waargebeurde/vreemde verhalen

12-10-2015 18:57 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onderstaande las ik net. Stel je voor dat je flauw valt bij de bushalte.....



De Telegraaf

2 uur geleden



Man komt bij vlak voor autopsie



Een man die in een Indiaas ziekenhuis dood was verklaard, is bijgekomen vlak voordat een arts aan zijn autopsie wou beginnen.



De man was bewusteloos gevonden bij een bushalte en naar het ziekenhuis gebracht, waar een arts zijn pols voelde en hem doodverklaarde. Hoewel hij normaliter een paar uur had moeten wachten voordat hij aan de autopsie begon, gaf hij nu opdracht het slachtoffer al klaar te maken, meldt de zender NDTV maandag.



Broeders die de man naar de autopsiezaal moesten brengen, schrokken behoorlijk toen ze hem nog zagen ademen. Daarop ontstond zo'n commotie dat de man bijkwam.



De verantwoordelijk arts vernietigde direct alle papieren waarop de man dood was verklaard. De politie begint een onderzoek wegens nalatigheid.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:slwhisper schreef op 01 november 2015 @ 14:14:

[...]





Waarom de tijd nemen een foto maken? Als je dit ziet?

Schokkende foto's inderdaad...Ik had echt niet door dat dit de bewuste hond was, dacht een random foto van een zwerfhond. Tot ik net iets beter keer...
Alle reacties Link kopieren
Agossie, wat vreselijk. Gelukkig maakt de baby het goed.

Of nouja, "goed". Zonder ouders, zonder iemand.
Alle reacties Link kopieren




wel.nl

Jeannette Kras

5 uur geleden



Moeder overlijdt na het drinken van acht liter cola per dag



Victoria Lane dronk dagelijks acht liter cola light. Daarnaast slikte ze antidepressiva. Volgens de lijkschouwer is die combinatie haar fataal geworden. De 38-jarige Britse dronk de cola, omdat ze zo’n droge mond kreeg van de medicijnen.



Sinds ze op haar zestiende een auto-ongeluk kreeg, kampte Lane volgens haar familie met psychische problemen. Naast cola dronk ze naar verluidt ook nog regelmatig een liter wodka per dag. De lijkschouwer benadrukt echter dat ze niet aan alcoholmisbruik is overleden, maar door de gevaarlijke combinatie van het antidepressivum fluoxetine en grote hoeveelheden cafeïne.



[foto:© wel.nl Moeder overlijdt na het drinken van acht liter cola per dag]



Haar zoon Reece was degene die haar vond. Op een avond in april trof hij zijn moeder slapend in bed aan. De volgende ochtend zag hij dat ze nog in precies dezelfde houding lag en kreeg hij haar niet wakker. Hij belde het alarmnummer, maar alle hulp kwam te laat. ”Als mijn moeder zwaar aan het drinken was, werkte ze met gemak vier flessen Pepsi Max van twee liter weg en een liter wodka,” verklaart hij.



De moeder van Lane legt uit: ”Een bijwerking van de medicijnen was dat ze er een droge mond van kreeg en ze dronk dan graag Pepsi Max. Ik vroeg haar nog of ze zo niet te veel cafeïne binnen kreeg, maar zelf zei ze dat het geen probleem was.”
LOEP ME MAAR aub.
Ik las net dat afgelopen weekend een vliegtuig van British Airways rechts omkeerd maakte omdat er iemand zo dramatisch had gekakt dat het vliegtuig onbruikbaar werd verklaard.
Alle reacties Link kopieren
Een man was overleden. Toen de dragers hem in zijn kist de aula indroegen botsten ze per ongeluk tegen een muur. Door de schok kwam de man weer tot leven. 10 jaar later overleed hij (weer). Toen de dragers hem de aula indroegen was het eerste wat de weduwe zei..................kijk uit voor die muur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 07 november 2015 @ 00:29:

Een man was overleden. Toen de dragers hem in zijn kist de aula indroegen botsten ze per ongeluk tegen een muur. Door de schok kwam de man weer tot leven. 10 jaar later overleed hij (weer). Toen de dragers hem de aula indroegen was het eerste wat de weduwe zei..................kijk uit voor die muur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 05 november 2015 @ 19:32:

Ik las net dat afgelopen weekend een vliegtuig van British Airways rechts omkeerd maakte omdat er iemand zo dramatisch had gekakt dat het vliegtuig onbruikbaar werd verklaard.
quote:the-dowager schreef op 13 oktober 2015 @ 11:51:

[...]





Nouhou, dat kan dus gewoon! Sterker nog, sommigen worden er nog best oud mee ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_the_Headless_Chicken Hoe weet jij dit? Dank je voor het delen
Alle reacties Link kopieren
Sp!ts



Jager neergeschoten door eigen hond



24 november 2015 om 14:49 door R. Visser



Een jager in Frankrijk werd gisteren opeens zelf aangeschoten wild. De Fransman werd namelijk neergeschoten door zijn eigen hond, zo meldt The Local.



De 61-jarige man schoot gisteren in Frans-Baskenland een snip en zette vervolgens zijn geweer even tegen een boom om het vogeltje te pakken. Door zijn overenthousiaste hond viel het wapen echter, waarna het afging. Hierbij werd de jager in zijn rug geraakt.



De aangeschoten man kon op eigen kracht een nabijgelegen dorp bereiken en is inmiddels behandeld aan zijn verwondingen. Het jachtseizoen in Frankrijk loopt nog tot februari.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren




13 januari 2011 om 14:04 door Spits Redactie



Vos schiet jager neer



Tijdens een partijtje jagen in Wit-Rusland is een vos er in geslaagd de jager neer te schieten. De vos was al neergeschoten door de jager, maar nam wraak met een onverwachte beweging van zijn pootje. Daardoor ging het geweer af. De ongelukkige jager werd geraakt in het been.



De 40-jarige jager had het dier neergeschoten. Hij liep naar de vos toe en wilde het beest met de kolf van zijn geweer uit zijn lijden verlossen. Toen de jager bukte om dit te doen, trapte de vos in een reflex tegen de trekker van het geweer aan.



De jager moest naar het ziekenhuis worden gebracht met een verwonding aan zijn bovenbeen. En de vos? Die is lichtgewond het bos weer in verdwenen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
wel.nl

Jeannette Kras

1 uur geleden





Vrouw gaat naar eigen begrafenis, tot grote schrik van haar man, die haar liet vermoorden



[foto:© wel.nl Vrouw gaat naar eigen begrafenis, tot grote schrik van haar man, die haar liet vermoorden]



Noela Rukundo zat in haar auto in het Australische Melbourne te wachten tot de laatste bezoekers van een begrafenis vertrokken waren, háár begrafenis. Eindelijk zag ze de man naar wie ze op zoek was. Ze stapte uit en haar echtgenoot sloeg verschrikt zijn handen voor zijn gezicht.



Huurmoordenaars



“Mankeer ik iets aan mijn ogen, zie ik een geest,” riep hij uit. “Verrassing, ik leef nog,” antwoordde ze. De man, die Balenga Kalala heet, keek verre van blij. Vijf dagen daarvoor had hij huurmoordenaars de opdracht gegeven om zijn vrouw te vermoorden.



Die bleken echter ook zo hun principes te hebben. Ze ontvoerden haar, maar lieten haar in leven. “We willen dat je teruggaat om andere domme vrouwen zoals jij te vertellen wat er is gebeurd,” zeiden ze nog. Haar man vertelden ze dat ze de moord wél hadden uitgevoerd.



Auto-ongeluk



Ondertussen zei Kalala, die elf jaar eerder uit Congo vluchtte, tegen iedereen in haar omgeving dat zijn vrouw was omgekomen bij een tragisch auto-ongeluk. Pas in de rechtbank gaf hij toe dat hij haar inderdaad wilde vermoorden. Eind vorig jaar werd hij veroordeeld tot 9 jaar cel.



Waarschijnlijk was de man jaloers, omdat hij dacht dat zijn vrouw er met een ander vandoor zou gaan, hetgeen Noela nadrukkelijk ontkent. “Ik wist dat hij gewelddadig was, maar ik had nooit gedacht dat hij me zou vermoorden,” zegt ze nog steeds verbijsterd. Ze is dolblij dat ze aan de dood is ontsnapt en voor haar kinderen kan zorgen.
LOEP ME MAAR aub.
huurmoordenaars met principes, waar vind je ze nog...ze heeft echt veel geluk gehad..
""They ask me, 'What did you do to this man? Why has this man asked us to kill you?' And then I tell them, 'Which man? Because I don't have any problem with anybody.' They say, 'Your husband!' I say, 'My husband can't kill me, you are lying!' And then they slap me.

"After that the boss says, 'You are very stupid, you are fool. Let me call who has paid us to kill you.'"

The gang's leader made the call.

"We already have her," he triumphantly told his paymaster.

The phone was put on loudspeaker for Noela to hear the reply.

Her husband's voice said: "Kill her."

Just hours earlier, the same voice had consoled her over the death of her stepmother and urged her to take fresh air outside the hotel. Now her husband Balenga Kalala had condemned her to death.

"I heard his voice. I heard him. I felt like my head was going to blow up.

"Then they described for him where they were going to chuck the body."

At that, Noela says she passed out"

On 11 December last year, in court in Melbourne, after pleading guilty to incitement to murder, Kalala was sentenced to nine years in prison.

"His voice always comes in the night - 'Kill her, kill her,'" says Noela of the nightmares that now plague her. "Every night, I see what was happening in those two days with the kidnappers."



Jeetje wat een gebeurtenis...
Alle reacties Link kopieren
HAAKSBERGEN - Wie laat nou zijn auto onafgesloten in het bos achter, op een plek waar geen auto's mogen komen? En dat terwijl die wagen vol spullen ligt. En waarom heeft iemand met rode lippenstift het woord 'Help' op de binnenkant van de bijrijdersruit geschreven?

Die vragen kwamen afgelopen zaterdag rond het middaguur op bij een Haaksbergse die een wandeling met haar kinderen en de hond maakte op de Waarveldweg bij het Buurserzand. Ze treft op het bospad een verlaten Volvo-stationcar uit 2003 aan. Hij is vastgelopen in de modder. Aan de binnenspiegel hangt een kettinkje met een kruisje, dat haar doet denken aan het sieraad dat veel wordt gedragen door Syrisch-orthodoxe gelovigen. "Maar die wonen bijna niet in Haaksbergen."



'Eerst belangrijkere zaken'

Achter in de auto drie oranje jerrycans en verder een volle sleutelbos met een tijgerknuffeltje eraan en persoonlijke papieren. 'Is er misschien iemand in nood', flitst het door haar heen. Ze raakt niets aan, maar belt meteen 112 en legt de situatie uit. Het antwoord van de alarmdienst vindt ze tamelijk laconiek. "Er zit dus niemand in de auto? Dan gaan we eerst belangrijkere zaken doen. Mocht er vandaag een auto vrij zijn, dan rijden we langs." Een half uur later belt ze ook met de politie. "Ze zouden iemand laten kijken."



Diepe sporen

Omdat ze er toch niet helemaal gerust op is, belt ze nogmaals om te vragen of er inderdaad al iemand is wezen kijken. "Er waren agenten ter plaatse geweest, maar meer konden ze niet vertellen." Zondagmiddag was de auto verdwenen. Gezien de diepe sporen, lijkt het erop dat een tractor de wagen heeft weggesleept.



Een woordvoerder van de politie wilde zondagavond geen nadere toelichting op de zaak geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 07 november 2015 @ 20:26:

[...]





Hoe weet jij dit? Dank je voor het delen Ik heb 'm gezien! Opgezet weliswaar, maar dat was de beroemde Mike.
"Boring conversation anyway"
quote:BriannaF schreef op 15 februari 2016 @ 19:13:

[...]





Ik heb 'm gezien! Opgezet weliswaar, maar dat was de beroemde Mike.Oh vandaar!
Alle reacties Link kopieren
RTL nieuws

16 februari 2016 15:41

Briefjes van 50 euro dwarrelden uit boom; raadsel nu opgelost



Archieffoto. Uit de boom in Mirow vielen briefjes van 50 euro. © iStock



Zeven maanden lang hield hij de gemoederen bezig in het Duitse Mirow: een boom waar met enige regelmaat briefjes van 50 euro uit vielen. Maar na serieus onderzoek is nu bekend hoe dat kon gebeuren.



Helaas voor mensen met een wilde fantasie: het verhaal is een stuk minder spannend dan het lijkt. De eigenaar van het stuk grond waar de boom op staat, lag in scheiding en wilde voorkomen dat een deel van zijn 200.000 euro in handen van zijn toekomstige ex zou vallen. Daarom had hij een koker met het geld in de boom verstopt. Alleen was die koker niet goed afgesloten, waardoor er soms geld naar beneden viel.



Eindelijk weer rust

De Duitse krant Nordkurier schrijft dat justitie het geld aan de eigenaar heeft teruggegeven. De burgemeester van Mirow is erg blij dat het raadsel is opgelost. "Het speculeren is nu van tafel en de rust begint weer terug te keren." Al moet hij ook erkennen dat de internationale aandacht voor de boom zijn gemeente veel goede publiciteit heeft opgeleverd.









De Telegraaf

di 16 feb 2016, 15:52

Bron Duitse 'geldregen' gevonden

MIROW -



Het raadsel van de bankbiljettenboom in het Duitse Mirow is na zeven maanden eindelijk ontrafeld. De campingbaas op wiens terrein de boom staat is de eigenaar van het geld dat op gezette tijden neerdwarrelde.



De campingeigenaar had het geld, 200.000 euro in totaal, in een plastic buis gestopt en hoog in de boom voor zijn vrouw verborgen. Bankjes van vijftig euro raakten deze zomer echter los uit de buis en vormden zo nu en dan een weldadig regenbuitje. Justitie heeft het in beslag genomen geld aan hem teruggegeven.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Elisa staat in een lift, een lift die niet dicht gaat. Al gauw begint ze rare dingen te doen. Snel naar buiten kijken, in een hoek staan, op knoppen drukken. Uiteindelijk loopt ze naar buiten en begint daar op een heel bizarre manier met haar armen te bewegen. Daarna loopt ze het beeld uit. De liftdeuren openen en sluiten zich nu enkele keren...



http://motherboard.vice.c ... mpje-op-het-internet-ooit
Nou Sofie, ik durf niet te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Het filmpje is niet zo eng, haar gedrag is alleen ietwat vreemd. In de comments bij youtube wordt gezegd dat ze een bipolaire stoornis had en dat uit het toxicologie rapport bleek dat ze die dag haar "mood stabilizer" niet had ingenomen maar wel een anti depressiva. Dat schijnt een bekende trigger te zijn voor een manische episode.



Maar het is wel nog steeds een vreemd verhaal hoe ze in die watertank is gekomen
Alle reacties Link kopieren
wel.nl

Désirée du Roy

3 uur geleden





Man trouwt met een ander, terwijl zijn vriendin ligt te bevallen



Veel erger kun je niet worden bedrogen: een man trouwde met een ander terwijl zijn vriendin lag te bevallen. De Britse Heather McGillion kan nog steeds niet geloven dat het echt is gebeurd.



Zwanger



De 24-jarige Heather en de Dominicaanse Adonis Rodriguez ontmoetten elkaar toen ze allebei als entertainer voor toeristen werkte in een hotel in de Dominicaanse Republiek. Ze waren al ruim een jaar bij elkaar en hadden grote plannen voor de toekomst. Toen Heather zwanger werd besloot ze tijdelijk naar Engeland terug te gaan voor de bevalling. Adonis kon geen visum krijgen dus bleef achter om de komst van de baby voor te bereiden, althans dat dacht Heather.



Trouwfoto



© wel.nl Man trouwt met een ander, terwijl zijn vriendin ligt te bevallen



Ze kreeg de schrik van haar leven toen ze na de bevalling een bericht van een vriend op Facebook opende met een foto waarop te zien was hoe Adonis trouwde met een toerist. “Hij had zijn armen om een vrouw heen geslagen die een trouwjurk droeg. Het sloeg nergens op en hoe langer ik erover nadacht hoe absurder het werd. We waren maar een paar weken uit elkaar. Zo snel kon hij niet iemand anders vinden,” vertelt ze.



Duitse toerist



Dat bleek ook niet te hoeven. Toen de jonge moeder nog eens goed keek, zag ze dat de vrouw in zijn armen de Duitse Julia was. “Ze was een toerist met wie Adonis vrienden was geworden op Facebook. Ze stuurden berichten naar elkaar. Niets seksueels, maar toch voelde ik me ongemakkelijk. Adonis verzekerde me echter dat er niets aan de hand was.”



Visum



Toen Heather hem confronteerde met de foto gaf hij het onmiddellijk toe, maar hij zei dat hij het deed om een visum voor Europa te bemachtigen. Helaas bleek dat niet waar. Hij ontmoette de Duitse al lange tijd in het geheim en het tweetal had het huwelijk bewust gepland op het moment dat zij in Engeland was. “Ik kan het nog steeds niet geloven. Adonis zei keer op keer dat hij voor altijd samen wilde blijven,” aldus de Britse.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 12 oktober 2015 @ 20:13:

Onthoofde kip gaat ervandoor.



Afgelopen vrijdag is een kip van een Friese boer zonder kop ontsnapt na een slachtpartij. Na een speurtocht van bijna 2 dagen is de arme kip dood gevonden in een weiland. Deze is waarschijnlijk overleden aan uitdroging. Hoelang de kip zonder kop heeft rondgelopen wordt Door de politie onderzocht.



Wie gelooft deze kul verhalen? Ik heb wel vaker gelezen dat een kip zonder kop, nog even doorloopt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Een tweeling met twee verschillende vaders. Zoiets had ik nog nooit gehoord.



wel.nl

Ans Vink

5 uur geleden





Moeder bekent slippertje: tweeling heeft twee verschillende vaders



© wel.nl Moeder bekent slippertje: tweeling heeft twee verschillende vaders



In Vietnam is een tweeling ontdekt met twee verschillende vaders. Dat hebben DNA-tests uitgewezen. De intussen twee jaar oude meisjes zien er volgens een bericht in de krant Vietnam News zo verschillend uit dat familieleden de vader overtuigden om een DNA-test uit te voeren.De een is heeft dik krullend haar, en het andere meisje niet. Het bleek te kloppen dat de vader maar voor de helft de vader was.



Tweelingen met twee biologische vaders zijn erg zelden. Het verschijnsel treedt op wanneer een vrouw gelijktijdig twee rijpe eicellen produceert en in een korte tijdspanne met twee verschillende mannen slaapt. De moeder zou het slippertje inmiddels al hebben toegegeven.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Sharona: “Ik ben gewoon te knap om te werken”

Read more at http://nieuwspaal.nl/shar ... rken/#ii7GEA0Gg2UlFfTZ.99



http://nieuwspaal.nl/shar ... on-te-knap-om-te-werken/#



Deze moeten jullie even lezen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:Sofie88n schreef op 27 februari 2016 @ 21:55:

Elisa staat in een lift, een lift die niet dicht gaat. Al gauw begint ze rare dingen te doen. Snel naar buiten kijken, in een hoek staan, op knoppen drukken. Uiteindelijk loopt ze naar buiten en begint daar op een heel bizarre manier met haar armen te bewegen. Daarna loopt ze het beeld uit. De liftdeuren openen en sluiten zich nu enkele keren...



http://motherboard.vice.c ... mpje-op-het-internet-ooit





Dat vinden jullie eng?

Waarom?



Had hier een hele lap tekst getypt. Maar ik denk dat ik ergens iets mis...
anoniem_271099 wijzigde dit bericht op 05-03-2016 17:42
Reden: Lezen suus, lezen...
% gewijzigd
Scherven brengen geluk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven