Presentratrices nos-journaal

15-06-2018 18:19 192 berichten
Ik twijfel waar ik dit neer moet zetten, weet het niet zo goed, hier maar.

Ik keek van de week weer eens naar het 20.00 uur journaal op de NOS terwijl ik met mijn vriend aan het appen was. Ik weet niet wie het presenteerde, maar haar kledingstijl vond ik nogal opvallend. Mooie vrouw, dito lijf en dan precies rok en topje erop wat de hele boel strak en rond maakte en dan behoorlijke naaldhakken eronder. Ik vond het eigenlijk buiten proportie, de gehele combi zeg maar.
Ik zie graag vrouwen die zich vrouwelijk kleden en hun pluspunten benadrukken, maar ik vond dit gewoon te sexy voor het journaal.
Mijn vriend vond het juist sexyloos door de egale kleuren van de rok en top, smaken verschillen dus, maar ik vond haar teveel een lustobject uitstralen.
De volgende dag scrollde ik op een verloren monent wat op Dumpert en ja hoor, precies dat filmpje stond erop. Niet dat Dumpert nou zo zuiver is in de gemiddelde mening, maar ik denk dat dit wel aangeeft op zijn minst dat veel mannen er toch zo naar kijken.
En de volgende dag was er precies zo'n dame. Ik vind het raar.

Ben ik nou zo preuts? Of mag het best een tandje minder sexy bij die presentatrices?
Ik ben zelf een vrouw overigens.
Schoenen? Zie je die dan bij het journaal?
Kind, wat een problemen.
Ja juist bij die dames gaan ze met die camera van top tot teen...
tratrices?
Hoe moeten presentatrices dan gekleed gaan volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
15-06-2018 18:21
Schoenen? Zie je die dan bij het journaal?
Ja tegenwoordig lopen ze heen en weer ipv achter een desk te staan. En die schoenen vallen mij ook altijd het meeste op. Idioot hoge hakken.

Ik vind het ook niet nodig, maar ja, seks verkoopt hè...
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Niks mis met sexy kleden trouwens. Dat jij vindt dat ze dan een lustobject zijn ligt aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Dionne?

Afbeelding

Of Annechien?
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Seks gelijk stellen aan hoge hakken? Echt?

Stel ze dragen Mephisto's, Zijn ze dan gelijk een biologieleraar vermomd als presentatrice? Wat moeten ze dan aan? Fijne flatjes? De Gabor-pump met degelijk hakje?

Zijn jullie serieus vrouwen trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me ook steeds over die hakken. Mag je alleen het journaal presenteren als je hoge naaldhakken aan hebt?
Alle reacties Link kopieren
Die blauwe rok bedoel je?
Zag er goed uit.
Hoe zei Eva Jinek dat? If you have it, flaunt it.
Iedereen kijkt tegenwoordig online en uitgesteld ...

Ze moeten ergens mannen live mee laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal uitgekeken op die naaldhakken. En je ziet het idd voortdurend.
Dionne inderdaad. En de volgende dag Annechien zo te zien. Maar het waren andere kledingcombinatie's.

De blauwe rok inderdaad! Stond haar zeker goed. Maar niet voor het journaal waar je moord en doodslag presenteert. Vind ik dan.
anoniem_351826 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 18:30
Reden: Fout gedaan
94.72% gewijzigd
Guttegut, Dionne en Annechien dragen hele hoge hakken die ze tot lustobject maken. Ik draag ook wel eens zulke hakken, ook als ik mijn kinderen ophaal van school. Die arme vaders die het hoofd dan op hol worden gebracht! En die arme moeders die gelijk denken dat ik een lustobject ben.

En niet te vergeten Maxima! Zij draagt ook wel eens beste hakken! Wat moet de wereld van ons denken als ze haar zo zien? Beeldige jurk, mooie make-up en mooie hakken. Niets mis mee.
Ik vind ze er allemaal gewoon netjes uitzien en niet anders dan bij mij op werk. Ik heb gewoon een kantoorbaan.

Edit: in dit filmpje heeft Dionne een hoogesloten t-shirt en een rok tot op de knie aan. Als dat al te sexy is, dan weet ik het niet meer. https://www.dumpert.nl/mediabase/745133 ... rnaal.html
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 18:31
52.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dionne is prachtig en kleedt zich uitstekend.
Annechien is ook mooi en kleedt zich vaak iets zakelijker.
En ja, inderdaad op hakken. Zoals duizenden andere vrouwen. Wat is daar mis mee?
Mevr_Otter schreef:
15-06-2018 18:26
Ik verbaas me ook steeds over die hakken. Mag je alleen het journaal presenteren als je hoge naaldhakken aan hebt?
Ja. Voordat je op de buis mag moet je eerst een rondje lopen op hakken van minstens 12 centimeter. Als je dat kan zonder te struikelen of je enkel te verstuiken, dan mag je op tv. Anders niet.
Alle reacties Link kopieren
Het valt me juist altijd op dat Annechien dezelfde hakken aanheeft.
Alleen de kleur wisselt.
En tja,ik vind dat ze er altijd goed uitziet.
Nouschi schreef:
15-06-2018 18:25
Dionne?

Afbeelding

Of Annechien?
Afbeelding

Het werd tijd dat de anchor women in NL zich ook zo gingen kleden. Prachtig.
snug schreef:
15-06-2018 18:21
Schoenen? Zie je die dan bij het journaal?
Haha! Men zit al jaren niet meer achter een bureautje. Ik let altijd op de schoenen die ze dragen, ook van de mannen trouwens.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 18:33
17.65% gewijzigd
Kunstenkitsch schreef:
15-06-2018 18:29
Ja. Voordat je op de buis mag moet je eerst een rondje lopen op hakken van minstens 12 centimeter. Als je dat kan zonder te struikelen of je enkel te verstuiken, dan mag je op tv. Anders niet.
Willen we mannen in 't vervolg dan ook eerst es de "hakkentest" laten doen?

Ben ik overigens blind of dragen ze allebei dezelfde hakken? (En staat daar in de studio gewoon 1 stel klaar.)
wiezel schreef:
15-06-2018 18:23
Ja tegenwoordig lopen ze heen en weer ipv achter een desk te staan. En die schoenen vallen mij ook altijd het meeste op. Idioot hoge hakken.

Ik vind het ook niet nodig, maar ja, seks verkoopt hè...

Treurig als je strakke kleding en hoge hakken als seks ziet.
Mevr_Otter schreef:
15-06-2018 18:26
Ik verbaas me ook steeds over die hakken. Mag je alleen het journaal presenteren als je hoge naaldhakken aan hebt?

Die twee foto's? Centimeter of acht. Poeh poeh nou nou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven