Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Domme vraag misschien maar komt er een lijst met de namen van de omgekomen personen?

Verder heel erg veel sterkte voor de nabestaanden
quote:Ephina schreef op 17 juli 2014 @ 23:54:

Dat telefoongesprek met ondertiteling.. Als dat idd waar is, alsin, als de stemmen terug zijn te leiden naar deze specifieke Russen en separisten.... Dan ben ik heel benieuwd (op een negatieve manier) hoe de rest van de wereld gaat reageren en handelen.Ik ook
Iedereen gecondoleerd met haar/zijn verlies.

Het lijkt me verschrikkelijk om te moeten horen dat familie/kennis/enz onderweg was naar een fijne vakantie er nu niet meer is.

Vanaf hier kan ik weinig doen, maar toch voor iedereen
Ik hoop ook maar dat nl niets doet ikzit niet op een 3e wereld oorlog te wachten met die russen.

Ik wil nog niet dood
quote:Ephina schreef op 17 juli 2014 @ 23:48:

Ik hoop dat de raket van achteren kwam. En dat de mensen in het vliegtuig niet bang hebben hoeven zijn. Dames, ik ga naar bed.

Heel veel sterkte voor iedereen die een bekende, vriend(in), familielid, collega etc. heeft verloren. Trusten Phien.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:mrssippie schreef op vrijdag 18 juli 2014 00:00 Domme vraag misschien maar komt er een lijst met de namen van de omgekomen personen?

Verder heel erg veel sterkte voor de nabestaanden De lijst wordt niet vrijgegeven voordat de nabestaanden zijn geïnformeerd.
OMG dat telefoongesprek!! is dat echt?!
quote:mrssippie schreef op 18 juli 2014 @ 00:00:

Domme vraag misschien maar komt er een lijst met de namen van de omgekomen personen?

Verder heel erg veel sterkte voor de nabestaanden Die komt pas wanneer alle nabestaanden zijn ingelicht
Inmiddels bevestigd dat het vliegtuig is neergeschoten.
quote:SuperWijf schreef op 18 juli 2014 @ 00:01:

Ik hoop ook maar dat nl niets doet ikzit niet op een 3e wereld oorlog te wachten met die russen.

Ik wil nog niet doodNl zet echt geen derde wereld oorlog in gang. Er is geen sprake van jouw dood. Wel die van een hele hoop anderen in dat vliegtuig. Get a grip.
Toch zijn er al veel namen bekend. Ik heb diegene die ik ken al genoemd zien staan in de online versie van onze lokale krant. Snap echt niet dat de media er zo mee omgaat.
Echt pfffff..@Chanel en Siepeltje, heel veel sterkte!!!!!
Ik ben er zo onderhand spuugzat van dat Nederland elke keer weer betrokken raakt bij het zwakzinnige "landje-pik-voor-volwassenen" .

Wat een afschuwelijk drama.
Weet je wat ik me constant afvraag? Hoeveel zouden ze ervan gemerkt en gevoeld hebben? Hebben ze veel moeten lijden..?

Onschuldige mensen die worden vermoord. Bizar
http://nos.nl/artikel/676 ... of-malaysia-airlines.html

Amerikaanse congres roept om actie....

Schreeuwerds

Ik ga ook slapen, dikke voor iedereen die bij dit drama betrokken is.
Chanel je bent vanuit 10km hoogte al dood voor je de grond raakt. Geen zuurstof meer in de cabine , grote snelheid naar beneden dan ben je in enkele seconden dood volgens mij. Ik denk dat je er weinig van merkt.
Ik wens iedereen die dierbaren heeft verloren héél veel sterkte.
verba volant, scripta manent.
Wordt er altijd een lijst met slachtoffers vrijgegeven bij dit soort rampen? WIst ik niet eens.
Chanel, ik hoop dat ze weinig gemerkt hebben maar ik vrees het ergste... Ik wens je heel veel sterkte
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:chanel82 schreef op 18 juli 2014 @ 00:08:

Weet je wat ik me constant afvraag? Hoeveel zouden ze ervan gemerkt en gevoeld hebben? Hebben ze veel moeten lijden..?

Ik ook inderdaad Ik hoop maar dat het snel afgelopen was, door de klap, de kou op die hoogte, hoe dan ook.
Tjezus, wat vals
quote:Mopsie41 schreef op 18 juli 2014 @ 00:07:

Ik ben er zo onderhand spuugzat van dat Nederland elke keer weer betrokken raakt bij het zwakzinnige "landje-pik-voor-volwassenen" .Da's ook niet helemaal eerlijk.... wie stonden er het hardst te schreeuwen in Kiev een klein half jaar terug....
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:47
Reden: op verzoek verwijderd
97.44% gewijzigd
quote:Mopsie41 schreef op 18 juli 2014 @ 00:07:

Ik ben er zo onderhand spuugzat van dat Nederland elke keer weer betrokken raakt bij het zwakzinnige "landje-pik-voor-volwassenen" .

Wat een afschuwelijk drama.

Ik ben er meer spuugzat van dat er onschuldigen betrokken raken bij "landje-pik-voor-volwassenen".

Of dat nou bij een vliegtuig met Nederlanders erin, grondoffensief in Gaza, of Syrische gifgas aanvallen is maakt eigenlijk geen verschil.
Ik lees net dat de beelden van cnn niet van deze crash zijn.
quote:Cadou schreef op 18 juli 2014 @ 00:11:

[...]

Da's ook niet helemaal eerlijk.... wie stonden er het hardst te schreeuwen in Kiev een klein half jaar terug....Ik niet. Ik ben een huppelkutteburgertrut die moet aanschouwen hoe debiele kerels elkaar in de haren vliegen voor een metertje grond, zodat ze hun eigen ziekelijke denk- en leefwijze kunnen uitdragen. Aangemoedigd door nog grotere idioten op een pleintje in Kiev.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven