Trump is the new president

09-11-2016 06:15 3004 berichten
TRUMP FOR PRESIDENT: wie had ooit gedacht dat dit zou kunnen gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 19 februari 2017 @ 14:28:

[...]

Putin die Russische nazi, moet zich met zijn eigen zaken bemoeien. Wat er in Oekraïne, Wit-Rusland, etc. gebeurt, gaat hem geen bliksem aan.



Prima.



Wat stel jij voor? Wat gaan we bombarderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 19 februari 2017 @ 13:21:

[...]

Ik weet niet of ik hier heel hard om moet lachen, of heel hard van moet janken.

Die man is knetter.In dat kader is dit filmpje ook interessant, waarin wordt uitgelegd dat de realiteit niet belangrijk is voor Trump.

Als Trump ergens in gelooft, doet het er niet toe of het waar is. Omdat hij het gelooft, is het waar voor hem. En als nou maar genoeg mensen er in geloven, dan is het 'dus' waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:toiletrol schreef op 19 februari 2017 @ 14:47:

[...]





In dat kader is dit filmpje ook interessant, waarin wordt uitgelegd dat de realiteit niet belangrijk is voor Trump.

Als Trump ergens in gelooft, doet het er niet toe of het waar is. Omdat hij het gelooft, is het waar voor hem. En als nou maar genoeg mensen er in geloven, dan is het 'dus' waar.

Voorlopig maakt hij àl zijn verkiezinsbeloften '' Waar".



Kun je niet van veel politici zeggen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2017 @ 14:51:

[...]



Voorlopig maakt hij àl zijn verkiezinsbeloften '' Waar".



Kun je niet van veel politici zeggen.Ik zie hem niet druk bezig met de werkgelegenheid Eindje, het enige dat hij tot nu toe heeft gedaan is een paar decreten tekenen en daar wekenlang ruzie over zoeken met de hele wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2017 @ 14:51:

[...]



Voorlopig maakt hij àl zijn verkiezinsbeloften '' Waar".



Kun je niet van veel politici zeggen.Ik dat je de link naar het filmpje niet hebt aangeklikt. Ik heb het niet over zijn verkiezingsbeloften nakomen. Ik heb het over de realiteitsbeleving van de huidige president van de V.S..
Alle reacties Link kopieren
quote:--Dinges-- schreef op 19 februari 2017 @ 14:45:

[...]





Prima.



Wat stel jij voor? Wat gaan we bombarderen?

Jezus leuke einde discussie.



Dingens. Zo duidelijk dat je gewoon echt geen benul hebt waar je over praat. Ik verspil er geen letter meer aan. Je ontkent stelselmatig feiten die niet passen in je betoogje. Zonder van al dat typwerk van Hans want: Putin werd in het nauw gedreven



Maar ehmmm...hier ook weer vs gaat die landen helpen, omdat ZIJ zich bedreigd voelen. Ik denk dat dat putintje ook weer kwetst.



http://www.nu.nl/buitenla ... oordoosten-van-polen.html
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2017 @ 14:51:

[...]



Voorlopig maakt hij àl zijn verkiezinsbeloften '' Waar".



Kun je niet van veel politici zeggen.

Dat heb je volgens mij al (een paar) keer gezegd Eindeloos. Maar wat vind je van de manier waarop hij dat doet? Hoe hij met de pers omgaat. Hoe hij zelf fake news genereert (Zweden), hoe telefoontjes naar ambtgenoten in het buitenland gevoerd worden. Dat er binnen zeer korte tijd al een paar van zijn stafmensen uitgekieperd zijn?



Kortom HOE hij zijn verkiezingsbeloften uitvoert. Wat vind je daar van? Los van wat je van zijn verkiezingsbeloften vindt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 februari 2017 @ 14:54:

[...]



Ik zie hem niet druk bezig met de werkgelegenheid Eindje, het enige dat hij tot nu toe heeft gedaan is een paar decreten tekenen en daar wekenlang ruzie over zoeken met de hele wereld.Hij zit er 4 weken....kom.over 4 jaar terug en oordeel dan.
Alle reacties Link kopieren
Noem 1 ding dat Trump gedaan heeft dat goed is geweest voor de VS of de wereld. 1 ding dan ben ik al blij.





Ondertussen op twitter:



https://mobile.twitter.co ... astnightinSweden?src=hash
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 15:20:

Noem 1 ding dat Trump gedaan heeft dat goed is geweest voor de VS of de wereld. 1 ding dan ben ik al blij.





Ondertussen op twitter:



https://mobile.twitter.co ... astnightinSweden?src=hashDe satire een enorme boost gegeven?
quote:tvandattum schreef op 19 februari 2017 @ 15:11:

[...]





Hij zit er 4 weken....kom.over 4 jaar terug en oordeel dan.4 jaar? Je verwacht nogal wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 15:20:

Noem 1 ding dat Trump gedaan heeft dat goed is geweest voor de VS of de wereld. 1 ding dan ben ik al blij.





Ondertussen op twitter:



https://mobile.twitter.co ... astnightinSweden?src=hashHij bouwt mooie Autobahnen golfbanen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 februari 2017 @ 15:31:

[...]



4 jaar? Je verwacht nogal wat.Nou, nee, eigenlijk niet. Ik hield een zeer ruime slag om de arm.
Had die niet gezegd dat er een terroristische aanslag was in Zweden wat niet zo is? Die man is van het padje af.
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 15:20:

Noem 1 ding dat Trump gedaan heeft dat goed is geweest voor de VS of de wereld. 1 ding dan ben ik al blij.





Ondertussen op twitter:



https://mobile.twitter.co ... astnightinSweden?src=hash
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2017 @ 14:51:

[...]



Voorlopig maakt hij àl zijn verkiezinsbeloften '' Waar".



Kun je niet van veel politici zeggen.Je bedoelt dat hij zich nu als een idioot gedraagt, maar daar ook vooraf nooit een geheim van heeft gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 19 februari 2017 @ 16:09:

[...]



Hij bouwt mooie Autobahnen golfbanen.Mee eens maar om nu te zeggen dat dat goed is voor de wereld. Niet zo heel veel mensen kunnen daar gebruik van maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 19 februari 2017 @ 16:09:

[...]



Hij bouwt mooie Autobahnen golfbanen.Mee eens maar om nu te zeggen dat dat goed is voor de wereld. Niet zo heel veel mensen kunnen daar gebruik van maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:--Dinges-- schreef op 19 februari 2017 @ 14:45:

[...]





Prima.



Wat stel jij voor? Wat gaan we bombarderen?Er wordt helemaal niks gebombardeerd.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2017 @ 14:51:

[...]



Voorlopig maakt hij àl zijn verkiezinsbeloften '' Waar".



Kun je niet van veel politici zeggen.Ook niet. Hij zou binnen 30 dagen na zijn insuguratie IS verslaan. We hebben nu nog 20 minuten te gaan.Ben benieuwd.....
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:oudebaas schreef op 19 februari 2017 @ 17:40:

[...]



Ook niet. Hij zou binnen 30 dagen na zijn insuguratie IS verslaan. We hebben nu nog 20 minuten te gaan.Ben benieuwd.....De 20 minuten zijn voorbij .. het is niet gelukt denk ik, maar misschien moeten we het 8 uur journaal nog even afwachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 19 februari 2017 @ 17:40:

[...]



Ook niet. Hij zou binnen 30 dagen na zijn insuguratie IS verslaan. We hebben nu nog 20 minuten te gaan.Ben benieuwd.....



Heeft ie dat echt gezegd?



Ik denk dat de Russen hem tegenwerken. Of Clinton? Of....Of....
Alle reacties Link kopieren
http://edition.cnn.com/20 ... rump-dictators/index.html
Alle reacties Link kopieren
http://www.independent.co ... orida-rally-a7588516.html



Even alleen de kop:



"Donald Trump is right, there was a recent attack in Sweden. By neo-Nazis on a refugee centre



US President could have been referring to largely underreported 'politically motivated' incident in Gothenburg"



Weet iemand of dit klopt. Een aanslag door neonazi's op een azc?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Donald Trump invited golf club members to help choose his cabinet, leaked audio suggests



http://www.independent.co ... -bedminster-a7588146.html



Ook leuk.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven