Vier kinderen overleden na aanrijding met trein

20-09-2018 09:51 962 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit bericht en heb er serieus buikpijn van. Dit is de grootste nachtmerrie waarin je kan belanden. Ik trek mij dit soort berichten altijd enorm aan. Ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar ik ben hier echt van slag van.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2578885 ... n-bakfiets
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:33
Die kar is het probleem niet. Leidsters die niet opletten, dát is het probleem.
Ik heb echt bij mijn vorige adres meerdere malen geklaagd. Daar zaten meerdere kinderopvang.. (meervoud?) En of met zo'n bolderkar die ze onbeheerd laten staan omdat mevrouw even de winkel in hupt. Of idd midden op de weg.. want hé je zal eens een paar meters meer moeten zodat je via het fietspad kan. Mijn mening is gekleurd maar wel door ervaring Te veel van die dingen gezien die echt niet kunnen. Mijn zoon mocht NIET van het kdv weg. Dat heb ik toen echt verboden. Dan maar niet mee naar het park maar ik heb te veel dingen gezien die ik gewoon niet wilde met mijn kind.
Dus omdat jij negatieve ervaringen hebt met die dingen, dan maar deze leidster afbranden dat ze niet opgelet heeft?
Stond je er naast? Oprechte vraag
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:35
[...]
.
anoniem_146555 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 13:14
64.52% gewijzigd
Allemaal speculaties....

En wat ik helemaal zo ziek vind is om in dit topic te schrijven dat jouw kind niet weg mocht van het kinderdagverblijf. Waarmee je dus gewoon indirect zegt dat die ouders blijkbaar fout zaten omdat die dat wél ok vonden?!

Man, man man Hoe krijg je het je toetsenbord uit :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
20-09-2018 10:31
haal aub die foto weg,
dat je dat ergens vandaan haalt om een punt te maken waar je geen expert in bent overigens
is daar aan toe,
maar hier staan kinderen op en die ouders hebben je geen toestemming geven dit even te delen
Wat een onzin dit. Gewoon van internet. Het is gewoon een openbare foto hoor. En ja die mag je delen.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:35
[...]
Lekker hijgerig speculeren. Staat je weer goed.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:50
Reden: Speculeren/ongepast
44.81% gewijzigd
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:35
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:50
Reden: Ongepast.
62.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:36
Wat een onzin dit. Gewoon van internet. Het is gewoon een openbare foto hoor. En ja die mag je delen.
ik ben benieuwd of de ouders dat ook zo vinden
ik zou er niet blij mee zijn al heb je het gevonden via google search
ik vind het trouwens gewoon echt misselijkmakend dat je uitgerekend in dit topic met dit nieuws zo een foto plaats
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
20-09-2018 10:36
Allemaal speculaties....

En wat ik helemaal zo ziek vind is om in dit topic te schrijven dat jouw kind niet weg mocht van het kinderdagverblijf. Waarmee je dus gewoon indirect zegt dat die ouders blijkbaar fout zaten omdat die dat wél ok vonden?!

Man, man man Hoe krijg je het je toetsenbord uit :facepalm:
Heel gewoon met 10 vingers. En het is je eigen beslissing of je je kind met zo'n ding mee geeft of niet. Ik wilde dat niet. Ook niet met de niet eclectische bolderkar zoals ik al schreef. Je kunt met één persoon nooit op zoveel kindjes passen. Dat een ander dat prima vind moet die ander weten, met alle risico's van dien.
Als je je kind bij een ander in de auto laat stappen neem je ook het risico als je niet weet hoe de bestuurder doet.
Ik geef aan onbekenden waarvan ik niet weet hoe ze rijden en handelen in noodsituaties mijn kind gewoon niet mee. Daar zeg ik niets indirects mee hoor, zeg heel direct dat dat ieders eigen beslissing is.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk drama voor alle betrokkenen.
Ik ben er gewoon misselijk van.
Alle reacties Link kopieren
Btw frappant dat er maar één keer iemand is die de machinist noemt.
Hoe denk je dat die zich moet voelen? Die kon er echt helemaal niets aan doen behalve kijken.
Ooggetuigen zeggen dat ze keurig stil stond te wachten voor de overgang. Opeens schoot dat ding onder de slagboom door.
.
anoniem_146555 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 13:14
97.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit topic niet geschikt om te speculeren. Ik denk dat degene die aan het rijden was getekend is voor haar leven.
Alle reacties Link kopieren
Mystic meen je niet. Oh God wat tragisch.
Alle reacties Link kopieren
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:35
Dus omdat jij negatieve ervaringen hebt met die dingen, dan maar deze leidster afbranden dat ze niet opgelet heeft?
Stond je er naast? Oprechte vraag
Oprechte vraag is of ze er naast stond ?Nou, wat denk je zelf ? Sjonge.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:35
[...]
Alles wat electrisch is, kan op hol slaan.. Waarom zou een leidster express 5 kids + zichzelf voor de trein willen gooien? Ik denk niet dat je een oordeel klaar kan hebben over wat er gebeurd is. De leidster ishaar benen kwijt en heeft daarnaast een trauma voor het leven. Haar hele leven staat op z'n kop, zij is ook slachttoffer. Er zijn in dit geval 7 families waarvan het leven op z'n kop staat. incl. leidster en machinist. Misschien nog wel meer als er getuigen waren. Denk even na voordat je een oordeel klaar hebt staan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2018 13:47
Reden: Ongepast.
14.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijk drama!

En Nina wat toon jij een nare kant van je karakter. Ik vind je reacties ontzettend ongepast en getuigen van weinig inlevingsvermogen. Dat jij in zo'n topic een punt wil maken vind ik echt bizar. Hoe kun je zo veroordelend schrijven zonder op de hoogte te zijn van wat er feitelijk gebeurd is.

Bah

Bah
Alle reacties Link kopieren
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:43
3 kindjes uit 1 gezin las ik ergens.. nou, breng mij maar weg hoor, ik zou dit nooit meer te boven komen..
wow
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Kinderen in de leeftijd van 4 - 11 jaar. Basisschool leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Laten we Nina met haar ongenuanceerde uitspraken alsjeblieft negeren want nu komt er alleen maar een nutteloze discussie.

Dit is een drama voor alle betrokkenen. Ik kan me niet half voorstellen hoe zij zich moeten voelen, echt verschrikkelijk.
mystic24 schreef:
20-09-2018 10:43
3 kindjes uit 1 gezin las ik ergens.. nou, breng mij maar weg hoor, ik zou dit nooit meer te boven komen..
Dan hoeft het voor mij ook niet meer denk ik.
Niet te overzien wat een leed
Alle reacties Link kopieren
Nina, flikker toch op met je (voor de zoveelste keer) hautaine, arrogante uitspraken.
Geeft je dat nou een goed gevoel? Denken dat door jou almachtige inzicht je alle onheil weet af te wenden?
En binnen de korste keren weer gaanlopen vinger wijzen:de politie kan wel stoppen met het onderzoek, jij weet immers al precies wat er gebeurd is :sick:

Wat een vreselijk drama!! Wat valt er meer te zeggen, dan heel veel sterkte voor alle betrokkenen
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-09-2018 10:41
Btw frappant dat er maar één keer iemand is die de machinist noemt.
Hoe denk je dat die zich moet voelen? Die kon er echt helemaal niets aan doen behalve kijken.
Lastig hoor tellen (minstens 3x genoemd met het woord machinist) en wat begrijp je niet aan 'alle betrokkenen'? Ga toch weg met je speculaties.

Vreselijk. Geen andere woorden voor.
The owls are not what they seem.
Alle reacties Link kopieren
Als iedereen nou stopt met het reageren op posts van Nina1966 dan ziet de wereld er toch heel iets beter uit, voor zover dat kan na dit drama.
Gewoon geen aandacht geven, dan stopt ze vanzelf.
rascalles schreef:
20-09-2018 10:45
Oprechte vraag is of ze er naast stond ?Nou, wat denk je zelf ? Sjonge.
Nou ja, kan zomaar toch?
Ze weet in ieder geval te vertellen dat er niet goed is opgelet, dat de leidster waarschijnlijk te hard reed.
Meer zeg ik niet meer hierover. Is al erg genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven