Trump spot over seksueel misbruik (Kavanaugh)

03-10-2018 18:15 185 berichten
We wisten al dat Trump niet president waardig was, maar dit slaat alles. De hele situatie in Amerika is gewoon te bizar voor woorden en dat is een understatement. Waar gaan we heen? Dat vrouwen die verkracht/aangerand worden niet meer serieus genomen worden? Dit maakt mij echt boos en verdrietig. En dat de daders er mee weg komen want zo ziet het er nu uit als we kijken naar de situatie van Kavanaugh die mag gewoon opper-rechter worden met zo’n blazoen.
Trump gaat nog een stapje verder. Gadverdamme, ik krijg er een vieze smaak van in mijn mond en nare herinneringen komen naar boven.

When is he getting impeached weet iemand dat?

https://www.telegraaf.nl/video/2632200/ ... l-misbruik
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 18:25
13.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wanneer het onderzoek van speciaal onderzoeker Robert Mueller afgesloten zou moeten worden of blijft het wachten op nieuwe verwikkelingen ?
De publicatie van de resultaten van het onderzoek zou toch best eens een echt moeilijk moment voor Trump kunnen worden ?
nounou
“RiRi” schreef:
03-10-2018 19:00
Hij wil opper-rechter worden, dan moet je gewoon een schoon blazoen hebben en daarbij is deze man ongeschikt, zoals hij zijn emoties niet kon bedwingen tijdens de hearing.

Hij word in de media als verkrachter afgeschilderd en wordt in dezelfde zin als Harvey Weinstein genoemd.
Er zijn inmiddels 2 of 3 andere vrouwen naar voren gekomen waarvan hun verhaal aan alle kanten rammelt. Maar dat wordt door de mainstream media gewoon als 100% waarheid gepresenteerd.
Ik vind Kavanaugh kwa temperament ook niet geschikt voor de functie, maar ik kan zijn frustratie wel begrijpen enigszins. Het is gewoon en hit job.
Zazamaenade schreef:
03-10-2018 19:17
Weet iemand wanneer het onderzoek van speciaal onderzoeker Robert Mueller afgesloten zou moeten worden of blijft het wachten op nieuwe verwikkelingen ?
De publicatie van de resultaten van het onderzoek zou toch best eens een echt moeilijk moment voor Trump kunnen worden ?
Robert Mueller gaat waarschijnlijk wachten tot de impeachment. Het is ongehoord om een zittend president te vervolgen. Amerika wil dat niet riskeren. Zodra de mid-terms zijn geweest en de democraten gewonnen hebben gaan ze de impeachment in gang zetten en dan kan Mueller in actie komen.
Ik zal wel weer iedereen over me heen krijgen,
Kom op hij was toen 17!!
Maar het is wel typisch iets van deze tijd om zo diep te graven in iemands verleden.
En even over je openingspost, maar goed dat je geen rechter bent.
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 19:24
Ik zal wel weer iedereen over me heen krijgen,
Kom op hij was toen 17!!
Maar het is wel typisch iets van deze tijd om zo diep te graven in iemands verleden.

De stupiditeit spat er weer vanaf.
Lilli-Putter schreef:
03-10-2018 19:19
Hij word in de media als verkrachter afgeschilderd en wordt in dezelfde zin als Harvey Weinstein genoemd.
Er zijn inmiddels 2 of 3 andere vrouwen naar voren gekomen waarvan hun verhaal aan alle kanten rammelt. Maar dat wordt door de mainstream media gewoon als 100% waarheid gepresenteerd.
Ik vind Kavanaugh kwa temperament ook niet geschikt voor de functie, maar ik kan zijn frustratie wel begrijpen enigszins. Het is gewoon en hit job.
Wees eens specifiek op basis van wat vindt je hun verhaal ongeloofwaardig?
Zazamaenade schreef:
03-10-2018 19:17
Weet iemand wanneer het onderzoek van speciaal onderzoeker Robert Mueller afgesloten zou moeten worden of blijft het wachten op nieuwe verwikkelingen ?
De publicatie van de resultaten van het onderzoek zou toch best eens een echt moeilijk moment voor Trump kunnen worden ?
Mueller heeft een aardig dossier opgebouwd.
Je kan je beter druk maken over hoe Trump gezinnen uit elkaar trekt van vluchtelingen.
Dat kinderen gescheiden worden van ouders.
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 19:24
Ik zal wel weer iedereen over me heen krijgen,
Kom op hij was toen 17!!
Maar het is wel typisch iets van deze tijd om zo diep te graven in iemands verleden.
Wat een rare reactie in dit topic. Zeg je dat ook tegen slachtoffers van seksueel misbruik ‘ah joh hij was nog jong, vergeet het, wat geweest is geweest’.
“RiRi” schreef:
03-10-2018 19:35
Wat een rare reactie in dit topic. Zeg je dat ook tegen slachtoffers van seksueel misbruik ‘ah joh hij was nog jong, vergeet het, wat geweest is geweest’.
Joh, het is typisch Amerikaans Goed voor de kijkcijfers Maar goed ga je gang.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 19:38
4.32% gewijzigd
Lilli-Putter schreef:
03-10-2018 19:22
Robert Mueller gaat waarschijnlijk wachten tot de impeachment. Het is ongehoord om een zittend president te vervolgen. Amerika wil dat niet riskeren. Zodra de mid-terms zijn geweest en de democraten gewonnen hebben gaan ze de impeachment in gang zetten en dan kan Mueller in actie komen.
Op basis van welke wet is het ongehoord dan? Mueller heeft een aardige dossier, waarmee hij Trump kan afzetten.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 19:38
0.52% gewijzigd
“RiRi” schreef:
03-10-2018 19:35
Wat een rare reactie in dit topic. Zeg je dat ook tegen slachtoffers van seksueel misbruik ‘ah joh hij was nog jong, vergeet het, wat geweest is geweest’.
Over kinderen die gescheiden worden van ouders daar ga je geen topic over openen?
“RiRi” schreef:
03-10-2018 19:35
Wat een rare reactie in dit topic. Zeg je dat ook tegen slachtoffers van seksueel misbruik ‘ah joh hij was nog jong, vergeet het, wat geweest is geweest’.

Ja joh, vervelend dat je verkracht bent, maar het was nog maar een kind hoor.
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 19:37
Over kinderen die gescheiden worden van ouders daar ga je geen topic over openen?

Dat is allang niet meer aan de orde en oud nieuws.

https://www.ad.nl/buitenland/trump-stop ... ~a82b1090/
Star² schreef:
03-10-2018 19:38
Ja joh, vervelend dat je verkracht bent, maar het was nog maar een kind hoor.
Dat zijn NIET mijn woorden.
Alle reacties Link kopieren
“RiRi” schreef:
03-10-2018 19:37
Op basis van welke wet is het ongehoord dan? Mueller heeft een aardige dossier, waarmee hij Trump kan afzetten.
De president kan alléén afgezet worden als 2/3 van de Senaat daarvoor stemt. Dat zijn nu 67 stemmen. Áls de Democraten al een meerderheid in de Senaat halen, dan is het zeker geen 2/3.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 19:24
Ik zal wel weer iedereen over me heen krijgen,
Kom op hij was toen 17!!
Maar het is wel typisch iets van deze tijd om zo diep te graven in iemands verleden.

Als het simpelweg zou gaan om een geile lompe jongen van 17 die teveel aandrong op seks zou er iets kunnen zitten in wat je schrijft, maar het was wel wat ernstiger. En dan zijn ontkenning, en het onder vuur nemen van Blasey Ford, nee.
Het zou me niet verbazen als de Amerikaanse preutsheid ook nog eens een rare rol hierin speelt, namelijk dat het al ongehoord is, zeker voor wie nu een christelijke, conservatieve rechter is, om op die leeftijd seks te hebben. Ik krijg weleens de indruk dat dat ernstiger gevonden wordt dan het feit dat het ongewild en opgedrongen was.
nounou
Trump doet van alles fout.
echt ik zou niet eens meer weten wat ik heb gedaan toen ik 17/18 was.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2018 21:30
Reden: op de man
98.62% gewijzigd
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 21:44
99.24% gewijzigd
“RiRi” schreef:
03-10-2018 19:31
Wees eens specifiek op basis van wat vindt je hun verhaal ongeloofwaardig?
Swetnick vertelde dat ze zelf een groepsverkrachting had meegemaakt toen, maar vervolgens kan ze niet uitleggen waarom ze daarna naar dezelfde feesten bleef gaan waar dezelfde jongens die haar verkracht zouden hebben ook naar toe gingen. Twee van de getuigen die zij opgaf zijn al dood, de ander zegt haar übeehaupt niet te kennen en de andere is haar eigen moeder. Mooi dan.
Er is nog eentje, ben haar naam ff kwijt, zij zegt dat Kavanaugh ooit zijn penis uit had getrokken waar zij bij was. Nou erg hoor. :roll:
oudebaas schreef:
03-10-2018 19:49
De president kan alléén afgezet worden als 2/3 van de Senaat daarvoor stemt. Dat zijn nu 67 stemmen. Áls de Democraten al een meerderheid in de Senaat halen, dan is het zeker geen 2/3.
Dank. Dus de impeachment laat op zich wachten helaas.
“RiRi” schreef:
03-10-2018 19:37
Op basis van welke wet is het ongehoord dan? Mueller heeft een aardige dossier, waarmee hij Trump kan afzetten.
Juridisch zal het mss wel kunnen, maar zo simpel is het niet. Er zitten heel veel haken en ogen aan zo’n proces.
Het is vooral voor het land niet gezond om een zittend president aan te klagen.

Mueller zal ook niet direct achter Trump aangaan. Zijn zoon en schoonzoon zullen eerst op het matje geroepen worden. Maar daarvoor zullen er een hoop anderen aangeklaagd worden. Roger Stone bijvoorbeeld. Trump word de allerlaatste schakel, daarom is het zo spannen wie de volgende zal zijn.
anoniem_376788 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 20:02
3.34% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven