Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland
vrijdag 18 juli 2014 om 16:20

vrijdag 18 juli 2014 om 16:24
quote:Sensy12 schreef op 18 juli 2014 @ 16:20:
[...]
Kan aan mij liggen, maar zijn woorden kwamen niet overeen met zijn uitstraling. Hij zei dat hij diep geschokt was, maar hij stond er vrij relaxed bij. Apart vond ik het.
Ja, het had van mij wel iets empathischer gemogen en ik krijg het idee dat NL geen enkele vinger in de pap heeft; Merkel, Obama en
Poetin runnen de show.
[...]
Kan aan mij liggen, maar zijn woorden kwamen niet overeen met zijn uitstraling. Hij zei dat hij diep geschokt was, maar hij stond er vrij relaxed bij. Apart vond ik het.
Ja, het had van mij wel iets empathischer gemogen en ik krijg het idee dat NL geen enkele vinger in de pap heeft; Merkel, Obama en
Poetin runnen de show.
vrijdag 18 juli 2014 om 16:26

vrijdag 18 juli 2014 om 16:27
Ik herinner me die burgermeester van Zeist die de dood van de twee broertjes aankondigde. Die maakte het alleen maar erger met die dramatische vertoning bij zijn persconferenties. Verschrikkelijk vond ik dat. Liever heldere, rustige mensen als Rutte en Gorter. Het is al erg genoeg.
Ik denk dat de Koning ook nog wel van zich laat horen. (Weet niet of dat mag van het protocol) Het traditionele persmoment met zijn gezin vandaag is afgelast.
Ik denk dat de Koning ook nog wel van zich laat horen. (Weet niet of dat mag van het protocol) Het traditionele persmoment met zijn gezin vandaag is afgelast.
vrijdag 18 juli 2014 om 16:28
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 16:24:
[...]
Poetin runnen de show.Inderdaad ik heb het gevoel dat Rutte Poetin niet voor het hoofd wil stoten. En dat hij tegen Poetin opkijkt net zoals hij tegen Obama opkijkt. Maar ik kan het mis hebben.
[...]
Poetin runnen de show.Inderdaad ik heb het gevoel dat Rutte Poetin niet voor het hoofd wil stoten. En dat hij tegen Poetin opkijkt net zoals hij tegen Obama opkijkt. Maar ik kan het mis hebben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 18 juli 2014 om 16:31

vrijdag 18 juli 2014 om 16:32
Wat moet NL doen dan? Tegen wie moeten ze dreigende taal uitspreken? We weten nog steeds niet zeker wie hier achter zitten. En wat helpt zo'n dreigement mee mbt de wereldvrede? Deze oorlog heeft nu al 298 levens gekost! Laten we in Godsnaam blij zijn dat NL niet van plan is om nog meer olie op dit vuur te gooien!
vrijdag 18 juli 2014 om 16:33
Bah! Wat een slappe zak!
Er is al meer dan genoeg bekend om heel harde woorden richting Rusland te uiten, maar nee, Rutte denkt weer met zijn portemonnee.
http://www.trouw.nl/tr/nl ... laaiend-moeten-zijn.dhtml
Er is al meer dan genoeg bekend om heel harde woorden richting Rusland te uiten, maar nee, Rutte denkt weer met zijn portemonnee.
http://www.trouw.nl/tr/nl ... laaiend-moeten-zijn.dhtml

vrijdag 18 juli 2014 om 16:35
quote:re.set schreef op 18 juli 2014 @ 16:29:
[...]
Precies, desnoods met hulp van onze bondgenoten.
Ja, maar die economische belangen he. Ik zie dat telefoongesprek met Poetin al helemaal voor me:
"Niet meer doen hè, Vlad"
"Nee, zal het nóóit meer doen. Volgende WK krijg je een biertje van me"
"Oke, morgen sturen we dan gewoon weer een partij bloemen".
[...]
Precies, desnoods met hulp van onze bondgenoten.
Ja, maar die economische belangen he. Ik zie dat telefoongesprek met Poetin al helemaal voor me:
"Niet meer doen hè, Vlad"
"Nee, zal het nóóit meer doen. Volgende WK krijg je een biertje van me"
"Oke, morgen sturen we dan gewoon weer een partij bloemen".

vrijdag 18 juli 2014 om 16:36
Oe ik geloof dat ik de enige ben, maar ik vond Rutte juist wel sterk.
Duidelijk.
Eerste zorg zijn de nabestaanden.
Hij zegt ook dat het toestel waarschijnlijk is neergeschoten
Maar niemand weer vanaf waar, en wie verantwoordelijk zijn
Het zou niet verstandig zijn om te gaan wijzen naar mensen, maar wat nou als het net de andere waren?
Duidelijk.
Eerste zorg zijn de nabestaanden.
Hij zegt ook dat het toestel waarschijnlijk is neergeschoten
Maar niemand weer vanaf waar, en wie verantwoordelijk zijn
Het zou niet verstandig zijn om te gaan wijzen naar mensen, maar wat nou als het net de andere waren?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 18 juli 2014 om 16:37
quote:evygreat schreef op 18 juli 2014 @ 16:35:
Die herinner ik me ook nog, die deed het goed. Rutte moet zijn hoofd koel houden. Dat is zijn werk. Ik vind dat hij die persmomenten goed doet. En nee, hij is niet de meest warme persoon op aarde.Klopt hij heeft de warmte van een buikspreekpop vind ik.
Die herinner ik me ook nog, die deed het goed. Rutte moet zijn hoofd koel houden. Dat is zijn werk. Ik vind dat hij die persmomenten goed doet. En nee, hij is niet de meest warme persoon op aarde.Klopt hij heeft de warmte van een buikspreekpop vind ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 18 juli 2014 om 16:38

vrijdag 18 juli 2014 om 16:38
quote:NummerZoveel schreef op 18 juli 2014 @ 16:32:
Wat moet NL doen dan? Tegen wie moeten ze dreigende taal uitspreken?
Tegen Poetin/Rusland natuurlijk.
Poetin zit zelf ook niet te wachten op een oorlog met Europa. Dat gaat niet gebeuren.
Maar de enige taal die hij verstaat is harde taal, en actie in plaats van eindeloze zachte woordjes, bezoekjes en communicatie. Poetin lacht zich rot.
Wat moet NL doen dan? Tegen wie moeten ze dreigende taal uitspreken?
Tegen Poetin/Rusland natuurlijk.
Poetin zit zelf ook niet te wachten op een oorlog met Europa. Dat gaat niet gebeuren.
Maar de enige taal die hij verstaat is harde taal, en actie in plaats van eindeloze zachte woordjes, bezoekjes en communicatie. Poetin lacht zich rot.