Waarom is dit gebeurd met Tommy?

09-06-2020 23:22 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp hier helemaal niks van, waarom is dit gebeurd met Tommy?
Die arme hond heeft een trauma voor het leven en zijn baasjes ook, dit moet echt zwaar bestraft worden! Hoe is het mogelijk?

Teken hier de petitie! Al meer als 41.000 handtekeningen. https://www.petities.com/ontslag_politi ... e=fb_share

Filmpje bekijken op eigen risico, het filmpje speelt pas af zodra je hierop klikt, je zal eerst informatie lezen over wat er gebeurd is. Ik hoop dat iedereen die dit leest de petitie tekent, dit mag echt niet meer gebeuren!

Aanvullende informatie https://www.ad.nl/binnenland/br-hond-to ... google.nl/
knopper wijzigde dit bericht op 14-06-2020 20:31
28.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
2east hoe krijg je het je toetsenbord uit.
Er is geen enkele reden om een dier zo sadistisch te mishandelen. Nooit.!!

Als het om een agressieve hond zou gaan dan schiet je hem af. Dan ga je niet mishandelen.

Als het om een criminele familie zou gaan dan neem je die hond in beslag.

Sadistisch mishandelen is altijd fout.
En als die agent om wat voor reden dan ook is doorgedraaid dan hadden collega's moete. Ingrijpen.
Clickbaiterigste titel en OP ooit, nu weet ik nog niets!
Wat een beestachtig, bruut geweld tegen een onschuldig weerloos diertje. Ik heb hier echt geen woorden voor. Van mij mag deze politie agent een pijnlijke dood sterven. Helaas worden deze monsters (want als je hierbij bent en niet ingrijpt, ben je m.i. gewoon een deelnemer) waarschijnlijk niet eens ontslagen, laat staan vervolgd. Wat een walgelijk waardeloos KUT systeem.
sugarmiss schreef:
10-06-2020 10:02
2east hoe krijg je het je toetsenbord uit.
Er is geen enkele reden om een dier zo sadistisch te mishandelen. Nooit.!!

Als het om een agressieve hond zou gaan dan schiet je hem af. Dan ga je niet mishandelen.

Als het om een criminele familie zou gaan dan neem je die hond in beslag.

Sadistisch mishandelen is altijd fout.
En als die agent om wat voor reden dan ook is doorgedraaid dan hadden collega's moete. Ingrijpen.
Nou inderdaad.
Zoveel manieren om dit op te lossen in geval van een agressieve hond, deze kwispelde zelfs nog toen ze op hem af kwamen lopen.

Had ik al gezegd dat ik het hufters vind?
Nee, nou ik vind het hufters.
2east schreef:
10-06-2020 08:06
Elk geval van de suggestie van onrecht!
Dan durft écht niemand meer......
Hou toch op. En kijk even verder dan dat SBS artikel.
Anyco schreef:
10-06-2020 10:19
Nou inderdaad.
Zoveel manieren om dit op te lossen in geval van een agressieve hond, deze kwispelde zelfs nog toen ze op hem af kwamen lopen.

Had ik al gezegd dat ik het hufters vind?
Nee, nou ik vind het hufters.
Hufters is nog ontzettend zacht uitgedrukt. En ik heb het filmpje niet eens bekeken. Alleen de nieuwsartikelen gelezen.
Mijn bloed kookt en ik heb dan ook ondertekent. Lijkt me hoog tijd dat deze lijn breder getrokken wordt binnen de politie. Zie ook de uitzending waarin politie honden mishandeld worden.
sugarmiss schreef:
10-06-2020 10:02
2east hoe krijg je het je toetsenbord uit.
Er is geen enkele reden om een dier zo sadistisch te mishandelen. Nooit.!!

Als het om een agressieve hond zou gaan dan schiet je hem af. Dan ga je niet mishandelen.

Als het om een criminele familie zou gaan dan neem je die hond in beslag.

Sadistisch mishandelen is altijd fout.
En als die agent om wat voor reden dan ook is doorgedraaid dan hadden collega's moete. Ingrijpen.

Precies dit. Bovendien leven we niet meer onder een steen en is toch allang duidelijk dat psychopaten beginnen met het mishandelen van dieren.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
10-06-2020 10:26
Mijn bloed kookt en ik heb dan ook ondertekent. Lijkt me hoog tijd dat deze lijn breder getrokken wordt binnen de politie. Zie ook de uitzending waarin politie honden mishandeld worden.
Heb je een linkje waar ik ook kan ondertekenen?

Hoe langer ik erover nadenk hoe kwaaier ik word.
Sterker nog, als dit mijn hond was toegedaan had ik die agent helemaal kapot gemaakt (niet fysiek en ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat ik écht niet voor mezelf zou instaan).
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
2east schreef:
10-06-2020 07:42
Ik vind dat jij ontzettend véroordelend, sensatiebelust en tendentieus, hier de politie in een kwaad daglicht stelt.

Áls alles klopt, verdient/verdienen de betrokken agent(en) straf, zonder deiscussie.

Maar het probleem is, dat we helemaal niet weten óf het verhaal klopt.

Er duikt 'ineens' een filmpje op over een hond die klaarblijkelijk mishandeld wordt, door eat in ieder geval líjkt op agenten. Maar het is indirect, en suggestief, we kennen de context niet, én we kennen de authenticiteit van het filmpje niet.

Wel zijn de intenties van de maker/ster duidelijk bij aanvang, en geloof ik niet in de bevalligheid van de timing van dit filmpje.

Jij véroordeelt op basis van een filmpje, meent hier vanallles als féit te kunnen neerzetten, terwijl de betrokkenen nog moeten begínnen met een onderzoek.

Kansloos verhaal van je!
Kansloze reactie van jou

Het klopt dus, politie heeft ook aangeboden de dierenartskosten te betalen en gaan intern een onderzoek doen.

Voor agressie botvieren op een vastgebonden hond is geen enkel excuus voor.

6 taserpijlen waarvan 1 in zijn oog, kaak gebroken, zal maar niet schrijven wat ik die laffe rat toewens , anders kost het een ban.
Prinsesmaxima2019 schreef:
10-06-2020 10:33
Heb je een linkje waar ik ook kan ondertekenen?

Hoe langer ik erover nadenk hoe kwaaier ik word.
Sterker nog, als dit mijn hond was toegedaan had ik die agent helemaal kapot gemaakt (niet fysiek en ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat ik écht niet voor mezelf zou instaan).
In de openingspost ga je direct naar de petitie!
Prinsesmaxima2019 schreef:
10-06-2020 10:33
Heb je een linkje waar ik ook kan ondertekenen?

Hoe langer ik erover nadenk hoe kwaaier ik word.
Sterker nog, als dit mijn hond was toegedaan had ik die agent helemaal kapot gemaakt (niet fysiek en ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat ik écht niet voor mezelf zou instaan).
Link staat in de OP.
Ik ga het filmpje niet kijken, maar WTF. Daar moet zeker een fikse straf tegenover staan.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
10-06-2020 04:34
Ik vind het een raar verhaal en ik heb het idee dat deze agenten deze in hun ogen criminele familie een lesje hebben willen leren en dachten ermee weg te kunnen komen.

Dat zou best weleens kunnen kloppen, ja.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Prinsesmaxima2019 schreef:
10-06-2020 10:33
Heb je een linkje waar ik ook kan ondertekenen?

Hoe langer ik erover nadenk hoe kwaaier ik word.
Sterker nog, als dit mijn hond was toegedaan had ik die agent helemaal kapot gemaakt (niet fysiek en ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat ik écht niet voor mezelf zou instaan).
Link staat in het verhaal bovenaan
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
cavalier schreef:
10-06-2020 10:41
Link staat in het verhaal bovenaan, ik heb uiteraard getekend.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
Ondertekend. Ik hoop dat ze ontslagen worden, minimaal. Er maar een veel grotere straf tegenover staan.
Zazamaenade schreef:
10-06-2020 10:40
Dat zou best weleens kunnen kloppen, ja.
Jezus of je leest alles even.
Politie heeft al toegegeven.

Ik heb je verkeerd begrepen.
Sorry.
anoniem_65e729deb0f24 wijzigde dit bericht op 10-06-2020 10:49
9.46% gewijzigd
Anyco schreef:
10-06-2020 10:43
Jezus of je leest alles even.
Politie heeft al toegegeven.
Wil niet zeggen dat het gevolgen gaat hebben. Ze zijn toch onderbemand? De zelfde geld zijn ze al blij dat ze iemand in dienst hebben.
Als je ondertekent, zie je dan ook foto's s of kun je die overslaan?
Zazameanade ik begreep je verkeerd.
Excuses!
anoniem_65e729deb0f24 wijzigde dit bericht op 10-06-2020 10:48
Reden: Foute conclusie
17.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
10-06-2020 10:44
Als je ondertekent, zie je dan ook foto's s of kun je die overslaan?
Geen foto’s. Je voert je naam in en je e-mailadres en je klikt aan of je je handtekening(naam) openbaar wil hebben. (Nee is prima, dan staat het alleen niet online) Daarna krijg je een bevestigingsmail waar je op moet klikken om het af te ronden.
Sjulia schreef:
10-06-2020 10:47
Geen foto’s. Je voert je naam in en je e-mailadres en je klikt aan of je je handtekening(naam) openbaar wil hebben. (Nee is prima, dan staat het alleen niet online) Daarna krijg je een bevestigingsmail waar je op moet klikken om het af te ronden.
Ah dank, dan ga ik ondertekenen. Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het filmpje niet gezien, wel een foto van het eindresultaat bij de Gelderlander, een regionale krant. Een zwaar toegetakelde hond, 1 taserpijltje is in zijn oog gekomen, tanden getrokken, echt volslagen absurd , ontoelaatbaar geweld.

Als een hond echt agressief dreigt, is een enkel schot diervriendelijker dan dit redeloze geweld. De hond zat trouwens aan een boom, en was vriendelijk......
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
10-06-2020 10:36
In de openingspost ga je direct naar de petitie!
Thanks! Helemaal overheen gekeken.
Gelijk ondertekend.
Mag hopen dat deze dierenbeul op z’n minst wordt ontslagen, al zou een straf plus ontslag gepaster zijn
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven