Vier kinderen overleden na aanrijding met trein

20-09-2018 09:51 962 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit bericht en heb er serieus buikpijn van. Dit is de grootste nachtmerrie waarin je kan belanden. Ik trek mij dit soort berichten altijd enorm aan. Ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar ik ben hier echt van slag van.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2578885 ... n-bakfiets
Wat een vreselijk ongeluk :(
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde het vanochtend op de radio, ben normaal niet zo emotioneel maar de tranen sprongen me echt in de ogen. Arme ouders!

Maar ook die leidster, stel dat ze het overleeft, wat zal die de rest van haar leven met een enorm schuldgevoel zitten!
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het net op het werk, kippenvel bah.
Ik denk dan tevens ook meteen 'hoe kan dit'. Bijvoorbeeld vast komen te zitten in de rails (als het zo is gegaan) dan moeten we al die overgangen toch gaan aanpassen. Wat een hel, voor alle betrokkenen.
Alle reacties Link kopieren
Geen woorden voor.

Ik heb die bakfietsen vol kinderen altijd gevaarlijk gevonden.

Tijd voor een verbod.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Een knoop in mijn maag en kippenvel over heel mijn lijf.
Voor iedereen hierbij betrokken, van ouder tot hulpverlener, ik wens jullie alle kracht en leef enorm met jullie mee.........
Zo verschrikkelijk voor de ouders en nabestaanden van de overleden kindjes. Maar zeker ook voor de leidster en het andere kindje. Die leidster zal ook nooit meer dezelfde zijn.
Wat een nachtmerrie.

Ik vind het ook altijd vreselijke rotdingen, 10 kinderen erin en hup zo de openbare weg op.
Alle reacties Link kopieren
Ergste nachtmerrie
Normaal raken berichten op het nieuws me niet zo snel, maar hier ben ik echt van slag van.
Wat een hel voor iedereen die hier bij betrokken is.
Heel veel kracht en sterkte voor alle betrokken ouders, kinderen, de leidster die nu vecht voor haar leven en voor de hulpverleners die onder deze omstandigheden toch hun werk moeten doen.
Afschuwelijk gewoon. Je zal het bericht maar thuiskrijgen. Op AD staat een uitgebreider nieuwsbericht. Ik wist trouwens niet dat er ook elektrische bakfietsen waren :(
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk inderdaad. Je zal 't bericht krijgen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
.
anoniem_146555 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 13:15
99.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat ontzettend heftig! Begrijp ik goed uit het nieuwsbericht dat niet om één gezin gaat, maar om kindjes die naar bij elkaar op de opvang zaten?
Ook sterkte voor de machinist. Opeens een bakfiets voor je trein en niks meer kunnen doen. Voor alle betrokkenen vreselijk dit.
yasmijn schreef:
20-09-2018 10:09
Geen woorden voor.

Ik heb die bakfietsen vol kinderen altijd gevaarlijk gevonden.

Tijd voor een verbod.
Ook dit. Vooral die segway dingen.
Kwebbeltje91 schreef:
20-09-2018 10:14
Afschuwelijk gewoon. Je zal het bericht maar thuiskrijgen. Op AD staat een uitgebreider nieuwsbericht. Ik wist trouwens niet dat er ook elektrische bakfietsen waren :(
Dat wist ik ook niet.
sneeuwwitje80 schreef:
20-09-2018 10:14
Ook sterkte voor de machinist. Opeens een bakfiets voor je trein en niks meer kunnen doen. Voor alle betrokkenen vreselijk dit.
Die machinist inderdaad, wat een verdriet. Heel triest.
Alle reacties Link kopieren
ik wilde het allemaal niet lezen, maar toch gedaan. ik ben helemaal van slag... wat verschrikkelijk.
Don't cry, buy a bag and move on.
yasmijn schreef:
20-09-2018 10:09
Geen woorden voor.

Ik heb die bakfietsen vol kinderen altijd gevaarlijk gevonden.

Tijd voor een verbod.
Eens. En dan van die jonge meisjes aan het stuur, verantwoordelijk voor al die kinderen.
Alle reacties Link kopieren
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:14
Was een elektrische bakfiets die op hol sloeg, hierdoor door de slagboom gereden. De bestuurster is er vanaf geslagen en de fiets voor de trein gekomen. Ze heeft nog de kinderen geprobeerd te redden, tevergeefs.. Ze is 2 benen verloren.

Een kennis van me heeft het zien gebeuren..
Jeetje! Woorden ontbreken...
Alle reacties Link kopieren
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:14
Was een elektrische bakfiets die op hol sloeg, hierdoor door de slagboom gereden. De bestuurster is er vanaf geslagen en de fiets voor de trein gekomen. Ze heeft nog de kinderen geprobeerd te redden, tevergeefs.. Ze is 2 benen verloren.

Een kennis van me heeft het zien gebeuren..

Toen ik het nieuws hoorde heeft mijn moederhart letterlijk moeten huilen..
Wat een naar gevoel. Ook hoor ik de sirenes continu en de trauma´s zie ik overvliegen.. (werk in de buurt..)
Die dingen kunnen dus op hol slaan, jeetje.....
Kwebbeltje91 schreef:
20-09-2018 10:14
Afschuwelijk gewoon. Je zal het bericht maar thuiskrijgen. Op AD staat een uitgebreider nieuwsbericht. Ik wist trouwens niet dat er ook elektrische bakfietsen waren :(

Het was geen bakfiets maar een stint. Zo'n grote bak met een Segway eraan vast. Passen 8-10 kinderen in.
anoniem_637d22206bda6 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 10:20
0.14% gewijzigd
Wat een hel kom je dan in terecht.
Kippenvel op de armen staan.
MinkeDeWit schreef:
20-09-2018 10:16
Eens. En dan van die jonge meisjes aan het stuur, verantwoordelijk voor al die kinderen.
Dit ja.
Alle reacties Link kopieren
o dat tasje :'(

wat een nachtmerrie voor de ouders en hun dierbare , voor de hulpdiensten en voor de mensen in de trein, voor iedereen die het misschien gezien heeft
en voor de school en ook voor die arme leidster die nu vecht voor het leven en dat ander kindje wat zwaargewond is en diens ouders

nou ja hoe dan wat erg voor alle betrokkene :'(
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven