Op de PVV stemmen in maart (deel 3)

02-03-2017 13:28 1012 berichten
Deel 2 zit vol dus hier maar weer verder.



Linkje naar deel 2 hier:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/op-d ... ges/361923
quote:Emma95 schreef op 25 maart 2017 @ 21:17:

Voor wie het wil weten: Geert zijn nieuwe poezen heten Snoetje en Pluisje.

Verdorie, ik heb verloren!



Ik had gegokt op: Fleur en Vicky.
quote:ardni schreef op 25 maart 2017 @ 10:10:

[...]





Ik snap het nog steeds niet, wie solliciteert waar dan?

Bij alle Turkse bedrijven of een specifieke branche?

Wie heeft er bij 30 bedrijven gesolliciteerd en waarom alleen Turkse bedrijven?



Maar alleen als je Turks bent kun je de proef op de som nemen dus?

Wat ingewikkeld joh.



Of wil je het niet snappen? Een Turks familielid heeft bij een flink aantal kleinere Turkse bedrijven in de detailhandel gesolliciteerd en bij niet één bedrijf kan hij voor de gewerkte uren wit op de loonlijst. Of hij zou dan helemaal zwart betaald worden of voor het grootste gedeelte. Het gaat om bedrijven in verschillende branches o.a. garagebedrijven en horeca.



Het is helemaal geen ingewikkeld verhaal. Het heeft er alles mee te maken dat in landen van herkomst er vaak heel anders tegen regels en belastingwetgeving wordt aangekeken dan hier. Ik ben zelf werkzaam in het MKB en ik zie het bij veel kleinere bedrijven van allochtonen. Er zijn er bij die niet eens een factuur verstrekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 13:20:

[...]





Of wil je het niet snappen? Een Turks familielid heeft bij een flink aantal kleinere Turkse bedrijven in de detailhandel gesolliciteerd en bij niet één bedrijf kan hij voor de gewerkte uren wit op de loonlijst. Of hij zou dan helemaal zwart betaald worden of voor het grootste gedeelte. Het gaat om bedrijven in verschillende branches o.a. garagebedrijven en horeca.



Het is helemaal geen ingewikkeld verhaal. Het heeft er alles mee te maken dat in landen van herkomst er vaak heel anders tegen regels en belastingwetgeving wordt aangekeken dan hier. Ik ben zelf werkzaam in het MKB en ik zie het bij veel kleinere bedrijven van allochtonen. Er zijn er bij die niet eens een factuur verstrekken.



Zeg hoor eens jij zet hier cryptische teksten neer en ik moet maar begrijpen wat je probeert te zeggen.

Ik vraag om cijfers jij komt met "mijn eigen ervaring", lekker belangrijk het zegt niks over de standaard.Ik weet niet of het over een groenteboer,bakker,zakelijke dienstverlenende markt,bak of de lokale tuinier gaat .



Zwart werken zal je in bepaalde branches sowieso een stuk meer zien dan in andere branches.

In mijn branche komt het nauwelijks tot niet voor. Dus nee, je kunt niet zeggen dat Turken standaard vaak zwart werken omdat het in de branches waar jij vaak contact mee hebt sowieso al vaker voorkomt.



Dan moet je de proef op de som nemen in alle branches, daar kun je een conclusie uittrekken.



Los daarvan de enige ervaring die ik heb is met huishoudelijke hulp, bouwvakker & tuinman, die zijn toch allemaal autochtoon.

Taxichauffeurs die niet altijd een bonnetje willen uitschrijven en bijna boos worden als ik met een creditcard wil betalen, zijn trouwens wel standaard allochtoon.

Ik kan er niet echt een conclusie uittrekken.



Laten we het erop houden dat ik weiger uit te gaan van de dagelijkse ervaring van sommigen die representatief moeten zijn voor een hele bevolkingsgroep.Waar hebben we het CBS in godesnaam voor, opdoeken dan maar.



Kortom,ik wacht wel op de eerste officiële cijfers die wel goed onderbouwd zijn en representatief zijn.
quote:ardni schreef op 26 maart 2017 @ 13:35:

[...]





Zeg hoor eens jij zet hier cryptische teksten neer en ik moet maar begrijpen wat je probeert te zeggen.

Ik vraag om cijfers jij komt met "mijn eigen ervaring", lekker belangrijk het zegt niks over de standaard.Ik weet niet of het over een groenteboer,bakker,zakelijke dienstverlenende markt,bak of de lokale tuinier gaat .



Zwart werken zal je in bepaalde branches sowieso een stuk meer zien dan in andere branches.

In mijn branche komt het nauwelijks tot niet voor. Dus nee, je kunt niet zeggen dat Turken standaard vaak zwart werken omdat het in de branches waar jij vaak contact mee hebt sowieso al vaker voorkomt.



Dan moet je de proef op de som nemen in alle branches, daar kun je een conclusie uittrekken.



Los daarvan de enige ervaring die ik heb is met huishoudelijke hulp, bouwvakker & tuinman, die zijn toch allemaal autochtoon.

Taxichauffeurs die niet altijd een bonnetje willen uitschrijven en bijna boos worden als ik met een creditcard wil betalen, zijn trouwens wel standaard allochtoon.

Ik kan er niet echt een conclusie uittrekken.



Laten we het erop houden dat ik weiger uit te gaan van de dagelijkse ervaring van sommigen die representatief moeten zijn voor een hele bevolkingsgroep.Waar hebben we het CBS in godesnaam voor, opdoeken dan maar.



Kortom,ik wacht wel op de eerste officiële cijfers die wel goed onderbouwd zijn en representatief zijn.



Ik heb hier een lijst met namen van die bedrijven, maar die kan ik hier moeilijk plaatsen. Ik heb het niet over iemand die op eigen houtje "zwart" klust, maar bedrijven die mensen in dienst nemen die ze niet op de loonlijst zetten. Als je dat verschil niet eens begrijpt dan heeft een verdere discussie niet eens zin. Ik heb ook al een paar keer geschreven dat er strenger gecontroleerd zou moeten worden, juist omdat er geen cijfers hierover zijn.



Hier in de buurt merk ik dat er Turkse bedrijven zijn die Syriërs zwart laten werken. Ik weet niet of je een Turkse achtergrond hebt, maar als je die wel hebt dan zou je als je ook in de Turkse gemeenschap vertoeft er zeker meer over moeten weten.
Om weer terug op de PVV te komen: Geert Wilders wordt al jaren bedreigd, maar blijkbaar is Baudet straks ook aan de beurt:



http://www.geenstijl.nl/m ... d_van_thierry_baudet.html



Wat is dat toch met die (extreem)linkse figuren? Als je geen goede argumenten hebt om verbaal de strijd aan te gaan dan gooi je het maar over een andere boeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 13:40:

[...]





Ik heb hier een lijst met namen van die bedrijven, maar die kan ik hier moeilijk plaatsen. Ik heb het niet over iemand die op eigen houtje "zwart" klust, maar bedrijven die mensen in dienst nemen die ze niet op de loonlijst zetten. Als je dat verschil niet eens begrijpt dan heeft een verdere discussie niet eens zin. Ik heb ook al een paar keer geschreven dat er strenger gecontroleerd zou moeten worden, juist omdat er geen cijfers hierover zijn.



Hier in de buurt merk ik dat er Turkse bedrijven zijn die Syriërs zwart laten werken. Ik weet niet of je een Turkse achtergrond hebt, maar als je die wel hebt dan zou je als je ook in de Turkse gemeenschap vertoeft er zeker meer over moeten weten.



Bouwvakkers en meubelmakers zijn gewoon verbonden aan een bedrijf maar dat ter zijde.



Ik denk dat je de discussie sowieso moet laten rusten of gewoon naar de belastingdienst moet stappen.

Maar vooral speciaal dat die Turkse achtergrond zo belangrijk is.

Die lijst hoef je van mij ook niet te plaatsen omdat het mij nogmaals niks zegt.



Ik weet niet hoeveel "Turkse " bedrijven er in Nederland zijn.

Ik weet niet in hoeveel van dat soort bedrijven het gebeurd

Ik weet niet of je die getallen verder kunt indelen naar branche, dwz dat het enkel in bepaalde branches gebeurd en in andere niet.

Ik weet niet hoeveel van dat soort bedrijven allochtonen en autochtonen hebben en hoe vaak het zwart werken daar voorkomt.



Kortom, je kunt wel door blijven gaan en ik begrijp dat het in jouw omgeving vaak voorkomt, maar het zegt niet of het representatief is.

Dat doet niet af dat het voor de rest van ons dat netjes belasting betaalt vervelend is,weer een groep die niet onverzekerd te werk gaat en geen AOW opbouwt maar wel nodig heeft. Dat neemt niet weg dat het hartstikke fout is, maar al ga je op je hoofd staan je cijfers zijn niet representatief.



Wat zei je ook al weer? Als je dat niet eens begrijpt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 13:44:

Om weer terug op de PVV te komen: Geert Wilders wordt al jaren bedreigd, maar blijkbaar is Baudet straks ook aan de beurt:



http://www.geenstijl.nl/m ... d_van_thierry_baudet.html



Wat is dat toch met die (extreem)linkse figuren? Als je geen goede argumenten hebt om verbaal de strijd aan te gaan dan gooi je het maar over een andere boeg?



Misschien kan hij een mooi plekje delen met Anne Fleur, opmerkelijk genoeg zie ik dat nergens terug komen in dit topic.



Er zijn ontzettend veel loslopende gekken in dit land, die het begrip vrijheid van meningsuiting niet begrijpen.

Het lastige is dat ze o.a. op het internet een goed platform kunnen vinden.

Waar mensen vroeger rare dingen bedachten, maar op louche bijeenkomsten support voor hun rare hersenspinsels konden vinden, kunnen mensen tegenwoordig het internet opzoeken, waar de mensen die het verschil niet weten tussen de vrijheid van meningsuiting en het uitkotsen van teksten zonder dat ze weten wat ze aanrichten dit soort(potentieel) gewelddadige types toejuichen.



Dat kan net dat laatste duwtje zijn.



Los daarvan heb je ook nog de tekstkotsers die "het niet zo bedoelen", zowel links als rechts hebben die netjes in de extreme achterban.

Antifa schijnt, niet alleen uit gekken te bestaan net als de NVU, maar zo langzamer hand zie ik Antifa als een uiterst extreem linkse geweldadige groep. Waar zij demonstreren ben ik niet, de NVU zou ik ook voor het gemak ontwijken.
quote:ardni schreef op 26 maart 2017 @ 13:52:

[...]





Bouwvakkers en meubelmakers zijn gewoon verbonden aan een bedrijf maar dat ter zijde.



Ik denk dat je de discussie sowieso moet laten rusten of gewoon naar de belastingdienst moet stappen.

Maar vooral speciaal dat die Turkse achtergrond zo belangrijk is.

Die lijst hoef je van mij ook niet te plaatsen omdat het mij nogmaals niks zegt.



Ik weet niet hoeveel "Turkse " bedrijven er in Nederland zijn.

Ik weet niet in hoeveel van dat soort bedrijven het gebeurd

Ik weet niet of je die getallen verder kunt indelen naar branche, dwz dat het enkel in bepaalde branches gebeurd en in andere niet.

Ik weet niet hoeveel van dat soort bedrijven allochtonen en autochtonen hebben en hoe vaak het zwart werken daar voorkomt.



Kortom, je kunt wel door blijven gaan en ik begrijp dat het in jouw omgeving vaak voorkomt, maar het zegt niet of het representatief is.

Dat doet niet af dat het voor de rest van ons dat netjes belasting betaalt vervelend is,weer een groep die niet onverzekerd te werk gaat en geen AOW opbouwt maar wel nodig heeft. Dat neemt niet weg dat het hartstikke fout is, maar al ga je op je hoofd staan je cijfers zijn niet representatief.



Wat zei je ook al weer? Als je dat niet eens begrijpt?



Een bouwvakker die bij een bouwbedrijf wit op de loonlijst staat en voor eigen rekening zwart bijklust is niet de situatie waar ik het over heb.



Dat ik het over Turkse bedrijfjes heb, komt omdat ik Turkse familie heb en daarom dit geconstateerd heb. Ik zeg nergens dat mijn cijfers representatief zijn, maar zeer waarschijnlijk zijn ze wel een indicatie.



Er wordt sowieso weinig bij bedrijven gecontroleerd, omdat de belastingdienst zwaar onderbezet is. In ieder geval stop ik met de discussie met jou, want dat is verder toch zinloos. Overigens ben jij met deze hele discussie begonnen. Ik heb hier alleen gemeld wat mij opviel en jij trekt vervolgens alles in twijfel. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik geen cijfers over alle bedrijven heb, alleen maar dat er strenger gecontroleerd zou moeten worden. Punt.
quote:ardni schreef op 26 maart 2017 @ 14:00:

[...]





Misschien kan hij een mooi plekje delen met Anne Fleur, opmerkelijk genoeg zie ik dat nergens terug komen in dit topic.



Er zijn ontzettend veel loslopende gekken in dit land, die het begrip vrijheid van meningsuiting niet begrijpen.

Het lastige is dat ze o.a. op het internet een goed platform kunnen vinden.

Waar mensen vroeger rare dingen bedachten, maar op louche bijeenkomsten support voor hun rare hersenspinsels konden vinden, kunnen mensen tegenwoordig het internet opzoeken, waar de mensen die het verschil niet weten tussen de vrijheid van meningsuiting en het uitkotsen van teksten zonder dat ze weten wat ze aanrichten dit soort(potentieel) gewelddadige types toejuichen.



Dat kan net dat laatste duwtje zijn.



Los daarvan heb je ook nog de tekstkotsers die "het niet zo bedoelen", zowel links als rechts hebben die netjes in de extreme achterban.

Antifa schijnt, niet alleen uit gekken te bestaan net als de NVU, maar zo langzamer hand zie ik Antifa als een uiterst extreem linkse geweldadige groep. Waar zij demonstreren ben ik niet, de NVU zou ik ook voor het gemak ontwijken.Wie kan een mooi plekje delen met Anne-Fleur?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 13:44:

Om weer terug op de PVV te komen: Geert Wilders wordt al jaren bedreigd, maar blijkbaar is Baudet straks ook aan de beurt:



http://www.geenstijl.nl/m ... d_van_thierry_baudet.html



Wat is dat toch met die (extreem)linkse figuren? Als je geen goede argumenten hebt om verbaal de strijd aan te gaan dan gooi je het maar over een andere boeg?leuk man, een opinieblogje van Geenstijl. Domme mensen denken dat dat nieuws is.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
quote:kantlijn schreef op 26 maart 2017 @ 14:19:

[...]





leuk man, een opinieblogje van Geenstijl. Domme mensen denken dat dat nieuws is.



Die Anne-Fleur bestaat echt en is geobsedeerd door Baudet. Echt griezelig hoe ze tekeer gaat over hem op Twitter.



Het is niet alleen een opinieblogje. Er worden wel degelijk zaken benoemd die nagetrokken kunnen worden. Blijkbaar is links toch nogal benauwd voor Baudet. Waarschijnlijk omdat hij "salonfähiger" is dan Wilders. Waarom bestook je zo iemand dan niet met goede argumenten? Omdat die er niet zijn? En dan maar wild om je heen slaan?



Ik heb nog niemand die over Baudet heenvalt inhoudelijk in zien/horen gaan op zijn politieke standpunten.
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 14:23:

[...]





Die Anne-Fleur bestaat echt en is geobsedeerd door Baudet. Echt griezelig hoe ze tekeer gaat over hem op Twitter.Sommige mensen hadden dat ook met Sylvana Simons. Die zijn daarvoor vervolgd. Hopelijk gebeurt dat ook met deze vrouw zodra ze de wet overtreedt.
quote:PowerCube schreef op 26 maart 2017 @ 14:25:

[...]



Sommige mensen hadden dat ook met Sylvana Simons. Die zijn daarvoor vervolgd. Hopelijk gebeurt dat ook met deze vrouw zodra ze de wet overtreedt.Dat hoop ik ook. Ik ben het ook niet eens met Sylvana of de heren van DENK, maar dan nog hoor je de discussie met woorden aan te gaan.
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 14:23:

[...]





Die Anne-Fleur bestaat echt en is geobsedeerd door Baudet. Echt griezelig hoe ze tekeer gaat over hem op Twitter.



Het is niet alleen een opinieblogje. Er worden wel degelijk zaken benoemd die nagetrokken kunnen worden. Blijkbaar is links toch nogal benauwd voor Baudet. Waarschijnlijk omdat hij "salonfähiger" is dan Wilders. Waarom bestook je zo iemand dan niet met goede argumenten? Omdat die er niet zijn? En dan maar wild om je heen slaan?



Ik heb nog niemand die over Baudet heenvalt inhoudelijk in zien/horen gaan op zijn politieke standpunten.AnneFleur is zelfs fractiemedewerker van jawel GroenLinks Hilversum.
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 14:32:

[...]



AnneFleur is zelfs fractiemedewerker van jawel GroenLinks Hilversum.Dan mag Groen Links haar wel eens op de vingers tikken. Al die vuilspuiterij op het internet kan toch helemaal niet als je zo'n functie hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 14:23:

[...]





Die Anne-Fleur bestaat echt en is geobsedeerd door Baudet. Echt griezelig hoe ze tekeer gaat over hem op Twitter.



Het is niet alleen een opinieblogje. Er worden wel degelijk zaken benoemd die nagetrokken kunnen worden. Blijkbaar is links toch nogal benauwd voor Baudet. Waarschijnlijk omdat hij "salonfähiger" is dan Wilders. Waarom bestook je zo iemand dan niet met goede argumenten? Omdat die er niet zijn? En dan maar wild om je heen slaan?



Ik heb nog niemand die over Baudet heenvalt inhoudelijk in zien/horen gaan op zijn politieke standpunten.Geen stijl mag leren nieuwsfeiten op een journalistieke manier te brengen voordat ik ze serieus ga nemen. de schrijver van het broddelwerkje dat je postte vergaloppeert zich door in al zijn partizaans enthousiasme zijn stukje te doordrenken met een naar drogredening neigende hellend vlakargumentatie
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 14:34:

[...]





Dan mag Groen Links haar wel eens op de vingers tikken. Al die vuilspuiterij op het internet kan toch helemaal niet als je zo'n functie hebt?

GroenLinks staat volledig achter haar volgens AnneFleur:



http://jalta.nl/politiek/linkse-activis ... n-snoeren/



Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij.

Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.
quote:kantlijn schreef op 26 maart 2017 @ 14:34:

[...]





Geen stijl mag leren nieuwsfeiten op een journalistieke manier te brengen voordat ik ze serieus ga nemen. de schrijver van het broddelwerkje dat je postte vergaloppeert zich door in al zijn partizaans enthousiasme zijn stukje te doordrenken met een naar drogredening neigende hellend vlakargumentatieIn je afkeer van Geenstijl ga je helemaal voorbij aan de feiten. Je klets er behoorlijk wollig omheen, maar types als die Anne-Fleur en Joke Kaviaar (ik denk dat daar een groep achter schuil gaat als ik hun website bekijk) zijn heel fout bezig. Wat klopt er volgens jou niet aan het stukje op Geenstijl?
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 14:39:

[...]



GroenLinks staat volledig achter haar volgens AnneFleur:



http://jalta.nl/politiek/linkse-activis ... n-snoeren/



Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij.

Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.Dat geeft dan mooi aan hoe dat Groen Links in elkaar zit. Wanneer wordt dit verhaal een item bij Pauw en wat is de reactie van Jesse Klaver hierop?
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 14:39:

[...]



GroenLinks staat volledig achter haar volgens AnneFleur:



http://jalta.nl/politiek/linkse-activis ... n-snoeren/



Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij.

Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.Dat er aan de linkerkant van het politieke spectrum momenteel een niet verwaarloosbaar aantal net iets te strijdbare lichthoofden rondlopen die niet op duidelijke wijze door elites worden teruggefloten mag inderdaad ook wel eens gezegd worden.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
quote:kantlijn schreef op 26 maart 2017 @ 14:44:

[...]





Dat er aan de linkerkant van het politieke spectrum momenteel een niet verwaarloosbaar aantal net iets te strijdbare lichthoofden rondlopen die niet op duidelijke wijze door elites worden teruggefloten mag inderdaad ook wel eens gezegd worden.Gelukkig toch nog ergens mee eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 14:41:

[...]





In je afkeer van Geenstijl ga je helemaal voorbij aan de feiten. Je klets er behoorlijk wollig omheen, maar types als die Anne-Fleur en Joke Kaviaar (ik denk dat daar een groep achter schuil gaat als ik hun website bekijk) zijn heel fout bezig. Wat klopt er volgens jou niet aan het stukje op Geenstijl?Ik heb niet eens een heel sterke afkeer van geenstijl en vond ze bij vlagen oprecht vernieuwend. Echter, ze zijn hun stukjes meer en meer gaan presenteren als nieuwsartikelen terwijl bijvoorbeeld het door jou aangehaalde stukje gewoon een slechtgeschreven column is waarin de schrijver een link probeert te leggen tussen het 'taarten' (wat ranzig is en zeker niet in een beschaafde democratische omgeving thuishoort) en ernstiger schendingen van de lichamelijke integriteit van Baudet, letterlijk geillustreerd met een grote foto van Fortuijn. De kop van het artikel suggereert dat er veiligheidsdiensten gewag maken van serieuze dreiging, Het stukje naar het einde toe lezend wordt echter duidelijk dat het hier slechts een meninkje van de schrijver betreft.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 14:46:

[...]





Gelukkig toch nog ergens mee eens! Zeker, en inhoudelijk van politieke mening verschillen is helemaal niet erg, zolang we maar blijven discussieren. Zo kunnen ook internetfora bijdragen aan de versterking van de democratie op grassroots-niveau
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
quote:kantlijn schreef op 26 maart 2017 @ 14:59:

[...]





Ik heb niet eens een heel sterke afkeer van geenstijl en vond ze bij vlagen oprecht vernieuwend. Echter, ze zijn hun stukjes meer en meer gaan presenteren als nieuwsartikelen terwijl bijvoorbeeld het door jou aangehaalde stukje gewoon een slechtgeschreven column is waarin de schrijver een link probeert te leggen tussen het 'taarten' (wat ranzig is en zeker niet in een beschaafde democratische omgeving thuishoort) en ernstiger schendingen van de lichamelijke integriteit van Baudet, letterlijk geillustreerd met een grote foto van Fortuijn. De kop van het artikel die suggereert dat er veiligheidsdiensten gewag maken van serieuze dreiging, Het stukje naar het eind toe lezend wordt echter duidelijk dat het hier slechts een meninkje van de schrijver betreft.



Oproepen om een Tweede Kamerlid met smerige taarten te bekogelen omdat je het niet eens met zijn boodschap bent, gaat wat mij betreft al veel te ver. Er is wel degelijk sprake van een hetze tegen Baudet. Waar dat toe kan leiden, hebben we allemaal gezien bij Pim Fortuyn. Geert Wilders moet om zijn boodschap zwaar beveiligd worden, dus dat dat bij Baudet straks ook moet gebeuren, is helemaal niet ondenkbaar. Blijkbaar hebben (extreem) linkse figuren zoveel moeite met politici met een andere mening dat ze te vuur en te zwaard bestreden moeten worden. Ik vind dat schandalig en in het geval van Anne-Fleur had ik zeker een reactie van Groen Links verwacht.



Blijkbaar is een website als Geenstijl nodig om deze problematiek aan de kaak te stellen, want bij de omroepen blijft het hierover oorverdovend stil. Dan kun jij het artikel op Geenstijl als een "meninkje" afdoen, maar ik zie het als een heel nuttig artikel om mensen te informeren over zaken waarover andere media om de een of andere duistere reden (waarschijnlijk zelf te links georiënteerd) over zwijgen.
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2017 @ 15:12:

[...]





Oproepen om een Tweede Kamerlid met smerige taarten te bekogelen omdat je het niet eens met zijn boodschap bent, gaat wat mij betreft al veel te ver. Er is wel degelijk sprake van een hetze tegen Baudet. Waar dat toe kan leiden, hebben we allemaal gezien bij Pim Fortuyn. Geert Wilders moet om zijn boodschap zwaar beveiligd worden, dus dat dat bij Baudet straks ook moet gebeuren, is helemaal niet ondenkbaar. Blijkbaar hebben (extreem) linkse figuren zoveel moeite met politici met een andere mening dat ze te vuur en te zwaard bestreden moeten worden. Ik vind dat schandalig en in het geval van Anne-Fleur had ik zeker een reactie van Groen Links verwacht.



Blijkbaar is een website als Geenstijl nodig om deze problematiek aan de kaak te stellen, want bij de omroepen blijft het hierover oorverdovend stil. Dan kun jij het artikel op Geenstijl als een "meninkje" afdoen, maar ik zie het als een heel nuttig artikel om mensen te informeren over zaken waarover andere media om de een of andere duistere reden (waarschijnlijk zelf te links georiënteerd) over zwijgen.

Dat kwam in eerste instantie van extreemlinkse Joke Kaviaar en dat plaatste AnneFleur op haar Twitter met de boodschap 'Ik wil een taart naar Thierry Baudet gooien.',AnneFleur riep op om belastend materiaal van Baudet naar haar toe te sturen etc etc.



https://jokekaviaar.nl/Maandstondetaart ... audet.html



Van wie moeten we het hebben in de strijd tegen Baudet? Van onszelf! Van krachtvrouwen die hun mond durven opendoen. Tegen racisme, nationalisme, fascisme, sexisme, milieuvernieting. Tegen de ideologie van de met zijn piemel piano en mensen bespelende Thierry Baudet en zijn 'Forum voor Democratie'. Democratisch gekozen, net als Wilders, net als Trump, net als Hitler. Deze griezel gaat met Wilders de komende jaren het spelletje “wie heeft de grootste pik” in de Tweede Kamer spelen. Wilders loopt met een leger beveiligers om zich heen. Nieuwkomer Baudet denkt dat hij het recht heeft om zijn vuil te spuiten zonder dat hem een stroobreed in de weg wordt gelegd. Pikken we dat?

Natuurlijk niet. Het is daarom aan ons, aan vrouwen, medestrijdsters, en een ieder ander die het aandurft om in de aanval te gaan tegen deze verkrachtingsideoloog die denkt dat wij uit zijn op zijn sterke sperma. Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maanstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe. Zo verwelkom je een extreem-rechtse sexist als hij zich ergens vertoont. Zo. En niet anders.



Levensgevaarlijk wijf die Joke Kaviaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven