Waarom is dit gebeurd met Tommy?

09-06-2020 23:22 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp hier helemaal niks van, waarom is dit gebeurd met Tommy?
Die arme hond heeft een trauma voor het leven en zijn baasjes ook, dit moet echt zwaar bestraft worden! Hoe is het mogelijk?

Teken hier de petitie! Al meer als 41.000 handtekeningen. https://www.petities.com/ontslag_politi ... e=fb_share

Filmpje bekijken op eigen risico, het filmpje speelt pas af zodra je hierop klikt, je zal eerst informatie lezen over wat er gebeurd is. Ik hoop dat iedereen die dit leest de petitie tekent, dit mag echt niet meer gebeuren!

Aanvullende informatie https://www.ad.nl/binnenland/br-hond-to ... google.nl/
knopper wijzigde dit bericht op 14-06-2020 20:31
28.99% gewijzigd
Sjulia schreef:
27-06-2020 10:27
Je kan dus geen aangifte doen tegen een agent betreft dit soort zaken, want dat moet eerst onderzocht worden. Ondanks bewijs (video) Dat is toch fout? Werkt dat altijd zo? Als ik door een agent verkracht wordt, komt er dan ook eerst een onderzoek?

Daar zijn wel aparte afdelingen voor hoor. Hier zie je hoe het werkt:

https://www.politie.nl/binaries/content ... zoeken.pdf


Dit zal al vrij snel naar stap 3 gaan denk ik (strafrechtelijk onderzoek), want er is een redelijk vermoeden van een strafbaar feit. Dan moeten ze dat melden bij de OvJ en die gaat zich ermee bemoeien.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de link! Het kan me niet snel genoeg gaan. Ik hoop ook gevangenisstraf. En ik hoop ook dat die agenten momenteel super gestrest zijn. Echt doodongelukkig en vol zorgen. Ik zag net een foto van Tommy nu. Ernstige littekens :-( Benieuwd hoe hij zich nu gedraagt. Ik heb zelf een hond die ernstig mishandeld is, die heeft ook echt PTSS. Als een vreemde haar probeert te aaien begint ze al te gillen. :-(
RikM schreef:
27-06-2020 10:24
Ja, dat schreef ik eerder ook al. Maar jij zegt hierboven dat er geen sprake is van een strafbaar feit, omdat de politie geweld mag gebruiken. Dat is niet waar, ze mogen alleen gepast geweld gebruiken.
Ja maar het ging om de aangifte.
Sjulia schreef:
26-06-2020 19:57
Maar hoe kan het dat tijdens zo’n intern onderzoek, die agenten niet op non actief worden gezet? Daar snap ik niks van. Er zijn zelfs beelden van wat er gebeurd is. Het onderzoek lijkt me trouwens erg makkelijk en overbodig: je kijkt de video, je herkent de daders, onderzoek afgerond; schuldig.
Die leiding is blij met zijn onbetrouwbare teamleden, een andere conclusie valt daar toch niet aan te verbinden?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
26-06-2020 20:20
Ja dat denk ik ook. Maar dat is ook zoiets; ik zou echt niet meer samen willen werken met de mensen die heel verantwoordelijk voor zijn. Of ze in dienst hebben. In ieder geval lijkt me sowieso dat wanneer er een intern onderzoek gestart wordt, de agenten tijdens dat onderzoek altijd op non actief horen te staan. Echt belachelijk.
Inderdaad belachelijk dit. Ik snap ook echt niet dat dit zo werkt, ze hebben bewijs dat die agent voor geen meter spoort, wat hebben ze nog meer nodig? Daarbij hebben ze bewijs dat de toekijkende agenten niet ingrijpen wanneer dit nodig is dus ook dit lijkt mij reden genoeg om al deze agenten voor nu op non actief te zetten. Daarna ontslaan en vervolgen!!
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
27-06-2020 10:50
Dank voor de link! Het kan me niet snel genoeg gaan. Ik hoop ook gevangenisstraf. En ik hoop ook dat die agenten momenteel super gestrest zijn. Echt doodongelukkig en vol zorgen. Ik zag net een foto van Tommy nu. Ernstige littekens :-( Benieuwd hoe hij zich nu gedraagt. Ik heb zelf een hond die ernstig mishandeld is, die heeft ook echt PTSS. Als een vreemde haar probeert te aaien begint ze al te gillen. :-(
:'(
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
O_O
knopper schreef:
26-06-2020 19:19
Update vanuit de baasjes

📞Eindelijk daar was dan het telefoontje 📞

Onze advocaat is net gebeld en de DSI wil zo snel mogelijk in gesprek met ons 💪🏻 ook willen ze graag van deze toestanden af. Dat begrijpen wij natuurlijk, maar het was allemaal niet nodig geweest als onze Tommy nog gewoon gezond was, met oog, tanden en zonder trauma. Wij strijden door tot er gerechtigheid komt.

Dus beste DSI dat gesprek wilden wij 5 maanden geleden al maar goed. Wij gaan ons voorbereiden en zijn er klaar voor 👊

TO BE CONTINUED ❤️


‘Ze willen graag van deze toestanden af’ pardon????
Fijn dat er eindelijk actie is vanuit de politie, maar die zin “ze willen graag van deze toestanden af” zou mij ook in het verkeerde keelgat schieten.
Toestanden ??!!! Damn!! O_O
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
27-06-2020 08:31
Waarom hebben die baasjes niet meteen aangifte gedaan, in plaats van eerst vier maanden te wachten? Het lijkt nu of ze meeliften op de algehele verontwaardiging over de moord op George Floyd. Als Tommy mijn hond geweest zou zijn zou ik meteen in februari al in actie zijn gekomen, niet pas in juni.
Ik had ze denk ik vermoord als het om mijn hond was gegaan. Kom niet aan wat van mij is.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
30-06-2020 20:10
Ik had ze denk ik vermoord als het om mijn hond was gegaan. Kom niet aan wat van mij is.
Ik heb dezelfde agressie gevoelens. Ze lopen nog op straat in uniform. Ongelofelijk.
Sjulia schreef:
01-07-2020 11:15
Ik heb dezelfde agressie gevoelens. Ze lopen nog op straat in uniform. Ongelofelijk.
De politie heeft al wel een bericht naar buiten gegooid dat ze afstand doen van de trainers die politiehonden trainen en mishandelen.
iones schreef:
30-06-2020 20:10
Ik had ze denk ik vermoord als het om mijn hond was gegaan. Kom niet aan wat van mij is.
Ik ook! :@ :swear:
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
01-07-2020 11:15
Ik heb dezelfde agressie gevoelens. Ze lopen nog op straat in uniform. Ongelofelijk.
Ik moet ze niet tegen komen. TUIG!
Alle reacties Link kopieren
Update vanuit de baasjes

📢 📢 NOG 3000 HANDTEKENINGEN 📢📢

DELEN 🥰DELEN 🥰DELEN🥰DELEN🥰DELEN🥰

Eindelijk is dan ook het gesprek met de politie en de DSI bevestigd 💪🏻

✔️9 juli om 10 uur is het zover en we hopen echt op antwoorden.

Waarom Tommy 😢
waarom moest hij zoveel pijn hebben 😢
waarom rukte jullie zo massaal uit om niks 😢

En zo hebben we nog zoveel vragen 💪🏻

Iedereen alvast bedankt weer voor het massaal delen en alle lieve steun berichtjes, cadeautjes en hulp. Dit helpt enorm, we staan er gelukkig niet alleen voor ❤️

https://www.petities.com/ontslag_politi ... e=whatsapp

https://www.doneeractie.nl/justice-for-tommy/-44146

https://youtu.be/1newV2jKW5w
Alle reacties Link kopieren
Ben heel benieuwd wat er uit het gesprek gaat komen.... Heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in aangezien deze beesten nog steeds aan het werk zijn maar hopelijk word het tegendeel bewezen.
knopper schreef:
02-07-2020 13:03
waarom rukte jullie zo massaal uit om niks 😢

Waarom ze massaal uitrukten is wel bekend toch? Die ex-vriend staat bekend als vuurwapengevaarlijk.
Laten we nou niet doen alsof die mensen allemaal lieverdjes zijn. Zo'n arrestatieteam komt echt niet voor niks in actie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er ook vanuit dat ze wraak hebben willen nemen via de hond. Als het echte psychopaat motto; pijnig het gene waar ze van houden.
Alle reacties Link kopieren
Lees dit nu pas, word er misselijk van :(
Wat een tuig!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-07-2020 11:24
De politie heeft al wel een bericht naar buiten gegooid dat ze afstand doen van de trainers die politiehonden trainen en mishandelen.
De hondentrainers zijn mensen die niet in dienst zijn van de politie maar mensen die dit voor hun hobby doen.

Politiemensen zullen altijd achter mensen binnen hun eigen organisatie blijven staan zoals we nu zien .

Als een agent een verkeersboete krijgt wordt die 9 van de 10 keer ook gewoon vernietigd .

Toch horen mensen die het normaal vinden om een hond zo te mishandelen niet thuis bij de politie . Dat er geen actie wordt ondernomen tegen deze mensen betekent alleen maar dat het heel slecht gesteld is met de normen en de waarden van veel meer politieagenten dan de mensen die bij de mishandeling van deze hond betrokken zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
Nog 3000 handtekeningen. Ik hoop dat dat haalbaar is. Veel mensen geven niet om dieren, die geven alleen om zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-07-2020 13:32
Waarom ze massaal uitrukten is wel bekend toch? Die ex-vriend staat bekend als vuurwapengevaarlijk.
Laten we nou niet doen alsof die mensen allemaal lieverdjes zijn. Zo'n arrestatieteam komt echt niet voor niks in actie.
Het bleek achteraf om een valse melding te gaan had ik begrepen dus achteraf is er voor niets zo’n arrestatieteam ter plekke geweest, zonder die melding was dit nooit met Tommy gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
knopper schreef:
02-07-2020 23:16
Het bleek achteraf om een valse melding te gaan had ik begrepen dus achteraf is er voor niets zo’n arrestatieteam ter plekke geweest, zonder die melding was dit nooit met Tommy gebeurd.
Maar dat weet je op het moment zelf niet dat het een valse melding is. Het gaat niet om die melding. Die stalkende ex is een apart probleem.

Het gaat erom dat er een totaal gestoord figuur in zo’n arrestatieteam zit die in de naam der wet ook nog eens gewapend mag rondlopen en dit soort ‘acties’ volkomen normaal vindt. En zich ook verzekerd weet van discretie van zijn matties. Niet onterecht want de rest van het ‘team’ stond erbij en keek ernaar.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
02-07-2020 16:49
De hondentrainers zijn mensen die niet in dienst zijn van de politie maar mensen die dit voor hun hobby doen.

Politiemensen zullen altijd achter mensen binnen hun eigen organisatie blijven staan zoals we nu zien .

Als een agent een verkeersboete krijgt wordt die 9 van de 10 keer ook gewoon vernietigd .

Toch horen mensen die het normaal vinden om een hond zo te mishandelen niet thuis bij de politie . Dat er geen actie wordt ondernomen tegen deze mensen betekent alleen maar dat het heel slecht gesteld is met de normen en de waarden van veel meer politieagenten dan de mensen die bij de mishandeling van deze hond betrokken zijn geweest
Mensen die dit normaal vinden horen niet alleen niet bij de politie thuis, maar überhaupt niet in de maatschappij. Stel doodenge achterlijke psychopaten.
Positivevibes schreef:
03-07-2020 00:31
Mensen die dit normaal vinden horen niet alleen niet bij de politie thuis, maar überhaupt niet in de maatschappij. Stel doodenge achterlijke psychopaten.
Dit scheelt weer pennen.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
03-07-2020 00:31
Mensen die dit normaal vinden horen niet alleen niet bij de politie thuis, maar überhaupt niet in de maatschappij. Stel doodenge achterlijke psychopaten.
Ik kan er ook werkelijk met mijn pet niet bij dat dit allemaal maar gewoon kan in Nederland. En mensen altijd maar roeptoeteren dat het zo goed gesteld is met dierenwelzijn in Nederland!

Right....
Alle reacties Link kopieren
Vandaag had ik een gezellige dag met een grote groep hondentrainers. Iedereen en zijn moeder heeft getekend. Hoop dat iedereen die hier mee leest blijft tekenen, wie het nog niet gedaan had. https://www.petities.com/ontslag_politi ... eling_tomm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven