Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Summerdance schreef op 18 juli 2014 @ 16:52:

[...]

Maar dat kan je Poetin niet aanrekenen.

Hoezeer ik snap dat iedereen wil dat er snel wordt gehandeld, ik snap ook dat in het wilde weg harde woorden roepen niet zo veel zin heeft

Dat daar misschien meer mee kapot gemaakt wordt aan kansen op een gedegen onderzoek.

Hoe erg ook, de politiek IS gewoon niet zuiver

Niet alleen Nationaal niet, maar zeker ook Internationaal niet

En natuurlijk is dat niet goed te praten

Maar mensen die je nodig hebt, en linksom om rechtsom heb je Poetin toch nodig, tegen je in het harnas jagen door harde woorden heeft simpelweg geen zin.

Want Poetin denkt echt niet ineens..oehoeoeoeoe, Mark is boos, nou laat ik nu maar alles doen wat hij zegt.

Welk gedegen onderzoek? De ramp is al een dag oud en nog is er geen expert ter plaatse. de zwarte dozen zijn allang gevonden en als we die te zien krijgen is dat; a) omdat ze bekeken zijn en er niks opstaat dat iets bewijst (wat heel goed kan), of b) ze zijn gemanipuleerd. Anders zijn ze gewoon verdwenen.

Verder kan er van alles zijn gebeurd op de rampplek. Het is als de plaats-delict van een moord waar een heel voetbalelftal over heen gewalst is.

Bewijs zal komen van satelietdata van de Amerikanen die al hebben gezegd vandaag dat de seperatisten die raket hebben afgeschoten.
quote:Summerdance schreef op vrijdag 18 juli 2014 16:55 Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zeker niet Pro Poetin, verre van

Ik denk alleen dat ondanks alle ellende politiek politiek blijft

(1 van de redenen dat ik nooit de politiek in zal gaan, te veel gekonkel) +1
quote:Friezin71 schreef op vrijdag 18 juli 2014 16:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Sensy12 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">Sensy12 schreef op 18 juli 2014 @ 16:51</a>:</b>

Eens met re.set.

Actie dus en als Nederland een Amerika was geweest, dan had het meteen de leiding genomen omdat het grotendeels om háár burgers gaat. Dan is lijdzaam afwachten niet een houding die je verwacht van een land dat onschuldige burgers heeft verloren in een conflict waar het niets mee te maken heeft.</div></blockquote>Klopt. En dan start je een oorlog in Irak omdat Saddam Hoessein weapons of mass destruction heeft. Oh, en je start een oorlog in Afghanistan om Bin Laden uit zijn hol te roken. Inderdaad, Friezin!
quote:Friezin71 schreef op 18 juli 2014 @ 16:57:

[...]

Klopt. En dan start je een oorlog in Irak omdat Saddam Hoessein weapons of mass destruction heeft. Oh, en je start een oorlog in Afghanistan om Bin Laden uit zijn hol te roken.De oorlog in Afghanistan was volledig gerechtvaardigd. Ze hadden hem ook bijna te pakken ware het niet dat de Afghaanse hulptroepen corrupt waren.
quote:xklaproos schreef op 18 juli 2014 @ 16:57:

Ik vind het zo verschrikkelijk wat er is gebeurd, sinds gisteren aan de tv/laptop gekluisterd. Je leest zoveel mensen die een dierbare hebben verloren..

Lees net dit op twitter: http://www.vox.com/2014/7 ... ed-than-the-us/in/5677250

Laat wel zien hoe groot dit 'ongeluk' is voor ons kleine landje.Misschien heeft 'die irritante Meds' dan 600 bladzijden terug dan toch gelijk? Misschien is een topic waarin iedereen maar blept en kotst ( ik doel op niemand specifiek) wat ze voor de geest komt dan eigenlijik toch niet zo kies? Zou dit dan daadwerkelijk het eerste topic op het forum zijn waarin er wel door zomaar nabestaanden meegelezen wordt?

*info weggehaald geen zin om kwetsbaar te zijn*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Summerdance schreef op 18 juli 2014 @ 16:52:

[...]

Want Poetin denkt echt niet ineens..oehoeoeoeoe, Mark is boos, nou laat ik nu maar alles doen wat hij zegt.

Dat is precies wat ik bedoel.

Alleen zien we een andere oplossing.
quote:markovic schreef op 18 juli 2014 @ 16:59:

[...]

Welk gedegen onderzoek? De ramp is al een dag oud en nog is er geen expert ter plaatse. de zwarte dozen zijn allang gevonden en als we die te zien krijgen is dat; a)omdat ze bekeken zijn en er nism opstaat dat iets bewijst (wat heel goed kan), of b) ze zijn gemanipuleerd. Anders zijn ze gewoon verdwenen.

Verder kan er van alles zijn gebeurd op de rampplek. Het is als de plaats-delict van een moord waar een heel voetbalelftal over heen gewalst is.

Bewijs zal komen van satelietdata van de Amerikanen die al hebben gezegd vandaag dat de seperatisten die raket hebben afgeschoten.

Maar als ik zeg dat ik de honderduizend heb gewonnen, geloof je dat dan ook klakkeloos?

Mijn idee is: Als het echt onomstotelijk bewezen is, dan hadden we die beelden echt al wel op bijvoorbeeld CNN gezien

Ze zullen ongetwijfeld hun beelden hebben

Maar ook dat zal eerst onomstotelijk vast moeten liggen

En hoe graag we dat ook willen, dat doe je niet even in een half uurtje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Enn
quote:re.set schreef op 18 juli 2014 @ 17:03:

Alleen zien we een andere oplossing.

Sterker nog...

Ik zie helemaal geen oplossing helaas

Want ik vermoed zomaar dat wat er gedaan wordt, uiteindelijk net niet het goede blijkt te zijn.

Triest...maar waar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:NummerZoveel schreef op 18 juli 2014 @ 16:58:

[...]

Je hebt volledig gemist dat er oorlog in dat gebied is?

In tegendeel.

Je hebt kennelijk niet alles gelezen wat ik in dit topic schreef, geen probleem overigens.
quote:markovic schreef op 18 juli 2014 @ 17:01:

[...]

De oorlog in Afghanistan was volledig gerechtvaardigd. Ze hadden hem ook bijna te pakken ware het niet dat de Afghaanse hulptroepen corrupt waren.

Pardon? Onder welke steen heb jij geleefd?

Het westen is al vanaf de 19de eeuw bezig om democratie in Afghanistan te brengen omdat daar voor een hemels vermogen aan precious metals in de grond zitten. Dit verhaal is een heel stuk ouder dan de laatste oorlog hoor.

De excuses die ze hebben gemaakt om binnenvallen te rechtvaardigen, maakt nog niet dat ze ook terecht waren, met alle kwalijke gevolgen van dien, tot op de huidige dag van vandaag.
.
Wat vreselijk Enn. Mijn condoleances.
Ja Zas, en het zou wel zo kies zijn als je mij nu niet quote.

Dankjewel voor het weghalen van mijn quote.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Summerdance schreef op 18 juli 2014 @ 17:05:

[...]

Sterker nog...

Ik zie helemaal geen oplossing helaas

Als we het hebben over de mensen die over de oplossingen gaan, de uitvoerders, dan zie ik het ook niet gebeuren hoor.
quote:zas schreef op 18 juli 2014 @ 17:10:

[...]

Waarvan akteGetver!!!
Gecondoleerd Enn
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Waarvan akte

??

Enn
quote:Enn schreef op 18 juli 2014 @ 17:11:

quote:markovic schreef op 18 juli 2014 @ 16:52:

[...]

De VS hebben al gesteld dat de separatisten de raket hebben afgevuurd. Er zijn al voldoende aanwijzingen om dat te stellen. Dezelfde seperatisten die hun wapentuig uit Rusland krijgen, die niks zouden kunnen zonder steun van Rusland. Dus ja, Poetin is verantwoordelijk voor deze aanslag ook al heeft hij hem hoogstwaarschijnlijk niet gewild.

Hij heeft de zware wapens in de handen van die idioten in Oost-Oekraine geduwd en nu is dit gebeurd.

Er zou geeist moeten worden dat Rusland onmiddelijk en aantoonbaar stopt met het steunen van de rebellen op welke manier dan ook, anders worden de diplomatieke betrekkingen verbroken tussen de EU en de sancties per direct opgeschroefd tot utieindelijk een volledige economische boycot.

Zo'n boycot kan Rusland niet aan, dan stort de economie volledig in elkaar en komt het land in opstand. Zover kan Poetin het niet laten komen, maar dan moet hij wel echt geloven dat we daartoe bereid zijn. Daar zal hij nu niet van overtuigd zijn.

Verder kan nederland Art.5 van de NAVO aanroepen door te stellen dat er een aanslag is gepleegd op een NAVO-lidstaat.Pas op he. Weet je nog dat de Nederlandse regering peuken scheet toen een paar maanden geleden een Russische handelsboycot dreigde na dat incident met die diplomast die zijn kinderen op straat mishandelde? Rusland is machtig hoor, dat is toen wel gebleken.
quote:Enn schreef op 18 juli 2014 @ 17:11:

quote:Cateautje schreef op 18 juli 2014 @ 17:09:

[...]

Pardon? Onder welke steen heb jij geleefd?

Het westen is al vanaf de 19de eeuw bezig om democratie in Afghanistan te brengen omdat daar voor een hemels vermogen aan precious metals in de grond zitten. Dit verhaal is een heel stuk ouder dan de laatste oorlog hoor.

De excuses die ze hebben gemaakt om binnenvallen te rechtvaardigen, maakt nog niet dat ze ook terecht waren, met alle kwalijke gevolgen van dien, tot op de huidige dag van vandaag.

Ze zijn in eerste instantie binnen gevallen om de daders van 9-11 op te pakken. De Taliban weigerde die nl. uit te leveren.

Volkomen terecht en goedgekeurd door de VN.

Helemaal niet voor de "precious metals". Misschien je aluhoedje afzetten???
quote:mienbillekesjeuken schreef op 18 juli 2014 @ 17:16:

[...]

Pas op he. Weet je nog dat de Nederlandse regering peuken scheet toen een paar maanden geleden een Russische handelsboycot dreigde na dat incident met die diplomast die zijn kinderen op straat mishandelde? Rusland is machtig hoor, dat is toen wel gebleken.Offff dat ging om 2-3 kinderen. Dit gaat om honderden doden en een oorlogsgebied.

.

Dankjewel voor dit fatsoen.

Vanaf nu forum ik volledig om je heen.

Fijne tijd verder.
quote:Enn schreef op 18 juli 2014 @ 17:17:

[...]

Ik hoor je wel, hoor. Snapte (en snap) alleen je punt niet. Verschrikkelijk natuurlijk dat je persoonlijk geraakt bent, maar dan nog begrijp ik echt niet waar je heen wilt met je reactie.

Het was niet mijn bedoeling iemand te kwetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven