Stress door tanks Duitsland

25-01-2023 18:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben ik de enige die ontzettend bang is door de keuze om Duitse tanks naar Oekraïne te sturen? Ik voel mij al angstig sinds de oorlog door de boodschappen prijzen etc..maar ik ben bang dat putin nu pas echt getriggerd is. Er wordt ook totaal niet meer gepraat of bemiddeld. Ik ben erg bang vooral voor een nucleaire oorlog
Alle reacties Link kopieren Quote
Siri schreef:
02-02-2023 16:23
Toch hoeft dit niet te betekenen dat hij op ramkoers is.

Het is nu niet bepaald een oorlogsverklaring
Punten 1 en 2 raken rechtstreeks de soevereiniteit van zelfstandige landen en zijn dus diplomatiek onaanvaardbaar.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren Quote
Poetin gilt altijd moord & brand en aansluitend dreigt hij met geweld en kernwapens.

Dat is ook voor de "interne markt"

Aan de Russische talkshowtafels, zeg maar de OP1's en Jineks van Rusland vinden ze hem te soft althans een deel (de haviken)

Poetin weet dat dus vandaar zijn reactie.


Verder heeft hij een militair probleem, hij ging op 24-02-2022 met 150.000 man / vrouw Oekraine binnen dat waren er 500.000 te weinig om succes te behalen.

Hij heeft de gevangenissen leeggehaald (Wagner) en een keer gemobiliseerd maar dat zal hij nog een keer moeten doen.

Daarom "verkoopt" hij deze levering van westerse tanks ook als "bewijs" dat Rusland in oorlog is met de NAVO en wel extra mensen moet oproepen.
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 05-02-2023 22:21
0.14% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
24-2-2023? Dat is best knap :mrgreen:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
rosanna08 schreef:
05-02-2023 21:55
24-2-2023? Dat is best knap :mrgreen:
Opgelost :-)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
"Antonio Guterres, de secretaris-generaal van de Verenigde Naties, vreest dat het conflict in Oekraïne verder kan escaleren. De wereld stevent op die manier ,,met de ogen wijd open af op een grotere oorlog”, zo heeft hij maandag meegedeeld voor de Algemene Vergadering van de VN.

Een klein jaar na de Russische inval in Oekraïne wordt het vooruitzicht op vrede steeds kleiner, zegt Guterres. Hij stelt dat het risico op een nucleaire oorlog vandaag groter is geworden dan de afgelopen decennia. ,,Ik vrees dat de wereld niet slaapwandelt in de richting van een grotere oorlog, ik vrees dat ze dat doet met de ogen wijd open.”


We gaan donkere tijden tegemoet. Naar mijn mening hebben we geen keus en moeten we Oekraïne blijven steunen. Ook al wordt de kans steeds groter dat ook wij rechtstreeks in de oorlog betrokken gaan raken. Nu moeten we doorpakken zodat we uiteindelijk weer in vrede kunnen leven.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven