Op de PVV stemmen in maart (deel 3)

02-03-2017 13:28 1012 berichten
Deel 2 zit vol dus hier maar weer verder.



Linkje naar deel 2 hier:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/op-d ... ges/361923
quote:ardni schreef op 03 maart 2017 @ 10:16:

Doe eens Normaal Man!





Hij blijft leuk



Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 maart 2017 @ 11:01:

[...]





[afbeelding]



quote:viva1966 schreef op 03 maart 2017 @ 10:19:

[...]





Als hij zich wat slimmer had geuit had hij een stuk normaler leven kunnen leiden. Er zijn genoeg mensen die ook geen blad voor hun mond nemen en die wel gewoon kunnen leven. Maar hij heeft consequent de confrontatie gezocht de afgelopen decennia dat hij rond loopt in Den Haag.Dat is echt onzin. Scherpe kritiek op de islam is sowieso een reden om voor je leven te vrezen. Hirsi Ali staat ook op de dodenlijst en die drukt zich toch heel beschaafd uit. Zelfs cabaretiers durven het niet aan om de islam op de hak te nemen, net zoals de cartoontekenaars dat niet meer durven. (of mogen!) Dan kun je de schuld voor de bedreigingen toch niet bij Wilders leggen? Je draait de zaken om.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik vond het optreden van Fleur Agema zeer zwak. Zowel in het RTL debat als bij P&J.



Vroeger was ze beter van de tongriem gesneden.



Dat '' gekke bekken'' trekken moet ze helemaal achterwege laten, dat doe je op school achter de rug van de onderwijzer om.

Gemiste kans voor de PVV



Beter sturen ze Sietse Fritsma in het vervolg, goede kennis van zaken, een vlotte prater, plus dat hij zich de mond niet laat snoeren.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 03 maart 2017 @ 11:04:

Ook ik vond het optreden van Fleur Agema zeer zwak. Zowel in het RTL debat als bij P&J.



Vroeger was ze beter van de tongriem gesneden.



Dat '' gekke bekken'' trekken moet ze helemaal achterwege laten, dat doe je op school achter de rug van de onderwijzer om.

Gemiste kans voor de PVV



Beter sturen ze Sietse Fritsma in het vervolg, goede kennis van zaken, een vlotte prater, plus dat hij zich de mond niet laat snoeren.Ik was om eerlijk te zijn van geen enkele van de dames in dat vrouwendebat erg onder de indruk..
quote:ardni schreef op 03 maart 2017 @ 10:46:

[...]





Het gaat om de dialoog en de woordkeuze, niet om wie er gelijk heeft,dat maakt het grappig.

Daarnaast het is de tweede kamer niet een discussie in een krachten wijk.

Of ga jij ook zo met je collega's om?Het gaat erom dat als Wilders het doet iedereen roept dat dat niet kan etc maar doet Pechtold of een ander eigenlijk hetzelfde dan hoor je niemand erover. Dat is meten met 2 maten..
quote:viva1966 schreef op 03 maart 2017 @ 10:20:

[...]





Kom op zeg. Als je niks beters kunt verzinnen dan incidenten van meer dan 12 jaar geleden dan valt het allemaal wel mee met het gevaar. Je leest toch zelf kranten en ziet het nieuws. of denk je bij al die aanslagen het is nog een ver van mijn bed show? Het komt al dichterbij,Frankrijk,Belgie,Duitsland.het is geen kwestie van of maar een kwestie van wanneer..........

En wat denk je van dit bericht een jaar geleden wat gebeurt er met deze kinderen over 5 jaar als ze nu al extreme ideen hebben?

http://www.telegraaf.nl/b ... oslims_al_radicaal__.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 03 maart 2017 @ 11:24:

[...]



Het gaat erom dat als Wilders het doet iedereen roept dat dat niet kan etc maar doet Pechtold of een ander eigenlijk hetzelfde dan hoor je niemand erover. Dat is meten met 2 maten..



Nou dan meet ik met 2 maten, jammer dan.

Het ging mij om de toon, de woordkeuze en de manier waarop hij het dialoog inging. Een krachtenwijk kleuter,zo kijk ik er tegen aan en Rutte ging er lekker in mee.





Arme Wilders is weer eens slachtoffer van het establishment, de linkse kerk, de grachtengordel dus mogen we mogen er niet om lachen, allemaal niet eerlijk.



Ik vind het grappig en velen met mij, jij hoeft het niet grappig te vinden.Laat het los.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 03 maart 2017 @ 11:04:

Ook ik vond het optreden van Fleur Agema zeer zwak. Zowel in het RTL debat als bij P&J.



Vroeger was ze beter van de tongriem gesneden.



Dat '' gekke bekken'' trekken moet ze helemaal achterwege laten, dat doe je op school achter de rug van de onderwijzer om.

Gemiste kans voor de PVV



Beter sturen ze Sietse Fritsma in het vervolg, goede kennis van zaken, een vlotte prater, plus dat hij zich de mond niet laat snoeren.



Eens, waar is de oude Fleur Agema gebleven, ik vond het altijd spijtig dat ze bij de PVV zat, ze was sterk in debatten ,kwam intelligent over, onderbouwde goed.



Nu mag de PVV haar houden
quote:ardni schreef op 03 maart 2017 @ 11:31:

[...]





Nou dan meet ik met 2 maten, jammer dan.

Het ging mij om de toon, de woordkeuze en de manier waarop hij het dialoog inging. Een krachtenwijk kleuter,zo kijk ik er tegen aan en Rutte ging er lekker in mee.





Arme Wilders is weer eens slachtoffer van het establishment, de linkse kerk, de grachtengordel dus mogen we mogen er niet om lachen, allemaal niet eerlijk.



Ik vind het grappig en velen met mij, jij hoeft het niet grappig te vinden.Laat het los.Ik vond het wel grappig hoor,hoevaak ik het ook zie. En volgens mij mogen Wilders en Rutte elkaar best
quote:Habbekratz schreef op 03 maart 2017 @ 11:34:

[...]



Ik vond het wel grappig hoor,hoevaak ik het ook zie. En volgens mij mogen Wilders en Rutte elkaar best Ja dat denk ik ook wel,volgens mij was het Buma of Segers gisteren die zei dat Wilders achter de schermen best een fatsoenlijke kerel is.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 maart 2017 @ 11:08:

[...]



Ik was om eerlijk te zijn van geen enkele van de dames in dat vrouwendebat erg onder de indruk..De jongedame van de SP kwam het meeste in de buurt, volgens mijn bescheiden mening
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 03 maart 2017 @ 11:34:

[...]



Ik vond het wel grappig hoor,hoevaak ik het ook zie. En volgens mij mogen Wilders en Rutte elkaar best



Gelukkkig



Laten we wel wezen zonder Wilders was er geen Rutte geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 maart 2017 @ 11:49:

[...]



Ja dat denk ik ook wel,volgens mij was het Buma of Segers gisteren die zei dat Wilders achter de schermen best een fatsoenlijke kerel is.



De persoon/mens Wilders staat los van de politicus.

Ik wil wel een drankje met 'm doen, ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar de man achter de politicus.

Hij heeft een draai van 180 graden gemaakt, het taalgebruik van nu is niet te vergelijking met het taalgebruik toen hij bij de VVD zat.



Wilders is zelfs establishment, maar hij weet zich op zo een manier te profileren dat hij anders overkomt.

Hij heeft een wereldwijd merk gebouwd, daar heb je toch best wat talent voor nodig.
quote:ardni schreef op 03 maart 2017 @ 12:05:

[...]





De persoon/mens Wilders staat los van de politicus.

Ik wil wel een drankje met 'm doen, ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar de man achter de politicus.

Hij heeft een draai van 180 graden gemaakt, het taalgebruik van nu is niet te vergelijking met het taalgebruik toen hij bij de VVD zat.



Wilders is zelfs establishment, maar hij weet zich op zo een manier te profileren dat hij anders overkomt.

Hij heeft een wereldwijd merk gebouwd, daar heb je toch best wat talent voor nodig.

Nee dat absoluut niet maar ook de VVD zie je richting dat taalgebruik opschuiven. Pleur op en ga zo maar door.

Ik heb daar ook geen enkel probleem mee eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 maart 2017 @ 12:14:

[...]



Nee dat absoluut niet maar ook de VVD zie je richting dat taalgebruik opschuiven. Pleur op en ga zo maar door.

Ik heb daar ook geen enkel probleem mee eigenlijk..Ze spreken eindelijk de taal van het Volluk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 maart 2017 @ 12:14:

[...]



Nee dat absoluut niet maar ook de VVD zie je richting dat taalgebruik opschuiven. Pleur op en ga zo maar door.

Ik heb daar ook geen enkel probleem mee eigenlijk..



Ik ,wel maar ik vind alles best, als ze stemmers kunnen scoren.

#een beetje hypocriet mag wel toch, ik geef het toe.





Ik ben geen telegraaf lezer... met ....de...immer ...populistische...headliners maar......

Het DENK nieuwsje van de dag is.

http://www.telegraaf.nl/b ... imam__Stem_op_Denk__.html
Yep. Logisch, toch?

Ik zag Kuzu zelf op de Turkse zender werven.



Hoeveel procent moslims vinden jullie acceptabel? Of maakt het niet uit?
quote:Eindeloos schreef op 03 maart 2017 @ 12:26:

[...]





Ze spreken eindelijk de taal van het Volluk

Neem nou de Algemene Beschouwingen,prachtig vind ik dat.

Theater vanuit je luie stoel en je hoeft er niet eens een kaartje voor te kopen.

Wilders die lekker tekeer gaat,Pechtold die dan weer verontwaardigd een keer of wat aan de interruptiemicrofoon staat te schuimbekken.. Prachtig..
quote:Eindeloos schreef op 03 maart 2017 @ 12:26:

[...]





Ze spreken eindelijk de taal van het Volluk Mogen van mij alle partijen doen maakt politiek een stuk leuker voor de buitenstaander
http://www.volkskrant.nl/ ... op-denk-stemmen~a4439308/
quote:Habbekratz schreef op 03 maart 2017 @ 12:46:

http://www.volkskrant.nl/ ... op-denk-stemmen~a4439308/

Nou ja dat is geen verrassing toch?

DENK is volgens hun facebookpagina ook weer eens boos op de VVD om dit spandoek..







Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 03 maart 2017 @ 12:42:

Yep. Logisch, toch?

Ik zag Kuzu zelf op de Turkse zender werven.



Hoeveel procent moslims vinden jullie acceptabel? Of maakt het niet uit?



Het maakt mij niet uit, helemaal niks.

Je vraag is te algemeen ik kan daar niks mee!



we hebben zoveel moslims uit uiteenlopende landen culturen en nog best een aanta(autochtone)l bekeerlingen, dat ik het een stomme vraag vind.

De ene moslims is de andere niet en de ene stroming is de andere niet.



Moeten we vanaf een bepaalde percentage dan deporteren? En wie gaan er dan eerst?



#hoe dan, haal ik er maar weer bij
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 maart 2017 @ 12:50:

[...]



Nou ja dat is geen verrassing toch?

DENK is volgens hun facebookpagina ook weer eens boos op de VVD om dit spandoek..



[afbeelding]







Boos? Waarom?

Geen humor?
quote:ardni schreef op 03 maart 2017 @ 13:09:

[...]





Het maakt mij niet uit, helemaal niks.

Je vraag is te algemeen ik kan daar niks mee!



we hebben zoveel moslims uit uiteenlopende landen culturen en nog best een aanta(autochtone)l bekeerlingen, dat ik het een stomme vraag vind.

De ene moslims is de andere niet en de ene stroming is de andere niet.



Moeten we vanaf een bepaalde percentage dan deporteren? En wie gaan er dan eerst?



#hoe dan, haal ik er maar weer bij

Omdat gebleken is dat stijging van het percentage bepaalde maatschappelijke gevolgen heeft.

Maar ik bekijk het sociologisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven