Badwater delen gezin? Geen OP

15-05-2024 11:37 262 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Verwijderen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2024 11:42
Reden: OP gewist, maatregelen zijn genomen.
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jij vindt mag er zijn. Je moet het alleen niet afdoen als de absolute waarheid. Ik krijg nu het gevoel dat je partner maar zegt dit niet meer te doen, om jou tot rust te brengen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom twijfel je aan jezelf? Jij vindt het vies, je vriend en zijn kids niet. Meningen verschillen.

Ik zou het zelf niet doen maar zo overdreven vies als jij het stelt vind ik het ook weer niet.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent er wel behoorlijk fel over (je hebt het over jouw heftige reactie en dat je flink van slag was en dat je het zo erg vindt). Of je hier op het forum nou gelijk gaat krijgen of niet, het lijkt me sowieso niet zo constructief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan er wat van vinden maar ik vind dat je behoorlijk heftig reageert.

Hygiëne is ook maar relatief. Niemand gaat hier dood van en waarschijnlijk worden ze er ook niet ziek van, tenzij 1 van hen cholera heeft. Ik zou het ook vies vinden daar niet van, maarja, wie ben ik.

Waarom reageer je zo heftig tegen je vriend, dat vind ik niet respectvol eigenlijk. Laat een ander in z'n waarde.
Alle reacties Link kopieren Quote
hebben die mensen geen douche??
Alle reacties Link kopieren Quote
Overdreven. Mijn ouders moesten ook badwater delen met broers en zussen en ze gingen allen maar eenmaal per week in bad. Dat we nu allemaal dagelijks douchen is echt schromelijk overdreven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is je vent verder schoon op zichzelf? Dan vind ik dat je gruwelijk overdrijft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
15-05-2024 12:19
hebben die mensen geen douche??
Nou precies, ik zou zeggen ga alledrie even snel douchen. Waarom in bad? Ik vind het zelf ook niet echt hygiënisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
15-05-2024 12:13
Wat jij vindt mag er zijn. Je moet het alleen niet afdoen als de absolute waarheid. Ik krijg nu het gevoel dat je partner maar zegt dit niet meer te doen, om jou tot rust te brengen.
Ja dat klopt op. Dat heeft hij ook eerlijk aangegeven dat hij het niet meer doet omdat ik het zo erg vindt. Echter denk ik toch dat mijn mening toch ook redelijk een feit is? Hoe schoon is het om als 3e in een bad te gaan vol zweetresten, huidschilfers, poepresten? Spermaresten? Haren? Dat kan toch nooit hygiënisch zijn en zelfs bijna gevaarlijk voor de gezondheid? En schoon wordt je daar toch niet van?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroeger gingen wel 10 kinderen in de tobbe met hetzelfde water. Kinderen gaan ook wel eens samen in bad. Het zwembad zit vol met mensen, daar helpt dat even afspoelen voor/na de duik (wat niet iedereen doet) ook niets aan. Nog even los van het gepies in het water...

Ik vind badwater delen niet meer van deze tijd en oogt wat krenterig maar zo fel als jij bent, is ook niet nodig. Je gaat er normaal gesproken niet dood aan.
mrsduck wijzigde dit bericht op 15-05-2024 12:24
5.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat zelf niet erg hygiënisch, en zou het zelf niet doen, maar ik vraag me wel af waarom het voor jou zo'n punt is. Het maakt voor jou toch niet uit als zij dat wel doen? Jij hoeft het toch niet te doen?
Ik vind ook dat je erg heftig reageert.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraagje123 schreef:
15-05-2024 11:37
Ik begin langzaam aan mezelf te twijfelen ….


Imo… twijfel maar hard aan jezelf of je niet een tikkeltje hysterisch doet.

Iedereen mag dingen op zijn eigen manier doen. Zolang je vriend gewoon fris is wanneer jullie samen zijn, laat gaan. Hij / zij / jij gaan hier echt niet dood aan.
ravintola wijzigde dit bericht op 15-05-2024 12:25
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gadverdamme
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
15-05-2024 12:19
hebben die mensen geen douche??
Jawel, maar vinden bad fijner.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraagje123 schreef:
15-05-2024 12:22
Ja dat klopt op. Dat heeft hij ook eerlijk aangegeven dat hij het niet meer doet omdat ik het zo erg vindt. Echter denk ik toch dat mijn mening toch ook redelijk een feit is? Hoe schoon is het om als 3e in een bad te gaan vol zweetresten, huidschilfers, poepresten? Spermaresten? Haren? Dat kan toch nooit hygiënisch zijn en zelfs bijna gevaarlijk voor de gezondheid? En schoon wordt je daar toch niet van?
tja, maakt het uit, wat wij er van vinden?
het is jouw verkering, die strijdt kun je alleen met hem voeren

gevaarlijk voor de gezondheid? ach nee
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraagje123 schreef:
15-05-2024 12:23
Jawel, maar vinden bad fijner.
dan zeg je: joh schat, als jij niet even doucht voor het slapen-gaan, stap ik niet bij je in bed
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het ook wel ranzig vinden. Ik begrijp dat ze niet dagelijks douchen en in plaats daarvan eens per 2 a 3 dagen in bad gaan? Lekker al dat vuil en zweet van 3 dagen in het badwater. Sowieso is het frisser om snel ff te douchen voordat je in bad gaat.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
bijtie schreef:
15-05-2024 12:19
Je kan er wat van vinden maar ik vind dat je behoorlijk heftig reageert.

Hygiëne is ook maar relatief. Niemand gaat hier dood van en waarschijnlijk worden ze er ook niet ziek van, tenzij 1 van hen cholera heeft. Ik zou het ook vies vinden daar niet van, maarja, wie ben ik.

Waarom reageer je zo heftig tegen je vriend, dat vind ik niet respectvol eigenlijk. Laat een ander in z'n waarde.
Waarom ik zo heftig reageer is omdat wij daarna wel tegen elkaar aankruipen in bed en ook intiem zijn…. Ik vind hygiëne wel belangrijk en vind het voor mezelf een heel vies idee als ik intiem met hem ben terwijl hij net in vies water heeft gebadderd…
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
15-05-2024 12:22
Vroeger gingen wel 10 kinderen in de tobbe met hetzelfde water. Kinderen gaan ook wel eens samen in bad. Het zwembad zit vol met mensen, daar helpt dat even afspoelen voor/na de duik (wat niet iedereen doet) ook niets aan. Nogveven los van het gepies in het water...

Vroeger.

Na het zwemmen in een openbaar zwembad of zee, douche je thuis toch ook mag ik hopen?
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
15-05-2024 12:23
Ik vind dat zelf niet erg hygiënisch, en zou het zelf niet doen, maar ik vraag me wel af waarom het voor jou zo'n punt is. Het maakt voor jou toch niet uit als zij dat wel doen? Jij hoeft het toch niet te doen?
Ik vind ook dat je erg heftig reageert.
Ik wil wel tegen hem aanliggen en intiem met hem zijn…. Dan mag ik toch verwachten dat hij schoon is…
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
15-05-2024 12:23
Ik vind dat zelf niet erg hygiënisch, en zou het zelf niet doen, maar ik vraag me wel af waarom het voor jou zo'n punt is. Het maakt voor jou toch niet uit als zij dat wel doen? Jij hoeft het toch niet te doen?
Ik vind ook dat je erg heftig reageert.
Ik wil wel tegen hem aanliggen en intiem met hem zijn…. Dan mag ik toch verwachten dat hij schoon is…
Alle reacties Link kopieren Quote
vroeger gingen er 10 kinderen na elkaar in bad. je kunt het ook zien als een manier om je weerstand te vergroten?
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
15-05-2024 12:23
Gadverdamme
Verbaasd me dat die de 1e reactie is die zo reageert… had alleen maar dit soort reacties verwacht, maar blijkbaar denkt met merendeel er blijkbaar toch anders over….

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven