Nieuwe ontwikkelingen in de zaak Madeleine McCann deel 2

16-06-2020 19:56 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het dan eindelijk opgelost worden?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~aae8cd5b/

Was het de Duitser met de camper? Wie was de mysterieuze man die 's middags rond appartement 5a sloop? Wat was de rol van de paus? Waarom zijn de telefoongegevens gewist? Hoe betrouwbaar zijn de snifferdogs en wat is de rol van de ouders?

Omdat de politie er niet uit komt nemen wij hier op VIVA onze verantwoordelijkheid en speuren verder.

Blijf meeschrijven dan heb je altijd een alibi ;)

Linkje naar vorige deel
actueel/heropend-maddie-mccann/list_messages/463385
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2020 09:17
Reden: Juiste link toegevoegd
8.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
snug schreef:
30-06-2020 19:23
God, de verbetenheid waarmee sommigen hier de McCanns veroordelen. Dat schijnt op dit forum mode te zijn: stelling innemen en blind vuren.
Ik vind de groep die naar die Duitser wijst nog schrijnender.
Alle reacties Link kopieren Quote
Emma95 schreef:
29-06-2020 14:19
Niets wijst op ontvoering.

Alleen de zgn. kapotte shutters. (Wat niet klopt)
En de verklaring van Jane Tanner over de man met kind die er steeds anders uit zag. (Klopt ook niet, want op dat moment hadden Gerry en vriend diegene ook moeten zien en ze zagen niets).
Die verklaring van Jane klopte wel volgens mij (al paste ze die verklaring telkens aan) want die man heeft zich uiteindelijk gemeld. Die had zijn slapende kind uit de crèche gehaald. Wijst nog steeds niet op een ontvoering natuurlijk maar haar verklaring klopte op zich wel.
In het Duitse tv-programma Aktenzeichen XY… Ungelöst werd gisteren nog eens gezegd dat Christian Brückner op 3 mei 2007 van 19:32-20:02 uur met zijn mobiel een Portugees nummer (+ 351 916 510 683) belde vanaf de zendmast van de Ocean Club.

Er kwamen gelijk 800 tips binnen naar aanleiding van de tv-uitzending.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hopelijk zit er wat bruikbaars bij die 800 tips. Het zijn er best veel!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
02-07-2020 11:20
Hopelijk zit er wat bruikbaars bij die 800 tips. Het zijn er best veel!
ik hoop het ook
Zou heel fijn zijn :-]
Alle reacties Link kopieren Quote
De man woonde in de buurt dus zo gek is het niet dat hij gebeld kan hebben.
De Tapas 9 hebben ook heel wat telefoontjes gepleegd.

Zijn advocaat is ook nog niet zo zeker van CB’s schuld.
https://www.rtl.de/cms/anwalt-von-mutma ... 71035.html
"Christian B. ist kein psychopathisches Monster!"

Dan ben ik alweer klaar met het artikel lezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Juist het argument dat Kate en Gerry deze zaak al dertien jaar onder de aandacht brengen, vind ik wel in hun voordeel pleiten. Waarom zou je dat doen als je zelf de dader (s) bent, dan zou je daar veel eerder mee stoppen.
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
hannaa46 schreef:
25-06-2020 13:36

Ze gingen elke dag hardlopen, dus ze moeten iets hebben ontdekt.
Ze waren allebei arts, dus ze zullen wel van iets geweten hebben, wat het opsporen onmogelijk maakte.
Heel veilig leek het toch niet op de langere termijn, dus ze hebben haar weer opgegraven en opnieuw weg gewerkt.

Dit is geen waarheidsvinding wat mij betreft.
Zo.
Emma95 schreef:
02-07-2020 12:55
De man woonde in de buurt dus zo gek is het niet dat hij gebeld kan hebben.
De Tapas 9 hebben ook heel wat telefoontjes gepleegd.

Zijn advocaat is ook nog niet zo zeker van CB’s schuld.
https://www.rtl.de/cms/anwalt-von-mutma ... 71035.html
Jeetje, ben jij zijn vriendin ofzo?
Je wil wel heel erg graag dat hij wordt vrij gepleit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil alleen maar niet dat hij als scapegoat wordt gebruikt.
Daar is Amaral namelijk bang voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Emma95 schreef:
02-07-2020 17:34

Ik wil alleen maar niet dat hij als scapegoat wordt gebruikt.
Daar is Amaral namelijk bang voor.

Ja, en als Amaral er bang voor is...
Zucht.
Zo.
Emma95 schreef:
02-07-2020 12:55
De man woonde in de buurt dus zo gek is het niet dat hij gebeld kan hebben.
De Tapas 9 hebben ook heel wat telefoontjes gepleegd.

Zijn advocaat is ook nog niet zo zeker van CB’s schuld.
https://www.rtl.de/cms/anwalt-von-mutma ... 71035.html
Ik heb nog geen kaart gezien met alle mobiele zendmasten in en rond Praia da Luz in 2003 en heb ook geen idee hoe toevallig het is dat je een zendmast 'pakt' die bij dat resort staat.

Ik had verwacht dat de advocaat zou zeggen dat hij onschuldig is, niet dat hij geen monster is.
*Hestia* schreef:
02-07-2020 16:58
Dit is geen waarheidsvinding wat mij betreft.


Wel een reeele mogelijkheid.
Met die Bruckner wordt het niks, want ze hebben niks en ze gaan niks kunnen bewijzen.
Voor de ouders is zo'n zondebok wel handig en de Britse politie kan eindelijk ophouden met "zoeken".
Alle reacties Link kopieren Quote
hannaa46 schreef:
02-07-2020 18:33

Wel een reeele mogelijkheid.
Met die Bruckner wordt het niks, want ze hebben niks en ze gaan niks kunnen bewijzen.
Voor de ouders is zo'n zondebok wel handig en de Britse politie kan eindelijk ophouden met "zoeken".

Hallo tunnelvisie, kom er maar in.
Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Emma95 schreef:
02-07-2020 17:34
Ik wil alleen maar niet dat hij als scapegoat wordt gebruikt.
Daar is Amaral namelijk bang voor.
Tuurlijk is Amaral bang...bang dat er een link ontdekt wordt naar de Portugese politie of mss wel naar hemzelf.
kataravrouw schreef:
02-07-2020 22:03
Tuurlijk is Amaral bang...bang dat er een link ontdekt wordt naar de Portugese politie of mss wel naar hemzelf.


Schei toch uit.
Alles liever dan 2 ouders die een aandeel hebben in de verdwijning van hun dochter?
Alle reacties Link kopieren Quote
hannaa46 schreef:
02-07-2020 22:24
Schei toch uit.
Alles liever dan 2 ouders die een aandeel hebben in de verdwijning van hun dochter?
Hoe kom jij toch zó stellig in je verdenking van de ouders?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ad.nl/buitenland/verdwijnin ... ~a9eb22c1/
Ik zou wel verwachten bij een dergelijke groot onderzoek dat er een lijst met namen van het personeel in het dossier zit met de gegeven van die mensen. Zeker als ze die avond werkte.

Ik hoop dat dit een puzzelstuk is die gaat leiden naar de oplossing.
hannaa46 schreef:
02-07-2020 18:33
Wel een reeele mogelijkheid.
Met die Bruckner wordt het niks, want ze hebben niks en ze gaan niks kunnen bewijzen.
Voor de ouders is zo'n zondebok wel handig en de Britse politie kan eindelijk ophouden met "zoeken".
Ik ben het wel met je eens. Ze hebben volgens mij niets meer dan een vage tip en hopen dat als hij het gedaan heeft bezwijkt onder druk.
hannaa46 schreef:
02-07-2020 18:33
Met die Bruckner wordt het niks, want ze hebben niks en ze gaan niks kunnen bewijzen.
Ik denk het ook maar nog even wachten wat de Duitse politie wél heeft. Ik ben bang dat het een grote anti-climax zal zijn.
Christian Hoppe zei begin juni in het Duitse opsporingsprogramma dat er aanwijzingen zijn dat Maddie om het leven is gebracht. ,,Er zijn redenen om aan te nemen dat er, behalve de verdachte, nog meer mensen zijn die weten hoe die avond is verlopen”, zei hij. ,,Misschien weten ze zelfs op welke plek het lichaam is achtergelaten.” In een persconferentie de volgende dag maakte aanklager Hans Christian Wolters van het Openbaar Ministerie (OM ) in Braunschweig bekend dat de 43-jarige Duitser wordt verdacht van de ontvoering en moord op Maddie en dat de onderzoekers er van uitgaan dat zij dood is.
https://www.ad.nl/buitenland/verdwijnin ... ~a9eb22c1/
——-
Ze zijn op zoek naar meer mensen. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.telegraaf.nl/nieuws/8093058 ... ermisbruik
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven