegevens gewist? Hoe betrouwbaar zijn de snifferdogs en wat is de rol van de ouders?

Omdat de politie er niet uit komt nemen wij hier op VIVA onze verantwoordelijkheid en speuren verder.

Blijf meeschrijven dan heb je altijd een alibi ;)

Linkje naar vorige deel
actueel/heropend-maddie-mccann/list_messages/463385
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2020 09:17
Reden: Juiste link toegevoegd
8.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
madamecannibale schreef:
16-06-2020 20:14
Ik heb ook moeite met dit soort mensen. Hetzelfde met die Peter Hyatt, ook al heeft die nog enigszins wat historie qua forensisch onderzoek. Maar de stelligheid waarmee zij stellen dat de McCanns het hebben gedaan. Gebaseerd op onderbuikgevoelens.
Gelul.
Alle reacties Link kopieren Quote
hannaa45 schreef:
16-06-2020 20:28
Gelul.
Dit is een inhoudelijke bijdrage :hyper:


Ik lees steeds weer: " als mijn kind vermist zou zijn bla, bla, bla " , " kijk eens hoe onbewogen Gerry dat interview geeft" en eindeloos gemmer over het feit dat ze de kinderen alleen lieten, ja inderdaad dom, daar zijn ze ook wel achter, maar geen bewijs van kwade opzet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Is het elastiekje in Madies haar op de zwembad foto al onderzocht?

Nee? Oooh a clu a clu hurry hurry :sherlock: :sherlock:
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
16-06-2020 19:58
Wat was de rol van de paus?

:lol:
Dat zou ik ook wel eens willen weten :loveit:
I like being a mess. It's who I am.
Oh-happy-day schreef:
16-06-2020 20:37
tvp


Ziek dit, niet eens een aanname.
Gewoon een ordinaire tvp :roll:
anoniem_397811 wijzigde dit bericht op 16-06-2020 20:42
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Porterenee schreef:
16-06-2020 20:37
Is het elastiekje in Madies haar op de zwembad foto al onderzocht?

Nee? Oooh a clu a clu hurry hurry :sherlock: :sherlock:
Hahaha ik las hier dus serieus een hele theorie over op een ander forum. Het is serieus meerdere keren al besproken. Ik weet niet meer alle ins en outs maar het ging er over dat Kate had verklaard ‘s avonds een kraal uit het haar van Maddie te hebben gehaald. En dat het volgens mensen toch overduidelijk een elastiekje was.
Bijzonder ordinaire tvp.
Alle reacties Link kopieren Quote
hollebollegijs schreef:
16-06-2020 20:25
Zit dit boek te lezen.

Afbeelding

Heb nooit geweten dat er zeer betrouwbare meldingen zijn over merkwaardige personen die rondhingen bij app. 5 a in de dagen voor de verdwijning.

Nu zal een deel wel te verklaren zijn of misschien wel een huis tuin en keuken inbreker maar toch.
Je hebt al wat boeken de laatste dagen hierover gelezen , hè? :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp dan maar. Ben momenteel opnieuw de Netflix docu aan het bekijken. En nee...de ouders blijven imo toch echt onschuldig.
elizabethie wijzigde dit bericht op 16-06-2020 20:53
80.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik speur weer mee.
Ik hoop dat die duitser in dit deel zijn mond opendoet.

Kunnen we weer verder met ons leven.
Alle reacties Link kopieren Quote
hannaa45 schreef:
16-06-2020 20:28
Gelul.
Welke wetenschappelijk bewijs heeft hij dan? Als ik enigzins naar zijn achtergrond en Twitter tijdlijn kijk krijg ik niet een gevoel dat die man erg professioneel is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit net nog even terug te lezen.
De vraag is steeds waarom er - in eerste instantie - een wat oudere foto is gebruikt.

Zoals ik het lees heeft Tapas7 vriend Russ O'Brien de eerste foto die nacht aangeleverd, mogelijk van een vorige vakantie van zijn toestel gehaald of van een van de ouders gekregen.

Die eerste foto wordt aangeleverd om 02.00 in de totale chaos van die nacht.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
hollebollegijs schreef:
16-06-2020 21:06
Ik zit net nog even terug te lezen.
De vraag is steeds waarom er - in eerste instantie - een wat oudere foto is gebruikt.

Zoals ik het lees heeft Tapas7 vriend Russ O'Brien de eerste foto die nacht aangeleverd, mogelijk van een vorige vakantie van zijn toestel gehaald of van een van de ouders gekregen.

Die eerste foto wordt aangeleverd om 02.00 in de totale chaos van die nacht.
Waarom vind je van belang welke foto en waarom die is gebruikt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat vind ik ook typisch. (Er zijn zoveel dingen typisch aan deze zaak)
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt me dat je toch een recente goed lijkende foto gebruikt als je kind vermist is.
Alle reacties Link kopieren Quote
lindaatje1900 schreef:
16-06-2020 21:14
Waarom vind je van belang welke foto en waarom die is gebruikt?
Dat vind ik niet van belang.
Dat schrijf ik ook niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
lindaatje1900 schreef:
16-06-2020 20:50
Je hebt al wat boeken de laatste dagen hierover gelezen , hè? :proud:
Vertel.
Ik heb deze net, ben er in bezig.

1 boek dus
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
hollebollegijs schreef:
16-06-2020 21:19
Dat vind ik niet van belang.
Dat schrijf ik ook niet.
Waarom wil je het dan weten?
Alle reacties Link kopieren Quote
hollebollegijs schreef:
16-06-2020 21:20
Vertel.
Ik heb deze net, ben er in bezig.

1 boek dus
Dacht gisteren te zien dat je ook een digitale versie had?
Alle reacties Link kopieren Quote
Emma95 schreef:
16-06-2020 21:14
Ja, dat vind ik ook typisch. (Er zijn zoveel dingen typisch aan deze zaak)


Wat is typisch?
Die foto die gebruikt is?

In de chaos van die nacht is die foto door een man uit de vriendenclub o.a. aan de politie gegeven, wel makkelijk als je weet waarnaar je zoekt.
Mogelijk heeft hij hem uitgezocht, je weet het niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Emma95 schreef:
16-06-2020 21:15
Het lijkt me dat je toch een recente goed lijkende foto gebruikt als je kind vermist is.




Hij was lijkend maar niet echt recent maar in de chaos van die nacht liep niet alles zoals het normaal loopt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
lindaatje1900 schreef:
16-06-2020 21:23
Dacht gisteren te zien dat je ook een digitale versie had?


Ja, van dit boek, een digitale versie is toch ook een boek :-D
Op mijn e-reader.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
In dit stuk staat weer een ander scenario (verzonnen door een paragnost): https://www.rtlnieuws.nl/columns/column ... ave-column

En dan krijg ik via de mail de noodkreet van Marcel van Adrichem. "Wil je me helpen? Die Duitse pedofiel is het niet. Ik kan de man uittekenen die haar heeft doorverkocht, net als veel andere kinderen.
De dader is 'de spil in een criminele organisatie', beweert Van Adrichem. "Als we die vent pakken, worden allerlei vermissingszaken opgelost. Als ik toegang krijg tot de politiearchieven in dat land kan ik hem zo aanwijzen." Maar als ik doorvraag naar die bewuste locatie, zegt hij: "Dat komt wel. Madeleines ouders hebben daar eerst recht op. Ik wil met ze in contact komen, maar dat is me niet gelukt."

Op de vraag waarom hij de politie dan niet benadert, zegt hij: "Heb ik gedaan! Stuur maar een mail, zeiden ze." Hij mocht aansluiten in het leger 'gekkies' die al eerder allerlei dingen hadden beweerd in deze trieste soap.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven