Werd Wilders op bevel van Opstelten vervolgd?

09-06-2019 19:57 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik nam het eerst met een korrel zout, dit soort dingen gebeuren niet in Nederland en die verklaring van die ambtenaar is vast een man met persoonlijke rancune tegen Ivo Opstelten.

Verder hoe betrouwbaar is een verklaring na 8 jaar (in mijn ogen niet dus)

Afbeelding

Maar goed, aan de andere kant het blijft VVD de club van bonnetjes, Datsja Zijlstra en belangenverstrengeling Jos van Rey

Ik zal als eerste mijn mening geven.

Een een parlementaire enquête zoals Wilders wil (net op het journaal) vind ik een te zwaar middel maar ik denk een prima klus voor de rijksrecherche en het proces stilleggen tot er duidelijkheid is of er sprake was van ( verboden ) politieke beïnvloeding.

Wat is jullie - gewaardeerde - mening in deze zaak?

Mijn voorkeur gaat uit naar:

Totaal aantal stemmen: 36

Een parlementaire enquête (61%)
Onderzoek rijksrecherche (22%)
Niets, tegen Wilders is alles geoorloofd (8%)
Eerst de verklaring van Opstelten afwachten (6%)
Anders en dat leg ik uit in de draad (3%)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
https://twitter.com/geertwilderspvv/sta ... 6230325250

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
09-09-2019 21:36
Wilder heeft aangifte gedaan tegen officieren van justitie

https://www.nu.nl/geert-wilders/5990060 ... edirect=1

Ben benieuwd hoe ze zich hier uitlullen
Ik gok dat Grapperhaus moet vertrekken en dat het kabinet gewoon blijft zitten.
Fizz schreef:
09-09-2019 09:51
Dit kan toch niet zonder politieke gevolgen blijven? Demmink heeft er ook nog mee te maken; overal waar het stinkt, is hij erbij betrokken.
Precies... daarom snap je toch ook niet wat zo’n fossiel als die Opstelten nog in de politiek doet.
Om te kotsen als je die man hoort praten.

Ik hoop echt dat ze ze zich hier niet uit kunnen lullen met hun stomme praatjes.
Rutte voorop met zijn gelieg en domme geklets altijd..
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
09-09-2019 21:58
Ik gok dat Grapperhaus moet vertrekken en dat het kabinet gewoon blijft zitten.
Dat is op zich redelijk, dit is natuurlijk een zaak van de minister en niet van het hele kabinet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
09-09-2019 21:36
Wilder heeft aangifte gedaan tegen officieren van justitie

https://www.nu.nl/geert-wilders/5990060 ... edirect=1

Ben benieuwd hoe ze zich hier uitlullen
Tegenwoordig doet iedereen van alles aangifte.
Dat is het nieuwe publiciteit zoeken.

Ik denk dat Wilders ook zonder aangifte al moreel winnaar is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik vind het Überhaupt een schande dat hij voor de rechter moet verschijnen voor iets waar veel mensen het mee eens zijn, maar dat is een hele andere discussie.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
09-09-2019 22:30
Ik vind het Überhaupt een schande dat hij voor de rechter moet verschijnen voor iets waar veel mensen het mee eens zijn, maar dat is een hele andere discussie.
Dat is wel vaker zo.
Heel veel mensen zijn het er heel erg mee eens als ik een dronken automobilist achter het stuur vandaan trek en een voet breek zodat hij voorlopig niet kan rijden maar het mag niet en ik kan het bij de rechter komen uitleggen.

De rechtstaat wordt natuurlijk niet per referendum geregeld.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
09-09-2019 22:30
Tegenwoordig doet iedereen van alles aangifte.
Dat is het nieuwe publiciteit zoeken.

Ik denk dat Wilders ook zonder aangifte al moreel winnaar is.

Nou ik vind dit toch van een andere categorie dan aangifte doen dat je fiets is gestolen
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
09-09-2019 21:58
Ik gok dat Grapperhaus moet vertrekken en dat het kabinet gewoon blijft zitten.

Zet ook geen zoden aan de dijk, al die ambtenaren die verantwoordelijk zijn blijven gewoon op hun plek
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
09-09-2019 22:45
Nou ik vind dit toch van een andere categorie dan aangifte doen dat je fiets is gestolen
Aangifte van je gestolen fiets is natuurlijk ook niet voor de publiciteit, dit wel.

Wilders doet heel vaak aangifte.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
09-09-2019 22:47
Aangifte van je gestolen fiets is natuurlijk ook niet voor de publiciteit, dit wel.

Wilders doet heel vaak aangifte.

O dat wist ik niet, hou me niet zo bezig met Wilders, alleen met deze zaak
Wilders heeft in dit geval groot gelijk dat hij hier serieus werk van maakt.
Ik weet niet hóe dat het beste zou kunnen of moeten in dit geval, maar dat hij er serieus werk van maakt is compleet terecht.
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
09-09-2019 22:46
Zet ook geen zoden aan de dijk, al die ambtenaren die verantwoordelijk zijn blijven gewoon op hun plek

Dat is wel het nadeel, ambtenaren worden niet gauw weggestuurd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven