Op de PVV stemmen in maart (deel 3)

02-03-2017 13:28 1012 berichten
Deel 2 zit vol dus hier maar weer verder.



Linkje naar deel 2 hier:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/op-d ... ges/361923
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 16:33:

[...]



Maar wat vind je dan van Thierry mop..

Die mag bij mij zakjes lavendel in de linnenkast komen leggen hoor



Ik heb mij aangemeld voor een naaktreportage op zijn zwarte glanzende vleugel.......

Ja, als ie in het parlement staat dan hè, klasse zoekt klasse

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
1 x is voldoende
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Snarky schreef op 26 maart 2017 @ 15:56:

[...]





Classy zeg, iemand uitlachen om haar naam. Dat zijn nog eens argumenten.Zo noemt ze zich. Haar eigenlijke naam is Joke Kuyt.
quote:Jejoue schreef op 26 maart 2017 @ 16:39:

[...]



Zo noemt ze zich. Haar eigenlijke naam is Joke Kuyt.Precies.!
quote:Eindeloos schreef op 26 maart 2017 @ 16:37:

[...]





Ik heb mij aangemeld voor een naaktreportage op zijn zwarte glanzende vleugel.......

Ja, als ie in het parlement staat dan hè, klasse zoekt klasse

En daarna kidnap je hem en sluit je hem op in je huis in Hongarije waar ik hem liefdevol zal verzorgen..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 16:43:

[...]



En daarna kidnap je hem en sluit je hem op in je huis in Hongarije waar ik hem liefdevol zal verzorgen.. Ga je koffers maar vast pakken schoonheid, your wish is my command
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Snarky schreef op 26 maart 2017 @ 15:39:

[...]





Ik vraag me altijd af wat er in godsnaam mis is gegaan in je leven als je als vrouw de ironie van andere vrouwen niet begrijpt, maar wel de behoefte voelt om een gluiperd die verkrachting propageert te verdedigen.



Daar helpt geen taart meer aan. Sneu.



En ik vraag me af wat er in godsnaam is misgegaan in je leven als je maar in de leugen blijft hangen dat Baudet verkrachting propageert alsof dat een vaststaande waarheid is.



Tevens vraag ik me af wat er in godsnaam mis is aan je inschattingsvermogen als je iemand bekogelen met een taart van menstruatiebloed als 'ironie' wenst te zien - bij Fortuijn begon het ook met een héél ironische taart, gevuld met poep en kots. Later kwamen de eveneens ontzettend ironische kogels op het Mediapark.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het ook niet als ironie.... Hoe ziek kun je zijn om zoiets alleen al te bedenken. En dan met je domme kop het ook nog op twitter te zetten.
Die taarten, ik word al misselijk als ik er alleen al aan denk

Het is wel strafbaar, volgens Wikipedia zijn er mensen om veroordeeld: "Ook in Nederland is taarten strafbaar; zo werden de taarters van Wijnand Duyvendak (drie leden van actiegroep Voorpost) opgepakt op verdenking van openlijke geweldpleging."
Alle reacties Link kopieren
Mag toch hopen dat we niet met zo'n partij als Groen links een coalitie gaan vormen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 26 maart 2017 @ 21:36:

Mag toch hopen dat we niet met zo'n partij als Groen links een coalitie gaan vormen.Volgens mij is die kans erg reëel: Schippers gaat door als enige formateur
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 26 maart 2017 @ 21:44:

[...]



Volgens mij is die kans erg reëel: Schippers gaat door als enige formateur



Mmmmmmm zegt alleen dat ze een poging wagen niet meer niet minder.

Zou erg onverstandig zijn van Jesse Klaver de PVDA heeft zichzelf ook opgebrand.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 26 maart 2017 @ 23:10:

[...]





Mmmmmmm zegt alleen dat ze een poging wagen niet meer niet minder.

Zou erg onverstandig zijn van Jesse Klaver de PVDA heeft zichzelf ook opgebrand.Volgens mij gaat het um worden. Jesse wil best wel met zijn bips in het pluche.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 26 maart 2017 @ 23:12:

[...]



Volgens mij gaat het um worden. Jesse wil best wel met zijn bips in het pluche.Kan maar dan zal hij zoveel moeten inleveren dat ik me afvraag waar de winst zit voor hem.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 26 maart 2017 @ 18:01:

[...]





En ik vraag me af wat er in godsnaam is misgegaan in je leven als je maar in de leugen blijft hangen dat Baudet verkrachting propageert alsof dat een vaststaande waarheid is.

.Volgens mij gaat het toch om een stukje uit een door hem geschreven roman.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 26 maart 2017 @ 23:16:

[...]





Volgens mij gaat het toch om een stukje uit een door hem geschreven roman.Het gaat inderdaad om een passage uit een roman. Alsof iemand die een thriller schrijft gelijk een moordenaar is. Zoiets.
quote:Alixane schreef op 26 maart 2017 @ 23:12:

[...]



Volgens mij gaat het um worden. Jesse wil best wel met zijn bips in het pluche.Dat zou wel heel dom van hem zijn. Het lijkt mij stug dat het CDA en de VVD meegaan met zijn idiote belastingverhogende plannen. Dan staat Groen Links straks hetzelfde lot te wachten als dat van de PvdA. Niet dat ik daar mee zou zitten.
quote:hollebollegijs schreef op 26 maart 2017 @ 23:16:

[...]





Volgens mij gaat het toch om een stukje uit een door hem geschreven roman.Maar volgens mij ook om deze uitspraak: "De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden."
Alle reacties Link kopieren
quote:PowerCube schreef op 26 maart 2017 @ 23:23:

[...]



Maar volgens mij ook om deze uitspraak: "De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden."Is dat een uitspraak of is het een anekdote uit die roman?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:PowerCube schreef op 26 maart 2017 @ 23:23:

[...]



Maar volgens mij ook om deze uitspraak: "De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden."Mensen die hierin het goedpraten van verkrachting lezen moeten hulp zoeken.
quote:Alixane schreef op 26 maart 2017 @ 23:26:

[...]



Is dat een uitspraak of is het een anekdote uit die roman?Uit een essay dat Baudet geschreven heeft naar aanleiding van een 'versiercoach' die de macho-aanpak bepleit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 26 maart 2017 @ 23:26:

[...]





Mensen die hierin het goedpraten van verkrachting lezen moeten hulp zoeken.Mwah, ik vind hierin wel degelijk een goedpraten in van verkrachting in. Want er wordt toch gezegd dat nee niet nee is?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hier kun je het lezen.
Ik vraag mij wel steeds af of die Groen Links-vrouwen die zo hevig geobsedeerd zijn door Baudet en zo fel op hem afgeven dat nu doen door zijn politieke boodschap of door zijn uitspraken over vrouwen. Het valt mij op dat nog niet één van die vrouwen (dames zijn het in ieder geval niet) op zijn politieke boodschap heeft gereageerd.
Hoeveel GroenLinks-vrouwen geven op hem af dan? Toch alleen die Anne-Fleur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven