Vermeende pedofiel in speeltuin doodgeslagen

24-08-2019 22:27 1478 berichten
In Assen is vanmiddag een man, die op ongepaste wijze aan een vierjarig kind zou hebben gezeten, dood aangetroffen onder een groep van vijf mannen. Politie was op de melding dat er een kind werd lastig gevallen afgekomen, maar deze mannen hadden er eerder lucht van gekregen en zijn met zn vijven verhaal gaan halen. Met fatale afloop. Ik Ben doodsbang voor pedo’s en sta niet voor mijzelf in als er eentje aan mijn kind komt. Maar dit gaat toch echt te ver. Ik las ergens dat deze man een bekende pedo was. Bekende pedo’s horen voor eeuwig achter slot en grendel is mijn mening. Of ze moeten chemisch gecastreerd worden. Een bekende pedo zal altijd het risico lopen dat iemand het recht in eigen hand Dus beter voor de samenleving en beter voor de pedo. Het is nl. geen aandoening dat genezen kan worden. Achter slot en grendel hoeft niet totaal onprettig te zijn. Als ze maar nooit vrijkomen. Mee eens of zijn er andere oplossingen?
Alle reacties Link kopieren
Het was bij m'n zus in de straat, allemaal zeer heftig sowieso, het gebeuren was overal te horen want iedereen zat lekker in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het triest en angstig dat vijf mannen hebben besloten om samen iemand te "straffen". Dit is onacceptabel, dit mag en kan echt niet! Op Facebook kom je ook vaak berichten tegen dat iemand wil dat je "deze pedo" deelt, vind ik niet kunnen. Kan ook een persoonlijke vete zijn, je weet het niet. Je blijft met je poten van kinderen af, maar zelf het recht in eigen hand nemen is fout.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Al met al vooralsnog een vaag verhaal. Een kind van 4 is toch niet zonder begeleiding van een volwassene in een speeltuin. En blijkbaar was het er druk, dus niet bepaald een ideale situatie voor een pedo om toe te slaan.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
24-08-2019 23:15
Het was bij m'n zus in de straat, allemaal zeer heftig sowieso, het gebeuren was overal te horen want iedereen zat lekker in de tuin.
Verschrikkelijk. Alleen al om te horen. Wat akelig voor je zus.
Vanzai schreef:
24-08-2019 23:12
Je hebt (in dit geval: als toezicht houdend ouder) een eigen verantwoordelijkheid.
Hoe moet ik die verantwoordelijkheid zien?
Ik ken een meisje van 7 die misbruikt is door de vriend van haar moeder. De moeder blijftbij de vriend.....
Zegt tegen dochter: je verpest mijn relatie.....
Kind woont nog gewoon bij moeder.
Jeudzorg weet ervan en doet niks.
Dat is Nederland anno nu 24 augustus 2019.
Alle reacties Link kopieren
Naja Als hij echt heeft gedaan waarvan hij werd beschuldigd.

Dan scheelt het een hoop geld voor de staat qua rechtzaak.
Ruimte in de bajes

Hoeft kind niet te getuigen

Zijn allemaal andere kinderen inniedergeval voor deze persoon beschermd

Het enige is dat vader dan vast zit en dat is voor kind natuurlijk hellemaal verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-08-2019 23:17
Hoe moet ik die verantwoordelijkheid zien?
Ingrijpen, lijkt me.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
24-08-2019 23:18
Ik ken een meisje van 7 die misbruikt is door de vriend van haar moeder. De moeder blijftbij de vriend.....
Zegt tegen dochter: je verpest mijn relatie.....
Kind woont nog gewoon bij moeder.
Jeudzorg weet ervan en doet niks.
Dat is Nederland anno nu 24 augustus 2019.
Afschuwelijk. Echt heel tragisch. Maar heeft met deze situatie niets te maken.
Vanzai schreef:
24-08-2019 23:18
Ingrijpen, lijkt me.
Ja tuurlijk. Maar die vijf mannen waren niet allemaal ouder van het bepotelde kind toch.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 23:20
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
24-08-2019 23:18
Naja Als hij echt heeft gedaan waarvan hij werd beschuldigd.

Dan scheelt het een hoop geld voor de staat qua rechtzaak.
Ruimte in de bajes

Hoeft kind niet te getuigen

Zijn allemaal andere kinderen inniedergeval voor deze persoon beschermd

Het enige is dat vader dan vast zit en dat is voor kind natuurlijk hellemaal verschrikkelijk.
Er is geen bewijs!!
Gaat er ook niet meer komen, dankzij deze verschrikkelijk stomme actie.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-08-2019 23:20
Ja tuurlijk. Maar die vijf mannen waren niet allemaal ouder van het bepotelde kind toch.
Precies.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-08-2019 23:20
Ja tuurlijk. Maar die vijf mannen waren toch niet allemaal ouder van het bepotelde kind toch.
Vermeend bepoteld.
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
24-08-2019 23:18
Ik ken een meisje van 7 die misbruikt is door de vriend van haar moeder. De moeder blijftbij de vriend.....
Zegt tegen dochter: je verpest mijn relatie.....
Kind woont nog gewoon bij moeder.
Jeudzorg weet ervan en doet niks.
Dat is Nederland anno nu 24 augustus 2019.
Dat is heel verschrikkelijk. Maar dat heeft hier nou echt helemaal niks mee te maken.

On topic: ik vind het een vreemd verhaal. Kan me niet voorstellen dat je je op klaarlichte dag in een kennelijk druk bezochte speeltuin onder het toeziend oog van de halve buurt aan een kind vergrijpt. Maar goed, ik neem aan dat wel uitgezocht gaat worden wat er precies gebeurd is.
staafmixer schreef:
24-08-2019 23:18
Naja Als hij echt heeft gedaan waarvan hij werd beschuldigd.

Dan scheelt het een hoop geld voor de staat qua rechtzaak.
Ruimte in de bajes

Hoeft kind niet te getuigen

Zijn allemaal andere kinderen inniedergeval voor deze persoon beschermd

Het enige is dat vader dan vast zit en dat is voor kind natuurlijk hellemaal verschrikkelijk.
Jij kijkt iets teveel series denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
24-08-2019 23:18
Ik ken een meisje van 7 die misbruikt is door de vriend van haar moeder. De moeder blijftbij de vriend.....
Zegt tegen dochter: je verpest mijn relatie.....
Kind woont nog gewoon bij moeder.
Jeudzorg weet ervan en doet niks.
Dat is Nederland anno nu 24 augustus 2019.
Van horen zeggen zeker?
Die verhalen doen het lekker, ik geloof er helemaal niets van.
Jufjoke schreef:
24-08-2019 23:19
Afschuwelijk. Echt heel tragisch. Maar heeft met deze situatie niets te maken.
Nou ja, in die zin dat gewoon maar alles kan in dit land. de straffen zijn tóch minimaal. Zowel voor pedo's als voor moordenaars...
Alle reacties Link kopieren
Wat moet een volwassen vent in een speeltuin met jonge kinderen? Als hij al bekend staat als pedofiel mag hij daar waarschijnlijk helemaal niet eens komen.

Of had hij zelf ook kinderen (die er dan misschien bij waren??)
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
24-08-2019 23:20
Vermeend bepoteld.
Juist!
Marigold1986 schreef:
24-08-2019 23:21
Nou ja, in die zin dat gewoon maar alles kan in dit land. de straffen zijn tóch minimaal. Zowel voor pedo's als voor moordenaars...
Ja, levenslang is echt een korte straf.
Selisela schreef:
24-08-2019 23:18
Ik ken een meisje van 7 die misbruikt is door de vriend van haar moeder. De moeder blijftbij de vriend.....
Zegt tegen dochter: je verpest mijn relatie.....
Kind woont nog gewoon bij moeder.
Jeudzorg weet ervan en doet niks.
Dat is Nederland anno nu 24 augustus 2019.
Dat is heel erg. Maar wat moeten we ermee? Met zijn allen op het stel af en ze koud maken? Op basis van jouw berichtje?
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
24-08-2019 23:21


On topic: ik vind het een vreemd verhaal. Kan me niet voorstellen dat je je op klaarlichte dag in een kennelijk druk bezochte speeltuin onder het toeziend oog van de halve buurt aan een kind vergrijpt. Maar goed, ik neem aan dat wel uitgezocht gaat worden wat er precies gebeurd is.
Dat schreef ik ook al.
Kan goed zijn dat die man langs de speeltuin liep, kind van 4 komt met onduidelijk verhaal thuis, door drank benevelde lynck mob stormt de tuin uit en duik op de eerste beste passant.
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 24-08-2019 23:24
0.35% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Marigold1986 schreef:
24-08-2019 23:21
Nou ja, in die zin dat gewoon maar alles kan in dit land. de straffen zijn tóch minimaal. Zowel voor pedo's als voor moordenaars...
Elders is het echt niet beter hoor.
Alle reacties Link kopieren
Echt idiote tijden waarin we leven...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
SallySpectra* schreef:
24-08-2019 23:21
Jij kijkt iets teveel series denk ik.
Mijn kind moest wel degelijk getuigen. Kwam geen serie aan te pas hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven