Zaak Marianne Vaatstra, opgelost?

19-11-2012 06:06 2404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit zou toch wat zijn! Eindelijk duidelijkheid voor de familie. Hopelijk meer rust. En wat bijzonder dat een zaak wordt opgelost, via DNA-verwantschapsonderzoek.



NOS
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
kippevel! wat fantastisch voor haar vader!
Alle reacties Link kopieren
Idd kippenvel, andere woorden schieten me nu niet te binnen.
Nu hopen dat het ook echt gebeurt. Want de zaak Nathalie Holloway had hij ook opgelost en dat bleek dus ook niet zo te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook zojuist gelezen. Ik hoop natuurlijk dat het waar is maar wat ik niet snap. Er hebben 90 % mannen aan het onderzoek mee gedaan. Welke verkrachter en moordenaar werkt daar aan mee?
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar dat is toch niet te vergelijken, rozehanddoek?



Ik duik zo mijn bed in. Dat terwijl ik zo benieuwd ben of het klopt. Ik ga in ieder geval hopen. Kippenvel, is inderdaad het goede woord. Ik kan ook niks beters verzinnen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ze 5 maanden nodig hadden voor alles rond was qua onderzoek?! Niet te vroeg juichen zou ik zeggen.
Mooi zo. Toch nog duidelijkheid en gerechtigheid in deze zaak.
Alle reacties Link kopieren
Zit toch nog het nieuws te kijken, maar het lijkt er wel sterk op dat de zaak is opgelost. Ik hoop dat wanneer ik uit bed kom, dat het zo blijkt te zijn.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net Peter RRRRR op de radio. Er is een 100% DNA match en de familie van Marianne Vaatstra is ingelicht.



Ik hoop zo ontzettend dat de familie van Marianne Vaatstra nu echt dingen kan gaan verwerken en in rust verder kunnen rouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op maandag 19 november 2012 06:19 Nu hopen dat het ook echt gebeurt. Want de zaak Nathalie Holloway had hij ook opgelost en dat bleek dus ook niet zo te zijn.Dat was gebaseerd op een verklaring, dit is een 100% dna match, familie in ingelicht door politie en de politie komt vanmiddag met een verklaring. Dat is natuurlijk wel even wat anders. Die man (boer van 44 uit de buurt die de familie kent) is ook al aangehouden.
Alle reacties Link kopieren
Heeft die man dan vrijwillig zijn eigen DNA af gestaan?
Alle reacties Link kopieren
Peterrrrrrr zat ook in de uitzending op NOS en op RTL. We kunnen er inderdaad vanuit gaan dat er eindelijk duidelijkheid is voor de familie.

Maar wel de klap, dat het blijkbaar om een bekende van de familie gaat. Dat is toch verschrikkelijk?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op maandag 19 november 2012 06:27 Ik dacht dat ze 5 maanden nodig hadden voor alles rond was qua onderzoek?! Niet te vroeg juichen zou ik zeggen.Als ik hoor "100% dna match", durf ik hier wel vanuit te gaan.
Waarom brengt Peter R dit naar buiten, en niet het OM? Hoezo zouden ze hem het eerst op de hoogte stellen? Beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:stokske schreef op maandag 19 november 2012 06:58 Heeft die man dan vrijwillig zijn eigen DNA af gestaan?Ik begreep zijn familie wel, toen hadden ze een link en hebben ze verder gezocht.
Alle reacties Link kopieren
Vader van Marianne is nu op RTL 4 te horen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
O, wat goed.

'Fijn' vind ik in deze context niet het juiste woord maar dit is erg goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
quote:reizende schreef op maandag 19 november 2012 07:00 Waarom brengt Peter R dit naar buiten, en niet het OM? Hoezo zouden ze hem het eerst op de hoogte stellen? Beetje vreemd.OM heeft vanmiddag persconferentie. Peter R kent die mensen zo goed dat hij dat echt wel snel te horen krijgt. En hij wil misschien met de "eer" strijken?
Alle reacties Link kopieren
En wanneer kom je uit bed Kookwekker?



Ik hoop ook dat de zaak is opgelost.



Ik dacht dat het juist om familie van de dader ging Raccoon?

En truffelmaffia ze dachten zo lang nodig te hebben, maar hadden veel eerder een match

http://www.nu.nl/binnenla ... ak-marianne-vaatstra.html
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:thomaaas schreef op 19 november 2012 @ 07:02:

[...]





OM heeft vanmiddag persconferentie. Peter R kent die mensen zo goed dat hij dat echt wel snel te horen krijgt. En hij wil misschien met de "eer" strijken?Niet zo zeer met de eer denk ik, want hij heeft de zaak al zo vaak behandeld en nog nooit opgelost. Ik denk eerder dat hij zo bij dit soort zaken betrokken is (marion en romy, marianne, nicky verstappen etc) dat hij zijn opluchting en blijdschap dat er na al die jaren een dader is gevonden kwijt wil. En persoonlijk denk ik dat als hij er niet steeds aandacht aan was bl;ijven besteden, deze zaak wellicht niet opnieuw was opgepakt. Ik vind het voor die vader fijn dat hij nu eindelijk "rust"heeft.
Alle reacties Link kopieren
He, mijn app loopt vast en ik kan niet meer quoten. Gizz, zo bedoelde ik het ook, maar bet wakker en ik kom nog niet zo goed uit mijn woorden
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat de zaak nu opgelost is.



Vader Vaatstra was net op rtl nieuws, maar zegt de dader niet te kennen, en volgens hem, Marianne toenertijd (waarschijnlijk) ook niet. Dat klopt dan weer niet met de verklaring van Peterrrrr
Alle reacties Link kopieren
Volgens de vader van Marianne, heeft de verdachte zelf DNA afgestaan....



Ik hoop trouwens om voorlopig niet uit bed te komen, Nymphadora.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Lees in de krant dat justitie nog niks wil bevestigen. En Peter R. maar twitteren. Ik wacht nog even het officiele bericht af. Idoot dat hij nu met alle eer gaat strijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven