Nieuwe ontwikkelingen in de zaak Madeleine McCann deel 2

16-06-2020 19:56 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou het dan eindelijk opgelost worden?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... ~aae8cd5b/

Was het de Duitser met de camper? Wie was de mysterieuze man die 's middags rond appartement 5a sloop? Wat was de rol van de paus? Waarom zijn de telefoongegevens gewist? Hoe betrouwbaar zijn de snifferdogs en wat is de rol van de ouders?

Omdat de politie er niet uit komt nemen wij hier op VIVA onze verantwoordelijkheid en speuren verder.

Blijf meeschrijven dan heb je altijd een alibi ;)

Linkje naar vorige deel
actueel/heropend-maddie-mccann/list_messages/463385
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2020 09:17
Reden: Juiste link toegevoegd
8.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel triest dat ze dat 'schudden aan die boom' doen om Duitse zaken op te lossen. Ik begrijp dat ze die graag oplossen, maar over de rug van Maddie en haar ouders zo de aandacht weten te genereren zou wel erg onsmakelijk zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook af en toe op twitter over deze zaak.
Toen Madeleine verdween woonden de Podesta broers is het huis van Freud, die later veroordeeld is voor pedofilie en waar Kate en Gerry gezellig op visite gingen.
Die broers waren ook engerds met vrienden in high places.
Het was een raar wereldje daar aan de Algarve.
koreana schreef:
06-07-2020 12:18
Ik heb het er even bijgezocht over het vervroegd vrijlaten omdat ik daar wel over gehoord had. Het is natuurlijk op het nippertje, nu dat hij en inderdaad vervroegd vrij kan komen en verdacht wordt van Maddie. Hier wat meer informatie:

https://www.ad.nl/buitenland/vermeende- ... ~a2707bc3/
Christian Brückner is eind 2019 in Braunschweig veroordeeld tot 7 jaar cel voor de verkrachting van een 72-jarige Amerikaanse vrouw in Praia da Luz in september 2005.

Die straf vechten zijn advocaten nog aan vanwege vermeende vormfouten en een Europees Hof moet daar deze zomer uitspraak in doen. Tot die tijd houden ze hem nog even vast voor zijn huidige celstraf voor drugshandel, die hij nu wel voor 2/3e heeft uitgezeten.
Normaal gesproken moet hij dus nog 2/3e van van die verkrachtingszaak vastzitten en komt ie pas eind 2024 vrij.
Blankepit schreef:
07-07-2020 14:58
Christian Brückner is eind 2019 in Braunschweig veroordeeld tot 7 jaar cel voor de verkrachting van een 72-jarige Amerikaanse vrouw in Praia da Luz in september 2005.

Die straf vechten zijn advocaten nog aan vanwege vermeende vormfouten en een Europees Hof moet daar deze zomer uitspraak in doen. Tot die tijd houden ze hem nog even vast voor zijn huidige celstraf voor drugshandel, die hij nu wel voor 2/3e heeft uitgezeten.
Normaal gesproken moet hij dus nog 2/3e van van die verkrachtingszaak vastzitten en komt ie pas eind 2024 vrij.
ja duidelijk dat je deze kerel niet graag buiten hebt lopen. logisch dat ze van alles proberen om hem binnen te houden.
S-Meds schreef:
07-07-2020 17:02


ja duidelijk dat je deze kerel niet graag buiten hebt lopen. logisch dat ze van alles proberen om hem binnen te houden.
Geheel offtopic maar ik denk dat ik teveel op het forum lees want ik heb vannacht gedroomd dat ik een hele grote vrouw tegenkwam in de supermarkt en toen zeiden andere mensen tegen elkaar: '' Kijk, dat is Smeds van Viva''
Zou willen zeggen dat ik nu lieg maar het is echt waar :-$
Billy_Mean schreef:
07-07-2020 17:10
Geheel offtopic maar ik denk dat ik teveel op het forum lees want ik heb vannacht gedroomd dat ik een hele grote vrouw tegenkwam in de supermarkt en toen zeiden andere mensen tegen elkaar: '' Kijk, dat is Smeds van Viva''
Zou willen zeggen dat ik nu lieg maar het is echt waar :-$
Waar was S-Meds op 3 mei 2007?
Blankepit schreef:
07-07-2020 17:27
Waar was S-Meds op 3 mei 2007?
😂😂😂😂
Billy_Mean schreef:
07-07-2020 17:10
Geheel offtopic maar ik denk dat ik teveel op het forum lees want ik heb vannacht gedroomd dat ik een hele grote vrouw tegenkwam in de supermarkt en toen zeiden andere mensen tegen elkaar: '' Kijk, dat is Smeds van Viva''
Zou willen zeggen dat ik nu lieg maar het is echt waar :-$
wat kocht ik dan?
S-Meds schreef:
07-07-2020 18:57
wat kocht ik dan?
Geen idee. Je stond voor een of ander schap. Je was een beetje een kruising tussen mrs. Doubtfire en mevrouw Bulstronk ( van Mathilda)

Misschien wilde deze droom mij zeggen dat ik een beetje bang voor je ben😮🙃
Alle reacties Link kopieren Quote
Billy_Mean schreef:
08-07-2020 18:25
Geen idee. Je stond voor een of ander schap. Je was een beetje een kruising tussen mrs. Doubtfire en mevrouw Bulstronk ( van Mathilda)

Misschien wilde deze droom mij zeggen dat ik een beetje bang voor je ben😮🙃
Ik zie Meds ook altijd voor me als een soort Bulstronk :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Meds is toch gewoon haar avatar?
't Is al met al een heel gedoe
pamelacourson schreef:
08-07-2020 21:37
Ik zie Meds ook altijd voor me als een soort Bulstronk :rofl:
😂😂😂😂
Pingu schreef:
08-07-2020 21:57
S-Meds is toch gewoon haar avatar?
Mevrouw Bulstronk is ook heel gespierd hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Emma95 schreef:
07-07-2020 13:02
Ik kijk ook af en toe op twitter over deze zaak.
Toen Madeleine verdween woonden de Podesta broers is het huis van Freud, die later veroordeeld is voor pedofilie en waar Kate en Gerry gezellig op visite gingen.
Die broers waren ook engerds met vrienden in high places.
Het was een raar wereldje daar aan de Algarve.
Denk niet dat het toeval was dat Kate, Gerry en de vrienden juist dáár vakantie gingen vieren.
Let’s go Brandon!
Billy_Mean schreef:
08-07-2020 18:25
Geen idee. Je stond voor een of ander schap. Je was een beetje een kruising tussen mrs. Doubtfire en mevrouw Bulstronk ( van Mathilda)

Misschien wilde deze droom mij zeggen dat ik een beetje bang voor je ben😮🙃
je beschrijving is schrikbarend treffend.
Alle reacties Link kopieren Quote
havermout1 schreef:
10-07-2020 09:25
Denk niet dat het toeval was dat Kate, Gerry en de vrienden juist dáár vakantie gingen vieren.
Daar heb ik ook al een tijdje aan zitten denken. Ook nadat ik een filmpje gezien had waarin dat gezegd werd. Die gezinnen hadden allemaal heel veel geld te besteden, waarom gingen ze naar zo'n plek waar eigenlijk weinig te doen was en waar veel criminaliteit was, in zulke appartementen terwijl ze heel gemakkelijk iets met veel meer luxe hadden kunnen betalen en met goede kinderopvang voor overdag en 's avonds? Natuurlijk kan het, maar heel voor de hand liggend is zo'n vakantie dan niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
pamelacourson schreef:
10-07-2020 09:42
Daar heb ik ook al een tijdje aan zitten denken. Ook nadat ik een filmpje gezien had waarin dat gezegd werd. Die gezinnen hadden allemaal heel veel geld te besteden, waarom gingen ze naar zo'n plek waar eigenlijk weinig te doen was en waar veel criminaliteit was, in zulke appartementen terwijl ze heel gemakkelijk iets met veel meer luxe hadden kunnen betalen en met goede kinderopvang voor overdag en 's avonds? Natuurlijk kan het, maar heel voor de hand liggend is zo'n vakantie dan niet.
Het was ook een spotgoedkope aanbieding begreep ik. Kostte geen drol, die vlucht en het verblijf aldaar.
Ik begreep ook dat de eigenaar(ren) bekenden waren van de McCanns.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog aanhakend: de kinderopvang was gratis, ook in de avonduren, maar betekende dat je je kind voor 11 uur moest ophalen van het kinderdagverblijf. Een oppas aan huis was wel mogelijk maar daar moest je voor betalen, en was, gezien de bezetting, op dat moment niet meer mogelijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
10-07-2020 10:30
Het was ook een spotgoedkope aanbieding begreep ik. Kostte geen drol, die vlucht en het verblijf aldaar.
Ik begreep ook dat de eigenaar(ren) bekenden waren van de McCanns.
En er was dus die kidsanimatie van een bepaald merk/soort, weet ff niet hoe ik het moet noemen.
Ze waren niet alleen op vakantie, ze gingen met de club ( van vroeger), om weer s bij te praten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens verschillende Engelse kranten heeft de Portugese politie de zaak heropend en worden er nu putten onderzocht in de buurt van Praya de Luz.
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ie-mccann/
Het zou toch wat zijn als er nu eindelijk duidelijkheid komt over het lot van dit meisje.
Vreselijk idee, je kind in een put.
Weet iemand waarover "een andere zaak van vermiste personen in het Algarve-resort Silves" gaat waarmee CB nu ook in verband wordt gebracht?
ikBedoelHetGoed schreef:
11-07-2020 09:20
Weet iemand waarover "een andere zaak van vermiste personen in het Algarve-resort Silves" gaat waarmee CB nu ook in verband wordt gebracht?
Bedoel je die oudere vrouw ?

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/-por ... ~a25cc165/
Ik denk dat meisje waar haar moeder en oom voor vastzitten en waar het lichaam nooit van gevonden is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven