Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Terroristische aanslag.

Nederland was toch ook doelwit van terroristen?

We stonden op de lijst.
Dubbel
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Emma95 schreef op 18 juli 2014 @ 19:42:

Respectloos is het ook van rtl om huilende kennissen van het Volendamse paar recht in hun gezicht te filmen.

Allemaal sensatie.Ik zie de nieuwswaarde ook niet echt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
En dan nu ook nog onderzoekers tegenwerken. Die separatisten zijn echt oliedom, de hele wereld kotst ze nu uit, die kunnen verdere sympathie voor hun zaak nu echt wel schudden. Wat een maflanders..
Is er al een namenlijst?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:gedanst schreef op 18 juli 2014 @ 19:57:

Terroristische aanslag.

Nederland was toch ook doelwit van terroristen?

We stonden op de lijst.Lees je dit ergens of denk je dat?
Ik hoop echt dat het onderzoek snel overgenomen kan worden..
quote:Cateautje schreef op 18 juli 2014 @ 19:21:

[...]

Doodzwijgen!Ah, ok, ik begreep er niets van.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Cateautje schreef op 18 juli 2014 @ 19:21:

[...]

Doodzwijgen!Ja...
quote:calvijn1 schreef op 18 juli 2014 @ 20:08:

Is er al een namenlijst?Ja.
God die mensen in Kiev ook
.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2014 @ 19:08:

[...]

Dat had je ook morgen kunnen doen als de definitieve lijst bekend wordt gemaakt.Andere mensen jouw normen en waarden op willen leggen vind ik respectloos. Iedereen mag binnen de grenzen van de wet voor zichzelf bepalen wat hij respectvol vindt. Daar kun je namelijk heel goed over van mening verschillen.
Timmermans en een forensisch team zijn inmiddels in Kiev.
quote:Emma95 schreef op 18 juli 2014 @ 20:33:

Timmermans en een forensisch team zijn inmiddels in Kiev.Ik hoop dat ze erbij kunnen.
quote:Star schreef op 18 juli 2014 @ 20:09:

[...]

Lees je dit ergens of denk je dat?Dat zijn mijn gedachten.
quote:Cateautje schreef op 18 juli 2014 @ 18:54:

Sterrenkok Francois Geurds en TV-kok Herman den Blijker (hier op archief) slaan de handen ineen om Kevin, de zoon van de omgekomen restauranteigenaren Jenny en Popo van Asian Glories, te helpen. De mannen gaan Kevin met raad en daad bijstaan ''We gaan 'm steunen in alles. We moeten Kevin een toekomst geven''Wat een ontzettend lief gebaar !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Voor mij helaas ook bekenden, 7, waarvan 2 vrij persoonlijk. Heftig nieuws wat dichtbij komt...
Op cnn (nu) zeggen ze dat er 192 nederlanders zaten bij de overledenen, maar de nederlandse pers gaat uit van 189?

Ik vind het echt heel aangrijpend, en wens iedereen nogmaals veel sterkte.
Vreselijk, woorden schieten tekort...

Ik ben er misselijk van!

Wens iedereen die er direct of indirect mee te maken heeft en mensen verloren heeft, heel veel kracht en sterkte!! Ik leef mee.
Waarschijnlijk is er een oude bekende van me onder de slachtoffers.
verba volant, scripta manent.
Wat toch veel bekenden hier......
Nederlandse pers heb ik tot nu toe alleen nog over 189 horen spreken
Graag wil ik iedereen die betrokken is bij de slachtoffers ongelooflijk veel sterkte wensen!

En toch ook degenen die geen bekenden hebben hier; dit gebeuren raakt 'ons' gewoon in onze ziel. Zoveel onschuldige slachtoffers! Gezinnen die in 1 klap weggevaagd zijn. Het politieke spel erbij. Het is om te huilen.

Hopelijk kan het onderling gekissebis over al dan niet correct reageren stoppen; waar hebben we het over? Deze ramp gaat zoveel verder....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven