Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:StoraHuntur schreef op 17 juli 2014 @ 22:40:

[...]

Morgen komen de Russen ook met zo'n "afgetapt gesprek".Uiteraard. En een filmpje erbij.
quote:Esmoreit schreef op 17 juli 2014 @ 22:39:

Ik zit zelf ook te huilen. Die jongen kende ik ook, zijn vader blijft alleen achter, ouders waren gescheiden maar gingen goed met elkaar om. Kan alleen maar aan die arme man denken. Hopelijk kunnen mijn dochter en haar vriendinnen elkaar opvangen. Ik loop er zo maar weer eens langs.
quote:Thordis schreef op 17 juli 2014 @ 22:41:

Ben ik de enige die hier gewoon een beetje bang van wordt? Grondoorlog gestart in Israël, zo dicht bij huis ook al oorlog en nu zo'n internationaal drama.... .brrrr.

Of ben ik nu te paniekerig?Kom anders ook naar IJsland, je naam heb je alvast mee.
Wat erg dat de Russen die zwarte dood in hun bezit hebben. Als zij iets op hun geweten hebben, dan krijgen we nooit de juiste info te horen.
Het is dus bijna zeker er is geschoten. Sjeetje.
Esmoreit knuffel... ik schreef eerder aldat ik hoopte dat je dan neerstort dit met al je broers en zussen en beide ouders zal zijn.

En niet dat er een kind of ouder achterblijft. Vreselijk, geef die meiden lekker wat ze nodig hebben.
quote:StoraHuntur schreef op 17 juli 2014 @ 22:42:

[...]

Kom anders ook naar IJsland, je naam heb je alvast mee.

Ik ga maar op mijn vakantie adres blijven denk ik, over een paar weken. Daar doen ze ook nergens aan mee. En mijn naam komt daar ook wel van pas

Maar serieus, ik vind het eng. Dat zo'n stel kerels daar een beetje gaat beslissen wie er ruzie heeft met wie en waarom. Over de hoofden van gewone mensen.
quote:polydox schreef op 17 juli 2014 @ 19:27:

80 kinderen aan boord......
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De persconferentie begint nu
Die Russen (en de Oekraniers ook, zijn tenslotte halve Russen) deinzen gewoon nergens voor terug en denken dat ze alles maar kunnen doen. Poeh, kan hier echt kwaad over worden,
Mijn kennis was aan boord met haar man en zoontje. Ik ben volslagen ontredderd. Dit kan toch niet. Dit mag toch niet. Ik heb haar gisteren nog gesproken om haar een goede reis te wensen.

Wat moet ik nou doen? Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan niks doen.
quote:Phoolan schreef op 17 juli 2014 @ 22:30:

Kom je terug Liuibi?

Nee ga naar Nederland op vakantie. Turkish airlines heeft verzekerd dat ze niet over Syrie en Gaza vliegen maar over Egypte.

@Esmoreir, wat erg. Ben er stil van ..
https://twitter.com/rober ... 89871722032951296/photo/1
Ongepast, excuses.
Topdropje jij ook........ en
Topdropje dikke knuff
Jeetje 154 nl doden
154 nederlanders
Omg, 154.
quote:topdropje schreef op 17 juli 2014 @ 22:46:

Mijn kennis was aan boord met haar man en zoontje. Ik ben volslagen ontredderd. Dit kan toch niet. Dit mag toch niet. Ik heb haar gisteren nog gesproken om haar een goede reis te wensen.

quote:topdropje schreef op 17 juli 2014 @ 22:46:

Life is short. Eat dessert first.
154 Nederlanders.
154 Nederlanders
Oi, wat veel Nederlanders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven