Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
meikebikker schreef:
14-10-2017 21:38
Het internet staat vol met voorbeelden van aangevallen mensen in een park in een dorpje. Natuurlijk zoek ik niet bewust plekken op waar ik een groot risico loop, dat deed/voorzag Anne toch ook niet? Ik woon in een natuurgebied met prachtige, doch eenzame plekjes waar ik graag van de natuur geniet. Hierbij 1 voorbeeld: https://www.telegraaf.nl/nieuws/375328/ ... uw-in-park
„We zijn erg geschrokken van dit incident en leven mee met het slachtoffer”

Vast.

En ondertussen onverstoord sociale experimentjes uit blijven voeren waarin onschuldige mensen het mogen ontberen.
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
14-10-2017 21:48
„We zijn erg geschrokken van dit incident en leven mee met het slachtoffer”

Vast.

En ondertussen onverstoord sociale experimentjes uit blijven voeren waarin onschuldige mensen het mogen ontberen.
ja joh, ze zitten iedere week in de vergadering te overleggen wie ze deze week weer naar buiten laten gaan om voor opschudding te zorgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Coco87 schreef:
14-10-2017 21:12
Dat heeft hij vast niet zelf bedacht. Daar heeft hij een slimme advocaat voor gehad. Wordt vaker geadviseerd.
Volgens zijn advocaat van toen komt het uit zijn eigen koker:

https://www.ad.nl/dossier-vermissing-an ... ~a9049f3c/
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
14-10-2017 21:51
ja joh, ze zitten iedere week in de vergadering te overleggen wie ze deze week weer naar buiten laten gaan om voor opschudding te zorgen

Ho ho, 'reïntegreren in de maatschappij' heet dat hè.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken schreef:
14-10-2017 21:59
Volgens zijn advocaat van toen komt het uit zijn eigen koker:

https://www.ad.nl/dossier-vermissing-an ... ~a9049f3c/
"En zonder zo’n onderzoek wordt het voor een rechter moeilijk om tbs op te leggen. P. wist dat maar al te goed, zegt zijn latere advocaat David Moszkowicz. ,,Hij wilde absoluut geen tbs. Daarom weigerde hij ieder onderzoek. Dat was voor hem erg belangrijk.’’https://www.ad.nl/dossier-vermissing-an ... s~a9049f3c

Zijn advocaat heeft hem geadviseerd hoe te handelen, dat hij geen tbs wilt betekent niet dat hij daardoor precies wist of en hoe hij die ontlopen kon. Wel een beetje reëel blijven he.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 22:16
Reden: het betreffende citaat erbij gezet, scheelt weer een hoop onzin lezen
34.33% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
meikebikker schreef:
14-10-2017 21:41
Wat is het nut of de toegevoegde waarde om de geschiedenis en het hedendaagse wapenbeleid wat daar uit voortkwam in Amerika
te vergelijken met de voorvallen in Nederland?
In het kader van de discussie over pepperspray / zelfverdedigings middelen maar mocht je die ontgaan zijn scrol gerust terug om bij te lezen.
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 14-10-2017 22:12
3.72% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Grobbekuiken schreef:
14-10-2017 21:59
Volgens zijn advocaat van toen komt het uit zijn eigen koker:

https://www.ad.nl/dossier-vermissing-an ... ~a9049f3c/
Er staat dat hij geen tbs wilde dus zweeg. Dat kan alsnog geadviseerd zijn door de advocaat. Misschien heeft hij het inderdaad helemaal zelf bedacht, maar ik heb dit advies in ieder geval al regelmatig voorbij horen komen.
Alle reacties Link kopieren
Coco87 schreef:
14-10-2017 22:10
Er staat dat hij geen tbs wilde dus zweeg. Dat kan alsnog geadviseerd zijn door de advocaat. Misschien heeft hij het inderdaad helemaal zelf bedacht, maar ik heb dit advies in ieder geval al regelmatig voorbij horen komen.
Leuk zo'n echo...
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
14-10-2017 22:10
In het kader van de discussie over pepperspray maar mocht je die ontgaan zijn scrol gerust terug om bij te lezen.
Was dat een discussie in dit topic? Als dat zo is zal het wsl wel snel ondergesneeuwd zijn denk ik. Het staat me iig niet zo bij maar ik lees even terug.
Noesa schreef:
14-10-2017 22:02
Ho ho, 'reïntegreren in de maatschappij' heet dat hè.
Het is al zo vaak misgegaan in de Van Mesdagkliniek, dan snap ik dat onbegeleide verlof eigenlijk niet meer zo :(
Dit was het topic over een armband met pepperspray

geld-recht/armband-met-pepperspray-waar ... #p27644169
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
14-10-2017 22:17
Het is al zo vaak misgegaan in de Van Mesdagkliniek, dan snap ik dat onbegeleide verlof eigenlijk niet meer zo :(
Het zal vast nog wel een keer misgaan.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Siofra schreef:
14-10-2017 22:11
Leuk zo'n echo...
Oh excuus. Ik zie nu dat jij het had getypt. Ik doe meerdere dingen tegelijk dus dan staat het scherm te lang open.
Alle reacties Link kopieren
Coco87 schreef:
14-10-2017 22:20
Oh excuus. Ik zie nu dat jij het had getypt. Ik doe meerdere dingen tegelijk dus dan staat het scherm te lang open.
Daarvoor ook al een keer, dus 't begon op te vallen. :)
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
14-10-2017 22:17
Het is al zo vaak misgegaan in de Van Mesdagkliniek, dan snap ik dat onbegeleide verlof eigenlijk niet meer zo :(
Ik kwam dit op de site van de NOS tegen.

Afbeelding

Op de 50.000 keer per jaar dat een TBS er met verlof gaat zijn de incidenten op een hand te tellen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Siofra schreef:
14-10-2017 22:22
Daarvoor ook al een keer, dus 't begon op te vallen. :)
Stom. Niet op gelet. Het gaat ook echt snel hier en eerlijk gezegd lees ik niet alles aangezien het voornamelijk onderbuik-geschreeuw is.
Alle reacties Link kopieren
Coco87 schreef:
14-10-2017 22:24
Stom. Niet op gelet. Het gaat ook echt snel hier en eerlijk gezegd lees ik niet alles aangezien het voornamelijk onderbuik-geschreeuw is.
Snap wat je bedoelt, ik lees ook niet meer alles.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
14-10-2017 22:24
Ik kwam dit op de site van de NOS tegen.

Afbeelding

Op de 50.000 keer per jaar dat een TBS er met verlof gaat zijn de incidenten op een hand te tellen.
Ik had dat ook gelezen. Weet niet zo goed wat ik aanmoet met "zo zit de Nederlandse maatschappij niet elkaar" Het systeem is toch niet in beton gegoten?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Siofra schreef:
14-10-2017 22:30
Ik had dat ook gelezen. Weet niet zo goed wat ik aanmoet met "zo zit de Nederlandse maatschappij niet elkaar" Het systeem is toch niet in beton gegoten?
Ik denk dat hij bedoeld dat je voor levenslang wel meer gedaan moet hebben dan een zedendelict.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
14-10-2017 22:45
Ik denk dat hij bedoeld dat je voor levenslang wel meer gedaan moet hebben dan een zedendelict.
Het is nooit te laat om dat te veranderen.

Wat mij betreft is een zedendelict echt wel genoeg voor levenslang. Weg met die engerds.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
Mary-C schreef:
14-10-2017 22:47
Het is nooit te laat om dat te veranderen.

Wat mij betreft is een zedendelict echt wel genoeg voor levenslang. Weg met die engerds.
Echt waar? Waar trek je de grens dan?

Een zedendelict kan dus ook zijn die jongen van 22 die net iets te lang aandrong bij zijn vriendinnetje. Of een tiener die een meisje in haar borsten knijpt.

Ik geloof niet dat elke dader van een zedendelict een psychopaat is.
Alle reacties Link kopieren
Mary-C schreef:
14-10-2017 22:47
Het is nooit te laat om dat te veranderen.

Wat mij betreft is een zedendelict echt wel genoeg voor levenslang. Weg met die engerds.
Tja dan moet je dat via de politiek zien te veranderen.
Daar maken en wijzigen ze wetten.

In Nederland is verkrachting binnen het huwelijk strafbaar, met een aangifte de vader van je kinderen levenslang laten opbergen vind ik nogal wat.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Quintessa schreef:
14-10-2017 22:52
Echt waar? Waar trek je de grens dan?

Een zedendelict kan dus ook zijn die jongen van 22 die net iets te lang aandrong bij zijn vriendinnetje. Of een tiener die een meisje in haar borsten knijpt.

Ik geloof niet dat elke dader van een zedendelict een psychopaat is.
Ik trek de grens bij verkrachting.

Dat geloof ik ook niet, trouwens.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Een tiener die een meisje in haar borsten knijpt is een aanrander en dus niet iemand die levenslang behoort te krijgen.
Dat verschil zie je toch nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Quintessa schreef:
14-10-2017 22:52
Echt waar? Waar trek je de grens dan?

Een zedendelict kan dus ook zijn die jongen van 22 die net iets te lang aandrong bij zijn vriendinnetje. Of een tiener die een meisje in haar borsten knijpt.

Ik geloof niet dat elke dader van een zedendelict een psychopaat is.
Of een vrouw die haar tong in de mond van een onwillig vriendje drukt.
Een voordeel, we zijn per direct van ons cellen overschot af :mrgreen:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven